Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon äänestykseen liittyen mulla tuli sellainen ajatus, että Jeffrey pystyi äänestämään Patia, koska heidän välit on viilenneet. Olivat alussa erottamaton kaksikko, mutta Sami vei Jeffin paikan Patrickin valtakunnassa. Ovat toki kaveruksia edelleen, mutta Jefi tykkää siitä, että siitä tykätään, eikä varmasti jäänyt huomaamatta häneltä miten Sami otti sen ykköstykin aseman Pankun sydämissä.. En itse usko, että Jeffrey uskoo voittavansa jos äänestäisi mielestään kovinta kilpailijaa.
Aurahan sen valinnan teki. Jeff olisi halunnut äänestää Veeraa ja Jannea.
Musta olisikin ollut oikein pätevä syy äänestää tunteiden epätasapuolisuuden vuoksi heitä. Ja grillauksen ja esityksen makua niin usein heidän jutuissaan. En sano tätä pahalla. Mutta Veeralla on asenne että on PAKKO voittaa.
Aura ja Jeffrey ei äänestänyt anku ja Patrickia . Katso uudestaan loppu. Sanoo että mä vaihdankin ja kirjoittaa uudestaan.
Äänestipäs. Patrick ja Anku sanoi ettei äänestä Jeffreytä ja Auraa, eivätkä tietenkään äänestäneet itseään joten jäljelle jää Janne ja Veera. Tämä tarkoittaa että Jeffrey ja Aura äänesti Patua ja Ankua koska tuskin itseään äänestivät, sillä Veera ja Janne sai vain yhden äänen ja Ville ja Pauliina ei ollenkaan.
En usko. Joku mättää. Se on mun mielipide.
Tässä mättää nyt todellakin ja pahasti. Miksi Jeffreyn ja Auran ääntä ei kirjoitettu auki?
Siksi että jos olis kerrottu suoraan, että äänestivät Patua ja Ankua, heidänkin pelaamisensa näkyisi tyhmemmillekin ja kulissit ja imago "parista joka on suora ja ei pelaa" sortuisi. V&P ja V&J pelaaminen on niin itsestäänselvää, ettei sitä tarvitse tuotannon piilotella. Itse asiassa Veera ja Janne yllättivät positiivisesti, kun oikeasti miettivät valintaansa ihan oikein syin, eikä väkisin keksityin "ovat olleet vähemmän aikaa pari" -tyylisesti.
PJAV ei todellakaan pelaa kyllä sen huomaa. Jos pelaisivat eivät olisi jaksaneet 2kk olla toistensa kanssa. Siitä jos mistä olen varma että tulevat pysymään parina ulkomaailmassa ja siinä onkin sitte kova isku teille kaikille suoraa sydämmeen jotka sanoivat että he pelaava. Ja kyllähän sen villan muutkin parit ovat huomannee.. jos olisivat huomanneet että ne pelaavat olisi pjav äänestetty ulos. ja muistakaa telkkarissa näyteetään todella pieni osa, joten ette voi ketäään tuomita tv perusteella, jos ette tunne.
Nimenomaan pelin takia ovat jaksaneet olla 2kk parina. Ja vaikka epäilenkin heidän suhteensa kestävyyttä ulkomaailmassa, niin ei se mulle mikään isku suoraan sydämeen ole vaikka he olisivat onnellisesti yhdessä elämänsä loppuun saakka. Katsojat näkee joo pienen osan, mutta sen perusteella katsojien kuitenkin pitää äänestää suosikkiaan. Mitä sitten jos joku ei sitä kemiaa näiden kahden välillä näe sen pienen pätkän perusteella? Ethän sinäkään voi tietää ovatko he oikeasti tosissaan, kun näet ne samat pienet pätkät vaan. Otatkohan sä nyt tän noiden saaman kritiikin vähän liian vakavasti?
