Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Emma ei kyllä varmasti katso hyvällä jos Patrick ja Anku lähentyy....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että Senja lähti :( Itse jotenkin tykkäsin hänestä, vaikutti aidolta ja tosi kivalta tyypiltä. Ja omasta mielestäni oli kauniskin :) Olisin toivonut, että olisi päässyt löytämään jonkun, jonka kanssa olisi oikeasti natsannut ja voinut tulla jotakin. Kieltämättä Senja ei ehkä ollut se kuka eniten toi viihdettä tms (siitä pointsit Veeralle :D), mutta ei kyllä vähitenkään. Itse esimerkiksi en ymmärrä mikä siinä Ankussa kiehtoo, ei siitä saa oikein mitään irti enkä koe, että hänellä on ohjelmalle oikein mitään annettavaa. Ihan mukava ihminen varmasti, ei siinä mitään, mutta silti.
Miehet perusteli valintaansa sillä, että Ankulla on paremmat mahdollisuudet kuin Senjalla.
Muutenki aika moni villan miehistä on edelleen kiinostunut jollain tasolla Ankusta. Sami ottas Ankun heti parikseen, Refai myös jos Ankulta tulis jotai vastakaikua. Ja Patrick tottakai halus pitää Ankun villalla.
Aika itsestäänselvää et miehet valitsi Ankun
Miks Mika sinne tulis kun ei näyttänyt olevan tuotannon suosikki aiemminkaan🙄
Vierailija kirjoitti:
Jännä, miten Patun ja Emman käsitys heidän suhteesta poikkeaa. Patu selittää, että he ovat kavereita. Emma antaa kuvaa heidän olevan oikea kunnossa pari. Viime jaksossa Refai muuten sanoi, ettei tajua mitään Patrikin ja Emman välisistä keskusteluista.
Ei oo ihmekään jos katsojat ei oo perillä tuosta heidän suhteestaan kun omatkin näkymykset niin sekavia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei olis sajaa seurannut niin tuo itkemisdraama pudotustten kohdalla näyttää jo ylinäytellyltä.
Aivan kuin joutuisivat päättämään jonkun teloituksesta. 😵
Älä muuta sano,ihmettelen kun nuo on niin jäykkiä(eivät osaa näytellä) ja niin vähän näytetään oikeastaan tunnin koosteessa,johtuu todellakin siitä että koko ohjelma on pelkkää tuotannon kässäriä🤔
Samaa mieltä se että eivät saa viinaa ei selitä tuota jäykkyyttä!Tunnissa näyttävät sieltä täältä keskusteluja jotka tekemällä tehty,jos näyttäisivät 24/7 niin tulisi uskottavuutta,miettikää jos porukat oikeesti äänestäisi ärsyttävimmät tyypit pois,ei tuotanto sellaista halua!!!
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että Senja lähti :( Itse jotenkin tykkäsin hänestä, vaikutti aidolta ja tosi kivalta tyypiltä. Ja omasta mielestäni oli kauniskin :) Olisin toivonut, että olisi päässyt löytämään jonkun, jonka kanssa olisi oikeasti natsannut ja voinut tulla jotakin. Kieltämättä Senja ei ehkä ollut se kuka eniten toi viihdettä tms (siitä pointsit Veeralle :D), mutta ei kyllä vähitenkään. Itse esimerkiksi en ymmärrä mikä siinä Ankussa kiehtoo, ei siitä saa oikein mitään irti enkä koe, että hänellä on ohjelmalle oikein mitään annettavaa. Ihan mukava ihminen varmasti, ei siinä mitään, mutta silti.
Samaa mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Miks Mika sinne tulis kun ei näyttänyt olevan tuotannon suosikki aiemminkaan🙄
Tuotanto pyrkii myös miellyttämään katsojia.
Vierailija kirjoitti:
Emman ja Patin juttu ei vaan toimi nii se ei sit vaan toimi. Jos on tuollasta vääntämistä jo viikon jälkeen nii aika taputeltu tuo juttu jo
Mä taas luulen että niillä vois olla helppo ja kepeä suhde, joka vois jopa kestää jonkin aikaa... tosielämässä. "Saarella" taas niiden pitää jauhaa jotain ihmissuhdesyvyyksiä päivästä toiseen, se ei vaan oo noiden kahden juttu ja kypsyvät siihen ja toisiinsa pakostakin ellei ihmeitä tapahdu.
Mut tosielämässä noi vois hyvinkin olla se hauska ja aktiivinen pari joka viihtyy yhdessä sen kummemmin sitä miettimättä ja analysoimatta.
Noi parisuhdejorinat on mun mielestä tylsin osa tätä ohjelmaa, kun oikeesti aikuiset ihmiset pystyvät pysymään tahtoessaan yhdessä ilman loputonta jorinaakin. (tähän mennessä yks uuvuttavimmista monologeista oli Axeliinan Jeffreylle pitämä pitkä ja tyhjänpäiväinen jorina ja heti perään se sama Refalle... siis mä tahdon miehen en poikaa... zzz...)
Vierailija kirjoitti:
Huomasiko muut, miten Emma hymyili leveästi hampaat näkyen, kun tliset itkivät? Taisi Emmakin huomata, koska yhtäkkiä katsoi ympärilleen ja peitti kasvonsa ja aloitti muka itkun. Siinä on jäätävä nainen. Miten se muuttui tuollaiseksi, kun alussa vaikutti ihan erillaiselta ja rennolta?
