Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
3601/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi uskonut että Aura on ihastunut Jeffreyhyn, niin kuin eilen sanoi. Ei minusta vaikuta yhtään siltä. Hänhän on valitellut Jeffreyn lapsellisia juttuja, mököttämistä ja että ei jaksa. Jeffreyn seurassakin Aura näyttää tosi rennolta eikä sellaiselta hymyilevältä, säteilevältä ja vähän jännittyneeltä niin kuin vaikka Pauliina, jonka käytöksestä jo näkee ihastumisen Villeen.

Mää nään Auran vähä reppanana joka 'ihastuu' miehiin nopeasti, vaikka mitään syvempää kiintymystä ei edes olisi. Ei uskalla/osaa sitoutua koska uskoo että kaikki suhteet loppuu lyhyeen. Olin vähä hämmentynyt ku Aura selitti et se on vähä uudessa tilanteessa,ku ei sillä oo seurustelusuhteissa tullu tällasia tilanteita et pitäis avautua. Taitaa olla melko pinnallisia nämä sen aikasemmat seurustelut. Tuntuu olevan vähän hukassa itsensä ja tunteidensa kanssa.

Näkyyköhän edes että voisi oikeasti kunnolla ihastua ja rakastua?

Minä taas olen tehnyt ihan erilaiset analyysit Aurasta. Minusta hän vaikuttaa femmeltä kaappilesbolta. Jotenkin vain saan sellaiset vibat, että häntä ei kiinnosta/ei pysty romanttiseen suhteeseen miesten kanssa. Ei avautumaan Jeffreylle. Emman kanssahan hän sen sijaan näyttää viihtyvän, ja jutteleminenkin onnistuu. :D Ulkoinen habituskin aiheuttaa kovasti samoja viboja. No joka tapauksessa Aura on minun lemppari noista osallistujista.

Vierailija
3602/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän uuden kannattas nyt käydä Ankun kimppuun

Mut epäilen et lämpeneekö Anku :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3603/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Refai aivopesee uuden miehen ja vihjaileevAnkun olevan huono valintaa.

Vierailija
3604/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähä muuttunu Patrickista mielikuva eka kuvan jälkeen.

Ajattelin Patrickista pelkän ulkonäön perusteella et on kunnon fuckboy joka hyppii naisesta toiseen ja paneskelee ristiin rastiin villalla. Pelaavan siis pelkän ulkonäön avulla.

Sit se onki tällanen pehmiskoneesta haaveileva taiteilijasielu, joka varoo tekemisiiän ja sanomisiaan ettei satuttais eikä loukkais muita.

Ihan positiivisesti siis olen yllättynyt mut eihän ton ajatuksista ja mietteistä ota mitään selkoa :D

"Pehmiskoneesta haaveileva taiteilijasielu, joka varoo tekemisiään ja sanomisiaan että ei satuttaisi tai loukkaisi muita" - ihana luonnekuvaus, ja tuollaiset ihmiset ovat minusta ihastuttavia. :D Mutta itse en ole saanut Patrickin luonteesta kunnon kuvaa vielä, joten enpä osaa omaa mielipidettä sanoa.

Vierailija
3605/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatistaan päätellen on halu pelastaa ihmisiä.

Vierailija
3606/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrick kirjoitti:

Ammatistaan päätellen on halu pelastaa ihmisiä.

+ omien sanojensa mukaan "runopoika" = täydellinen luonne ainakin noin "paperilla".

Vierailija
3607/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtakaa jo Ankusta ja Patrickista jauhaminen, ne ei todellakaan sopisi pidemmän päälle yhteen. Molemmat on sellaisia empiviä jahkailijoita että mitään päätöksiä tai tekoja ei todellakaan koskaan saataisi aikaan heidän parisuhteessaan.

Vierailija
3608/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palomies jouda empimään. Kun hälytys tulee, se on mentävä sekunnissa. Samoin pelastustilanteissa ei ole aikaa jääfä empimään. Patukan luonne avoin ja samoin Ankun.

Vierailija
3609/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Ville bi? Vähän sen tyyppinen.

Vierailija
3610/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma on ottavampi ja nopea tekemään päätöksiä. Ohjat ottava. Ei jää jahkailemaan Ankun tavoin.

