Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
21961/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ehkä jaksaisi seurata tän ohjelman jälkeen mitä tapahtuu Villelle ja Pauliinalle, jos voittaisivat.

En tiedä miksi.

Ellei sitten kävis niin kuin joku tällä palstalla maalaili, Villen äiti puuttuisi poikansa suhteeseen ja pelastaisi tossun alta! Sitten kiinnostuisin seuraamaan mitä tapahtuu! :D

Vierailija
21962/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon äänestykseen liittyen mulla tuli sellainen ajatus, että Jeffrey pystyi äänestämään Patia, koska heidän välit on viilenneet. Olivat alussa erottamaton kaksikko, mutta Sami vei Jeffin paikan Patrickin valtakunnassa. Ovat toki kaveruksia edelleen, mutta Jefi tykkää siitä, että siitä tykätään, eikä varmasti jäänyt huomaamatta häneltä miten Sami otti sen ykköstykin aseman Pankun sydämissä.. En itse usko, että Jeffrey uskoo voittavansa jos äänestäisi mielestään kovinta kilpailijaa.

Aurahan sen valinnan teki. Jeff olisi halunnut äänestää Veeraa ja Jannea.

Musta olisikin ollut oikein pätevä syy äänestää tunteiden epätasapuolisuuden vuoksi heitä. Ja grillauksen ja esityksen makua niin usein heidän jutuissaan. En sano tätä pahalla. Mutta Veeralla on asenne että on PAKKO voittaa.

Aura ja Jeffrey ei äänestänyt anku ja Patrickia . Katso uudestaan loppu. Sanoo että mä vaihdankin ja kirjoittaa uudestaan.

Äänestipäs. Patrick ja Anku sanoi ettei äänestä Jeffreytä ja Auraa, eivätkä tietenkään äänestäneet itseään joten jäljelle jää Janne ja Veera. Tämä tarkoittaa että Jeffrey ja Aura äänesti Patua ja Ankua koska tuskin itseään äänestivät, sillä Veera ja Janne sai vain yhden äänen ja Ville ja Pauliina ei ollenkaan.

En usko. Joku mättää. Se on mun mielipide.

Tässä mättää nyt todellakin ja pahasti. Miksi Jeffreyn ja Auran ääntä ei kirjoitettu auki?

Siksi että jos olis kerrottu suoraan, että äänestivät Patua ja Ankua, heidänkin pelaamisensa näkyisi tyhmemmillekin ja kulissit ja imago "parista joka on suora ja ei pelaa" sortuisi. V&P ja V&J pelaaminen on niin itsestäänselvää, ettei sitä tarvitse tuotannon piilotella. Itse asiassa Veera ja Janne yllättivät positiivisesti, kun oikeasti miettivät valintaansa ihan oikein syin, eikä väkisin keksityin "ovat olleet vähemmän aikaa pari" -tyylisesti.

PJAV ei todellakaan pelaa kyllä sen huomaa. Jos pelaisivat eivät olisi jaksaneet 2kk olla toistensa kanssa. Siitä jos mistä olen varma että tulevat pysymään parina ulkomaailmassa ja siinä onkin sitte kova isku teille kaikille suoraa sydämmeen jotka sanoivat että he pelaava. Ja kyllähän sen villan muutkin parit ovat huomannee.. jos olisivat huomanneet että ne pelaavat olisi pjav äänestetty ulos. ja muistakaa telkkarissa näyteetään todella pieni osa, joten ette voi ketäään tuomita tv perusteella, jos ette tunne.

Niinpä. Telkkarista näytetään pieni osa joten et sinäkään voi sanoa ettei ne pelaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21963/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omiko Pauliinalla ja Villellä vaativa vauva, itkuisin. Muistelen, että Pauliina puhui koliikista. Tuolloin luonnollisestikkin vauvaa on käsitelty enemmän ja yritetty monin keinoin rahhoitella. Jos sensorit mittaavat käsittelykertoja ja aktiivisuutta, luonnollisesti vaativin vauva saa eniten käsittelykertoja.

