Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Ihan kuin naiset olisivat miesten omaisuutta! Sami käy kysymässä "lupaa" viedä Anku treffeille.
Kuuluisko formaattiin? Muistaakseni myös naiset kävivät keskustelun ennen treffeille menoa vastaavassa tilanteessa. En kyllä varma.
En ole lukenut ketjua enkä jaksa lukea kun en sarjaakaan seuraa mutta sen verran näin että siellä on yksi mies jolla näyttää olevan silmämeikkiä? Onko sitä vai miksi niin oudon näköinen.
Oma arvio:
Jeffrey: Tottunut siihen, että on se joukon hyvännäköisin ja saa naisen kun naisen. Jos joku ei olekaan kiinnostunut niin vika on naisessa. Kaipaa paljon huomiota ja palvontaa. Ei varmaan pystyisi seurustelemaan itseään paremman näköisen naisen kanssa.
Refai: On näitä kavereita, joilla on suuret puheet mutta pienet teot. Varmaan jo kouluaikaan kulkenut tunneille puvuntakki päällä, tukka slippattuna valmiina opettamaan opettajia. Se tyyppi, joka varmasti saa puhuttua itselleen töitä ja kerättyä suuren verkoston ympärilleen. Mutta sitten, kun pitäisikin alkaa töihin niin huomataan etteihän tämä jätkä osaa mitään, tyhjät puheet.
Mika: Myöskin tottunut olemaan se porukan hyvännäköisin. Varmaan Tinder on aiemmin laulanut ja haaviin on tarttunut kuka tahansa. Tainnut kuitenkin keskittyä enemmän siihen salilla käymiseen kuin esim. itsensä kehittämiseen noin muuten. Eikö hänellä harrastuksina ollutkin baareissa käyminen ja saalistaminen. Varmasti saa baariseuraa ja sen jälkeistä seuraa. Ei vaikuta miltään kovin sanavalmiilta tai syvälliseltä tyypiltä. Enemmänkin häntä varmasti kiinnostanut pinnalliset suhteet.
Ville: Ei mitään mielikuvaa muuta kuin, että hän on Pauliinan pari. Luultavasti pääsee pitkälle, kun ei ensimmäisenä jää negatiivisesti mieleen.
Janne: Ei ole ainakaan Senjasta kiinnostunut. Hänkin vähän mysteeri mutta ei herätä positiivisella tavalla kiinnostusta.
Sami: Luultavasti tullaan aika nopeasti äänestämään pois, jollei niin voi päästä suht pitkällekin. Vaikuttaa ihan tasapainoiselta.
Jaakko: Jotenkin varautunut, varmasti jännittynyt vielä. Suurempi uhka näille miehille kuin Sami, joten muut miehet suhtautuvat varmasti varauksella häneen. Jollei löydä paria niin putoaa nopeasti pois.
Patrick: Yksi voittajaehdokas. Vaikuttaa ihan sympaattiselta. Tulee varmasti sekä miesten että naisten kanssa toimeen. Sopivasti kiinnostaa naisia mutta ei ole kuitenkaan niin suuri uhka muille miehille, koska on aika eri tyylinen kuin kukaan muu. Ei ole varmastikaan kuitenkaan liian kiintynyt pariin, siiss vietä tämän kanssa 24/7 aikaa, jolloin ei pääse myöskään liiaksi ärsyttämään muita tai katsojia.
Veikkaan, että Patrick, Refai ja ehkä Mika vahvimmat.
" varmaan jo kouluaikoinakin kulkent puvuntakki päällä" repesin...
Huh nää edelliset luonnekuvaukset, oon täsmälleen samaa mieltä. Olis oikeesti kiinnostava nähdä noita 24/7, että näkis, onko nää luonteenpiirteet vaan tuottajien ja leikkaajien valikoimia rooleja, vai voiko toisen luonteen noin helposti arvioida nappiin lyhyistäkin pätkistä.
Mää nauroin ihan pissit housuissa noille alemmille arvioille 😂😂😂
Miten joku osaa noin muotoilla kuvauksia 👍
Sulla oli varmaan aineenkirjoitus koulussa kymppi!!!
Ihan kuin pakinaa olisi lukenut..
Ohjelmaan voi edelleen hakea. Sinne vaan :D
En tiedä olenko sokea vai mitä, mutta musta Pauliina ei ole yhtään kaunis! Tai siis ihan perusnätti joo, muttei mikään kaunotar todellakaan. Oikeasti en tykkää yhtään ihmisten ulkonäön ruotimisesta ja tämä on varmaan ensimmäinen kirjoitus ikinä, jossa itse teen niin, mutta olen niin hämmästynyt siitä, kuinka kauniina häntä pidetään ja itse en näe asiaa ollenkaan niin, niin oli pakko avautua nyt tämän kerran. 😀 Vaikuttaa muutenkin jotenkin kylmältä ja laskelmoivalta, en tosin tiedä kuinka paljon leikkaus siihen vaikuttaa.
Tohon yhteen arvioon Villestä, että olis näkymätön, niin itse taas katsonu, et se huseeraa vähän joka puolella, järjesteli valintoja, et Veera ei tippuis ja käy läpi muiden treffivalinnat kumpienkin osapuolien kans, tuntuu, että pitää ittensä kartalla asioista. Mut noihin jaksoihin mahtuu niin vähän, et voi olla ihan sattumaa tällaset huomiot, eikä kuvasta todellisuutta. Varsinaista mielipidettä tyypistä mul ei ole, vielä.
Minusta Pauliina on kaunis. Luonne vielä avoin. Vaikuttaa laskelmoivalta minustakin, mutta arvioni voi olla hyvinkin väärä ja muuttua.