No Emma hymyili sen takia, että Aura pääsi jatkoon, mikä yllätti selvästi sekä Emman että Auran iloisesti! Aurahan oli ihan hämmentynyt, ja Emma katsoi häntä innoissaan ja iloiten parhaan ystävänsä jatkosta. Ihan normaalia, kun Senjan tai Markuksen kanssa Emma ei ollut läheinen. Ja ehkä sitten harmistui kun näki muiden harmistuksen Senjan tippumisesta, ja se väänsi omatkin suupielet nurin? Itse ainakin käsitin noin, enkä niin, että Emma onkin harmittavassa tilanteessa innoissaan hykertelevä jääkuningatar.
Ymmärsikö kukaan, mitä Emma eilen selitti Refaille, kun ne jutteli kahdestaan. Siinä on ihminen, joka ei osaa ilmaista itseään.
Eilisessä jaksossa tykkäsin hetken Pauliinasta ensimmäistä kertaa, kun hän itki Senjan tippumisen vuoksi. Vihdoinkin hänestä näkyi jotain herkkyyttä ja lämpöä. Selvästi Senja oli hänelle oikeasti tärkeä talossa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsikö kukaan, mitä Emma eilen selitti Refaille, kun ne jutteli kahdestaan. Siinä on ihminen, joka ei osaa ilmaista itseään.
Et vain ole samanhenkinen, jotta ymmärtäisit Emmaa. Mulla ei ole koskaan ollut mitään vaikeuksia ymmärtää sitä. Eilen Emma sano Refaille että häntä huolestuttaa että itse lähtee talosta, kun Patrick ja Anku ovat varmasti kohta pari. Refai lohdutti että et sä varmasti pois joudu. Ja Emma kuunteli Refain haikailua Ankua kohtaan.
Jeffrey ei ansaitse Auraa! Hyvä kuitenkin että ovat pari ainakin siihen saakka, kunnes Auralle toivottavasti tulee joku parempi. (Pitäisikö mennä itse saarelle, heh heh...)
Emma jo ehti ilahtua, kun Anku joutui pudotusuhan alle. Parina Markuksen kanssa putoaminen olikin varma.
Itku muuttui aidoksi, kun tajusi että valitaankin erikseen putoajat ja miehet valitsee, eli Anku turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, miten Patun ja Emman käsitys heidän suhteesta poikkeaa. Patu selittää, että he ovat kavereita. Emma antaa kuvaa heidän olevan oikea kunnossa pari. Viime jaksossa Refai muuten sanoi, ettei tajua mitään Patrikin ja Emman välisistä keskusteluista.
Ei oo ihmekään jos katsojat ei oo perillä tuosta heidän suhteestaan kun omatkin näkymykset niin sekavia
No kun Patu on ainakin kerran sanonut Emmalle todistettavasti, että talossa ei ole ketään joka häntä kiinnostaisi Emmaa enemmän, ja sen jälkeen halailee ja pussailee Emmaa. Sitten vielä sano, että haluan katsoa mitä tästä tulee tämän ihanan persoonan kanssa. Niin tottakai Emma jää tuohon käsitykseen, sillä Patu ei VARMASTI kehtaa sanoa Emmalle suoraan mikä on tilanne, niin kuin on kameroille sanonut. Johan sekin nähtiin, kun yritti saada Ankun valitsemaan itsensä, jotta Patun itse ei tarvisi toimia ja sanoa Emmalle suoria sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vain ole samanhenkinen, jotta ymmärtäisit Emmaa. Mulla ei ole koskaan ollut mitään vaikeuksia ymmärtää sitä. Eilen Emma sano Refaille että häntä huolestuttaa että itse lähtee talosta, kun Patrick ja Anku ovat varmasti kohta pari. Refai lohdutti että et sä varmasti pois joudu. Ja Emma kuunteli Refain haikailua Ankua kohtaan.
Minkä henkisiä / millaisia te olette ? Uteliaisuuttani kysyn, en pahalla.
No ei ollut yllätys että kun Anku pareineenn olisi tod.tippunut,tulikin tälläinen tiputus😏
Emmasta olen saanut hieman itsekkään kuvan. Hänen on vaikea luopua asioista toisen tähden, enkä tarkoita nut Patrickista luopumista. Emma vaikuttaa sinkulta, joka on saanut tehdä oman tahtonsa mukaan välittämättä muista tai joutunut tekemään kompromissejä muiden kanssa. En halua haukkua Emmaa. Emmakin voi kehittyä ihmisenä parisuhteessa.
En ymmärrä miten voi pudotus tulla noin järkytyksenä. Jokainen osallistuja tietää et voi itse tippua tai jos itse säätyy, niin kaveri. Se on ohjelman juoni.
Pari kyyneltä ymmärtää herkillä ihmisillä, mutta Senjakin itki ihan kuin Suomeen pääseminen olisi yhtä kidutusta. Luulisi että olisi ikävä omaa kotia, ystäviä, perhettä, somea, omaa ELÄMÄÄ joka koostuu muustakin kuin meikkaamisesta, löhöilystä ja juomapullon imemisestä.
Älä muuta sano,ihmettelen kun nuo on niin jäykkiä(eivät osaa näytellä) ja niin vähän näytetään oikeastaan tunnin koosteessa,johtuu todellakin siitä että koko ohjelma on pelkkää tuotannon kässäriä🤔