Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Toinen vaihtoehto on, että kun Veera ja Janne putos niin teinit sieltä siirtyi Jauran kannattajiksi.
Ite taas oon ajatellut, että Pauliina Ville olis teinien suosikkipari. ”Täydellinen ja tavoiteltava” esimerkki Instagram-ajan parista.
Itse (aikuisena) puolestaan tykkään heistä Villen takia. Ihana persoona!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmin oli puhetta siitä että Ankun aamukiukku ja siihen liittyvä pinnallisuuskeskustelu ei olisi vaikuttanut Pankun kannattajamäärään, mutta facebuukissa käytyjen keskustelujen perusteella aika monikin oli sitä mieltä että sen jälkeen meni maku Ankuun tai koko pariin yleensäkin. Useamman kommentin luin jossa sanottiin äänestävänsä tän jälkeen sitteki Aura&Jeffreytä. Viimeinen pudotusäänestyshän aukesi heti tuon jakson jälkeen, no siinä ei ainakaan tuota kannatuksen tippumista huomannut.
Ja tokihan tuo on vain pieni osa mitkä facessa kommentoi, mutta kyllähän nuo Pankun treffit meni täälläkin niin tunteisiin, että kyllä mää luulen että on se joihinkin äänestäjiin ainakin vaikuttanut. Varsinkin kun siitä riidasta sai äkkiseltään vähän erilaisen kuvan.Vittumaiseen saumaan tuotanto järjesti Pankujen treffit heti aamuun vauvayön jälkeen. Sovintoa myöskään ei näytetty. Tätä ennen vauvanhoitojaksossa Panku oli sivuroolissa. Kyllä minä näen tämön niin, että tuotanto pelasi, mutta miksi? Joku väläytti täällä että kyse olisi siittä, että tuotannossa olisi vasemmistopuolueen porukkaa. En sitten tiedä. Syitähän voi spekuloida, mutta tuotanto teki paskat Pankulle. Ehkä tahtomattaan vahingossa tai tahallisesti.
Tämä tuotannon syyttäminen on kyllä naurettavaa. Anku itse pilasi ne treffit typerällä kiukuttelullaan ettei kerinnyt laittautumaan, mitä ihmettelin koska hän oli täydessä tällingissä. Väsymyksen ymmärrän. Luulisi silti että vuorotyötä tekevä ihminen on tottunut huonoihin yöuniin.
Kyllä Anku ainakin hoiti heidän Hugoaan. Käveli allasalueella samaa aikaa kuin Janne ja Arska. Patrick hoiti myös jossai vaiheessa mut selvästi vähemmän heitä näytettiin kuin muita. Mut Panku oli ohjelman keskiössä yhessä vaiheessa. Sen jälkeen oli Alexina. Aina tietyt ihmiset kerrallaa. Toivottavasti ensi kaudessa tasaisesti näytettäisiin ihmisiä.
Jos Jaura voittaa, toivottavasti Aura saa pesukoneensa.
Jos Panku, niin toivon heille surffilomaa Ausseihin ja Balille.
Toivottavasti jommatkummat edellämainituista voittaa. En toivo mielellää voittoo Viuliinalle siksi, koska ovat päässeet tosi helpolla kokoajan. Alusta asti pari ja heitä ei ole koeteltu juuri yhtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmin oli puhetta siitä että Ankun aamukiukku ja siihen liittyvä pinnallisuuskeskustelu ei olisi vaikuttanut Pankun kannattajamäärään, mutta facebuukissa käytyjen keskustelujen perusteella aika monikin oli sitä mieltä että sen jälkeen meni maku Ankuun tai koko pariin yleensäkin. Useamman kommentin luin jossa sanottiin äänestävänsä tän jälkeen sitteki Aura&Jeffreytä. Viimeinen pudotusäänestyshän aukesi heti tuon jakson jälkeen, no siinä ei ainakaan tuota kannatuksen tippumista huomannut.
Ja tokihan tuo on vain pieni osa mitkä facessa kommentoi, mutta kyllähän nuo Pankun treffit meni täälläkin niin tunteisiin, että kyllä mää luulen että on se joihinkin äänestäjiin ainakin vaikuttanut. Varsinkin kun siitä riidasta sai äkkiseltään vähän erilaisen kuvan.Vittumaiseen saumaan tuotanto järjesti Pankujen treffit heti aamuun vauvayön jälkeen. Sovintoa myöskään ei näytetty. Tätä ennen vauvanhoitojaksossa Panku oli sivuroolissa. Kyllä minä näen tämön niin, että tuotanto pelasi, mutta miksi? Joku väläytti täällä että kyse olisi siittä, että tuotannossa olisi vasemmistopuolueen porukkaa. En sitten tiedä. Syitähän voi spekuloida, mutta tuotanto teki paskat Pankulle. Ehkä tahtomattaan vahingossa tai tahallisesti.