Kyllähän se loppupeleissä luonne kaunistaa ihmisen.
Ja Villestä tehnyt huomion, että osaa järjestää asioita haluamaan suuntaan ja vaikuttaa ihmisiin. Mutta todellakin ohjelmien antama kuva väärä ja riippuu tietenkin katsojasta myös, miten minkäkin näkee.
Voin olla väärässä.
Noni naiset! Kaikki jotka Patrickia hehkuttaneet, hakekaa äkkiä ohjelmaan
"Ankulla herppes huulessa" nauroin tuolle myös. Oon ajatellut samaa, että voi hitsi!! Nyt se on saanu stressistä herpeksen...
Kukaan ei uskalla pussata nyt Ankua 😃
Jos herppes vähän hillitsis Refairkin kopelointitaipumusta!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olenko sokea vai mitä, mutta musta Pauliina ei ole yhtään kaunis! Tai siis ihan perusnätti joo, muttei mikään kaunotar todellakaan. Oikeasti en tykkää yhtään ihmisten ulkonäön ruotimisesta ja tämä on varmaan ensimmäinen kirjoitus ikinä, jossa itse teen niin, mutta olen niin hämmästynyt siitä, kuinka kauniina häntä pidetään ja itse en näe asiaa ollenkaan niin, niin oli pakko avautua nyt tämän kerran. 😀 Vaikuttaa muutenkin jotenkin kylmältä ja laskelmoivalta, en tosin tiedä kuinka paljon leikkaus siihen vaikuttaa.
Samaa mieltä, perus nätti mut tuollaisia näkee paljon, en ymmärrä hehkutusta.
Vierailija kirjoitti:
Makunsa kullakin, minusta Pauliina on poikkeuksellisen kaunis. Tukka nyt on tuollainen yliblondattu liru mikä tekee kokonaisvaikutelman vähän halvaksi, mutta ihan maailmanluokan hymy. Näkisin jonkun NHL-pelaajan puolisona helposti. Anku ja Emma ovat myös kauniita, mutta enemmän naapurintyttötyylisiä. Muut ovat sellaisia perusnättejä.
Minulle Anku niin tuttu, etten osaa arvioida hänen ulkonäköään.
Se on jänskä juttu, kun näkee jotain ihmistä tarpeeksi usein, hän muuttuu niin tutun näköiseksi, oman itsensä näköiseksi luonteineen kaikkineen, ettei osaa enää erottaa missä menee ulkonäön ja luonteenraja. Näkee siis kokonaisuuden.
Siksi ihminen, jota voidaan pitää hieman vähäpätöisemmän näköisenä kaunistuu ihanan luonteensa vuokso ja kauniina/ komeana pitämämme ihminen menettää ulkonäklnsä tuomat edut silmissämme ilkeän ja itsekkään käytöksensä vuoksi.
Tosin jokaisella on syy käytökselleen. Käutökseen voivat vainuttaa niin monet seikat lapsuudesta lähtien.
Ja kuuluhan sellainenkin sanonta, että toisen vihamies on jonkun paras kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Tohon yhteen arvioon Villestä, että olis näkymätön, niin itse taas katsonu, et se huseeraa vähän joka puolella, järjesteli valintoja, et Veera ei tippuis ja käy läpi muiden treffivalinnat kumpienkin osapuolien kans, tuntuu, että pitää ittensä kartalla asioista. Mut noihin jaksoihin mahtuu niin vähän, et voi olla ihan sattumaa tällaset huomiot, eikä kuvasta todellisuutta. Varsinaista mielipidettä tyypistä mul ei ole, vielä.
Ville on ollut mun inhokki alusta asti, laskelmoivan kuvan antaa. Hymy todella liioiteltu, harjoiteltu viaton koiranpentukatse, jolla yrittää luoda joviaalia kuvaa itsestään. Hämmästyin, kun Emma treffeillä sanoi, että hyvä ja mukava kuva hänestä tullut, kuten varmaan kaikilla, en ymmärrä miten! Oikeasti kylmän ja epäaidon oloinen tyyppi, kiertäisin tavatessa kaukaa. Eleet ja ilmeet liioiteltuja.
Pauliinan ja hänen tarina se tyypillinen: kaunis mutta epävarma tyttö haksahtaa siihen ylpeimpään tyyppiin, koska haluaa sen ominaisuuksia alitajuisesti itselleen. Sitten käykin kylmät.
Ykstuttu kirjoitti:
Minulle Anku niin tuttu, etten osaa arvioida hänen ulkonäköään.
Se on jänskä juttu, kun näkee jotain ihmistä tarpeeksi usein, hän muuttuu niin tutun näköiseksi, oman itsensä näköiseksi luonteineen kaikkineen, ettei osaa enää erottaa missä menee ulkonäön ja luonteenraja. Näkee siis kokonaisuuden.
Siksi ihminen, jota voidaan pitää hieman vähäpätöisemmän näköisenä kaunistuu ihanan luonteensa vuokso ja kauniina/ komeana pitämämme ihminen menettää ulkonäklnsä tuomat edut silmissämme ilkeän ja itsekkään käytöksensä vuoksi.Tosin jokaisella on syy käytökselleen. Käutökseen voivat vainuttaa niin monet seikat lapsuudesta lähtien.
Ja kuuluhan sellainenkin sanonta, että toisen vihamies on jonkun paras kaveri.
Plääh. Nämä sun viestit on ihan typeriä.
Nuo luonnekuvaukset ja tilanteen kertominen. Mää oon samaa mieltä 👍
Tai siis tuollainen kuva mullekkin tullut.
Tosin tilanne elää ja ihmisistä voi löytyä ennalta arvaamattomia piirteitä ja reagointitapoja tilanteiden muuttuessa.