Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
20701/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Olen aikuinen mies ja minulla on ongelma. Seuraan ajoittain Love Islandia. Auttakaa!!! :-)

Mies näkökulmasta rasittavimmat naiset: Aura ja Veera.

Aura on niin perus "röökimuija", potentiaalinen baaripano mutta että parisuhteeseen, ei helvetissä! Jotenkin yksinkertaisen oloinen. Mikähän lienee koulutus/ammatti?

Veerasta taas on huokunut niin epätoivo "haluan löytää jonkun" että pahaa tekee. Väitän että 8/10 miehistä juoksisi karkuun ja kovaa. Miksi, MIKSI, perse esillä joka hemmetin uimapuvussa?

T: Ihanheteronakirjoittelen

Vierailija
20702/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika johdattelevaa tuo touhu love island suomi äpis. "Lue täältä illan jakson valheet " ,kuitenkin siellä oli osalla laitettu mukaan kysymykset mihin kone vastasi että totta, ja sattumoisin se oli Patrick? Toki myös Mikalla oli merkitty sinne totuus myös. Miksi muilta jätetty laittamatta totuudet? Ja miksi laittaa edes ne totuudet jos otsikko " lue täältä illan jakson valheet " vai pitikö patrick saada näyttämään hyvältä tässä vai mitä hä. Ei sillä että hänestä en pitäisi.

SUOMENNOS: maksa Love Islandilaisten lomanvietto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20703/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten oikeat vastaukset valheenpaljastimessa kuvaavat täydellisesti heidän käyttäytymistään.

Ville mm ei selvästi ole ollut kiinnostunut tuolla muista kuin Pauliinasta, on kokoajan vaikuttanut ihastuneelta ja uskoo Pauliinan olevan hänelle oikea. Tämän kuvan olen Villestä saanutkin. Ville on todella mukavan oloinenkin. Rakastaminen meni valheeksi, mistä en yllättynyt, sillä minusta on ihan normaalia että tunteet eivät kehity noin nopeasti siihen asti, ja Viuliinan väliset rakkaudentunnustukset vaikuttivat peliliikkeeltä. Silti ovat todella aito pari siinä mielessä, että heiltä löytyy tunteita ja halua olla yhdessä.

Janne on ollut ristiriitainen. Olen saanutkin sen käsityksen, että tuntee jotain Veeraa kohtaan, mutta se ahdistuneisuus on ihmetyttänyt minua. Mutta valheenpaljastimessa selvisi syy siihen, ja se syy on sitoutumiskammo. Jannen totuudellisten vastausten mukaan hän ei ole valmis sitoutumaan kisan jälkeen, ja Veeran rakkaudentunnustukset ovat ahdistaneet. Hän on kuitenkin rakastunut Veeraan. Sitoutumiskammo selittää siis Jannen käytöksen, ja totuudelliset ja valheelliset vastaukset.

Vaikka en tähän mennessä ole pitänyt Jeffreystä, hän on välillä yllättävä. Jeffreyn kaikki muut vastaukset viimeistä lukuunottamatta oli totta, eli että oikeasti Jeffrey ei näe itseään parisuhteessa Auran kanssa. Sehän on ihan loogistakin, kun Jeffrey ei kerta itsekään usko pystyvänsä kypsään suhteeseen. Jeffrey on myös aiemmin valittanut Auralle siitä, että hänestä tuntuu että Aura ei juuri ole kiinnostunut hänestä. Valheenpaljastimenkin mukaan se oli totta, että Jeffrey uskoo omien tunteidensa Auraa kohtaan olevan vahvempia kuin Auran tunteet häntä kohtaan.

Patrick ei valheenpaljastimen mukaan usko jatkavansa Ankun tapailua ulkomaailmassa, on katunut Emman vaihtamista, mutta kuitenkin uskoo voivansa rakastua Ankuun. Patrickin totuudelliset ja valheelliset vastaukset olivat juuri niin epämääräisiä kuin koko Patrick on mielestäni ollut koko kisan ajan. Tässäkin tapauksessa siis oikeat vastaukset kuvaavat hyvin käytöstä.

