Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Ihanan rauhallisia ja aikuisia nämä Anku ja Patrick on tuon vaavinsa kanssa. Tuota noiden juttelua on muutenkin jotenkin niin ilo seurata, kun kumpikin haluaa myös kuunnella toisiaan eikä ole suuna päänä huutamassa ja kertomassa omaa kantaansa.
Alkaa menemään jo vähän ärsyttävyyden puolelle.
Tulee hyvä mieli tästä jaksosta. Sympaattisia ihmisiä ovat omalla tavallaan kaikki :)
Kuinkahan Jeffrey reagoisi, jos hänen poikalapsensa yht' äkkiä sanoisi, että haluaakin mennä balettikouluun eikä jääkiekko kiinnosta pätkääkään, Auralle tuskin olisi mikään isompi juttu, toivottavasti ei Jeffreyllekään, mutta leikin tässä ajatuksella.
Vierailija kirjoitti:
Pati katsoi kun Anku lauloi hämä-hämä-häkkiä ja ajatteli mielessään, että ”pitääkö mun viettää vielä viikko ton parina”.
Se oli Veera joka sitä laulo
Kauko-ohjataanko noita vauvoja jotenkin että saadaan ne itkemään sillon kun tuotanto haluaa?
Janneee, yllärin ihana isukki.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan Jeffrey reagoisi, jos hänen poikalapsensa yht' äkkiä sanoisi, että haluaakin mennä balettikouluun eikä jääkiekko kiinnosta pätkääkään, Auralle tuskin olisi mikään isompi juttu, toivottavasti ei Jeffreyllekään, mutta leikin tässä ajatuksella.
Mököttäisi sille lapselle tietty?
Vierailija kirjoitti:
Pati katsoi kun Anku lauloi hämä-hämä-häkkiä ja ajatteli mielessään, että ”pitääkö mun viettää vielä viikko ton parina”.
Mis sun silmät on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli Veera joka sitä laulo
No ilmankos Pati näytti niin omituiselta.
Ärsyttää, kun peukutukset eivät tartu.
Vierailija kirjoitti:
Veeralla ei kyllä äidinvaistot kauheen luonnostaan tässä tehtävässä tuu :D
Veera-showta ei muutenkaan ole uskottavuudella pilattu. Aina ampuu yli.
Vierailija kirjoitti:
Janne katsoi kun Veera lauloi hämä-hämä-häkkiä ja ajatteli mielessään, että ”pitääkö mun viettää vielä viikko ton parina”.
Mitkä rannekkeet noil on kädes?
Vierailija kirjoitti:
Ihanan rauhallisia ja aikuisia nämä Anku ja Patrick on tuon vaavinsa kanssa. Tuota noiden juttelua on muutenkin jotenkin niin ilo seurata, kun kumpikin haluaa myös kuunnella toisiaan eikä ole suuna päänä huutamassa ja kertomassa omaa kantaansa.
No kun ne on niin vanhoja eivätkä osaa heittäytyä mihinkään. Puhuvat kuin keski-ikäiset.
Jeffrey on niin huolehtivainen, meidän poika ei ikinä ala tupakoimaan, hänen ja Auran vauva on mustatukkainen, äiti meni hermosauhuille. Jannekin käytti jo vauvan tulipaikallakin, Veera jo lauloi hämähämähäkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Se oli VEERA!!!!
Villellä isänvaistot kunnossa :D