Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Miksi Anku sanoo aina "mun pari" eikä käytä nimiä
Olisko huono nimimuisti?
Markus näytti kimi räikköseltä äsken noi lasit päässä
"Saanut väriä pintaan", joo, väri se on punainenkin!
Anku ja Patrick yhteen kiitos <3
Hitto Patrick ei ite uskaltanu vaihtaa Emmaa Ankuun ja nyt patistelee, et Ankun kannattaisi uskaltaa ottaa hänet. Terve. Vastuu on noin helppo siirtää toisen hartioille!
Viime parinvalinnassa kiinnitin huomiota Auran sääriin,
erityisesti verrattuna vieressä olleen Pauliinan sääriin. Toki näillä neidoilla myös pituuseroa on mutta Auran kilometrisääret kiinnitti kyllä huomion. Wow!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko huono nimimuisti?
Ei kai terveellä nuorella ihmisellä ihan noin surkea muisti voi olla missään asiassa :D
Hitto, miten esteettiset ja seksikkäät nännit/nännipihat tuolla Patrickilla on, kun näytettiin lähikuvaa torsosta.
Patrick on kyl säälittävä ku ei uskalla tehdä mitään päätöstä ite. Aina sälyttää vastuun jonkun muun hartioille. Nyt jos Anku valitsee sen niin helppo mennä sanoo Emmalle, että Ankuhan sen valinnan teki eikä hän itse...
Miks toi Aura on kiiinnostunut edelleen Jeffreystä, mieslapsesta?
Tuotanto vois asentaa lisämikrofonit noihin juomapulloihin ku ne on koko ajan huulilla niin kuuliskin paremmin mitä noi puhuu.
Jeffrey inisee Auraa takaisin.
Axu on tehnyt rohkeita päätöksiä
Voi että tuo Aura on ihana. Niin lämmin ja rento suhtautuminen äskenkin Jeffreyhyn, vaikka Jeffrey ei mitään kovin fiksuja puhunut...
Alexiina selittää niin tohkeissaan koko ajan.
Anku se tässä vaan.
Alakkonää mua? Patrikki.
Kehtaisikkonää alakaa, ku oikiasti ehämmää niinku kehtais, josset nää tykkääkkää niinku...oisit mun pari.
Mulla näät silimäripsekki sullaa ja tippuu täälä mikä tää paikka ny oli vuenrikola?
Kyllähän Refain nyt ihmispsykologina pitäisi osata lukea ajatuksia!
No niin, nyt teki Alexina oikean liikkeen. En oikeasti tajua, mitä kukaan näkee tuossa Jeffreyssä, joka lässyttää ja ilmeilee kuin pikkupoika.