Eli tuotannon juoni laittaa heille vaativin vauva? Nyt ihan oikeasti 😂

Jos on vaativa vauva, ota huomioon, että myös "rikkeitä" voi tulla helpommin. Enkä usko, että noissa suuria eroja edes on. Ne vain sattuivat ehkä ajoittumaan, että ensimmäisten tuntien aikana Pauliinan ja Villen vauva itki enemmän kuin muut ja luonnollisesti ensifiilis läpällä heitettynä on, että me saatiin koliikkivauva.

Mahdollisesti tuotanto antoi heille vaativan vauvan. Antoihan se Auralle ja Jeffreyllekkin aasialaisen vauvan, kun ilmeisesti edusti Jeffyn tummuutta. Afrokaanoa ei ollut varmaankaan saatavilla.

Jos Pati ja Anku olisivat saaneet vaativan vauvan, täällä nillitettäisiin, että ihan epistä, kun saivat koliikkivauvan. Nyt jos Pauliina ja Ville saivat sellaisen, sekin on epäreilua. Mitä tahansa tuotanto tekee, se on vain suuri salaliitto Ankua ja Patia vastaan. Vauvatkin on ohjelmoitu, etteivät he vain voita. 

Vierailija
21964/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois tuotannolla hauskaa jos täällä pyörähtäs lukemassa😁

Eikös osa some-kilpailun viesteistä ollut suoraan täältä otettu?

ei oli facebookista. Eiku kukaan tulee lukemaan tänne paskaa mitä täällä puhutte. Täällä ei pyöti järkevää vain kateellista porukka. Pystyykkö kukaa sanomaan kaiksita pareista positiivista eikä mitään negatiivistä?

Vierailija
21965/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tää palsta on vajonnu jo alemmas ku facebookin puoli. Tuotanto ei suosi pareja, eilen vain V&P sattuivat olemaan enemmän keskiössä, aiemminhan oli Patu & Anku. Lisäksi katsojat äänestivät heidät parhaiksi vanhemmiksi, kaikki äänestäjäthän eivät pyöri täällä ja facessa. Kertoo myös jotain täällä pyörivistä ihmisistä kun aiemmin kommentoitiin että olisipa P&V "joutuneet" aamutreffeille niin olisi saanut yhden lisäsyyn haukkua. Nuo saarelaiset vaikuttas itekin pitävän Paukusta ja Villestä ja nehän viettää 24/7 aikaa niiden kanssa, tietävät meitä paremmin. Ja kun ne eilen äänesti toisiaan, en tosiaankaan usko äänestivät sen perusteella kuka on pahin kilpakumppani. Ihan turha haukkua Villeä&Pauliinaa, sama logiikka pätee Patuun & Ankuunkin. Ja kun jotain negatiivista pitää kaivaa aina, niin V&P olisivat tehneet jokatapauksessa väärin, ketä olisivatkaan äänestäneet.

Olisi ihan mukava jos nämä viimeiset hetket käytettäisiin puhumalla positiiviseen sävyyn jokaisesta parista.

Missä katsojat äänesti Villen ja Pauliinan parhaiksi vanhemmiksi? Appin mukaan ei ainakaan äänestetty. 

Valitettavasti mun on vaikea löytää Pauliinasta juurikaan positiivisia asioita koko kauden perusteella. 

Ainakaan Veeraa ja Jannea ei äänestetty parhaiksi vanhemmiksi. Ja se myös näkyi Veeran naamasta!

Veera oli taas aivan jumalattoman pettynyt kuk ei voittanut! Sitä vauvanhoitotehtävää.

oli kysely jossa äänestetiin parhaat vahemmat

Mikä sem vastaus Apissa oli? Ketkä Apin mukaan oli vahvin pari, kun mulla ei näy vastausta.

Vierailija
21966/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lila-Mikaela kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ja kun Patrick etsii surffinaista, niin arvostaisi ihan luonnonkaunista ilman pakkelikasvoja noilla tuuheilla räpsyttimillä. Siksi Anku räpsyttää koko ajan kun ripset painavat, niin huvittavan näköistä. Hanna oli luonnonkaunis ja näytti sen, uskon Patun etsivän raikkaan näköistä tytsyä. 

