Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Lila-Mikaela kirjoitti:
Patrickin ig-kuvissa hän on oikein hyvännäköinen, sopivan renttu, ei liian sliipattu. Harrastaa siis lainelautailua, sukeltamista, kehonrakennusta, koska palomiehen työssä hyvää kuntoa vaaditaan, koirien ulkoilutusta ym.
Täällä on epäselvyyttä näköjään näistä lempinimistä. On Pauliina, Patrick, Pauli, eli kuka on Patu tai Pati. Paulia on kai vielä sanottu ihan Pauliksi, mutta välillä sekoillaan että tunsivatko Aura ja Patu toisensa ennestään vai oliko se sittenkin Pati? Olen itsekin välillä ulalla, ketä tarkoittaa kukin ja kaikki ovat vierailijoita, ei yhtään tiedä kuka täällä on se vierailija joka on lähes kaikkien viestien takana?
Pauli on täällä ihan vaan Pauli ollut.
Pauliinaki on enimmäkseen Pauliina, en muista että sitä ois juuri muilla nimillä kutsuttu...
Patrick on sitte joko Pati, Patu, Patukka tai jopa Tarzan(rakkaalla lapsella on monta nimeä)
Vierailija kirjoitti:
En vaan nää mitään kemiaa Veeran ja Jannen välillä... Veera kuin teinityttö idoliaan vaan jahtaa Jannea jonka silmissä kiiluu setelit
Ei Janne ole Veeran mielestä idoli vaan sopiva pelikumppani.
kyllä olisi kiva, jos tonne appiin tulisi näin maanantaisin jotakin päivityksiä. Tuotanto hoi!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks Patu vähän pelottaa mua?
En tiiä. Mua se ei pelota lainkaan, ihan sympaattinen tyyppi.
Patun housunvetskari on niin löyhällä jos sopiva naaras on lähellä. Nytki jöpötti Ankun halatessa. Näky selvästi ku oli pelkät pikkarit jalassa. Onkohan luotettava.
Patu ja Anku on kuin kyyhkyläiset hymisemässä. Kumpiki pistää mmmmm halatessaan yms. Ällö söpiksiä.
Vierailija kirjoitti:
kyllä olisi kiva, jos tonne appiin tulisi näin maanantaisin jotakin päivityksiä. Tuotanto hoi!!
Joo, se appi on ollut kaikkiaan aika pettymys! Ei siitä oikein mitään ekstraa saa, samat jutut kuin itse ohjelmassakin (paitsi jotkut kuvat). Miksei ole kunnolla toimintaa, lisämatskua olisi ihan varmasti jaettavaksi asti ja voisi olla enemmän kaikenlaisia ylimääräisiä äänestyksiä yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Aura ja Jeffrey voi olla niin suosittu pari?
Jotain hämärää tohon liittyy.Tai sitten ohjelmaa katsoo etupäässä röökimuija biletysdokaajat tatska alamaailmasta.
En bileitä enkä dokaa. Susta sanon että yritä hyväksyä että me tykätään Aurasta.
T.N53
Sama täällä. En biletä enkä polta eikä mulla ole tatskoja. En ole kylläkään ketään äänestänyt, mutta pidän Auran luonteesta ja ymmärrän suosion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillon välillä sellainen katse, jotenkin pelottava.
Mää en kyllä nää Patrickissa mitään pelottavaa, tuollanen läppää heittävä normimies. Ihan hyvänäkönen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Karvinen voisi päivitellä ei oo eukkoo paljon näkynyt ruudussa,ihan naurattaa tuo Karvinen tässä ohjelmassa,ootteko laskenut monta kertaa näkynyt?
Nelli ja Jeffrey vois sopia yhteen🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Nelli ja Jeffrey vois sopia yhteen🤔🤔
Perustele?
