Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
4241/23806 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeffissä myös ulkomaalaistaustaa.

Vierailija
4242/23806 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä osa pelaa selvästi ja osa ei. Kukaan ei halua pudota kuitenkaan. Varmasti tulee olemaan niitä, jotka etsii oikeasti rakkautta kuin myös niitä, jotka esittävät sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4243/23806 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Refai vaikuttaa joko todella ihastuneelta Ankuun tai sitten hän on vain omistushaluinen. Siksi hän varmasti sepitti tämänkin, että Anku oli muka sanonut, että Sami ei saa valita häntä.  Tämä siten kuitattiin sillä, että se oli vain väärinkäsitys eikä Refai joutunut vastaamaan sanoistaan. 

Eikös Pauliinakin ollut ymmärtänyt Ankun sanomiset juurikin niin, että tämä kielsi Samia valitsemasta? Eli Anku esitti asiansa varsin epäselvästi, todennäköisesti pyrki taas sanomaan asiat niin, että kaikki olisivat tyytyväisiä. Kilttiä ehkä, mutta todella rasittavaa.

Pauliina kuuli tilanteen, jossa Refai sanoi Samille, että Anku oli kieltänyt Samia valitsemasta itseään. Pauliina selitti Ankulle, että Refai oli näin sanonut, vaikka Refai väitti Ankulle, että Sami oli ymmärtänyt väärin ja ettei hän ollut sanonut sellaista Samille. Ts. Refai valehteli Ankun sanomisista.

Vierailija
4244/23806 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkutyttö kirjoitti:

Niin, onko teidän mielestä pelin pointti sen rakkauden löytyminen vai pelaaminen?

En tiedä pelin, mutta elämän pointti on löytää rakkaus, monet ihmiset olisivat valmiita maksamaan suuria summia löytääkseen aidon rakkauden, muuta jäävät kuitenkin sitä vaille, sillä elämä ilman rakkautta ei ole oikeaa elämää.

Vierailija
4245/23806 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkutyttö kirjoitti:

Pelottaa vähän Senjan puolesta, jos Refai on liian hallitseva. Refai antaa kyllä huomiota, mutta kuinka kauan. Ettei kävisi niin että kun on saanut naisen kokonaan itselleen alkaa hirmuhallitseminen.

Mutta nyt toistaiseksi ja hyvätuttu/ kaveri meiningillä ihan ok, kun antaa Senjalle hänen kaipaamaansa huomiota. Refai mainitsi valintatilanteessa, että Senja ymmärtää häntä. Hyvä oli siis Refainkin saada uusi, koska Anku ei sitten ilmeisesti ymmärtänyt. Saa vain miettiä, ymmärsikö Refai ?

Valintajärjestys oli todellakin se, että vakiparit, joista tuotanto hyötyy siis Pauliina ja Ville sekä Veera ja Janne saivat äänestää parinsa turvaan, vasta tuon jälkeen oli uuden tulokkaan vuoro.

Toisaalta ymmörrettävää. Kuka haluaisi sörkkiö näiden kahden parin välejä? Ei varmasti kukaan saarelainen ainakaan.

Mä oon lukenut täältä sun kommentteja Refaista, aika sterotypioita esität: hirmuhallitseminen, alistaa naisen. Se on tiäkkö rasismia nuo sterotypiat ja ennakkoluulot. Ennakkoluuloksi kutsutaan käsitystä, joka on luotu ennen ihmiseen/ asiaan tutustumista ja ne juontaa juurensa tietämättömyyteen, kun emme tunne joudumme arvaamaan, yleistämään ja olettamaan  ja todellakin luulen, että et tunne kyseistä Refaita ollenkaan vaan muodostat käsityksesi omista luuloistasi.

Vierailija
4246/23806 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siinä käsityksessä, että Patrick toivoisi Ankun valitsevan itsensä, jotta itsellä säilyisi 'puhtaat paperit'. Emmalle on antanut ymmärtää, että kukaan naisista ei kiinnosta enemmän kuin Emma, vaikka on kyllä aika selvää, että todellakin haluaisi Ankun parikseen. Sulkeeko sitten Emma tältä tahallisesti silmänsä vai eikö tiedä asianlaitaa, en tiedä. Vaikka Emma ei halua suorin sanoin kertoa ihastuksestaan Patrickiin, on se kyllä mielestäni aika selvää ja joskus ihastuneena haluaa sulkea mielestä pois asiat, jotka voisivat tulla parin tielle, koska ajattelee, että toivoa on, kun toiselta jonkinlaista vastakaikua saa.