Pauliina ja Ville pelaa rahasta ja siksi yliampuvat homman ja esittävät rakastuneempia kuin ovatkaan. Tuo ei tarkoita sitä, etteikö heillä olisi kiinnostusta toisiaan kohtaan.
en todellakaan äänestä mitä näen vain telkkarista vaan mitä muut saarelaiset ovat esimerkiksi ig livessä sanoneet pareista. ja kyllä minun mielestä pauliina oli TODELLA ilkeä villelle siinä kun parit valittiin,mutta ymmäri myöhemmin tekonsaa ja otti siitä opikseen.
Joku väitti, ettei Ankua ja Patua ole yhtään tuotannon puolelta koeteltu enemmän.
Mulle tulee mieleen ainakin nämä:
- Vajaa viikon olleet pari, ja ilmiselvästi toisiinsa ihastumassa, niin taloon työnnetään kuin tilauksesta vain Patusta kiinnostunut "boheemi" Hanna suoraan kahdenkeskisille taidetreffeille.
- Ja viikon lopussa parinvalinnassa uusi Hanna saakin valita ensin ja ottaa tietysti Patrickin
- Koska sohva mahdollistaa silti Ankun ja Patun yhteiset yöt, tuotanto kehitteleekin paritehtävistä pussailu-tehtäviä, jotta molempien on pakko pussailla väärien tyyppien kanssa, kun muut parit saa omiaan maistella
- Kun lopulta ovat pari ja voittavat parikilpailussa, saavat palkinnoksi mehujäät (oikeesti...)
- Taloon lappaa uutta porukkaa, jotka kaikki järjestään ovat kiinnostuneita Ankusta tai Patesta
- Anku saa valita Paten, mutta joutuu tekemään sen siten, että pudottaa samalla molemmille läheisen Samin
- Vauvanhoitotehtävä on todennäköisesti ollut kaikille yhtä rankka, kaikkien vauvat ohjelmoitu saman tason mukaan vaivaamaan ja herättämään, mutta tv:ssä näytetään pelkästään muita pareja lässyttämässä vauvoilleen.
- Viimeiset unelmatreffit on tiedossa kaikille pareille. Vauvan kanssa valvotun yön jälkeen Anku herätetään unestaan viestiin, jolla Anku ja Patu pääsevät näille the treffeille, mikä tietää tunnin päästä punaviinin juomista aamutuimaan kuvausryhmän edessä. Että ole hyvä ja nauti, ja vaikuta yleisösi.
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa halunnut nähdä Pauliinan reaktion jos olisivat Villen kans joutuneet viinitreffeille tuohon aikaan aamusta.
Luulen että Pauliina olisi lähtenyt mielellään vaikka klo 6 aamulla Villen kanssa treffeille. Kyseessä olisivat olleet kuitenkin heidän ensitreffinsä.
Onko faces mitään arvausta kuka ehkä tippuu tänään
Oliko Veera ja janne saanu apis vähiten ääniä vai miten se meni
Veera kiukutteli ja itki puurosta, pauliina milloin mistäkin, aura sushista ja sit kun anku kiukuttelee ensimmäisen kerran ohjelman aikana niin se on kauheen paha ja pinnallinen.
Mun mielestä näytti sille että ankulla kasaantui nyt moni asia joka purkaantui tuohon aamuun. Väsymys, kotiinpaluu, tunteidenmyllerrykset lyhyessä ajassa jne. Tunnistan naisena itsessäni samaa joskus.
Aura ja Jeffrey treffeille klipin mukaan.
