Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Onks tuontanto pakottanu nää sinkut sanoo joka haastattelun loppuun ton kiusallisen: "mä oon valmis löytää elämäni rakkauden" :D
Patrick ja Aura kirjoitti:
Kiimnitin instagramissa huomiota, että Aura ja Patrick seuraa toisiaan, ja Patrickin tykkäyksiä kaikissa vanhoissa kuvissakin. Heillä ei kai liene tällä hetkellä mahdollisuutta kuitenkaan päästä mihinkään someen.
kavereilla sometilit käytössä, sonjankin kaverit päivittelee tiliä
Vierailija kirjoitti:
"28!??? No, hyvältä näytät kuitenkin. " Eiköhän heidän pikku tutustumisen alku ollut sitten siinä. Tosin tämä Tiia taisi ottaa sen enemmän kohteliaisuutena, kun kuvitteli ilmeisesti säilyneen niin nuoren näköisenä. Enemmän ehkä ihmetys siinä, että 28- vuotias hakee tollaseen ohjelmaan. Minkä ikänen Ville oli? Vähän päälle 20?
Tuntuu, että toi Ville saa sanoo ihan mitä tahansa, niin sitä pidetään vaan kohteliaana/ihanana/coolina/hauskana.
"mä oon sanonu kaikil etten haluu Pauliinan olettavan liikaa' kaikille muille paitsi Pauliinalle >:(
Voi v***** tuo Ville..Ei haluu antaa ymmärtää mitää Pauliinalle. Muuten vaa pussailee sitä ennen treffejä..Ja sanoo ettei tarvi olla huolissaan. Sitte puhuu ihan muuta treffeillä. Oksettava tyyppi. Eikö tuo tajuu miten kaksnaamaselta tuo vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Patrick ja Aura kirjoitti:
Kiimnitin instagramissa huomiota, että Aura ja Patrick seuraa toisiaan, ja Patrickin tykkäyksiä kaikissa vanhoissa kuvissakin. Heillä ei kai liene tällä hetkellä mahdollisuutta kuitenkaan päästä mihinkään someen.
kavereilla sometilit käytössä, sonjankin kaverit päivittelee tiliä
Aura ja Patrickhan on molemmat Tampereelta nii miks ne ei vois vaiika seurata instassa toisiaan jne.
”On kuitenkin niin semmosia hyviä pareja.” Kerro Anku yksikin...
Siis voi luoja nuo Refain jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"28!??? No, hyvältä näytät kuitenkin. " Eiköhän heidän pikku tutustumisen alku ollut sitten siinä. Tosin tämä Tiia taisi ottaa sen enemmän kohteliaisuutena, kun kuvitteli ilmeisesti säilyneen niin nuoren näköisenä. Enemmän ehkä ihmetys siinä, että 28- vuotias hakee tollaseen ohjelmaan. Minkä ikänen Ville oli? Vähän päälle 20?
Tuntuu, että toi Ville saa sanoo ihan mitä tahansa, niin sitä pidetään vaan kohteliaana/ihanana/coolina/hauskana.
Jep, joku aika sitte oli jossain instassa tms. kysely et kuka on lemppari miehistä, nii suurinosa oli sitä mieltä et Ville...
Aika moni noista seuraa toisiaan, esim Ville ja Jeffrey seuravat Veeraa ja Veera ilmeisesti heitä. Some on mahdollistanut sen, että tavoittaa ihmisiä yllättävän helposti.
Kiva toi Veeran terveysside 😂😂😂
Homomiehet, kertokaapa, mitä miestä te noista kuolaatte?
Noi pohdinnat "jos mulla ei ois paria"ja "kaikilla on jo hyvä pari"kertoo siitä, että ilmeisesti noi luulee olevansa jossain tuolien varaamis -leikissä. Että kun saan parin ja sitoudun siihen loppuun asti, voitan tän kisan. Olen nähnyt brittien kauden missä oli se itsarin tehnyt missi, mutten muista, drotetaanko noita pareja väkisin? Jos noi suomalaiset ei tajua ideaa, ne roikkuu "pareina"eli kavereina kaikki kauden loppuun asti.
Anku on jäänyt ihan täysin Refain jalkoihin pyörimään ja koittanut muuttaa itseään miehelle mieleiseksi. Ei kuitenkaan jaksa esittää jotain muuta kuin on ja nyt se alkaa vaivata.
Aloin hetki sit vasta kattoo jaksoa ja ihan oikeesti mikä tää omistusmeininki täällä on.
Ville ja Pauliina on muka niinku joku vuoden aviopari -.-
Tän uuen naisen kuulostaa Krisse Salmiselta! Samanlainen ääni
Minusta Refai vaikuttaa tosi ihanalta herrasmieheltä <3 Vaikka sisimmissään tiiän että varmasti tuon tosi hillityn ja asiallisen ulkokuoren alla se voi olla ehkä aika suojeluhalunen. Tai semmonen joka semmosella äänettömällä passiivisagressiivisuuella pakottaa naisen pysyyn suhteessa :D Mutta ainaki antaa ittestään hyvän kuvan
En todellakaan usko tuohon kajaaliin. Jaakon silmät ovat todella vaalean harmaat, ripset tummat ja tuuheat.