Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Täällähän on toinenkin ketju samasta aiheesta, jospa siellä olisi fiksuimmille enemmän annettavaa😇mulle ihan sama mitä kukin kirjoittaa,nopeesti pääsee ohi lukematta!
Missä se toinen ketju on ?
Vierailija kirjoitti:
Tajuaisin vielä, että maksaa kymppitonnin väärälle tilille (vaikka siinäkin toki tarkastaa tilinumeron pariin kertaan) ja hukkaa sen sillä tavalla, mutta että hukkaa käteistä kymppitonnin on kyllä tosi turn off vaikka kuinka monesta syystä.
Ei anna tyypistä kovin vastuullista kuvaa. Jos halusi keksityillä rahoilla leveillä, niin olisi keksinyt edes pienemmän summan ja paremman selityksen.
Tuosta nyt jäi ainostaan se fiilis, että mitähän kamalaa voi tapahtua ihan vaan sen takia, että tyypillä on kuumetta.
Kyselijä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän on toinenkin ketju samasta aiheesta, jospa siellä olisi fiksuimmille enemmän annettavaa😇mulle ihan sama mitä kukin kirjoittaa,nopeesti pääsee ohi lukematta!
Oisko se poistettu?Itsekkin menin aluksi sinne mutta siellä vaan muutama kommentti?
Täälläkin varmaan trolleja kirjoittaa niin ei kannata lähteä niitä ruokkimaan🤫
Vierailija kirjoitti:
Kyselijä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko se poistettu?Itsekkin menin aluksi sinne mutta siellä vaan muutama kommentti?
Jos se ei olis asiallisempi kuin tää..
Vierailija kirjoitti:
Kyselijä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyikin vielähttps://www.vauva.fi/keskustelu/3278378/love-island-suomi-official?page…
Vierailija kirjoitti:
Olii trolli tai ei, niin joku pakkomielle sillä on Ankuun ja sitä kautta kertoo itsestään. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olii trolli tai ei, niin joku pakkomielle sillä on Ankuun ja sitä kautta kertoo itsestään. :(
Oli*
Koostepäivissä pitäisi olla paljon ennen näkemätöntä matskua, jota kyllä on yllin kyllin, kun kuvataan koko ajan. Kaikkia kulissikeskusteluja, joista ilmenisi uusia piirteitä ihmisistä ja suhteista. Lisäksi voisi olla eri kommentaattoreita, kuten BB Nico, Chrystal Snow, Krisse Salminen, Nina Lahtinen, Harri Moisio, Sami Kuronen jne. Saisi nostetta tähän.
Juontaja vaihtoon myös, siis tuo äänijuontaja.
Musiikki tulee liian kovaa ja puheääni liian hiljaa.
Appissa pitäisi olla keskustelupalsta sekä palauteosio, josta voisi lähettää reaaliajassa palautetta tuotantoon.
Yhdessä illanvietossa voisi olla kohtuullisesti alkoholia, esim booli. En tykkää änkyräkänniohjelmista, mutta kohtuullinen määrä vapauttaa ihmisten estoja ja saa puhumaan/käyttäytymään rennommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyselijä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei olis asiallisempi kuin tää..
No mutta mene sinä sinne spämmäämään yksinkertaisia aivotuksiasi. Tämä on nyt ketju ja vahinko on osaltasi tapahtunut.
On kyllä mielenkiintoista nähdä saako putoamisuhan alle joutuminen parit tekemään uusia ratkaisuja ja potkua persuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Tajuaisin vielä, että maksaa kymppitonnin väärälle tilille (vaikka siinäkin toki tarkastaa tilinumeron pariin kertaan) ja hukkaa sen sillä tavalla, mutta että hukkaa käteistä kymppitonnin on kyllä tosi turn off vaikka kuinka monesta syystä.
Mä ajattelin suoraan, että tää oli valetta tää 10K hukkaaminen.. :D kun kuulin, kuka tän takana mukamas oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin suoraan, että tää oli valetta tää 10K hukkaaminen.. :D kun kuulin, kuka tän takana mukamas oli.
Olet nyt innostunut siitä, että tunnistat televisiossa esiintyvän henkilön.
Keskustelupalstoilla on kuitenkin tietty etiketti aivan tietyistä syistä.
Mitä siitä tulisi, jos jokainen keskustelija kirjoittaisi ketjuun jokaisen ohjelmasta tehdyn havainnon sekä kuvailuja itsestään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen piti raottaa uikkaria, että näki perseen.
Nyt pitää raottaa persettä, että näkee uikkarin.vanha läppä...
Ou rili? 😒
Ei nyt mitään Niina Lahtista ja Cristal Snowta sekoiteta tähän. Menee se vähäkin kiinnostus sarjaa kohtaan.
Mutta Sami Kuronen ja Harri Moisio vois oikeasti olla hyviäkin kommentaattoreita. Temppiksessä niillä oli ainakin hyviä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet nyt innostunut siitä, että tunnistat televisiossa esiintyvän henkilön.
Keskustelupalstoilla on kuitenkin tietty etiketti aivan tietyistä syistä.
Mitä siitä tulisi, jos jokainen keskustelija kirjoittaisi ketjuun jokaisen ohjelmasta tehdyn havainnon sekä kuvailuja itsestään?
Häh?? Menikö tämä kommentti nyt väärälle henkilölle? En mä tunnista ketään näistä?
Tuo koostejakso on kyllä niin turha, uutta materiaaliakin lopussa vain pari minuuttia..
Vierailija kirjoitti:
Tuo koostejakso on kyllä niin turha, uutta materiaaliakin lopussa vain pari minuuttia..
Niinpä! Mitenköhän brittiversiossa? Tuleeko joka päivä uusi jakso vai onko jotain turhanpäiväisiä koosteita välissä?
Kooste on siitäkin syystä tyhmä, että tätä ohjelmaa tuskin katsotaan "vähän", tyyliin koosteen verran kerran viikossa. Joko tätä seurataan ja katsotaan kaikki mitä liikenee, tai sitten ei katsota ollenkaan. Ja niin huono muisti tuskin kellään on, että alle viikossa ehtisi menneet tapahtumat unohtaa.