Tämä. Itse näen myös selkeän yhteyden miesten käytöksen ja oikeiden vastausten välillä. Ei tuo valheenpaljastin täysin turha kapine ole!

Vierailija
20704/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patrick ja Anku ovat mielestäni talon aidoin pari. Patrick on hulluna Ankuun, ensimmäistä kertaa elämässään rakastunut. Toivon heille voittoa, mutta eiköhän feikki-isoperse-Veera nappaa voiton, vaikka Jannea selvästi oksettaa. 

Epäilen niiden älykkyyttä, jotka äänestävät muuta kuin Patrick/Ankua. 

Mää epäilen aina niiden älykkyyttä jotka epäilevät toisten älykkyyttä ja sitten he epäilevät mun älykkyyttä kun mää epäilen heidän älykkyyttäön. Öööö

Vierailija
20705/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Pati ja Anku jutteli niin paljastui että Pati miettii että onko hän sitten sellainen että Anku haluaa tapailla häntä.

Se on se renttuleima joka Ankua edelleen mietityttää ja ei ilmeisesti pysty luottaa ennen kuin näkee että ei tarvi. Siksi hän ei varmaan lähde rakkauden tunnustuksiin vielä tuolla.

Jatkan... mut Anku ei ilmeisesti Patille ole kuitenkaan kertonut että häntä mietityttää pystyykö Pati olee uskollinen.

Ehkä kannattais. Muuten voi saada väärän kuvan tilanteesta.

Mistä on käynyt ilmi että Anku miettii pystyykö luottamaan Patrickiin? Ehkä nuo asiat puhutaan muutenkin läpi vasta ulkomaailmassa kun pääsevät normielämään. 

Mun mielestä Patrick ja Anku on suhtautunut koko hommaan aika järkevästi. Ei oo maalailtu ruusuisia tulevaisuuden suunnitelmia turhaan, vaikka ilmeisesti molemmat haluaa toisiaan tapailla ohjelman jälkeenkin. Ei edes pelin takia ole lähdetty siihen rakkauslöpinään. 

Eivät ole lähteneet rakkauslöpinään koska heillä ei ole sellaisia tunteita. Suhteen fyysisyys on ollut selvää. Ville sen sijaan uskoo Paukun olevan hänelle Se Oikea, ja Janne on rakastunut Veeraan, joten tottakai heidän suo silloin tuovan näitä tunteita ilmi toisilleen, niin kuin ovat tuoneetkin.

Ihan oikeastiko uskot että Veera rakastui Janneen viikossa ja Janne heti perään tunnusti rakkauttaa? Etenkin kun Veera vielä hetkeä aikaisemmin haikaili Patrickin perään. 

Veera, Janne, Ville ja Pauliina pelaa rahasta. Varmasti Anku ja Patrick osittain myös, mutta eivät oo lähteneet ihan noin härskisti sitä tekemään, kun ilmeisesti heilla on haluja kokeilla suhdetta myös ulkomaailmassa. 

Veera on elämäniloinen luonne, joka taatusti voi ihastua ja rakastua nopeasti. Janne ei heti perään tunnustanut rakkautta, vaan ei pitkään aikaan halunnut edes seksiä Veeran kanssa, koska Veera oli jo rakastunut ja hän ei. Veera joo haikaili Patrickia alussa, mutta haikailihan Patrickin Pauliinaa. Aika monella oli alussa ensimmäinen ihastus joku muu, kuin jonka kanssa sitten päätyi pariksi.

Millähän perusteella Veera, Janne, Paukku ja Ville pelaavat rahasta? Heilläkö ei ole halua jatkaa suhteitaan? Villellä ja Paukulla ainakin taatusti on. Mistä olet saanut sen käsityksen että vain Ankulla ja Patilla on halua jatkaa suhdetta ulkomaailmassa?

