Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Emma ehti jo ilahtua, että nyt Anku varmasti tippuu, mutta onneksi valinta tehtiin näin. Oikeasti haluaisin nähdä toimiiko Anku ja Patrik, koska ovat alusta asti olleet kiinnostuneita toisistaan. Alussa Anku oli sidottu Refaihin, ja sitten Patrik tavallaan ajautui Emman pariksi, mutta en usko, että Emma on ollut koskaan Patelle ylitse muiden.
Kyllä määkin itkin kuin vesiputous Senjan tippumista. Toisaalta, hänellä on varmasti saarelaisten yhteystiedot, niin voivat olla yhteydessä ohjelman päätyttyä. Tuo lohduttaa. senjalla varmasti tulee ikävä noita muita ja hetkiä heidän kanssaan, Pahamielihän se tulee toisen puolesta noillakim, tottakait se itkettää-.
Onhan se kamalaa kun ihmiset näyttää tunteet. Tuolla tulee väkisinkin läheiseksi kun ovat 24/7 yhdessä ilman mitään "viihdykkeitä".
ja jos on niillä odotuksin lähtenyt saarelle, että sieltä mahdollisesti löytyisi se kiinnostava ihminen tai jopa se ihminen, johon syntyy pysyvä suhde ja kun tuo ei toteutunutkaan senjan kohdalla, niin on ilmeistä, että käy läpi pettymyksen tunteita. Mutta samalla on kiitollinenkin kokemuksistaan saarella. uskoisin, että hieman ristiriitainen olo.
Ajatteliko kukaan, kun näytettiin niitä kahta uutta saarelaista tvilaukselta takaapäin, että voisiko se mies siinä olla Mika?
Vierailija kirjoitti:
Eilisessä jaksossa tykkäsin hetken Pauliinasta ensimmäistä kertaa, kun hän itki Senjan tippumisen vuoksi. Vihdoinkin hänestä näkyi jotain herkkyyttä ja lämpöä. Selvästi Senja oli hänelle oikeasti tärkeä talossa.
Senja oli Pauliinan "bestis" talossa. Moni on saanut Pauliinasta kuvan, että on kovis, mutta luulen, että asia on päinvastoin. Se miten Senjan lähtö vaikuttaa Pauliinaan jää nähtäväksi, mutta asiaa ei varmaan helpota, jos uusi tyttö on kiinnostunut Villestä (ottaa esim. treffeille). Sitten taas "huudetaan", kuinka Pauliina on mustis tms.
Pauliina ei oo kyllä kovis, pikkuse kylmä vaa.
Mikään ei passaa. Jos ihminen on kiltti, siitäkin valitetaan, että mikä tuokin luulee olevansa.
Onkohan uusi mies kiinnostunut Ankusta...?
Emman hymy ei välttämättä tarkoita mitään sinänsä. Ihminen voi hymyillä omituisissa tilanteissa jännityksen, ahdistuksen tai järkytyksen takia. Esim nauraminen rentouttaa järkyttävässä tilanteessa, se ei tarkoita että ihminen halveksuu tai väheksyy tilannetta. Me vain olemme päättäneet sen olevan sopimatonta.
Pudotus muine jännitteineen on varmasti tunteita myllertävä hetki.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei. Eiköhän tuolla ole jo tarpeeksi, jos sami ja Refai on kiinnostunut. Sais nyt Anku vaa rauhassa kokeilla tuleeko mitään Patrickin kanssa, kerra on siittä kiinnostunut.
Tuo Emman ja Patrickin suhde ei näytä kovin helpolta, mitä ohjelmasta saanut kuvan. Mun mielestä voisivat molemmat kokeilla jotain toista. Jännä nähä, millaisia ne uudet on. Saavatko jonkun sukat pyörimään jaloissa. Ja tuo jänskä myös, et miten Alexiinan ja Refain juttu. Samilla ja Auralla puhdas kaverisuhde, mutta mää ihmettelen, että mistä Aura tykkää Jeffreyssä? Tai onko ohjelma kuvannut liikaa Jeffreyn mökötyspuolia ja antanut meille yksipuolisen kuvan Jeffystä
serkkutyttö kirjoitti:
Tuo Emman ja Patrickin suhde ei näytä kovin helpolta, mitä ohjelmasta saanut kuvan. Mun mielestä voisivat molemmat kokeilla jotain toista. Jännä nähä, millaisia ne uudet on. Saavatko jonkun sukat pyörimään jaloissa. Ja tuo jänskä myös, et miten Alexiinan ja Refain juttu. Samilla ja Auralla puhdas kaverisuhde, mutta mää ihmettelen, että mistä Aura tykkää Jeffreyssä? Tai onko ohjelma kuvannut liikaa Jeffreyn mökötyspuolia ja antanut meille yksipuolisen kuvan Jeffystä
Yksi syy siihen että Auralla ei ole ollut yhtään parisuhdetta elämänsä aikana, on että Aura ihastuu juurikin vaikeisiin tyyppeihin, ja vaikeasti tavoiteltaviin.
