Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Ihana tämä puoli Jeffreystä <3
Jeff on yllättävän hyvä isä. Ja kaikki nuo isät muutenki! Mut Jeffi yllätti.
Jeffhän osaa jo nauraa tuolle vauva jutulle, hyvähyvä :D
Paras isä: Ville tai Jeff
Paras äiti: Anku
Vierailija kirjoitti:
Katsoin 12 vuotiaan kanssa ohjelmaa. Hän meinasi, ettei noita Ankua ja Patrickia näytetä niin paljon kuin muita. Onko noin?
Niitten tasasen varmassa aherruksessa ei varmaan oo riittävästi näytettävää draaman kannalta
voisko tuo veera olla hiljaaaaaa
Veeralla tuntuu tossa vauvanhoidossakin olevan tärkeintä päästä itse esiintymään.
Todella maanista settiä Veeralta ja Pauliinalta!
Mä varmaan potkisin Veeraa semmosella "turpa kii ja anna mun nukkuu" asenteella jos olisin toi sen vauva :D
Sääliks käy niitä jotka on saanu vauvansa vaivalla nukkuu, ja kattoo nyt "aivotonta viihdettä" rentoutuakseen :D voimia
Vierailija kirjoitti:
Ihanan rauhallisia ja aikuisia nämä Anku ja Patrick on tuon vaavinsa kanssa. Tuota noiden juttelua on muutenkin jotenkin niin ilo seurata, kun kumpikin haluaa myös kuunnella toisiaan eikä ole suuna päänä huutamassa ja kertomassa omaa kantaansa.
Niitä vaan näytetään niin vähän verrattuna Villeen ja pauliinaan. Ärsyttää tuo yksien suosiminen.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin 12 vuotiaan kanssa ohjelmaa. Hän meinasi, ettei noita Ankua ja Patrickia näytetä niin paljon kuin muita. Onko noin?
Sama huomattu. Veeran showta ei olisi tarvinnut näyttää noin paljon. Selvästi hänkin tiedostaa kamerat ja katsookin niihin eniten.
Vierailija kirjoitti:
Pauliinan todellinen luonne tuli taas kerran esiin
Menkääs te vihaajat nyt takas koloihinne ni kaikilla on kivempaa täällä
Ihania noi kaikki miehet vauvojen kanssa! 😍
"Pitäskö sun viedä se vaik ulkoilee?" 😂
Mä ottaisin Pauliinan mieluummin äidiks ku Ankun. Vaikka Anku onki ihanan herttanen ni Pauliinassa on sellasta mama bear ainesta että tekis kyllä kaikkensa sen lapsen eteen. Plus Ville on ihana vauvan kanssa!
Juu oma vauva just nukahti, sitkeesti tekee hampaita, ja voi tulla risanen yö.
Mietin vaan että miksi _ihmeessä_ käytän tämän ajan tän shown kattomiseen
😅😅
Vierailija kirjoitti:
Vois olla niin että tietävät että Ankun ja Patin kannatus on suurinta ja yrittävät näin tasottaa ääniä näyttämällä muita
Saa nähä alkaako hymy hyytymään ku tää tehtävä jatkuu ja jatkuu ja vauvat jatkaa huutamista