Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Patrik saattaa jopa pystyä saamaan uuden parin, mutta Emman ainoa kortti taitaa olla Patrik, siksi voi olla aikamoista draamaa luvassa, jos Patrik yrittää irroittautua tuosta kuviosta
Itse asiassa kyllä äänelle voi ”mitään”. Ihan aikuinenkin voi mennä puheterapeutin tai foniatrin vastaanotolle.
Vierailija kirjoitti:
Tais Patrikia kaduttaa toi Emman kanssa paneskelu ihan siksi kun hoksasi, ettei tullut pedattua kovinkaan hyvää lähtökohtaa illan parinvalintaan, kun olis varmasti tehny kovasti mieli ottaa Anku, mutta siitä olis voinu jäädä kakan maku suuhun sekä muille asukkaille ja katsojille, mikä ei taas pelin kannalta olisi hyvä homma.
Niin makaa kuin petaa.
Itse en haluaisi roikkua miehessä, joka on kiinnostunut toisesta naisesta. Jostain käsittämättömästä syystä Emma kuvittelee, että tilanne muuttuu.
Ilmeestä päätellen Refai olisi edelleen valinnut Ankun, mikäli se olisi ollut mahdollista. Mitkään puheet eivät ole siis menneet perille.
Veera taitaa olla ihastunut ihastumisen tunteeseen. Senja haluaa suhteen, ihan sama kenen kanssa. Ville leikkii yksiavioista. Jeffry vaihtaa parinsa aina uuteen ja möksöttää siinä välissä.
Yllättävää kyllä omiksi suosikeikseni ovat nousseet Aura ja Sami. Aura on rehti ja reilu. Lisäksi naisten yhteiskuvasta näki, että hänellä todellakin on vertailun kestävä vartalo. Samista tykkään, koska en tiedä hänestä mitään. Se alkaa olla meriitti tässä pelleporukassa :D
Palomiehen pitäisi nyt skarpata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin vasta nyt eilisen jakson ja tän keskustelun perusteella kuvittelin jotain todella rajuja juttuja tuohon Emman ja Patrickiin liittyen.
Eihän tuossa nyt mitään kauhisteltavaa ole, eikä tuossa nyt kumpaakaan voi syyttää yhtään mistään.
Sitä kuitenkin enemmän ihmettelen että miksi Pati alkoi lähentyä Emmaa uudelleen,jos ei mitään suurempia tunteita ole. Sillonki kuulosti että tuntee enemmän Ankua kohtaan.
Sinänsä nyt paska tilanne molemmille, et ku on pannut nyt niin ehkä hankala lähteä vaihtamaan paria yhtäkkiä ilman että saa pleijerin maineen. Ja Emmaa ei ilmeisesti kukaan muu saarella edes kiinosta?
Patrickia kiinosta Anku, mut jotenki tuntuu että aika huono lähtökohta tuosta sitten lähteä vaihtamaan paria tositarkoituksella.Mulle jäi jaksosta kuva, että nimenomaan Emma teki aloitteen ja Patrick vaan meni siinä mukana, joten en tajua miksi Patrickia täällä ruoskitaan että "meni kyllä maku". Sama Veeran ja Jannen suhteen, että Veera olisi heti valmis hyppäämään sänkyyn, mutta Janne haluaa odottaa. Isot pointsit siitä Jannelle, vaikkei siinä mun mielestä mitään pahaa olekaan vaikka hyppäisikin sänkyyn JOS kumpikin sitä haluaa.
Vai että Patrick siinä vaan meni mukana. Just ja joo. Jos Patrick ei olisi halunnut lähikontaktia Emmen kanssa, olisi sitten jättänyt pan..matta. Ei siinä sen kummempaa ole. Tosi noloa oli kuulla Patrikin jälkiselittelyt, kuinka on aina niin kusessa naisten kanssa jne. Kyllä fyysisen lähikontaktin pystyy jättämään väliin, ei siinä vaan mennä mukana, vaikka toinen olisi kuinka aloitteen tekijä. Kyllä sitä Patrikia se kiinnosti ihan yhtä paljon, mutta tuli jälkikatumus, koska tajusi, että tuli pan ...tua julkisesti, ja hänen hyvin rakentama ”runopoika”-imagonsa romahti. Patrick on 26-vuotias aikuinen mies, ei mikään vietävissä oleva teinipoika.
Kuinka monta tuntia vuorokaudessa kukin saa ruutuaikaa? Onkohan noilla vuorot jolloin pitää olla kuvauksissa? Esitetäänkö tapahtumat aikajärjestyksessä? Jotenkin en usko että nuo imee vesipulloa kaiket päivät auringossa maaten ja miettii tyhjänpäiväisyyksiään.
Vierailija kirjoitti:
Itse en haluaisi roikkua miehessä, joka on kiinnostunut toisesta naisesta. Jostain käsittämättömästä syystä Emma kuvittelee, että tilanne muuttuu.
Ilmeestä päätellen Refai olisi edelleen valinnut Ankun, mikäli se olisi ollut mahdollista. Mitkään puheet eivät ole siis menneet perille.
Veera taitaa olla ihastunut ihastumisen tunteeseen. Senja haluaa suhteen, ihan sama kenen kanssa. Ville leikkii yksiavioista. Jeffry vaihtaa parinsa aina uuteen ja möksöttää siinä välissä.
Yllättävää kyllä omiksi suosikeikseni ovat nousseet Aura ja Sami. Aura on rehti ja reilu. Lisäksi naisten yhteiskuvasta näki, että hänellä todellakin on vertailun kestävä vartalo. Samista tykkään, koska en tiedä hänestä mitään. Se alkaa olla meriitti tässä pelleporukassa :D
Palomiehen pitäisi nyt skarpata.