Jeffrey kyllä on sellainen piereskelevä teinipoika, mutta ulkonäkö ja hankaluus varmasti vetoaa.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että Senja lähti :( Itse jotenkin tykkäsin hänestä, vaikutti aidolta ja tosi kivalta tyypiltä. Ja omasta mielestäni oli kauniskin :) Olisin toivonut, että olisi päässyt löytämään jonkun, jonka kanssa olisi oikeasti natsannut ja voinut tulla jotakin. Kieltämättä Senja ei ehkä ollut se kuka eniten toi viihdettä tms (siitä pointsit Veeralle :D), mutta ei kyllä vähitenkään. Itse esimerkiksi en ymmärrä mikä siinä Ankussa kiehtoo, ei siitä saa oikein mitään irti enkä koe, että hänellä on ohjelmalle oikein mitään annettavaa. Ihan mukava ihminen varmasti, ei siinä mitään, mutta silti.
Moi senja
serkkutyttö kirjoitti:
Re: Aura & Jeffrey: voisikohan olla että Aura tykkää J:stä / pitää sitä ok-kaverina ja ajattelee että katsojien parissa J on suosittu koska on nätti poika ja ns. voittajahevonen...
Tai sitten jostain syystä meille näytetään etupäässä niitä mököttävä pikkuvauva-tapahtumia ja oikeasti Jeffrey onkin ihan mukava ja fiksu kundi.
Vierailija kirjoitti:
serkkutyttö kirjoitti:
Yksi syy siihen että Auralla ei ole ollut yhtään parisuhdetta elämänsä aikana, on että Aura ihastuu juurikin vaikeisiin tyyppeihin, ja vaikeasti tavoiteltaviin.
Jeffrey kyllä on sellainen piereskelevä teinipoika, mutta ulkonäkö ja hankaluus varmasti vetoaa.
Saisi tuo Aurakin saada tuonne kunnon miehen. Entä jos olisi noin, että joku ihastuu vaikeasti tavoiteltaviin miehiin ja sitten kun kopulta onnistuu saamaan miehen itselleen, loppuuko kiinnostus, kun ei enää olekkaan se vaikeasti tavoiteltava. Enkä tarkoita nyt tällä sitä, että Aura olis tuollainen, koska en tunne häntä. Aika pimentoon toistaiseksi on ohjelman valossa jäänyt hänen luonteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsikö kukaan, mitä Emma eilen selitti Refaille, kun ne jutteli kahdestaan. Siinä on ihminen, joka ei osaa ilmaista itseään.
Et vain ole samanhenkinen, jotta ymmärtäisit Emmaa. Mulla ei ole koskaan ollut mitään vaikeuksia ymmärtää sitä. Eilen Emma sano Refaille että häntä huolestuttaa että itse lähtee talosta, kun Patrick ja Anku ovat varmasti kohta pari. Refai lohdutti että et sä varmasti pois joudu. Ja Emma kuunteli Refain haikailua Ankua kohtaan.
Ja sanoi myös, että ovat Patrikin kanssa hyvä pari ja Ankun kanssa tuskin tulisi mitään, joten ei näe tätä uhkana.
Eli siis onko hän huolissaan vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsikö kukaan, mitä Emma eilen selitti Refaille, kun ne jutteli kahdestaan. Siinä on ihminen, joka ei osaa ilmaista itseään.
Et vain ole samanhenkinen, jotta ymmärtäisit Emmaa. Mulla ei ole koskaan ollut mitään vaikeuksia ymmärtää sitä. Eilen Emma sano Refaille että häntä huolestuttaa että itse lähtee talosta, kun Patrick ja Anku ovat varmasti kohta pari. Refai lohdutti että et sä varmasti pois joudu. Ja Emma kuunteli Refain haikailua Ankua kohtaan.
Ja sanoi myös, että ovat Patrikin kanssa hyvä pari ja Ankun kanssa tuskin tulisi mitään, joten ei näe tätä uhkana.
Eli siis onko hän huolissaan vai ei?
On tosi huolissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei. Eiköhän tuolla ole jo tarpeeksi, jos sami ja Refai on kiinnostunut. Sais nyt Anku vaa rauhassa kokeilla tuleeko mitään Patrickin kanssa, kerra on siittä kiinnostunut.
Uus mies ilmoittaa olevansa kiinostunut Ankusta ja ehtii valita tämän parinvalinnassa ennen muita kiinostuneita miehiä, ja näin pääsemme jälleen taas todistamaan kuinka Ankulla on ihan hauskaa ja näin uuden miehen kans mutta ei mitenkään pysty näkemään mitään romanttista.
Naurettavaa kuinka nuo vuotaa kuin vesiputoukset kun joku tippuu. Alussa se oli vain Veera, mutta nyt kaikki. Ihan kuin jotain kamalaa olisi tapahtunut.