Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Nyt on sitä äksöniä ja pelaamista. Miksi porukka narisee? Ensin valitetaan, et hissukat ja plaah plaah. Nyt kun alkaa kuosit repeilemään niin ei passaakkaan.
Jännitys on aina kiinnostuksen osoitus? Voi olla myös pelon osoitus.
Hitto toi ihmispsykologi-Refai vaikuttaa hemmetin R A S K A A L T A
Hyvä Rafai, ymmärrä nyt, ettei se avaudu sulle, koska sitä ahdistaa kun se ei tykkää susta ja sä et osaa lukea rivien välistä. Tsiisus on siinäkin varsinainen sankari antanut itselleen ihmispsykologin tittelin.
Pauliina on todella naurettavan mustasukkainen.
Ville on kyllä melkonen sanaseppo,puhuu toiselle toista. Mutta ei noilla treffeillä kyllä kipinät lennelleet..
Jos käyttäytyy niin ettei ole kiinnostunu, niin se on kiinnostuksen merkki..... a p u a.
Pauliina kiukuttelee, kun uusi tyyyppi ei heti tullut sanomaan mitään hänelle. Ilmeisesti olisi kaivannut anteeksipyyntöä. :-D
Vierailija kirjoitti:
Noi pohdinnat "jos mulla ei ois paria"ja "kaikilla on jo hyvä pari"kertoo siitä, että ilmeisesti noi luulee olevansa jossain tuolien varaamis -leikissä. Että kun saan parin ja sitoudun siihen loppuun asti, voitan tän kisan. Olen nähnyt brittien kauden missä oli se itsarin tehnyt missi, mutten muista, drotetaanko noita pareja väkisin? Jos noi suomalaiset ei tajua ideaa, ne roikkuu "pareina"eli kavereina kaikki kauden loppuun asti.
Kyllähän tuolta myös äänestetään porukkaa pois muistaakseen. Mutta en muista että koko pari vai vaan joku tyyppi. Että sitä kautta voisi jonkun parin hajottaa.
Suomalaisilla menee nämä aina pelaamiseksi. Niinkuin paratiisihotellissa. Rakkauden löytäminen on ihan toissijaista.
Ärsyttävä toi Pauliina. ” siinä on vaa toi ulkonäkö”, en hänenä kehuskelis 😂
Toivon vaan, että Ville tekis mahdollisimman likasesti oharit
Pauliina on niin epävarma itsestään.
Pauliina on jokaisen miehen painajainen.
jaa-has kilpailijoista pulaa kun voi hakea sinne viel
Tässä sarjan maailmassa 28-vuotias nainen on puuma... lol
Mä en kestä miten ilkeitä naisten pitää olla toisille..
Mä en vaan ymmärrä miks tosta Pauliinasta pidetään niin paljon. Minusta ei ihmisenä vaikuta kauheen kivalta vaikka ihan perus nätti typy onkin. Kyl se sisin sieltä paistaa aika hyvin läpi ja se kyl rumentaa sitä ulkonäköäkin.
Siis noi on ihan typeriä, jos ne jäävät roikkumaan samaan pariin koko ajaksi! Eikö ne todella ymmärrä, mikä ohjelmassa on ideana. Ymmärrän kyllä, että 6 vuoden ikäero parikymppisenä voi kuulostaa kamalalta, mutta hieman huvitti se iän kauhistelu. Iik, 28-vuotias vanha nainen. Noh, ehkä elämä opettaa..
Ei tää sarja nyt vaan jotenkin lähe lentoon. Ei yhtään oikeeta paria ja jokainen vaan turvaa omaa selustaansa pysymällä alkuperäisen parinsa kanssa.
Musta ois hyvä jos Anku hengais nyt hetken ihan vaan ilman paria