Kyllä selvästi eilisen tapahtumat sattu kun Panku tuli vähä pilvilinnasta alas. Paukku ja Ville on jo klassikko puheenaiheena, kaikki tekemiset väärin. Jeff ja Aura varmaan monen mielestä aidoin pari, mutta tuo on Love Island ja ne on väärässä paikassa. Veeralla ja Jannella ei ole tunteet ihan tasoissa. Patu & Anku tuntus olevan se kaltoin kohdeltu pari joka saatiin juuri huonoon valoon. Jos Paukku ja Ville ois ollu "huonossa valossa" eilen ni heikompaa ois hirvittäny haukkuminen täällä ja facessa. Kauhee tarve kanssa monella todistella että pelaavat. Myöntäkääs jo että jos Patu ois kysyny Ankua tyttöystäväks ni kaikki olis oll ihan sydän sykkyrällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella, että äänestäjissä on myös vähän kokeneempia ja vanhempia ihmisiä, joihin ei kaikki teatteri mene läpi. Joku tuolla aiemmin mainitsikin, että tämä on kuin teinimeininkiä. Pauliinan ja Villen tarina on täysin käsikirjoituksen mukainen, käsittämätöntä, ettei sitä kaikki näe. Pauliinan hymy ei ulotu silmiin saakka koskaan, ja hänen totinen katseensa on lähes "tappava". Juuri lopussa, kun on voittajan valinta lähellä, on kaikki niin auvoista ja päätetään aloittaa seukkaa ja voi voi kun sen sanominen jännitti. Kylmää on kyyti silloin, kun Pauliina suuttuu. Veera ja Janne nyt yrittävät vielä pelastaa, mitä pelastettavissa on, mutta kovin suuria tunteita en näe heidän välillään. Helppo sanoa moi moi, kun asuvat eri paikkakunnilla. Jeffrey ja Aura, jotenkin kuitenkin pidän Jefistä enemmän, en välttämättä näe Aurassa sitä lämpöä, mitä monet muut näkevät. Eilinen äänestystilanne oli hyvä esimerkki, ettei se näyttänyt hänelle tunteiden päälle ottavan. Ankun itkun koen enemmän johtuvan siitä, että loppu lähestyy ja tuleva jännittää. Anku ja Patrick eivät ole sortuneet rakkaudentunnustuksiin ym. höttöön rahan vuoksi ja siksi arvostan heitä siitä. Ja heidän välittämisensä tuntuu vain aidoimmalta, johtuu varmasti siitäkin, ettei Patrick ole enää niin lapsellinen, kuin talon muut pojat.
Aura ja Jeffrey sekä Anku ja Pati ovat myös nähneet tuon. Patihan sanoi, että hän ja Anku sekä Aura ja Jeffrey ovat luonnollisimmat. Nuo kaksi paria ei pelaa rahasta. Siksi toivonkin, että jompikumpi pari voittaa. Tosin mietin, miksi Aura äänesti Patin ja Ankun ulos. Alkoiko Aura pelaamaan tai oliko pointtina huumori tai jokin muu ja jos se oli jokin muu niin mikähän se voisi olla?
En ihan tajua tätä.
1) Se, että Pati sanoo jotain, ei tarkoita, että hän olisi oikeassa tai ettei liioittele omia tunteitaan. Tuohan ei millään tavalla ole objektiivinen totuus.
2) Jos nämä eivät pelaa rahasta, miksi heidän pitäisi saada rahaa. Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. Aina muka niin liikuttuneena sanotaan, että tärkeintä oli, että löytyi rakkaus, mutta silti jostain syystä ei voida vaan lähteä ohjelmasta sen rakkauden kanssa, vaan halutaan olla loppuun asti. UK versiossa oli yksi pari, joista oikeasti loisti kauas, että he eivät olleet rahan perässä ja he olivat löytäneet jotain käsittämätöntä. Sen takia minua ei ollenkaan harmittanut, että he eivät voittaneet, vaan kisan voitti vähän pelurimaisempi kaksikko, mutta jotka näyttivät olevansa myös toistensa kanssa tosissaan. Noista olin kuitenkin onnellisempi niiden toiseksi tulleiden puolesta.
Veeran katse kameraan on nyt pari viimeistä jaksoa näyttänyt erilaiselle kuin ennen, huvimajassa ja muualla talossa. Näyttää jotenkin ihan erille kuin aiemmin, semmoinen pehmeys ja lempeys on kadonnut kasteesta ja on katsonut tosissaan ja päättäväisen näköisenä. En osaa oikein selittää mutta niinkuin olisi lähtenyt viimeinen kisavaihde päälle.
Vierailija kirjoitti:
Pauliinan ja Villen tunteet voivat olla osittain aitoja, muttei noin syviä, kuin pelinkannalta haluavat nyt näyttää katsojille.