Jospa Anku onkin Patrickin seurassa ulkomaailmassa ilman meikkiä. Eikä luonnollisuus tarkoita pelkästään ulkonäköä. Luonnollisuus on suurimmaksi osaksi luonnetta. Pinta on vain pintaa.

Minusta Anku jossain esittelyvideossa sanoi että ei juuri hoida ulkonäköä, ei meikkaa. Kuulostaa toki kummalta kun telkkarissa on ton näköinen. Mut tekoripset sillä varmaan on normistikin. Vaikea uskoa kyllä että olisi täysin ilman mitään ehostetta oikeasti.

Ehkä se johtuu tuosta tv:stä että haluaa näyttää hyvältä. Kyllähän toi Anku pääosin ripsistään huolimatta on aika keveällä meikillä tuolla. 

Anku ei ole ainakaan yhdessäkään instakuvassaan ilman vahvaa meikkiä ja kerrosripsiä.

Ja? Pitäisikö olla? Monessako instakuvassa itse ole meikkaamattomana? Eiköhän jokainen saa tehdä instastaan sellaisen kuin tahtoo, sen perusteella ei voi tietää meikkaako joku henkilö päivittäin vai vaikka kerran viikossa. 

Onhan Pauliina ja Veerakin instakuvissaan aina meikattuina. 

Veera ollut paljon meikittä tuolla..ja onko ainut jolla ei ole niitä Kotkan kynsiä.ankulla ja auralla ainakin on,pauliinasta en ole varma

Vierailija
21967/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon äänestykseen liittyen mulla tuli sellainen ajatus, että Jeffrey pystyi äänestämään Patia, koska heidän välit on viilenneet. Olivat alussa erottamaton kaksikko, mutta Sami vei Jeffin paikan Patrickin valtakunnassa. Ovat toki kaveruksia edelleen, mutta Jefi tykkää siitä, että siitä tykätään, eikä varmasti jäänyt huomaamatta häneltä miten Sami otti sen ykköstykin aseman Pankun sydämissä.. En itse usko, että Jeffrey uskoo voittavansa jos äänestäisi mielestään kovinta kilpailijaa.

Musta olisikin ollut oikein pätevä syy äänestää tunteiden epätasapuolisuuden vuoksi heitä. Ja grillauksen ja esityksen makua niin usein heidän jutuissaan. En sano tätä pahalla. Mutta Veeralla on asenne että on PAKKO voittaa.

Aura ja Jeffrey ei äänestänyt anku ja Patrickia . Katso uudestaan loppu. Sanoo että mä vaihdankin ja kirjoittaa uudestaan.

Äänestipäs. Patrick ja Anku sanoi ettei äänestä Jeffreytä ja Auraa, eivätkä tietenkään äänestäneet itseään joten jäljelle jää Janne ja Veera. Tämä tarkoittaa että Jeffrey ja Aura äänesti Patua ja Ankua koska tuskin itseään äänestivät, sillä Veera ja Janne sai vain yhden äänen ja Ville ja Pauliina ei ollenkaan.

Tässä mättää nyt todellakin ja pahasti. Miksi Jeffreyn ja Auran ääntä ei kirjoitettu auki?

Siksi että jos olis kerrottu suoraan, että äänestivät Patua ja Ankua, heidänkin pelaamisensa näkyisi tyhmemmillekin ja kulissit ja imago "parista joka on suora ja ei pelaa" sortuisi. V&P ja V&J pelaaminen on niin itsestäänselvää, ettei sitä tarvitse tuotannon piilotella. Itse asiassa Veera ja Janne yllättivät positiivisesti, kun oikeasti miettivät valintaansa ihan oikein syin, eikä väkisin keksityin "ovat olleet vähemmän aikaa pari" -tyylisesti.

PJAV ei todellakaan pelaa kyllä sen huomaa. Jos pelaisivat eivät olisi jaksaneet 2kk olla toistensa kanssa. Siitä jos mistä olen varma että tulevat pysymään parina ulkomaailmassa ja siinä onkin sitte kova isku teille kaikille suoraa sydämmeen jotka sanoivat että he pelaava. Ja kyllähän sen villan muutkin parit ovat huomannee.. jos olisivat huomanneet että ne pelaavat olisi pjav äänestetty ulos. ja muistakaa telkkarissa näyteetään todella pieni osa, joten ette voi ketäään tuomita tv perusteella, jos ette tunne.

