LOVE ISLAND SUOMI - OFFICIAL
Love Island alkaa tänään klo 21 ja ohjelmaa nähdään kuutena päivänä viikossa. Katsomossa nyt ensimmäisten asukkaiden esittelyvideoita nähtävillä.
Keskustellaan ohjelmasta tässä ketjussa :)
Kommentit (514)
Tulee uusi kausi ja uudet katsojat höynäytettäviksi.
Pauliinan ja Villen uudet postaukset instaan🤨Pauliina voi tarkoittaa mitä vaan mutta Villen kuvassa ei epäselvää😂
Vierailija kirjoitti:
Pauliinan ja Villen uudet postaukset instaan🤨Pauliina voi tarkoittaa mitä vaan mutta Villen kuvassa ei epäselvää😂
Pauliina ja Ville olisivat olleet parempi voittajapari kuin Aura ja Jeffrey.
Olettekp lukeneet Ankun tai Patrickin instoja? Kuulin että olisivat yhdessä ainakin vielä.
Ville poistanut instan miksiköhän????
Vierailija kirjoitti:
Ville poistanut instan miksiköhän????
Ei ole poistanut, ilmeisesti oli kaapattu. Nyt on uusi insta Villellä.
Pauliina ja Ville aikoivat tänään pitää liven.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pauliina ja Ville olisivat olleet parempi voittajapari kuin Aura ja Jeffrey.
Olettekp lukeneet Ankun tai Patrickin instoja? Kuulin että olisivat yhdessä ainakin vielä.
Mä oon seuraillu melkee kaikkien saarelaisten ig tä ja A&P, V&P ja J&V näyttäs okevan yhdessä. Jeffreystä ja Aurasta ei nyt oikein ota selvää mikä on juttu...
Veera ja Janne käväsivät eilen ylex llä haastattelussa ja hyvin kuulostas pyyhkivän heillä. Veera myös päivittää tiheään tahtiin ig tarinaa ja paljon puhuu Jannesta siellä.
Ville ja Pauliina taitaa paraikaa pitää liveä ja heillä myös näyttäs menevän hyvin.
Anku ja Patrick näyttäs myös olevan yhdessä, Ankun tarinan mukaan ovat jossain mökillä tms. viettämässä laatuaikaa Patrickin kanssa Ankun synttäreiden kunniaksi :)
Että näin viikon jälkeen tilanne vaikuttas ihan kohtalaiselta, toki voi muuttua aika äkkiäkin :D
Anku ja Patrick näyttäis pitävän toistaiseksi tiukasti yhtä. Tieten helpompaa, ku asuvat samassa kaupungissa. Mites Veera ja Janne? Ovatko selvittäneet suhdettaan esim.instassa? Poistin oman instan.
Vierailija kirjoitti:
Anku ja Patrick näyttäis pitävän toistaiseksi tiukasti yhtä. Tieten helpompaa, ku asuvat samassa kaupungissa. Mites Veera ja Janne? Ovatko selvittäneet suhdettaan esim.instassa? Poistin oman instan.
Veerahan asuu Treella ja Janne pk-seudulla, joten eivät varmaan pysty näkemään niin paljon. Mutta tiukasti kuitenkin kuulostas olevan yhdessä, mitä Veeran insta stooreja olen seuraillut.
Mut aika näyttää miten näille käy, ei ehkä viikon jälkeen ole vielä ihan oikea aika arvioida suhteita :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veerahan asuu Treella ja Janne pk-seudulla, joten eivät varmaan pysty näkemään niin paljon. Mutta tiukasti kuitenkin kuulostas olevan yhdessä, mitä Veeran insta stooreja olen seuraillut.