Veera on niin elämäniloinen luonne että saattaa rakastua jo muutaman kuukauden päästä toiseen. Ei selvästi myöskään vielä oikein tunne itseään.

On kertonutkin kasvaneensa ohjelmassa, esim silloin kun Riku tuli. Sanoi että haluaa olla antamatta sille huomiota koska on sellainen josta normaalisti heti kiinnostuisi. Nyt ekaa kertaa ihastunut jonkun luonteeseen. Näen tässäkin paljon kasvunvaraa vielä.

Vierailija
20706/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten oikeat vastaukset valheenpaljastimessa kuvaavat täydellisesti heidän käyttäytymistään.

Ville mm ei selvästi ole ollut kiinnostunut tuolla muista kuin Pauliinasta, on kokoajan vaikuttanut ihastuneelta ja uskoo Pauliinan olevan hänelle oikea. Tämän kuvan olen Villestä saanutkin. Ville on todella mukavan oloinenkin. Rakastaminen meni valheeksi, mistä en yllättynyt, sillä minusta on ihan normaalia että tunteet eivät kehity noin nopeasti siihen asti, ja Viuliinan väliset rakkaudentunnustukset vaikuttivat peliliikkeeltä. Silti ovat todella aito pari siinä mielessä, että heiltä löytyy tunteita ja halua olla yhdessä.

Janne on ollut ristiriitainen. Olen saanutkin sen käsityksen, että tuntee jotain Veeraa kohtaan, mutta se ahdistuneisuus on ihmetyttänyt minua. Mutta valheenpaljastimessa selvisi syy siihen, ja se syy on sitoutumiskammo. Jannen totuudellisten vastausten mukaan hän ei ole valmis sitoutumaan kisan jälkeen, ja Veeran rakkaudentunnustukset ovat ahdistaneet. Hän on kuitenkin rakastunut Veeraan. Sitoutumiskammo selittää siis Jannen käytöksen, ja totuudelliset ja valheelliset vastaukset.

Vaikka en tähän mennessä ole pitänyt Jeffreystä, hän on välillä yllättävä. Jeffreyn kaikki muut vastaukset viimeistä lukuunottamatta oli totta, eli että oikeasti Jeffrey ei näe itseään parisuhteessa Auran kanssa. Sehän on ihan loogistakin, kun Jeffrey ei kerta itsekään usko pystyvänsä kypsään suhteeseen. Jeffrey on myös aiemmin valittanut Auralle siitä, että hänestä tuntuu että Aura ei juuri ole kiinnostunut hänestä. Valheenpaljastimenkin mukaan se oli totta, että Jeffrey uskoo omien tunteidensa Auraa kohtaan olevan vahvempia kuin Auran tunteet häntä kohtaan.

Patrick ei valheenpaljastimen mukaan usko jatkavansa Ankun tapailua ulkomaailmassa, on katunut Emman vaihtamista, mutta kuitenkin uskoo voivansa rakastua Ankuun. Patrickin totuudelliset ja valheelliset vastaukset olivat juuri niin epämääräisiä kuin koko Patrick on mielestäni ollut koko kisan ajan. Tässäkin tapauksessa siis oikeat vastaukset kuvaavat hyvin käytöstä.

Saaren miehet huomas että Patia ketutti se Emma kysymys. Eiköhän se pulssi siitä noussut. Tuskinpa on katunut hetkeäkään.

Ja Patrickia saattaa kaduttaa koko Emma-juttu ja sekin voi tehdä tuon valhe-tuloksen. Mutta siis valheenpaljastin on ammattilaistenkin käytössä korkeintaan suuntaa antava ja amatööreillä party trick.

Huutista, kyllä täällä kaikki pyritään selittämään Pankun hyväksi ja muiden asukkaiden heikkoudeksi. 

Älä viitsi. Kyllä kaikki muut sua lukuunottamatta osaa ottaa tuon ihan kaikkien osalta huumorilla. Ei tuo osoittanut kenestäkään heikkouksia tai sen kummemmin vahvuuksiakaan.