Nimenomaan pelin takia ovat jaksaneet olla 2kk parina. Ja vaikka epäilenkin heidän suhteensa kestävyyttä ulkomaailmassa, niin ei se mulle mikään isku suoraan sydämeen ole vaikka he olisivat onnellisesti yhdessä elämänsä loppuun saakka. Katsojat näkee joo pienen osan, mutta sen perusteella katsojien kuitenkin pitää äänestää suosikkiaan. Mitä sitten jos joku ei sitä kemiaa näiden kahden välillä näe sen pienen pätkän perusteella? Ethän sinäkään voi tietää ovatko he oikeasti tosissaan, kun näet ne samat pienet pätkät vaan. Otatkohan sä nyt tän noiden saaman kritiikin vähän liian vakavasti? 

Vierailija
21968/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omiko Pauliinalla ja Villellä vaativa vauva, itkuisin. Muistelen, että Pauliina puhui koliikista. Tuolloin luonnollisestikkin vauvaa on käsitelty enemmän ja yritetty monin keinoin rahhoitella. Jos sensorit mittaavat käsittelykertoja ja aktiivisuutta, luonnollisesti vaativin vauva saa eniten käsittelykertoja.

Eli tuotannon juoni laittaa heille vaativin vauva? Nyt ihan oikeasti 😂

Jos on vaativa vauva, ota huomioon, että myös "rikkeitä" voi tulla helpommin. Enkä usko, että noissa suuria eroja edes on. Ne vain sattuivat ehkä ajoittumaan, että ensimmäisten tuntien aikana Pauliinan ja Villen vauva itki enemmän kuin muut ja luonnollisesti ensifiilis läpällä heitettynä on, että me saatiin koliikkivauva.

Mahdollisesti tuotanto antoi heille vaativan vauvan. Antoihan se Auralle ja Jeffreyllekkin aasialaisen vauvan, kun ilmeisesti edusti Jeffyn tummuutta. Afrokaanoa ei ollut varmaankaan saatavilla.

Jos Pati ja Anku olisivat saaneet vaativan vauvan, täällä nillitettäisiin, että ihan epistä, kun saivat koliikkivauvan. Nyt jos Pauliina ja Ville saivat sellaisen, sekin on epäreilua. Mitä tahansa tuotanto tekee, se on vain suuri salaliitto Ankua ja Patia vastaan. Vauvatkin on ohjelmoitu, etteivät he vain voita. 

Tuskimpa,,jos se olisi ollut samalla lailla leikattu kuin Pauliinan ja Villen vauvanhoito.

Vierailija
21969/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan ole epäselvää kuka tämän kisan ansaitsis voittaa. Anku ja Pate saanu koko kauden paskaa niskaan, ja nyt vielä saarelaisetkin taktikoi niitä vastaan.

anku ja patihan on saaanut koko kauden olla rauhassa ja puolessa välissä patia ja ankua näytettiin koko ajan ja niihin alkoi jo vähän hemokin mennä kuin vaa niitä näytettiin

miks provoat täällä?

Vierailija
21970/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ehkä jaksaisi seurata tän ohjelman jälkeen mitä tapahtuu Villelle ja Pauliinalle, jos voittaisivat.

En tiedä miksi.

Ellei sitten kävis niin kuin joku tällä palstalla maalaili, Villen äiti puuttuisi poikansa suhteeseen ja pelastaisi tossun alta! Sitten kiinnostuisin seuraamaan mitä tapahtuu! :D

Harvemmin minua ainakaan kiinnostaa näiden ohjelmien jälkeen näitä erityisemmin seurata. Sinäkö siis seuraat? Tiedätkö esim, mitä tapahtui kolmannen kauden maajusseille, amerikan unelmavävyille tai bb-sarille? Minä en tiedä, vaikka paljon tällaisia ohjelmia katsonkin. 