Etkö ymmärrä mikä on pelin henki? 25 000. Veera nuorin ja fiksuin ja on ymmärtänyt, toivottavasti Jannekin ymmärtää. Ei muuta kun pusuttelua ja rakkauden lurituksia, ei panoja. Patrik on tylsä samaten moni muu tuolla. Veera voittoon ja Janne.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta tuntia vuorokaudessa kukin saa ruutuaikaa? Onkohan noilla vuorot jolloin pitää olla kuvauksissa? Esitetäänkö tapahtumat aikajärjestyksessä? Jotenkin en usko että nuo imee vesipulloa kaiket päivät auringossa maaten ja miettii tyhjänpäiväisyyksiään.
Sehän se tässä just tökkiikin, olisi kiva nähdä ja kuulla välillä muutakin kuin vesipullon imemistä ja tyhjänpäiväisyyksiä, varsinkin niitä käsikirjoitettuja tyhjänpäiväisyyksiä.
Olen odottanut, että tapahtuisi jokin muutos, jokin, että tää jotenkin alkaisi, eikä junnaisi, mutta taitaa mennä tällä konseptilla loppuun asti.
Aloitin ohjelman katsomisen rakkauden ja romantiikan toivossa. En sen vuoksi, että jotkunt näyttelevät sitä. Tuota esittämistä olen nähnyt aikoinaan han tarpeeksi Kauniissa ja röyhkeissä.
Ohjelma on reality...kait tuo näytteleminen ja esittäminen on sitä ns. realityä nykyään.
Joku toinen katsoja taas haluaa ohjelmata muuta ja arvostaa ohjelmassa muuta.Se heille suotakoon.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kovasti hehkutetaan Veeran ja Jannen rakkautta. Mutta kysyn vain miten kielten opiskelijan ja hissiasentajan todellisuudet kohtaavat oikeassa elämässä?[/quote
Oliko vitsi?
No ei kai se Rakkaus kaikilla heti roihahda ja hyvä niin😏mennään vasta 16/50 eiköhän siellä joku kerkeä ehkä oikeastikin rakastua😍
Serkkutyttö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kovasti hehkutetaan Veeran ja Jannen rakkautta. Mutta kysyn vain miten kielten opiskelijan ja hissiasentajan todellisuudet kohtaavat oikeassa elämässä?[/quote
Oliko vitsi?miten tuo viestini tuli heti tuohon perään. Siis kysyin, oliko vitsinä pohdiskeltu tuo aikaisempi viesti, että statuksella on tekemistä pariutumisen kanssa. Harvemmin. Uskon, että luonteilla on enemmän merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se Rakkaus kaikilla heti roihahda ja hyvä niin😏mennään vasta 16/50 eiköhän siellä joku kerkeä ehkä oikeastikin rakastua😍
Ei. Korkeintaan ihastua ja luultavasti 25000 kiehtoo sitäkin enemmän.
Patrick oli Emmaa kohtaan vain kaverillinen vielä kun menivät sänkyyn, selvästi Pate oli alkamassa nukkumaan, kun pimeässä Emma sanoi, että mä olen muuten aika hyvä, vaikka itse sanonkin, ja alkoi pussailla Patea. Emma tietää tasan tehneensä aloitteen, jotta saisi Patrickin ihastumaan, mutta ei auttanut seksikään. Aika harva nuori mies kieltäytyy tossa tilanteessa, eikä ole syytäkään, ihan kuin mimmilläkään.
Aika monella muullakin kuin Refailla on vaikeuksia ymmärtää ettei joku ole kiinnostunut, kuten Emmalla ja aluksi Veeralla. Ihan yhtä hyvä kuin brittien Love Island, ihan mahtavaa kun kerrankin sarja, jossa ei dokata ja sekoilla vaan keskitytään ihmissuhteisiin. Rakkauteen, mikäs sen viihdyttävämpi draaman aihe.
. [/quote] Etkö ymmärrä mikä on pelin henki? 25 000. Veera nuorin ja fiksuin ja on ymmärtänyt, toivottavasti Jannekin ymmärtää. Ei muuta kun pusuttelua ja rakkauden lurituksia, ei panoja. Patrik on tylsä samaten moni muu tuolla. Veera voittoon ja Janne. [/quote]
Todellakin ymmärrän, sillä olen katsonut brittien tuotantokaudet. En kuitenkaan jaksa uskoa olevani ainoa, joka miettii Veeran ja Jannen suhteen aitoutta ja kestävyyttä lemmenluritusten keskellä. Yleisö tässä loppujen lopuksi päättää.
Serkkutyttö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko vitsi?ei ne tarvi kohdata tosielämässä kunhan pysyvät yhdessä ja voittoon. Kumpikin nuoria niin ehtivät löytää oikean rakkauden aikanaan eri ihmisen kanssa.
Itse en ole kommentoinut, että Patrickista olisi mennyt maku, mutta tulkitsen, että herra tiesi jo ennen sviittiä, että romanttisia tunteita Emmaan ei ole, eikä tule, eikä pelkkä fyysinen jännite ole riittävä syy ryhtyä petipuuhiin noissa olosuhteissa, joissa etsitään rakkaussuhdetta. Tämä minun henkilökohtainen mp. Ja seksi kahden aikuisen välillä on aina molempien vastuulla, ei voi sanoa, että Emma aloitteellisena olisi enemmän vastuussa, mieskin voi sanoa ei. Patrickille tuskin tuli yllätyksenä, että intiimi läheisyys ei ainakaan viilennä Emman tunteita.