Energinen olo kerrankin. Mitä joulujuttuja voisi jo laittaa valmiiksi tässä kohtaa
Kommentit (12)
Jouluvalot partsille, kortit, tehdä kauppalistaa valmiiksi, miettiä lahjat kenelle tarvitsee. Jos on oikein energinen lähtee kaupoille ostamaan kaiken, mikä ei pilaannu.
Kakut olisi pitänyt jo tehdä kuukausi sitten maustumaan, ainakin brittien mukaan. Tiikerikakun voi tehdä näihin aikoihin, se pysyy hyvänä yli joulunkin.
Olen jo laittanut kuuden ja valokoristeet. Tontut on näkösillä. Kaupoalistan tein jouluksi ja kävin jo ostamassa kaiken säilyvän eli on juomat, luumut, säilykkeet, puuroriisi.. ym
Piirakat tein jo pakkaseen, laatikot paistuvat tänään ja menevät pakkaseen. Ne vähäiset lahjat, joita olen hankkinut, olen paketoinut. Joulukuusta lukuun ottamatta ovat muut koristeet jo esillä. Vuodevaatteet ovat valmiina yöpyjiä varten. Kellarissa ovat viinit valmiina. Mutta tärkein on ehkä kuitenkin ostoslista, kirjoitettu siinä järjestyksessä kuin tuotteita ostetaan, ja aatoksi meille tulevat lapset perheineen ja leskiveljeni ovat jo - koska halusivat - saaneet listat siitä mitä heidän toivotaan tuovan.
Voit sujauttaa 7 kymppiä postiluukusta tässä vaiheessa. AaaaH! kun venytyyys. Voit tuoda suklaatakin kun olet niin energinen.
M
Mä en tänä vuonna paljoa laita. Joulu ollaan pois kotoa. Muutama koriste siellä sun täällä.
Pipari- ja torttutaikinat pakkaseen, samoin saaristolaisleivät, joulukakku ja laatikot.
Ihan mitä tykkäät laittaa. Koristeluita voi ainakin tehdä.