Vierailija
21971/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella, että äänestäjissä on myös vähän kokeneempia ja vanhempia ihmisiä, joihin ei kaikki teatteri mene läpi. Joku tuolla aiemmin mainitsikin, että tämä on kuin teinimeininkiä. Pauliinan ja Villen tarina on täysin käsikirjoituksen mukainen, käsittämätöntä, ettei sitä kaikki näe. Pauliinan hymy ei ulotu silmiin saakka koskaan, ja hänen totinen katseensa on lähes "tappava". Juuri lopussa, kun on voittajan valinta lähellä, on kaikki niin auvoista ja päätetään aloittaa seukkaa ja voi voi kun sen sanominen jännitti. Kylmää on kyyti silloin, kun Pauliina suuttuu. Veera ja Janne nyt yrittävät vielä pelastaa, mitä pelastettavissa on, mutta kovin suuria tunteita en näe heidän välillään. Helppo sanoa moi moi, kun asuvat eri paikkakunnilla. Jeffrey ja Aura, jotenkin kuitenkin pidän Jefistä enemmän, en välttämättä näe Aurassa sitä lämpöä, mitä monet muut näkevät. Eilinen äänestystilanne oli hyvä esimerkki, ettei se näyttänyt hänelle tunteiden päälle ottavan. Ankun itkun koen enemmän johtuvan siitä, että loppu lähestyy ja tuleva jännittää. Anku ja Patrick eivät ole sortuneet rakkaudentunnustuksiin ym. höttöön rahan vuoksi ja siksi arvostan heitä siitä. Ja heidän välittämisensä tuntuu vain aidoimmalta, johtuu varmasti siitäkin, ettei Patrick ole enää niin lapsellinen, kuin talon muut pojat.

Vierailija
21972/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se voiceover ansaitsisi voittaa sen 25000. Nauran ääneen sen selostuksille.

#ohjelman parasta antia

Vierailija
21973/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan pelin takia ovat jaksaneet olla 2kk parina. Ja vaikka epäilenkin heidän suhteensa kestävyyttä ulkomaailmassa, niin ei se mulle mikään isku suoraan sydämeen ole vaikka he olisivat onnellisesti yhdessä elämänsä loppuun saakka. Katsojat näkee joo pienen osan, mutta sen perusteella katsojien kuitenkin pitää äänestää suosikkiaan. Mitä sitten jos joku ei sitä kemiaa näiden kahden välillä näe sen pienen pätkän perusteella? Ethän sinäkään voi tietää ovatko he oikeasti tosissaan, kun näet ne samat pienet pätkät vaan. Otatkohan sä nyt tän noiden saaman kritiikin vähän liian vakavasti? 

Pauliina ja Ville pelaa rahasta ja siksi yliampuvat homman ja esittävät rakastuneempia kuin ovatkaan. Tuo ei tarkoita sitä, etteikö heillä olisi kiinnostusta toisiaan kohtaan.

Vierailija
21974/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois tuotannolla hauskaa jos täällä pyörähtäs lukemassa😁

Eikös osa some-kilpailun viesteistä ollut suoraan täältä otettu?

ei oli facebookista. Eiku kukaan tulee lukemaan tänne paskaa mitä täällä puhutte. Täällä ei pyöti järkevää vain kateellista porukka. Pystyykkö kukaa sanomaan kaiksita pareista positiivista eikä mitään negatiivistä?

Kateellista porukkaa, kuten sinäkin. 

Aloita itse kertomalla kaikista pareista jotain positiivista, niin me muut kateelliset voidaan jatkaa.

Vierailija
21975/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on todella kiinnostavaa nähdä, miten äänestys vaikuttaa käyttäytymiseen talossa.

Miten esimerkiksi Jeffry kohtaa Patrickin?

Kaikkihan tietävät, että joku heitä on äänestänyt, mutta kuka...

Ja jääkö oma valinta kalvamaan? Paljastavatko ilmeet ja eleet mitään?

Niin, onhan se tosiaan aikamoista, että kun neljä paria äänestää neljästä parista yhtä, se sinua äänestänyt tyyppi voi ihan pokalla vaikka istua samassa pöydässä. On juu häikäilemätöntä.

En oikeasti ymmärrä, miksi näistä tehdään joku iso juttu, kun pakko jotakuta on äänestää ja pakko joku on valita.

Mikäs sua nyppii?

