Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
First Look klipissä näytetään neljää paria eli mun villi veikkaus on että pudotusuhassa ovat Senja&Sami, Tiia&Mika sekä Emma&Patrick. Ja pari joka putoaa on Tiia ja Mika, vaikka hänellä on syntymäpäivä..
Ketkä veikkaatte että putoaa tämän iltaisessa jaksossa? Pelkään että noi äänestää niin, että uusimmat tulokkaat putoavat eli jos nuo parit on uhan alla Tiia ja Sami luultavasti lähtee.. Vaikka toivoisin että Refai ja Senja lähtisi.
Vierailija kirjoitti:
Rafai on ainoa, josta tulee pahat fibat. Outo vahvuusrooli päällä?
Muut miehet ovat kyllä mukavia. :)
Fibat vai vibat?
Ne alkaa illalla juhlimaan Mikan synttäreitä, saavat kuohuviiniä ja muuta. Sitten taloon tulee Shirley ja kaksi pudotetaan pois talosta
Mika ei putoa. Eikait vielä tänään sen synttäripäivänä putoa kukaan, kun basta äönestetään uhan alla olevat. Mika vaikuttaa ihan fiksulta!
tuleeko uusi mies jo tänäön taloon ?s
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut muutaman jakson ja tunnen suurta myötähäpeää. Aikuiset ihmiset käyttäytyvät teinipissisten tavoin.
Itse ja oma tuttavapiiri oli tuon ikäisinä lapsiperhitä ja opiskelut ja talonrakennukset loppusuoralla.
Ei jaksa ymmärtää tuollaista touhua yhtään.
Aika harvalla on päälle parikymppisenä sekä opiskelut, että talonrakennukset loppusuoralla ja siinä vielä lapsetkin ehditty jo tekemään jossain välissä. Mutta nostan hattua sinulle ja tuttavapiirillesi, olette varmasti muita parempia ihmisiä. Tosin siinä tapauksessa olisivat varmasti jättänyt ylläolevan kirjoittamatta. 0/5
aika monet oli yli 25, joten ei pitäisi olla pelkkä hömppä mielessä. Ei tarvi ihmetellä, miksi suomella menee huonosti.
No kyllä itsellänikin oli 28 v opiskelut tehty ja kaksi lasta siinä sivussa ja alettiin rakentaa omakotitaloa. Ei ole kyse ihmisen hyvyydestä, vaan ARVOISTA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut muutaman jakson ja tunnen suurta myötähäpeää. Aikuiset ihmiset käyttäytyvät teinipissisten tavoin.
Itse ja oma tuttavapiiri oli tuon ikäisinä lapsiperhitä ja opiskelut ja talonrakennukset loppusuoralla.
Aika harvalla on päälle parikymppisenä sekä opiskelut, että talonrakennukset loppusuoralla ja siinä vielä lapsetkin ehditty jo tekemään jossain välissä. Mutta nostan hattua sinulle ja tuttavapiirillesi, olette varmasti muita parempia ihmisiä. Tosin siinä tapauksessa olisivat varmasti jättänyt ylläolevan kirjoittamatta. 0/5
aika monet oli yli 25, joten ei pitäisi olla pelkkä hömppä mielessä. Ei tarvi ihmetellä, miksi suomella menee huonosti.
No kyllä itsellänikin oli 28 v opiskelut tehty ja kaksi lasta siinä sivussa ja alettiin rakentaa omakotitaloa. Ei ole kyse ihmisen hyvyydestä, vaan ARVOISTA.
SSaarelaisista suurimmalla osalla on ammatti Ehkä heillä ei ole perhettä, koska sitä oikeaa ei ole löytynyt. Siksi ovat sinkkuja.
Senja voi puota jossain välissä. Vaikuttanut niin raskaalta tyypiltä. Ei vaikuta yhtään Mikan tyyppiseltä, vaikka sitä sanoi metsästävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos olisit ollut sinkku, niin olisiko sinulla silti ollut 2 lasta ja omakotitalo? Ja kaikki eivät halua ikinä naimisiin, asuntolainaa ja lapsia. Sinun perhefantasiasi ei ole kaikkien unelma.
Vierailija kirjoitti:
Tuo koostejakso on kyllä niin turha, uutta materiaaliakin lopussa vain pari minuuttia..
Maanantaisin voitaisiin viikkokoosteen sijaan näyttää vaikka tehokooste viikonlopun tapahtumista.
Oonko ainoa joka pitää Villestä ja Pauliinasta ja näkee heidän välillä aidon kipinän? Eivät tietenkään ole rakastuneet vielä, mutta aidosti pitävät toisiaan ainakin viehättävinä. Toisaalta myös molemmat pitävät ovet auki, koska ovat varmaan tottuneet molemmat olemaan aika haluttuja. Ovathan molemmat aika "muovisia", kuin Barbie ja Ken, molemmat kuitenkin todella hyvännäköisiä, kauneimmat tuolla. Lisäksi ovat ihan "naimanaamat", joku täällä sanoikin että näyttävät sisaruksilta. Siksi on helppoa uskoa että pitävät toisiaan ainakin fyysisesti viehättävänä, koska pitävät omasta naamasta eniten.
Mitä luonteeseen tulee, molemmat ovat ainakin osanneet näyttää tuolla hyvää puolta luonteestaan, ovat tosi hyviä ystäviä ja tukijoita muille tuolla. En ymmärrä mistä tää Pauliina kauhea noita - ajatus tullut, ei ole tehnyt mitään ansaitakseen sen.
Anku on viehättävä ja kiltin, herttaisen oloinen tyttö. Siro kropalta, sirot ja kauniit kasvot, isot tissit, pitkät omat hiukset, luonnonkaunis. Luonnostaan miesten mieleen.
Ja kateelliset täällä väitti että on silarit - sorry toisilla on vaan luonnostaan paremmäat geenit ja luonnostaan isot tissit.
Vierailija kirjoitti:
Anku on viehättävä ja kiltin, herttaisen oloinen tyttö. Siro kropalta, sirot ja kauniit kasvot, isot tissit, pitkät omat hiukset, luonnonkaunis. Luonnostaan miesten mieleen.
Ja kateelliset täällä väitti että on silarit - sorry toisilla on vaan luonnostaan paremmäat geenit ja luonnostaan isot tissit.
Minulla on kyllä ihan sairaan huonot geenit ja silti isot luomurinnat. Ohis.
Patrik on kyllä julmetun komea. Hyvännäköiset ne hiukset. Paperilla myös vaikuttaa täydelliseltä: palomies, jolla omien sanojensa mukaan myös runopoika-puoli. Ai että! Vaikuttanut myös ihan kivalta mitä nyt olen jaksoja jokusen seuraillut, mutta en siis ole kaikkea katsonut, enkä hänen kuvausten kautta välittyneestä luonteesta vielä erityisesti syttynyt.
Tykkään myös siitä "päheästä", tatuoidusta naisesta. Kiva olemus hänellä. Olikohan Aura.
Äänestin Senja&Sami, koska haluan nähdä lisää Senjan prinsessa draamaa. Herättänyt eniten ainakin minussa tunteita tuon kolmiodraaman yhteydessä, ehkä vähän samaistunut jopa?
Jos menee samalla tavalla kun uk versio ssa niin putoavat mies ja nainen eivät välttämättä ole pari. Mika ei välttämättä putoa vaikka Tiia putoaisikin.
Pahoin pelkään että uusimmat joutuu lähtemään
Varmaan seuraava ssa jaksossa tulee uusi nainen ja uusi mies! Villi veikkaus
Pauliinaa ja Villeä äänestin.