Vierailija
4247/23806 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

LIS kirjoitti:

En tiedä pelaako tuolla monikin..mielestäni Anku pelaa...ja on jollain tapaa muuttunut ärsyttävän mielisteleväksi....samoin patu mitä mieltä ootte...ja se nauru😣

Eri mieltä.

Vierailija
4248/23806 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se, että ulkomaalaistaustaisella henkilöllä on havaittavissa päällekäyviä luonteenpiirteitä ja vaikuttaa hallitsevalta, on jotenkin rasistista. Miksi sitä ei voi sanoa ääneen, jos se on sen henkilön luonne. Yhtä hyvin tuolla voisi olla joku supisuomalainen dominoiva äijä ja siitä voitaisiin puhua samaa. Olisiko se silloin rasismia? Etnisesti eri taustaisista ihmisistä ei ilmeisesti saa puhua mitään, koska aina joku vetää rasismikortin.

Vierailija
4249/23806 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitteko lopettaa Emman äänen haukkumisen, sillä se ei ole mitään normaalia arvostelua, vaan törkeää kiusaamista. Olen joutunut jo ilmoittamaan asiattomaksi monta todella halventavaa viestiä asiaan liittyen. Äänelle nimittäin ei voi mitään, ja on jotenkin säälittävää kiusata asiasta tuolla tavalla, kun todella usein tällaiset nettikommentit kantautuvat "julkkiksen" korviin.

Minua ei Emman ääni häiritse, vaan Emma on minusta upea paketti ja vaikuttaa kivalta ja aidolta ihmiseltä. Ymmärrän, jos jotakin tuollainen hölötykseksi tulkittava käytös ärsyttää, mutta minusta se on sen sijaan piristävää, pulppuavaa energiaa vain, kun kyseessä on tuollainen kivalta vaikuttava ihminen.

Se ei tee kommentista asiatonta, jos ei pidä Emman äänestä. Ohjelman henkilöistä voi kertoa omia tuntemuksia. Osa ei voi sietää tatuoitua vartaloa/ toinen taas rakastaa sitä. Osa ei pidä isosta nenästä/ toisen mielestä se on miehekäs. Osa ei pidä paljaasta pyllystä/ toinen taas katsoo sen vuoksi ohjelmaa jne. Suomessa on sananvapaus.

Vierailija
4250/23806 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

serkun kummin kaima kirjoitti:

Serkkutyttö kirjoitti:

Pelottaa vähän Senjan puolesta, jos Refai on liian hallitseva. Refai antaa kyllä huomiota, mutta kuinka kauan. Ettei kävisi niin että kun on saanut naisen kokonaan itselleen alkaa hirmuhallitseminen.

Mutta nyt toistaiseksi ja hyvätuttu/ kaveri meiningillä ihan ok, kun antaa Senjalle hänen kaipaamaansa huomiota. Refai mainitsi valintatilanteessa, että Senja ymmärtää häntä. Hyvä oli siis Refainkin saada uusi, koska Anku ei sitten ilmeisesti ymmärtänyt. Saa vain miettiä, ymmärsikö Refai ?

Valintajärjestys oli todellakin se, että vakiparit, joista tuotanto hyötyy siis Pauliina ja Ville sekä Veera ja Janne saivat äänestää parinsa turvaan, vasta tuon jälkeen oli uuden tulokkaan vuoro.

Toisaalta ymmörrettävää. Kuka haluaisi sörkkiö näiden kahden parin välejä? Ei varmasti kukaan saarelainen ainakaan.

Mä oon lukenut täältä sun kommentteja Refaista, aika sterotypioita esität: hirmuhallitseminen, alistaa naisen. Se on tiäkkö rasismia nuo sterotypiat ja ennakkoluulot. Ennakkoluuloksi kutsutaan käsitystä, joka on luotu ennen ihmiseen/ asiaan tutustumista ja ne juontaa juurensa tietämättömyyteen, kun emme tunne joudumme arvaamaan, yleistämään ja olettamaan  ja todellakin luulen, että et tunne kyseistä Refaita ollenkaan vaan muodostat käsityksesi omista luuloistasi.

Tuo, että olisin rasistinen on sinun luoma mielikuva minusta. Sitä en ole. Refaista on saanut sen kuvan ohjelmassa, että on juuri tuollainen määräilijä ja hirmuhallitsija. Millaisen kuvan sinä olet saanut hänestä?