En kirjoittanut, että kenenkään äänestäminen olisi häikäilemätöntä, vaan pohdiskelin, miten valinnat vaikuttavat asukkaisen käyttäytymiseen vai vaikuttavatko mitenkään.

Itse ajattelen, että esimerkiksi Jeffry saattaa olla kiusaantunut, jos Pati puhuu äänestyksen jälkeen muskettisotureista, jotka pitävät yhtä.

Varsinkin kun Aura teki päätöksen.

No eikö se sitten ole ihan yhtä lailla pelaamista, että vihjailee muskettisotureista, joiden luottamusta ei sovi pettää.

Mä yritän vielä kerran, sitten saa olla. Jos et ymmärrä, niin et ymmärrä.

En kirjoittanut mitään pelaamisesta, vaan ihan vain niistä tunteista, joita äänestyskäyttäytyminen SAATTAA aiheuttaa.

En myöskään sanonut, että Pati vihjailee muskettisotureista, joiden luottamusta ei voi pettää, vaan puhuu ihan samalla tavalla kuin tähänkin asti.

Tuntisin itseni selkäänpuukottajaksi, jos olisin äänestänyt parasta kaveriani, jonka suhdetta pidän hyvänä.

Jatkossa saat vängätä ihan keskenäsi, mutta lopeta sanojeni vääristely.

Vierailija
21976/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö myös että ihminen voi olla kaunis ulkoisesti ja meikata vahvasti, mutta olla myös syvällinen ja sisältä kaunis? Täällä keskustellaan niin kuin nämä olisi kaksi toisensa poissulkevaa piirrettä.

Ei olekaan. Valitettavasti Ankun kohdalla sitä sisäistä maailmas ei ole hirveästi näkynyt. Tämä taisi olla ainoa asia, josta hänellä on koko tuona aikana todella harmittanut ja hän itse kertoi syyksi nimenomaan sen tälläytymisen eikä mitään muuta. Tämän perusteella tässä nyt keskustellaan. Katso sinäkin ohjelmaa, niin ymmärrät.

Olen huomannut että Anku näkyy monissa kohdissa ohjelmaa lohduttamassa jota kuta ja halaamassa. Musta sekin kertoo aika paljon.

Niin, kertoo välittämisestä ja empatiasta. Sisintään hän ei siinä kyllä paljon avaa.

No sisältähän se välittäminen ja empatia nimenomaan kumpuaa :D

Mutta ei kerro ihmisestä kovin paljon. Kyllä tuolla aika moni muukin halaa ja lohtuttaa ja normielämässäkin. Miksi se tekisi ihmisestä jotenkin erityisen syvällisen ja avoimen? 

Vierailija
21977/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon todella, että äänestäjissä on myös vähän kokeneempia ja vanhempia ihmisiä, joihin ei kaikki teatteri mene läpi. Joku tuolla aiemmin mainitsikin, että tämä on kuin teinimeininkiä. Pauliinan ja Villen tarina on täysin käsikirjoituksen mukainen, käsittämätöntä, ettei sitä kaikki näe. Pauliinan hymy ei ulotu silmiin saakka koskaan, ja hänen totinen katseensa on lähes "tappava". Juuri lopussa, kun on voittajan valinta lähellä, on kaikki niin auvoista ja päätetään aloittaa seukkaa ja voi voi kun sen sanominen jännitti. Kylmää on kyyti silloin, kun Pauliina suuttuu. Veera ja Janne nyt yrittävät vielä pelastaa, mitä pelastettavissa on, mutta kovin suuria tunteita en näe heidän välillään. Helppo sanoa moi moi, kun asuvat eri paikkakunnilla. Jeffrey ja Aura, jotenkin kuitenkin pidän Jefistä enemmän, en välttämättä näe Aurassa sitä lämpöä, mitä monet muut näkevät. Eilinen äänestystilanne oli hyvä esimerkki, ettei se näyttänyt hänelle tunteiden päälle ottavan. Ankun itkun koen enemmän johtuvan siitä, että loppu lähestyy ja tuleva jännittää. Anku ja Patrick eivät ole sortuneet rakkaudentunnustuksiin ym. höttöön rahan vuoksi ja siksi arvostan heitä siitä. Ja heidän välittämisensä tuntuu vain aidoimmalta, johtuu varmasti siitäkin, ettei Patrick ole enää niin lapsellinen, kuin talon muut pojat.