Ehkä ne ei paljon hoidellut sitä vauvaa. Patrik ainakaan...
Juu, eipä Patrickia pahemmin yöllä näkynyt vauvaa hoitamassa. Siellä huvimajassa yöllä niuden vauvojen kanssa olivat Jeff, Janne ja Ville. Patrick nukkui.
Pitäis olla muitakin palkintoja tässä.
Paras isäpalkinto: Janne ja Arska sekä Jeffrey ja Kendrick.
Paras äitipalkinto: Anku
Parhaimmat treffit:
Onnistunein sviittiyö:
Katsojien suosikki-henkilö:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen vaihtoehto on, että kun Veera ja Janne putos niin teinit sieltä siirtyi Jauran kannattajiksi.
Ite taas oon ajatellut, että Pauliina Ville olis teinien suosikkipari. ”Täydellinen ja tavoiteltava” esimerkki Instagram-ajan parista.
Veera ja Janne ovat omissa insta liveissään liputtaneet vahvasti Villen ja Pauliinan puolesta, kuten myös eilisessä radiohaastiksessa.
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmat treffit:
Onnistunein sviittiyö:
Paras isä: Ville
Paras äiti: Pauliina ja Anku
Oma suosikkihenkilöni: Ville
Kenelle muulle on aivan sama, kuka voittaa? Itse kannatin Jannea ja Veeraa ja sitten Jeffreyä ja Auraa, mutta äänestin Villeä ja Pauliinaa eli aina sitä paria, jota tällä eniten mollattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuotannon syyttäminen on kyllä naurettavaa. Anku itse pilasi ne treffit typerällä kiukuttelullaan ettei kerinnyt laittautumaan, mitä ihmettelin koska hän oli täydessä tällingissä. Väsymyksen ymmärrän. Luulisi silti että vuorotyötä tekevä ihminen on tottunut huonoihin yöuniin.
Eikait sillä ole kotonaan vauvaa yöllä itkemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne ei paljon hoidellut sitä vauvaa. Patrik ainakaan...
Juu, eipä Patrickia pahemmin yöllä näkynyt vauvaa hoitamassa. Siellä huvimajassa yöllä niuden vauvojen kanssa olivat Jeff, Janne ja Ville. Patrick nukkui.
Patin ja Ankun vauva nukku tuollon ku muitten vauvat itkeskeli sillon yöllä :D
Hugo itki sillon ihan vauvatehtävän alussa paljo ku joku kommentoiki et noilla on tuollanen itkunen vauva
Muuten mun mielest aika usein Panku näky jossai alakulmassa köllöttelemässä sen vauvan kans. Patihan oikein mainosti et vauva nukkuu päikkärit siinä niitten välissä et siitä on helppo napata se jos se alkaa itkee, et heti pitää hoitaa :D
Missään pääroolissahan Panku ei kyllä vauvajaksossa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmat treffit:
Onnistunein sviittiyö:
Paras isäpalkinto: viikonloppu erillaised äidit sarjasta tutun yyhoon kanssa kontulassa
Paras äitipalkinto: viikonloppu 3vuotiaan adhd tapauksen kanssa linnanmäellä
Onnistunein sviittiyö palkinto :suklaanmakuisia kondomeja,musta xxl hieromasauvva ja geishapallot
Katsojien suosikki-henkilö palkunto : Patrick voittaa nakuöljyhieronnan, joka tapahtuu selälläänmaaten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikait sillä ole kotonaan vauvaa yöllä itkemässä.
Minun mielestä oli outoa, ettei Ankun ja Patrickin sovintoa näytetty. Muutoinkin viimeisimmissä jaksoissa heistä on näytettytodella vähän yhtään mitään.
Itse äänestin Pauliinaa ja Villeä, enkä ole todellakaan mikään teini-ikäinen. Minulla oli aluksi ennäkkoluuloja Villeä kohtaan (pidin playerina), mutta viikkojen kuluessa huomasin, että tää on ihan järkevä tyyppi. Mielestäni Pauliina sai kyllä täyslaidallisen paskaa niskaan erinäisistä syistä, moni ei tunnu tajuavan, että kaikkea puhumisia ei todellakaan näytetä kokonaisuudessaan, vaan pätkitään ja näin saadaan sitä draamaa. Ainoa miinus itseltä tuli Pauliinalle viimesessä parinvalinnassa, kohteli tökerösti Villeä, mutta tajusi virheensä aika nopeasti ja onneksi saivat sovittua. Tämä ei vaikuttanut minulla äänestämiseen. Jos kuitenkin joku muu pari voittaa tänään, niin he ovat voittonsa ansainneet..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veera ja Janne ovat omissa insta liveissään liputtaneet vahvasti Villen ja Pauliinan puolesta, kuten myös eilisessä radiohaastiksessa.
