Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt teki Alexina oikean liikkeen. En oikeasti tajua, mitä kukaan näkee tuossa Jeffreyssä, joka lässyttää ja ilmeilee kuin pikkupoika.
Joo ja leveilee 8000:lla tindermätsillään. Lähinnä nolo tuollainen fakta.
On tuossa mun mielestä kuitenki Patrickin ja Emman tilanteessa vähän eri tilanne nyt kuin sillon kun viimeksi oli parinvaihto.
Sen takia en voi ainakaan ite suoraan verrata sillai et ku Patrick ei uskaltanu valita Ankua nii miks Ankun pitäis uskaltaa Patrick.
jos jeff ja aura on lopussa pari ja finaalis ni en mä ainakaan halua voittoa niille :O jeff ei ansaitse rahoja! äkkiä joku toinen auralle mutku se on ihan kusessa tohon vieläkin :/
Vilahtiko Veeralla sängylle mennessä, näytti kuin hänellä ei olisi ollut mitään sen paidan alla?
Mitä toi emma teki ton veitsen kanssa??
Mä haluisin jo tietää kuka tippuu. Muuten tää on niin tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi emma teki ton veitsen kanssa??
Yritti kai kuluttaa farkkuja.
Justhan Jeffrey nuoleskeli peiton alla Alexinaa korvia myöten ja enää ei kiinnostakkaan.
"Dokaamassa" hmm ehkä muissa touhuissa.
Siis mitä ihmettä? Onko noi tuolla tosiaan niin, etteivät juuri tutustu muihin eikä jutskaa muiden kuin parinsa kanssa, koska äsken tuossa Veera sanoi Auralle jotain, että ”... sit sä voit mennä jutskaan ja tutustuun muihin...” eli kun jotain on selvittänyt Jeffin kanssa, niin nyt voi tutustua muihinkin.
(Siis vastakkaiseen sukupuoleen; )
Ei se Jeff nyt sitten varmaan ollutkaan se Alexinsn unelmamies :D
Haluisin vaan että toi Jeffrey tippuis.. En tajua miks ihmiset on niin tyhmiä että äänestää jotain Jeffreytä ja Jannee ja Villee.. Joku Janne ja Veeraki, huomaa ettei Janne oo yhtää sen enempää ihastuneempi mutta Veera vaan oma-aloitteisempi kuin Senja oli.
Siis miksi kauniit naiset haluavat käyttää noita karmeita tekoripsiä? Näyttääkö nuo jonkun mielestä oikeasti hyvältä? Emmallakin niin raskaat että painavat silmiä kiinni, tulee halpa ja homssuinen vaikutelma ja vanhentaakin. Näyttäisi niin paljon paremmalta ilman.
Täällä on jo varmaan ärsyynnytty Emman puheäänestä...
Mitä tuo emma oikein kuvittelee tuolla viivyttelyllä ja roikkumisella saavuttavansa? Kun juttu ei alusta asti lähde etenemään ja kunnolla lentoon, niin ei se tee sitä kyllä myöhemminkään. Oikeastiko se toivoo joka ilta, että kyllä huomenna pati lankeaa hänen jalkojen juureen ja on yht'äkkiä ihan lööv? Ei noin vaikeasta väännöstä vaan tule mitään ja tuo on oljenkorsissa roikkuminen on ainoastaan typerää. Ymmärtäisi jo antaa periksi.
Minä en saanut taas tuon Emman jutuista mitään tolkkua. Toisaalta on hirveän epävarma tilanteestaan Patrikin kanssa, mutta toisaalta pitää heitä hyvänä parina. Pitää varmana, että Patrikin ja Ankun juttu ei toimisi, mutta silti hänellä ei tunnu olevan hajuakaan, onko Patrik hänestäkään kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Aura on kyl symppis!
Aura J. Kwack
Hauskaa kun selostajakin oli jossain jaksossa tarttunut tuohon ihmispsykologi-termiin :D Se jää varmaan tästä kaudesta elämään