Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tasokkaana miehenä elämä ei ole helppoa koska myös huonot naiset haluaa tutustua minuun.

Vierailija
08.04.2024 |

Kerron vähän itsestäni. Olen 195cm, lihaksikas kroppa, työskentelen lakimiehenä ja ajan uudella bemarilla. Minä joudun usein väistelemään luoteja kun rumat naiset haluaa tutustua minuun, osa naisista katkeroituu pakeista. 

Ei siis se tasokkaan miehen elämä mitään yhtä juhlaa aina ole. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit tekemään todella huonon provon vauva-palstalle. Tasokasta.

Vierailija
2/26 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nuorena, kun olin töissä yhdessä ravintolassa, jossa kävi paljon bändejä esiintymässä. Nuorena ja nättinä sai näitä ehdotuksia. Joillekin oli tosi vaikea ymmärtää, vaikka oli juuri ollut keikalla jne silti mä en lähtenyt matkaan.

Kiva, että saat huomiota, jos sitä kaipaat. Mutta kaikki ei välttämättä olekaan totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin alhasen tason miehenä saa olla rauhassa ja ikisinkkuna! Olen iskäkroppanen duunari! Kiltti ja tylsä vielä kaiken lisäksi.

M34

Vierailija
4/26 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä paskoja juttuja jaksaa vääntää? Mahtaa sun elämäs olla melkoisen tylsää.

Vierailija
5/26 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asiaa, jossa saisi vain sen hyvät puolet.

Vierailija
6/26 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin alhasen tason miehenä saa olla rauhassa ja ikisinkkuna! Olen iskäkroppanen duunari! Kiltti ja tylsä vielä kaiken lisäksi.

M34

Todennäköisesti sinuunkin on salaa joku ihastunut, muttet sitä vain tajua:)

Vierailija
7/26 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tasokas trolli :D. Miltä tuntuu olla noin tasokas?

Vierailija
8/26 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoiset asiat sulla on hyvin mutta tuntuupa ettei pään sisällä ole muuta kuin lakitermit, älä pelkää, ne naiset häipyy kun tutustuvat sinuun ja huomaavat kuinka itserakas ja materialisti olet ja tunneäly puuttuu täysin. Toisaalta näytät paljon komeammalta ruman naisen kanssa.😂😂

Vierailija
9/26 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Eipä kyllä koskaan kukaan nainen(sellainen josta myös minä tykkään) ole minuun ihastunut.

M34

Vierailija
10/26 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

"Salaa ihastunut". HUUTISTA :D

Vierailija
11/26 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tekee bemarista joidenkin mielestä mahtavan ja hienon auton? Ei mua ole koskaan bemarit kiehtoneet. Tykkään Volvoista.

N44

12/26 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaan tyytyväinen siihen, että saat paljon naisten huomiota.

Vierailija
13/26 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sanotusti komeana miehenä kierrän kaukaa lähiöpubit ym. kansankapakat. Syynä ihan se että aivan liian usein sitkeä, yleensä vahvasti päihtynyt, naispuolinen ihailija liimaantuu seuraan eikä suostu ymmärtämään ettei kiinnosta.

Vierailija
14/26 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä tekee bemarista joidenkin mielestä mahtavan ja hienon auton? Ei mua ole koskaan bemarit kiehtoneet. Tykkään Volvoista.

N44

Mitä kalliimpi ja hienompi auto miehellä on niin sitä enemmän naiset siitä kiinnostuu.

Jos on kaksi suht samanlaista miestä ulkoisesti ja sisäisesti mutta toinen ajaa toyotalla ja toinen bemarilla niin naiset valitsee bemarimiehen.

Syynä ehkä se että bemarimies on luultavasi rikkaampi tai sitten naiset vaan tykkää enemmän bmw merkistä?

Vierailija
15/26 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä Bemmi on aina ollut inhokkiautomerkki. Logokin on ruma kuin mikä. Opelinkin logo on hienompi MB:stä tai Audista puhumattakaan.

Mutta sekä aloitus että oma kommenttini ovat näitä first world probleemoja.

Vierailija
16/26 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämän takia ne bemarimiehet käy niissä homobaareissa.

Vierailija
17/26 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Mitä kalliimpi ja hienompi auto miehellä on niin sitä enemmän naiset siitä kiinnostuu.

Auto! Sehän on vain kasa ruuveja, muttereita, muovia!

Auto! Pah!

AP, sinusta paistaa typeryys, siksi laatunaiset ei kiinnostu!

Vierailija
18/26 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan, on sinulla ongelma. Näin tasokkaana naisena täytyy sanoa, että kaikista eniten itseäni ällöttää lähestymiset "komeilta ja ylimielisiltä" miehiltä. Harvemmin suostuvat tajuamaan, ettei minua todellakaan kiinnosta, jos päässä ei ole mitään muuta kuin se, että "ajan vielä bemarilla." Voi yök. Vaikka tarinasi on huono provo, niin minun vastaus on kyllä aito ja totta. Kukaan aidosti komea ei korosta itseään, ei ainakaan autoilla. 

Vierailija
19/26 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset unelmoi juuri ap kaltaisesta miehestä joten siksi me keskitason/tavalliset miehet jäädään ilman naisia.

M34

Vierailija
20/26 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kikka, joka auttaa tohon.

Alat käyttää paitoja, joissa lukee: "Älä puhu mulle, ellet ole vähintään 9."

Itsekin tasokkaana miehenä kokeilin tätä, ja olen saanut olla ihan rauhassa. Kukaan ei ole tullut enää puhumaan mulle. Missään. Ikinä. Eli toimii!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän