Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Olkaa hiljempaa siellä. Pauliina antaa mulle just käsihoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Refai ulos. Niin ahdistava tyyppi. Selvästi haistanut että Anku saattaisi olla riittävän kiltti ja selkärangaton, että väsytystaktiikkaa kannattaa kaikesta huolimatta jatkaa. Toki Ankunkin häpeä tuo, että on kiehnännyt vieressä ja antanut ymmärtää yhtä vaikka on sanonut toista, mutta kaiken kaikkiaan tuo koko kuvio on kaikin puolin karsea ja vähentää kiinnostusta koko ohjelmaa kohtaan.
Eipä tuo enää niin kiehnännyt oo, Anku. Erikseenhän nuo näyttäis nykyäön liikkuvan. Mitä ohjelma antanut ymmärtää. Itse totuuttahan me ei mistään tiedetä.
Vierailija kirjoitti:
Refai ulos. Niin ahdistava tyyppi. Selvästi haistanut että Anku saattaisi olla riittävän kiltti ja selkärangaton, että väsytystaktiikkaa kannattaa kaikesta huolimatta jatkaa. Toki Ankunkin häpeä tuo, että on kiehnännyt vieressä ja antanut ymmärtää yhtä vaikka on sanonut toista, mutta kaiken kaikkiaan tuo koko kuvio on kaikin puolin karsea ja vähentää kiinnostusta koko ohjelmaa kohtaan.
Tuossa parissa ei ole tosiaan mitään normaalia ollut pitkiin aikoihin. V*tun ahdistava tuo Refu.
Tuo leipää ja tekee juttuja, niin nainen on hänen mukaansa velvoitettu lämpenemään hänelle.
Joo ei. Ja pakitkin on mahdoton niellä. Periksi ei anneta. Sinähän tykkäät minusta, jos minä niin päätän.
Se on todellakin niin että ohjelmissa näytetään mitä näytetään ja sen perusteella katsojat luovat mielikuvia miehistä ja naisista ja heidän välisistä suhteistaan.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Love island Ville❤Janne
Ainoat joilla näen tulevaisuutta talon... villan ulkopuolella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Love island Ville❤Janne
Ainoat joilla näen tulevaisuutta talon... villan ulkopuolella
Oikeesti niitä on kiva katsoa. Hakeutuvat vapaaehtoisesti toistensa seuraan ja ovat vilpittömän iloisia ollessaan yhdessä.
Tätä ei näy (muiden) parien kohdalla.
Minä skippaan Refun luennot parisuhteen portaista ja kolmesta ihmistyypistä tänään.
Refai tuntuu just sellaiselta luonnetyypiltä, joka näkee syyn toisisissa, ei itsessään. Tuosta, kun joku mainitsi häpeästä.
Narsistisuudessa on yleistä, että toinen asetetaan sellaiseen asemaan, että hän kokee itsensä syylliseksi ja tuntee häpeää.
Vallankäyttöä ja toisen mielen murtamisyritystä ja häpeään saattamista.
Ei ole tervettä. Tuota tapaa muuallakin kuin tuolla saarella...
Täytyy sanoa, että Patrickilla ja Jeffreylläkin näyttäis olevan mahikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo enää niin kiehnännyt oo, Anku. Erikseenhän nuo näyttäis nykyäön liikkuvan. Mitä ohjelma antanut ymmärtää. Itse totuuttahan me ei mistään tiedetä.
Joo siis ei varmasti ihan viime aikoina, mutta silloin aiemmin. Sanoihan Anku itsekin siitä että ei ehkä ollut paras idea, kun ei kuitenkaan sitä kipinää tuntenut ja toinen oli enemmän innoissaan. Mutta siis Refaihan tässä on täysin "syyllinen" kun ei suostu uskomaan puhetta ja vielä jauhaa muille miehille selän takana ihan kuin Anku olisi edelleen hänen omaisuuttaan. Just tuollainen muka-herrasmies, joka on herrasmies tasan niin kauan kun asiat sujuvat hänen tahtonsa mukaan. Bonuksena sitten vielä kaikki nuo porrasteoriat sun muu jauhanta, suu käy ilman pienintäkään sisältöä. Itse katsojana en halua että hän vaihtaa paria, haluan että hän lähtee.
Sama. En toivo Refaita kellekkään.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että Patrickilla ja Jeffreylläkin näyttäis olevan mahikset.
Luulen että tosielämässä Patrick ei enää kestä Jeffreyn huomionkipeyttä ja oikukasta luonnetta & suun mutristelua (henkilökohtainen ykkösärsytykseni koko sarjassa tällä hetkellä, tulee yks eks mieleen...). Mutta jos Jeffrey tuosta vähän kypsyy ja oppii huomioimaan Patrickinkin toiveita, hyvältä näyttää.
Refai on vaaraksi.
Senjs on haitaksi tällä hetkellä. Pitää saada itsensä kasaan.
Jeffrey on haastava tyyppi. Saa elää taiten hänen kanssaan.
Minä ja Senja mennään treffeille. Ammatti meikkaaja tulee paikalle ja kertoo että kenenkään ei kannata maalata kasvoja vaaleanharmaaksi ellei halua näyttää ruumiilta ta zombilta.
Saa nähdä miten rankkaa tämäkin on Senjalle. :(
Vierailija kirjoitti:
Minä ja Senja mennään treffeille. Ammatti meikkaaja tulee paikalle ja kertoo että kenenkään ei kannata maalata kasvoja vaaleanharmaaksi ellei halua näyttää ruumiilta ta zombilta.
Saa nähdä miten rankkaa tämäkin on Senjalle. :(
Ammattimeikkaaja*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ton ennakkoklipin perusteella olis vielä iham varma et Emma ja Patrick ois pannu
En määkää. Se meteli ja puuskutus kuului tanssimisesta. Opettelivat tanssimaan. Ymmärsin ennakkopätkästä
.Kyllä ne pani. Emma kertoi Auralle klipissä.
Jos paniki vastaan ? Ei ne välttämättä oo paneskelleet. Mut hyss..ei kerrota muille.salaisuus.
Pani päänsä tyynyyn?
Vai että refa on narsisti ja stalkkaaja :D Täällä lähtee mopo käsistä. Anku on kyllä vaiheillu aika paljon, sanonu ei ja parinvalinnassa kuitenkin ottanu refain.
Sanonu ei ja kuitenki mennyt nukkumaan sen kanssa lusikkaan. Ja jopa nyt kun ollu erillään ja jos sanonut että "ehkä tää ei mee eteenpäin" ja refai sanonut että menee niin ollut hiljaa.
Ärayttävä kyllä toi refai mutta jos anku oikeasti sanoisi edes että "meillä ei ole tulevaisuutta" niin se olis siinä. Nyt se tulee kierrellen ja kaarrellen ja mistä vetoa niin tässä jaksossa anku antaa taas periksi...
Refai on Ankun henkivartija.
Kuvataan Espanjan Marbellassa ja lopuksi on neljä pari joista yksi voittaa... Uusia kilpailijoita tulee sitä mukaa kun joku tippuu. Kannattaa katsoa mtv-katsomosta Love Island Uk, sieltä löytyy koko 3kausi, niin pääsee aika hyvin juoneen mukaan.