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti, että Emma on ig kuvissa luonnonkaunis, mutta ihan päinvastoin. Todella tällätty. Kirahvimaista kaulaa saatu lyhennettyä kuvakulmilla, hiusten eteen laittamisella, takin kauluksella, kuulokkeilla. Huomio kiinnittyi myös yli vuoden takaisiin kuviin, joissa hän näytti paljon normaalipainoisemmalta ainakin kasvoistaan.
Mikä on Emman ig?
Vierailija kirjoitti:
EIkö muita häiritse, että Veera oli aluksi ihan innoissaan Patrickin suhteen, eikä pahemmin noteerannut muita. Sitten itsesäälissään kiemurteli, kun ei saanut yhtään ketään ja oli jo lähellä tippua pois. Sitten pääsi ihmeen kaupalla kiinni Janneen, jonka jälkeen tapahtui salamarakastuminen. On muka ihan fiiliksissä kokoajan ja toitottaa rakkauttaan.
Vaikuttaa täysin laskelmoidulta. Heti kun löytyi joku, jonka kanssa olisi pienikin mahdollisuus päästä kisan voittoon, niin hän käytti sen.
Mä ymmärrän ton kyllä, koska voin kuvitella että itse käyttäytyisin juuri noin :D En oo muuten yhtään samanlainen kun Veera mutta saatan kiinnostua nopeastikin jostain, olla aivan "rakastunut", ja sitten vaikka seuraavasti ja hehkuttaa miten ihastunut oon ja käyttäytyä rakastuneesti. Joten uskon Veeran olevan myös aito. Jannesta en osaa sanoa...
Tampereella taas oli pari mutsia kuskanneet Tapolan makkaraa kera aitoa puolukkahilloa ja jälkiruokana tiramisua. Siis kaikille opettajaa myöten.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän koko ajan enemmän Jeffreystä ja Aurasta parina. Vaikka aluksi en pitänyt Jeffreystä ollenkaan, mut on parantanut. Toki Jeff on lapsellinen, mököttäjä ja ärsyttävä, mut kenessä meissä ei huonoja puolia olisi. Mitä tulee Jeffiin liittyviin juoruihin, niin en usko niihin ennen kuin näen jotain faktaa näihin väittämiin. Helppo täällä anonyymina huudella.
Auran ja Jeffinhän olisi pitänyt olla edellisessä pudotuksessa putoamisvaarassa Emman ja Refain kanssa, koska nuo on/oli ne kaksi paria joilla on/oli saarella vähiten kiinnostusta toisiinsa. Emmassa ja Refaissa oli kuitenkin potentiaalia verrattuna näihin kahteen, joten oikeudenmukaisin ratkaisu olisi ollut se että Aura ja Jeffi äänestetään pois.
Mikä järki oli katsojilta äänestää näitä kahta? Ei ole rakkautta eikä edes kiinnostusta näillä toisiinsa (eikä keneenkään muuhunkaan eikä kukaan ole kiinnostunut näistä eli ei tule edes draamaa), kunhan vaan hengaavat ja bondaavat.
Aura ja Jeffi seuraavana ulos tai ainakin Aura, niin pääsee dokaa Emman kanssa.
No Veerahan pelaa ihan täpönä, se on nyt ihan varma asia. Mutta kuka sitten haluaa tsempata pelaajia ja kuka sitä aitoo ihastumista on sit taas eri asia. Kumpikin on ok. Mutta turha yrittää väittää että Veeran ja Jannen suhde perustuisi molemmin puoliseen ihastumiseen. Kyllä sr on oelaamista voitosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää en kyllä nää Patrickissa mitään pelottavaa, tuollanen läppää heittävä normimies. Ihan hyvänäkönen kyllä.
Ei kuitenkaan joka mutsin toivevävy
Aura itse ei varmaan välittäisi vaikka tippuis. Oli jo poissa lähdössä, jos ei saa takas Jeffiä. Päiväkirjassaan kertoi. Eikä tuo Jeffrey vaikuta Auralle ees hyvltä parilta. Kylmäkiskoinen Auraa kohtaan. Auralle parempi mies.