Aura ja Jeffrey sekä Anku ja Pati ovat myös nähneet tuon. Patihan sanoi, että hän ja Anku sekä Aura ja Jeffrey ovat luonnollisimmat. Nuo kaksi paria ei pelaa rahasta. Siksi toivonkin, että jompikumpi pari voittaa. Tosin mietin, miksi Aura äänesti Patin ja Ankun ulos. Alkoiko Aura pelaamaan tai oliko pointtina huumori tai jokin muu ja jos se oli jokin muu niin mikähän se voisi olla?

Vierailija
21978/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lemppari pari on ehdottomasti Ville ja Pauliina mutta ajattelin kaikille ihmislle jotka täällä kirjoittavat näyttää esimerkkiä ja sanoa kaikista pareista hyvää. Vielä ennen täytyy sanoa, että ymmärän miks kirjoitatte pahaa kaikista ihmisistä täällä. No koska olette kateellisia ja sen tietää kaikki ketkä tääällä eivät kirjoitelle pahaa kaikista. 

Ville ja Pauliina; Heidän välillä näkyy, että rakastavat toisiaan ja ovat edenneet sopivaa vauhtia. He kohetelevat toisiaan hyvin ja kumpikin tekevät toisilleensa yllätyksiä ja ottavat toisensa huomioon. Ja he ovat pysyneet parina alusta asti vaikka muita on kesken kauden tullutkin mukaan. + He uskalktavat riidellä ja sanoa suoraan toisilleen asiat ja pystyvät asiat sopimaan ja tulemaan vastaan.

Aura ja Jeff: Niin hauskoja. Nauran aina heille, kun ovat niin hauskoja yhdessä. He huomioivat toisena vaikka usein kinasteleekin. Huomaa myös sen että nauttivat toisestensa seurasta ja haluavat ainakin yrittäää ulkomaailmassa toistensa tapailu vaikka vissiin heidän puheidensa mukaan ainakin asuvat aika kaukana. 

Anku ja Pati: Heillä on toisiaan kohtaan ainakin fyysista vetovoimaa ja he olisivat valmiita tekemään kompromisejja arjessa. Myös kumpikin taisi asua tampereella joten ajasta ei ainakaan ole puutetta. Tulisivat varmasi hyvin toimeen ulkomaailmassa, jos vain jaksavat panostaa. Ehkä myös pati saa ankun kiinnostumaan liikunnasta enemmän ja he alkavat harrastmaan liikuntaa yhdessä ja pääsevät suffailemaan jonnekkin lämpimaan yhdessä.

Veera ja Janne: Ensinnäkin he ovat niin omia itsiään toisilleen ja osaavat sanoa suoraan asiansa ja puhuvat tunteistaan. Uskon että janne ihastuu veeraan , mutta ehkä vasta ulkomaailmassa. Ehkä Janne ei vaan rakastu helposti ja tarvitsee aika siihen ja ehkä enemmän yksityisyttä. Mutta kanssa vahva pari joka aika varmasti tulee pärjäämään ulkomaailmassa vielä paremmin kuin villassa.

Vierailija
21979/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lemppari pari on ehdottomasti Ville ja Pauliina mutta ajattelin kaikille ihmislle jotka täällä kirjoittavat näyttää esimerkkiä ja sanoa kaikista pareista hyvää. Vielä ennen täytyy sanoa, että ymmärän miks kirjoitatte pahaa kaikista ihmisistä täällä. No koska olette kateellisia ja sen tietää kaikki ketkä tääällä eivät kirjoitelle pahaa kaikista. 

Ville ja Pauliina; Heidän välillä näkyy, että rakastavat toisiaan ja ovat edenneet sopivaa vauhtia. He kohetelevat toisiaan hyvin ja kumpikin tekevät toisilleensa yllätyksiä ja ottavat toisensa huomioon. Ja he ovat pysyneet parina alusta asti vaikka muita on kesken kauden tullutkin mukaan. + He uskalktavat riidellä ja sanoa suoraan toisilleen asiat ja pystyvät asiat sopimaan ja tulemaan vastaan.