Vierailija
3611/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrick tarvitsee Emman kaltaisen naisen päättämään kuka pudotetaan ja painamaan enteriäkin kun ei itse mihinkään kyennyt empimisiltään

Vierailija
3612/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma kirjoitti:

Miksi sain alapeukkua?

Ole tyytyväinen, että sait edes jotain. 

Vierailija
3613/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin hyvin näytätte kaikkien luonteen tuntevan muutaman minuutin tv-pätkien perusteella :D

Vierailija
3614/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anku ja Patrick on molemmat sellaisia alistujaluonteisia jotka kaipaa auktoriteettia tukemaan. Eihän siitä tule mitään kun kaksi tossukkaa laitetaan yhteen, kuka edes tekisi aloitteen?

Vierailija
3615/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emma on ottavampi ja nopea tekemään päätöksiä. Ohjat ottava. Ei jää jahkailemaan Ankun tavoin.

Sarkasmia.

Vierailija
3616/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anku ja Patrick on molemmat sellaisia alistujaluonteisia jotka kaipaa auktoriteettia tukemaan. Eihän siitä tule mitään kun kaksi tossukkaa laitetaan yhteen, kuka edes tekisi aloitteen?

Mahdatko hyvinkin tuntea nuo kaksi?

Vierailija
3617/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aura vaikuttaa tosi ihanalta, mitä kummaa näkee jeffissä?

Vierailija
3618/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma on itse rauhallisuus.Siksi varmaan onkin sinkku. Ei saa tehtyä aloitteita tai sanottua sanottavaansa miehelle. Haastattelussa mainitsi, ettei tiedä syytä sinkuudelleen.Tuo edellä mainittu on mahdollisesti yksi syistä. Harmi sinällään kun Emma vaikuttaa kivalta.

Vierailija
3619/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi uskonut että Aura on ihastunut Jeffreyhyn, niin kuin eilen sanoi. Ei minusta vaikuta yhtään siltä. Hänhän on valitellut Jeffreyn lapsellisia juttuja, mököttämistä ja että ei jaksa. Jeffreyn seurassakin Aura näyttää tosi rennolta eikä sellaiselta hymyilevältä, säteilevältä ja vähän jännittyneeltä niin kuin vaikka Pauliina, jonka käytöksestä jo näkee ihastumisen Villeen.

Mää nään Auran vähä reppanana joka 'ihastuu' miehiin nopeasti, vaikka mitään syvempää kiintymystä ei edes olisi. Ei uskalla/osaa sitoutua koska uskoo että kaikki suhteet loppuu lyhyeen. Olin vähä hämmentynyt ku Aura selitti et se on vähä uudessa tilanteessa,ku ei sillä oo seurustelusuhteissa tullu tällasia tilanteita et pitäis avautua. Taitaa olla melko pinnallisia nämä sen aikasemmat seurustelut. Tuntuu olevan vähän hukassa itsensä ja tunteidensa kanssa.

Näkyyköhän edes että voisi oikeasti kunnolla ihastua ja rakastua?

Minä taas olen tehnyt ihan erilaiset analyysit Aurasta. Minusta hän vaikuttaa femmeltä kaappilesbolta. Jotenkin vain saan sellaiset vibat, että häntä ei kiinnosta/ei pysty romanttiseen suhteeseen miesten kanssa. Ei avautumaan Jeffreylle. Emman kanssahan hän sen sijaan näyttää viihtyvän, ja jutteleminenkin onnistuu. :D Ulkoinen habituskin aiheuttaa kovasti samoja viboja. No joka tapauksessa Aura on minun lemppari noista osallistujista.

You wish 😂

Vierailija
3620/23806 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki keskustellaan täällä tv sarjan pohjalta. Jonkun mielestä Anku ja Patrick sopii yhteen sen pohjalta mitä on näytetty ja minun mielestä molemmat liian jahkailevia sopiakseen yhteen TV SARJAN POHJALTA.

Ei kukaan täällä mistään todellisesta love islandin ulkopuolisisesta tulevaisuudesta tiedäkään mitään. Me vain tulkitaan sen perusteella mitä nähdään

Ketju on lukittu.