Vierailija
20707/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patrick ja Anku ovat mielestäni talon aidoin pari. Patrick on hulluna Ankuun, ensimmäistä kertaa elämässään rakastunut. Toivon heille voittoa, mutta eiköhän feikki-isoperse-Veera nappaa voiton, vaikka Jannea selvästi oksettaa. 

Minusta taas on selvää, että ihmistuntemus, älykkyys ja ihmisen käytöksen alanysointikyky eivät voi olla kovin vahvoja, jos Patin pelaaminen menee läpi. On jatkanut sitä alusta saakka, ja hänen käytöksestä saa selkeän, negatiivisen kaavan. Todella epämääräinen tyyppi. Huonoja viboja tuonut minulle ensimmäisistä jaksoista saakka. Aika suloista että tuo suloinen ulkokuori kuitenkin uppoaa moneen.

Ja taas mennään :D

Pahoittelen jos et ymmärrä sanomaani, ja sinulle on liian haastavaa ymmärtää ihmisen pinnallisen käytöksen ja luonteen välisiä ristiriitaisuuksia. Se vaatiikin jo vähän enemmän. Tästä huolimatta minullakin on oikeus ilmaista oma näkemykseni kilpailijasta. :)

Vierailija
20708/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Itse näen myös selkeän yhteyden miesten käytöksen ja oikeiden vastausten välillä. Ei tuo valheenpaljastin täysin turha kapine ole!

Näillä palstoilla ihminen yleensä näkee sen mitä haluaa nähdä.

Vierailija
20709/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankun ja Paten kannattajana haluan sanoa, että tuo on todella inhottavasti kirjoitettu ja voisit jättää koko kirjoittamisen, jos ei ole mitään asiallista sanottavaa.

Veit sanat suustani! Mäkin olen Ankun ja Patin kannattaja mutta ärsyttää jos niitä puolustetaan toisia pareja haukkumalla.

Täällä haukutaan kaikkia ristiinrastiin. Eri kannattajat haukkuu ihan ristiin ja rastiin sekä sikinsokin. Ei erityisesti Ankun ja Patin kannattajat. Itseasiassa uskon, että Ankun ja Patin kannattajat ovat se konservatiivisin porukka.

Vierailija
20710/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä todella toivon, ettei Anku ala himotreenaajaksi. Terveellinen liikunta on eri asia. Ainakin vatsalihakset näyttävät olevan kunnossa.

Ankun vartalo on nyt todella kaunis. Hän ei kaipaa ei pomppupersettä tai himohauiksia.

Vierailija
20711/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Patrick huvimajassa kertonut, että hän on rauhoittunut ja että työt sekä harrastukset täyttävät hönen elämänsä nykyään. Patrickia pelottaa. Pelottaa hyväksyykö Anku hänet kokonaisuudessaan sellaisena kuin hän on. Tuostahan Patrick puhui Ankulle sohvalla. Minusta alkoi tuntumaan, että Patrickia pelottaa sitoutuminen. Hän on ehkä mies, joka tarvitsee enemmälti omaa tilaa. Pystyykö Anku antamaan Patrickille tilaa niin paljon kuin Patrick vaatii. Patrick tietää tuon, että tuo voi olla kumppanille kova paikka. Saattaa myös miettiä, onko hänestä luopumaan omasta tilastaan toisen hyväksi ja kuinka paljon. Patrick käy aika syvillä. Anku on kevyempi ja öuottavaisempi.Anku näyttäisi näin äkkiseltään olevan se, joka luotsaa pinnalla, kun toinen ei löydä suuntaa syvyyksissä. Ankun rauhallisuus ja luottavaisuus siittä, että asiat sujuvat, voi rauhoittaa myös Patrickin. Antaa toivoa eri elämäntilanteissa.