Vierailija
4251/23806 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitteko lopettaa Emman äänen haukkumisen, sillä se ei ole mitään normaalia arvostelua, vaan törkeää kiusaamista. Olen joutunut jo ilmoittamaan asiattomaksi monta todella halventavaa viestiä asiaan liittyen. Äänelle nimittäin ei voi mitään, ja on jotenkin säälittävää kiusata asiasta tuolla tavalla, kun todella usein tällaiset nettikommentit kantautuvat "julkkiksen" korviin.

Minua ei Emman ääni häiritse, vaan Emma on minusta upea paketti ja vaikuttaa kivalta ja aidolta ihmiseltä. Ymmärrän, jos jotakin tuollainen hölötykseksi tulkittava käytös ärsyttää, mutta minusta se on sen sijaan piristävää, pulppuavaa energiaa vain, kun kyseessä on tuollainen kivalta vaikuttava ihminen.

Se ei tee kommentista asiatonta, jos ei pidä Emman äänestä. Ohjelman henkilöistä voi kertoa omia tuntemuksia. Osa ei voi sietää tatuoitua vartaloa/ toinen taas rakastaa sitä. Osa ei pidä isosta nenästä/ toisen mielestä se on miehekäs. Osa ei pidä paljaasta pyllystä/ toinen taas katsoo sen vuoksi ohjelmaa jne. Suomessa on sananvapaus.

Mutta ääni on niinkuin ulkonäkö. Molempien negatiivinen arvostelu ei tunnu kenestäkään hyvältä.

Vierailija
4252/23806 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkkutyttö kirjoitti:

Niin, onko teidän mielestä pelin pointti sen rakkauden löytyminen vai pelaaminen?

En tiedä pelin, mutta elämän pointti on löytää rakkaus, monet ihmiset olisivat valmiita maksamaan suuria summia löytääkseen aidon rakkauden, muuta jäävät kuitenkin sitä vaille, sillä elämä ilman rakkautta ei ole oikeaa elämää.

Tuli mieleen, onko rakkaus aina sidoksissa parisuhteeseen. Voiko olla rakkautta esim elämään itseensä. Itse elämä olla sen rakkauden itseisarvo.

Vierailija
4253/23806 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emma ja Refai olis täydellinen pari. Kumpikaan ei tajuais, vaikka toinen vääntäis rautalangasta ettei kiinnosta

:-D :-D :-D

Vierailija
4254/23806 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä kuulkaa tule yhtään mitään!

Miten voi olla noin vaikeaa sanoa ääneen, mitä haluaa?

Huomaan toivovani, että talossa taannutaan 6-vuotiaan tasolle. Saatais edes jotain säpinää.

Patrick: "Haluuks sä olla mun kaa?"

Anku: "Juuuuuu. Mennään heti leikkimään!" l

Vierailija
4255/23806 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

LIS kirjoitti:

En tiedä pelaako tuolla monikin..mielestäni Anku pelaa...ja on jollain tapaa muuttunut ärsyttävän mielisteleväksi....samoin patu mitä mieltä ootte...ja se nauru😣

Markus ainakin näytti olevan innostunut.

Vierailija
4256/23806 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus voi olla ihan puhetaitoinen kaveri.

Vierailija
4257/23806 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkutyttö kirjoitti:

Tässä ei mitään rasismia ole. Refai on omalla käytöksellään antanut ymmärtää olevansa juuri tuollainen naisen alistaja. Aivan sama, mistä hän on kotoisin tai minkä maan passia käyttää. Olet juuri tyypillinen rasismista nillittäjä. Refain ihonvärillä tai etnisellä taustalla tässä ei ole merkitystä, vaan KÄYTÖKSELLÄ.

Vierailija
4258/23806 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkkutyttö kirjoitti:

Tässä ei mitään rasismia ole. Refai on omalla käytöksellään antanut ymmärtää olevansa juuri tuollainen naisen alistaja. Aivan sama, mistä hän on kotoisin tai minkä maan passia käyttää. Olet juuri tyypillinen rasismista nillittäjä. Refain ihonvärillä tai etnisellä taustalla tässä ei ole merkitystä, vaan KÄYTÖKSELLÄ.

Ja ihan alussa esittelyssään R sanoi, että arvostaa ”perinteisiä naisen ja miehen rooleja”. Eli nainen kotiin nyrkin ja hellan väliin, näin kärjistettynä ainakin.

Vierailija
4259/23806 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin se puhuu, mutta mun mielestä substanssi puuttuu, puhuu sanomatta oikeastaan mitään.

Vierailija
4260/23806 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin se puhuu, mutta mun mielestä substanssi puuttuu, puhuu sanomatta oikeastaan mitään.

Parempi sekin kuin toisten nitistäminen.

Ketju on lukittu.