Pauliina sanoikin kun Veera tippui, että hänen psykologinsa lähtee. Ilmeisesti olivat kaverit. No, Janne ja Ville onkin tosi hyvät kaverit, tuosta ei tarvitse edes mainita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmat treffit:
Onnistunein sviittiyö:
Paras isäpalkinto: viikonloppu erillaised äidit sarjasta tutun yyhoon kanssa kontulassa
Paras äitipalkinto: viikonloppu 3vuotiaan adhd tapauksen kanssa linnanmäellä
Onnistunein sviittiyö palkinto :suklaanmakuisia kondomeja,musta xxl hieromasauvva ja geishapallot
Katsojien suosikki-henkilö palkunto : Patrick voittaa nakuöljyhieronnan, joka tapahtuu selälläänmaaten
Ja laita vielä perään "terveisin Panku fani"
Vierailija kirjoitti:
Ja tokihan tuo on vain pieni osa mitkä facessa kommentoi, mutta kyllähän nuo Pankun treffit meni täälläkin niin tunteisiin, että kyllä mää luulen että on se joihinkin äänestäjiin ainakin vaikuttanut. Varsinkin kun siitä riidasta sai äkkiseltään vähän erilaisen kuvan.
Leikkauksella saa paljon aikaan. Alan myös yhtyä tähän näkemykseen pikku hiljaa.
Pankut sai tosi vähän aikaa siinä omassa treffijaksossa omista treffeistä huolimatta. (Samoin vauvanhoitojaksossa.) Eikä näytetty miten he selvitivät sen kiukuttelutilanteen, mikä olisi voinut luoda syvemmin kuvan Ankusta ja koko parista. Siinä jaksossa annettiin kuva että treffit oli yhtä epäonnistumista - pelkkää Ankua kiukuttelua laittautumiskriisin takia. Mikä antoi väärän kuvan kiukuttelun syystä.
Koosteessa näytettiinkin sitten Ankua kasvoja siellä treffeillä - ei se itkenyt vaan hymyili ja hassutteli Patin kanssa miten lähtisi lentokentältä Patin perheen kanssa. Mulle ainakin paljastui että ei se nyt NIIIIN kauheaa kiukuttelua ollut mitä annettiin kuva treffijaksossa, jolloin äänestys alkoi!
Viimeisinä päivä Jeffiä ja Auraa on näytetty paljon.
Ankua on koko tuotannon aikana näytetty tosi vähän keskustelemassa kenenkään kanssa. Usein tunnutaan leikkaavan pois. Ikäänkuin tuotanto olis päättänyt että tää saa olla se nainen jota kaikki miehet kuolaa, näytetään vaan sen kroppaa jne, ei olla kiinnostuttu näyttää muuta.
Janne ja Veerakin sanoi Ankusta ig-livessä että on ihana ihminen, ihana nainen, ottaa kaikki huomioon.
Jotenkin v***ttaa miten epäreilusti jotain naista leimataan vaan siksi että on kiltti ja näyttää ja haluaa näyttää hyvältä. Tää v***ttaa siksikin että olen nähnyt jotain vastaavaa oikeassa elämässä liikaa. Syrjintää joka perustuu epäreiluun herkkien ja kauniiden naisten dissaamiseen.
Pauliinastakin on tehty ohjelmassa joku hirviö, vaikka kaikki sanoo että ihana tyyppi! Upea nainen joka osaa pitää puoliaan, ja tuo omaa naisen näkökulmaansa rohkeasti esiin. Hän ei ole yhtä herkkä kuin Anku, niin tietysti ei tarvi syrjiä samalla tavalla kuitenkaan...
Sit nostetaan jalustalle todella epäkypsiä henkilöitä jotka tyyliin repii toisensa henkisesti riekaleiksi kun eivät pysty oikeasti suhteeseen. Koska ne on hauskoja ja khuul.
En kyl tiedä kanssa viitsinkö katsoa enää jatkossa.
Ei kyllä tiedä itkeäkkö vai nauraa oikeesti tätä keskustelun tasoa🤣😂🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pauliina sanoikin kun Veera tippui, että hänen psykologinsa lähtee. Ilmeisesti olivat kaverit. No, Janne ja Ville onkin tosi hyvät kaverit, tuosta ei tarvitse edes mainita.
Veera itse sanoi eilen illalla insta livessä että naisista Pauliina oli hänelle läheisin. Pystyivät puhumaan keskenään kaikesta.
Mitä Veera ja Janne puhui instaliveissään muista kilpailijoista?
Ankua sanoi ihanaksi ja että ottaa muut huomioon.
Mut mitä mieltä ne oli muista,Pati, Jeff, Aura...?
Villestä ja Pauliinasta niiden tiedettiinkin pitävän paljon.
Ei kyllä tarvii olla mikään järjen jättiläinen, kun näkee, mihin suuntaan noin nuolet kääntyy, kun kommentoi.