Aura ja Jeff: Niin hauskoja. Nauran aina heille, kun ovat niin hauskoja yhdessä. He huomioivat toisena vaikka usein kinasteleekin. Huomaa myös sen että nauttivat toisestensa seurasta ja haluavat ainakin yrittäää ulkomaailmassa toistensa tapailu vaikka vissiin heidän puheidensa mukaan ainakin asuvat aika kaukana. 

Anku ja Pati: Heillä on toisiaan kohtaan ainakin fyysista vetovoimaa ja he olisivat valmiita tekemään kompromisejja arjessa. Myös kumpikin taisi asua tampereella joten ajasta ei ainakaan ole puutetta. Tulisivat varmasi hyvin toimeen ulkomaailmassa, jos vain jaksavat panostaa. Ehkä myös pati saa ankun kiinnostumaan liikunnasta enemmän ja he alkavat harrastmaan liikuntaa yhdessä ja pääsevät suffailemaan jonnekkin lämpimaan yhdessä.

Veera ja Janne: Ensinnäkin he ovat niin omia itsiään toisilleen ja osaavat sanoa suoraan asiansa ja puhuvat tunteistaan. Uskon että janne ihastuu veeraan , mutta ehkä vasta ulkomaailmassa. Ehkä Janne ei vaan rakastu helposti ja tarvitsee aika siihen ja ehkä enemmän yksityisyttä. Mutta kanssa vahva pari joka aika varmasti tulee pärjäämään ulkomaailmassa vielä paremmin kuin villassa.

eli nyt teiden kateellisten vuoro. Minä olen onnellinen kaikkien parien puolesta kun ovat rakkauden löytäneet enkä aiheuta heille pahaa mieltä.

Vierailija
21980/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on todella kiinnostavaa nähdä, miten äänestys vaikuttaa käyttäytymiseen talossa.

Miten esimerkiksi Jeffry kohtaa Patrickin?

Kaikkihan tietävät, että joku heitä on äänestänyt, mutta kuka...

Ja jääkö oma valinta kalvamaan? Paljastavatko ilmeet ja eleet mitään?

Niin, onhan se tosiaan aikamoista, että kun neljä paria äänestää neljästä parista yhtä, se sinua äänestänyt tyyppi voi ihan pokalla vaikka istua samassa pöydässä. On juu häikäilemätöntä.

En oikeasti ymmärrä, miksi näistä tehdään joku iso juttu, kun pakko jotakuta on äänestää ja pakko joku on valita.

Mikäs sua nyppii?

En kirjoittanut, että kenenkään äänestäminen olisi häikäilemätöntä, vaan pohdiskelin, miten valinnat vaikuttavat asukkaisen käyttäytymiseen vai vaikuttavatko mitenkään.

Itse ajattelen, että esimerkiksi Jeffry saattaa olla kiusaantunut, jos Pati puhuu äänestyksen jälkeen muskettisotureista, jotka pitävät yhtä.

Varsinkin kun Aura teki päätöksen.

No eikö se sitten ole ihan yhtä lailla pelaamista, että vihjailee muskettisotureista, joiden luottamusta ei sovi pettää.

Mä yritän vielä kerran, sitten saa olla. Jos et ymmärrä, niin et ymmärrä.

En kirjoittanut mitään pelaamisesta, vaan ihan vain niistä tunteista, joita äänestyskäyttäytyminen SAATTAA aiheuttaa.

En myöskään sanonut, että Pati vihjailee muskettisotureista, joiden luottamusta ei voi pettää, vaan puhuu ihan samalla tavalla kuin tähänkin asti.

Tuntisin itseni selkäänpuukottajaksi, jos olisin äänestänyt parasta kaveriani, jonka suhdetta pidän hyvänä.

Jatkossa saat vängätä ihan keskenäsi, mutta lopeta sanojeni vääristely.

Jos oikeasti ajattelet puukottaneesi kaveria selkään äänestämällä häntä todella pienestä joukosta, eikö se tarkoita myös että oletat, ettei kaverisi ole äänestänyt sinua? 

Ketju on lukittu.