Mut aika näyttää miten näille käy, ei ehkä viikon jälkeen ole vielä ihan oikea aika arvioida suhteita :D
No ehkäpä voi aina arvioida sen hetkistä suhdetta? Suhdetta, joka on kestänyt juuri sen hetken. Aina voi arvoida ;)
Tekiväthän ihmiset esim. jopa luonneanalyysejä muutaman jakson jälkeen, jotka perustuivat siihen, miten jaksot olivat leikattu. Kuinkahan kaukana/ lähellä todellisuus oli noissa arvioissa? Oman arvioin voi aina antaa, mutta sen todenperäisyys on arvelluttavaa, toisen kädentietoa ❤
Hullu pankufani vallannut jo tämänkin ketjun 😂 Itse olen tyytyväinen etteivät voittaneet, Ankusta alkoi varsinkin loppupuolella loistaa se tyhjäpäisyys ja pinnallisuus ja kovaa.
Aura ja Jeffrey olivat maanläheisiä, aitoja; selvästi myös tykkäävät toisistaan. Oikea pari voitti. :)
Aika näyttää ketkä pysyvät pisimpään yhdessä. Tietääkö kukaan Mikasta ja Tanjasta? I
Vierailija kirjoitti:
Hullu pankufani vallannut jo tämänkin ketjun 😂 Itse olen tyytyväinen etteivät voittaneet, Ankusta alkoi varsinkin loppupuolella loistaa se tyhjäpäisyys ja pinnallisuus ja kovaa.
Aura ja Jeffrey olivat maanläheisiä, aitoja; selvästi myös tykkäävät toisistaan. Oikea pari voitti. :)
Ootko seurannut Jeffreyn tai Auran instaa? Miten niillä menee instan mukaan? Helsingin reissulla ainakin Aura oli intoutunu nuolemaan jotain toista, mutta se ei välttämättä kerro vielä Auran ja Jeffreyn suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko seurannut Jeffreyn tai Auran instaa? Miten niillä menee instan mukaan? Helsingin reissulla ainakin Aura oli intoutunu nuolemaan jotain toista, mutta se ei välttämättä kerro vielä Auran ja Jeffreyn suhteesta.
NRJn haastattelussa Jeff sanoi jotenki et tapailevat vakavasti, mitä sit lie ikinä tarkottaakaan :D
Tänään tosin näkyivät toistensa ig storyissa, että ainakin viettävät aikaa yhdessä.
Tänäänhän noilla näyttäs olevan joku tapaaminen Tampereella koko love island porukan kans..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jankutat tätä valetta? :D Alan oikeasti kallistua siihen, että tämä pankufani kaipaa hoitoa - ja elämän.
Eilen ilmeisesti ollut kohtuullisen rankat bileet Tampereella love island porukalla.
Jokohan kaikki on palannut töihin, ku kuulostaa tuo meno välillä siltä että ei kyllä töihin kerkee välillä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jankutat tätä valetta? :D Alan oikeasti kallistua siihen, että tämä pankufani kaipaa hoitoa - ja elämän.
Mikä tää Auran nuolemis juttu oikein on?
Mää en oo kuullu mitää tästä, joku jodelin juoru vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää en oo kuullu mitää tästä, joku jodelin juoru vai?
Kokoontuivat porukalla Tampereella Aura, Jeffrey, Sami, Veera, Anku ja Patrick. Ravintolaillan päätteeksi, Jeffreyn jo lähdettyä Aura intoutui suutelemaan jonku miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää en oo kuullu mitää tästä, joku jodelin juoru vai?Kokoontuivat porukalla Tampereella Aura, Jeffrey, Sami, Veera, Anku ja Patrick. Ravintolaillan päätteeksi, Jeffreyn jo lähdettyä Aura intoutui suutelemaan jonku miehen kanssa.
Vai oliko kuitekki Helsingin reissulla viime viikonloppuna?
Se siitä Ankun ja Paten suuresta rakkaustarinasta😆😆
Tuotanto nostatto Auraa ja Jeffreytä. Anku ja Pate taas esitettiin huonossa valossa. Tuotannon sanelema juttu oli tää voitto!!