Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä miten ilkeitä naisten pitää olla toisille..
Niinpä samaa mietin kun luen tätä ketjua, että kuinka ilkeitä täällä keskustelussa ollaan...
Noille pitäisi järjestää jotain draamaa. Vaikka katsojat saisi esittää kysymyksiä ja niihin pitää vastata rehellisesti. Esim. Villelle että miksi puhuu kameralle ja deitille toista ja pauliinalle toista.
Eikö Patrick ollu jossai välis kiinostunut Ankusta? Voiskohan se nyt kiinostua uudestaan jos Anku nyt pääsee tosta Refistä irti.
Vois nimittäin olla yllättävänki hyvä pari.
Onks tolla yhdellä kundilla kajaalia tai värjätyt ripset? Sori en tiedä nimeä, olen missannut muutaman viime jakson.
Jaakon silmät leimus ku kuunteli infoo Tiiasta, seuraava muuvi sinne suuntaa :D
Ymmärrä nyt Rafai, että sitä kemiaa joko on tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Homomiehet, kertokaapa, mitä miestä te noista kuolaatte?
Ehdottomasti Patrick, tykkäsin kovasti hänen esittelyvideostaan, näyttää järkevältä ja maanläheiseltä tyypiltä, myös Mika vaikuttaa mielenkiintoiselta ja tutustumisen arvoiselta.
T. Eetu
Vierailija kirjoitti:
Onks tolla yhdellä kundilla kajaalia tai värjätyt ripset? Sori en tiedä nimeä, olen missannut muutaman viime jakson.
No ei ole
Vierailija kirjoitti:
Eikö Patrick ollu jossai välis kiinostunut Ankusta? Voiskohan se nyt kiinostua uudestaan jos Anku nyt pääsee tosta Refistä irti.
Vois nimittäin olla yllättävänki hyvä pari.
Tämä vois olla hyvä!
Joskos niille vois vaikka tullakki jotai :)
” Pitää saada Anku mukaan syttymään tähän hommaan”. Voisitko hyvä ihmispsykologi käyttää opintojasi hyväksi ja ymmärtää, että jos toinen ei ole kiinnostunut niin anna olla.
Jeesus miten yksinkertaisen oloinen
Kuka saatana äänesti pauliinaa ja Villeä?
Miks v*tussa ootte äänestäny sviittii Villen ja Pauliinan??!??? Noouuuu
Noiden sviittiyöstä tulee mieleen ala-asteen discot, kun muut taputti ja kannusti vieressä pariskuntia tanssimaan hitaita.
Pliiiiis, Ville ja Pauliina sviittiin xd Nehän nyt kiehnäs ja kuivapani jo sielä yhteisessäki nukkumistilassa
Ois ollu mielenkiintosempaa nähä vaikka sielä Jeff ja Aura tai Emma ja Patrick
Tuotanto tekee kaikkensa et noista tulee suosikkipari...
Voisko noi vesipullot jo heittää hitolle. Joo kaikki halukkaat on jo käyneet sellaisen ostamassa. Seuraava tuotesijoittelu kiitos!
Eikö tämän pitänyt olla salainen sviitti.
Aika monelle 22- vuotiaalle 28- vuotias on ikäloppu. Kyllähän ton ikäset on monesti aika eri elämäntilanteissa. Itse olin ainakin täysin erilainen 22- vuotiaana kuin 28- vuotiaana.