Joo mäkin oon kokoajan tunnustellut että Patrick on epävarmempi, ei ehkä Ankun suhteen, vaan itsensä. Ssiihen että onko itse sellainen mitä Anku etsii ja haluaa. Ja kykeneekö itse sellaiseen suhteeseen mihin Anku ja varmaan itsekin haluaisi. Ja hyvä että uskaltaa myös ääneen sitä pohtia. Tietää että ei Anku ole karkuun juoksemassa vaikka asioita pohtiikin.

Tätä mäkin oon aatellut, mut ei se sitoutumiskammosta kerro tai siitä että Patrick haluaa enemmän tilaa kuin Anku haluaa antaa. Ennemminkin Patrickia tuntuu jännittävän se, että kelpaako hän Ankulle ulkomaailmassa sellaisena kuin on, mutta Anku näkyi olevan Patin pohdintojen kanssa samalla sivulla. Ihan normaalia pohdintaa siihen nähden, miten epätavallisessa ympäristössä ne on toisensa tavanneet.

Tuohan on just sama asia. Siis hyväksyykö Anku Patin sellaisena kuin on eli ihmisenä, joka tarvii omaa tilaansa.

Vierailija
20712/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon omia silmiäni en valheenpaljastinta.Anku ja Patrick edelleen se ainoa aito pari Villen ja Jannen lisäksi.

Mä seurasin eilen tältä palstalta tuota jaksoa ja katsoin sen vasta tänään eli oikeasti kuvittelin, että patu valehteli suunnilleen kaikesta ja tosi pahoista jutuista. Ja mitä vielä, sillähän tais olla kaksi valhetta ja toinen oli ihan samaa sarjaa kuin kaikilla muillakin eli se ankun tapailu ulkomaailmassa. Kuitenkin se saman testin perusteella on tekemässä ankusta surffivaimon ;-) No joo, ehkä se sitten tosiaan on ihan eri asia kuin tapailu ulkomaailmassa.

Jotkut katsojat taisi ottaa hieman liian tosissaan tuon testin. Asukkaathan itse lähinnä naureskeli sille.

Vierailija
20713/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä todella toivon, ettei Anku ala himotreenaajaksi. Terveellinen liikunta on eri asia. Ainakin vatsalihakset näyttävät olevan kunnossa.

Ankun vartalo on nyt todella kaunis. Hän ei kaipaa ei pomppupersettä tai himohauiksia.

Veikkaan että Patikaan ei tykkäis jos muuttuisi lihaksikkaaksi, kuivaksi oravaksi.

Toivottavasti muutenkin jättää Ankun rauhaan eikä koita tehdä siitä himotreenaajaa. Toisen muuttaminen on aina kyseenalaista

Vierailija
20714/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pieraisiko Patu tuossa kun makoili Ankun kanssa aurinkotuoleilla? Ja sitten Anku ei reagoinut mitenkään vaan oli kuin mitään ei olisi tapahtunut. Onko tämä todellista?

Vierailija
20715/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pieraisiko Patu tuossa kun makoili Ankun kanssa aurinkotuoleilla? Ja sitten Anku ei reagoinut mitenkään vaan oli kuin mitään ei olisi tapahtunut. Onko tämä todellista?

Kyllä pieraisi. Käytöstavat hukassa.

Vierailija
20716/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahistaako täällä nyt kenties jotakuta kun jotku pohtii Ankun ja Patin suhdetta syvällisemmin, eikä pelkän ulkonäön perusteella.

Ku Pankun kannattajienhan piti olla niitä ulkonäkökeskeisiä joille on tärkeää vain ulkonäkö ja muut pinnalliset jutut.

Vierailija
20717/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Factaa pöytään. Apoin kyselyssä 1,1% uskoi valheenpaljastuskoneen paikkaansapitävyyteen, ehdottomuuteen.

Vierailija
20718/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on ilmavaivoja. Hän piereskelee iltaisin, ja olen kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Pitäiskö harkita avioeroa? Onhan toi nyt ihan kamalaa

Vierailija
20719/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kamala! On kyllä tuhoontuomittu koko suhde!

Vierailija
20720/23806 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera on yhtä aito kuin tuo feikkiseptum.

Ketju on lukittu.