Jotenkin en jaksa uskoa että Ville olisi yhtä kilahtanut Pauliinaan kuin tämä on häneen.
Ulkomaailmassa P:n vaativuus voi ottaa koville.
Toivottavasti Veera ja Janne lähtee kotiin tänään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö myös että ihminen voi olla kaunis ulkoisesti ja meikata vahvasti, mutta olla myös syvällinen ja sisältä kaunis? Täällä keskustellaan niin kuin nämä olisi kaksi toisensa poissulkevaa piirrettä.
Ei olekaan. Valitettavasti Ankun kohdalla sitä sisäistä maailmas ei ole hirveästi näkynyt. Tämä taisi olla ainoa asia, josta hänellä on koko tuona aikana todella harmittanut ja hän itse kertoi syyksi nimenomaan sen tälläytymisen eikä mitään muuta. Tämän perusteella tässä nyt keskustellaan. Katso sinäkin ohjelmaa, niin ymmärrät.
Olen huomannut että Anku näkyy monissa kohdissa ohjelmaa lohduttamassa jota kuta ja halaamassa. Musta sekin kertoo aika paljon.
Niin, kertoo välittämisestä ja empatiasta. Sisintään hän ei siinä kyllä paljon avaa.
No sisältähän se välittäminen ja empatia nimenomaan kumpuaa :D
Mutta ei kerro ihmisestä kovin paljon. Kyllä tuolla aika moni muukin halaa ja lohtuttaa ja normielämässäkin. Miksi se tekisi ihmisestä jotenkin erityisen syvällisen ja avoimen?
Millä tavalla muut sitten tuolla osoittavat syvällisyyttä ja avoimuutta?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti keskustelu jatkuu täällä vielä ohjelman jälkeenkin, että tietää mitä pareille kuuluu myöhemmin. Tai sitten mun on vaan vihdoin luotava ne tunnukset instaan, niin pääsee seuraamaan itse niitä siellä.
Instaa voi katsoa ilman tunnuksiakin, joilla on avoin sivu.
Emma oli lukinnut, mutta muitten sivuja voi käydä katsomassa.
Luin ketjua ja kyllä naurattaa, kun ainoastaan Panku-fani(t) yrittää joka väliin trollaa ja todistella, että Ville ja Pauliina pelaa eikä rakasta toisiaan. heheh. Ei kantsi mennä noihin juttuihin.
Minusta tuntuu, että nuo tyttöystäväksi pyytelyt ovat myös tuotannon ideoita. Toki niiden motiivit ovat varmasti aitoja, mutta tuo tyyli, jolla asia esitetään ei ole kyllä millään tavalla luonteva. Onko kertaakaan tämä tapahtunut esimerkiksi illalla peiton alla jutellessa tai jossain randomtilanteessa? Eipä ole ei. Minusta tuo on ylipäätään niin absurdi kysymys tuolla, kun ollaan kauan sitten jo puhuttu, että ollaan pari ja jatketaan ulkomaailmassa ja tykkäät perheestä ja miten elämäntyylit sopivat yhteen, mutta sitten jossain viinilasin äärellä vasta paukahtaa päähän, että hei, seurustellaanko.
Niin kun täällä joku kirjoitti Appin parhaat vanhemmat kyselystä, niin näkyykö teillä siihen vastausta, kun mulla ei näy ??
Anku ja Patrick ei minusta sovi yhtään yhteen. Anku ei ole kovin sporttinen, tuskin oppii surffaamaan. Kuitenkin aika fyysinen ja raju laji. Ankulla silarit ja tekokynnet, jotka katkeilee. Anku on pinnallinen ja kiinnostunut meikeistä, vaatteista jne. Patu maanläheinen. Suhde perustuu vain ulkoiseen viehätyksen, eikä toimi pidemmän päälle.
Toivottavasti keskustelu jatkuu täällä vielä ohjelman jälkeenkin, että tietää mitä pareille kuuluu myöhemmin. Tai sitten mun on vaan vihdoin luotava ne tunnukset instaan, niin pääsee seuraamaan itse niitä siellä.