LOVE ISLAND SUOMI - OFFICIAL
Love Island alkaa tänään klo 21 ja ohjelmaa nähdään kuutena päivänä viikossa. Katsomossa nyt ensimmäisten asukkaiden esittelyvideoita nähtävillä.
Keskustellaan ohjelmasta tässä ketjussa :)
Kommentit (514)
Vierailija kirjoitti:
Se siitä Ankun ja Paten suuresta rakkaustarinasta😆😆
Jaahas mitää nyt?
Mulla ei instaa oo nii ei oo perillä mistään "juoruista" D:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se siitä Ankun ja Paten suuresta rakkaustarinasta😆😆
Jaahas mitää nyt?
Mulla ei instaa oo nii ei oo perillä mistään "juoruista" D:
No mulla on insta, mut ei kyllä sen perusteella voi mitää johtopäätöksiä tehdä Ankun ja Patrickin suhteesta.
Eikä kyllä oikein muidenkaan saarelaisten suhteen tilanteesta tällä hetkellä.
Joko Patrick antoi meikkipellelle kenkää?
Onpas Anku vanhemman näköinen tässä seiskan jutussa?https://www.seiska.fi/Uutiset/Love-Island-Suomi-Anku-poseeraa-lahes-tun…
Vierailija kirjoitti:
Onpas Anku vanhemman näköinen tässä seiskan jutussa?https://www.seiska.fi/Uutiset/Love-Island-Suomi-Anku-poseeraa-lahes-tun…
En mää tiiä onko erityisen paljon vanhemman näkönen, mut niiiin erityylinen meikki et tottakai näyttää ihan erilaiselta.
Upeat hiukset kyllä!
Alkaa olla jo unohettu nämäki sankarit
Anku ja patrick bongattu yhdessä. Näin heidät eilen käsi kädessä Tampereen ostoskeskuksessa.
Edelliselle niin varmaan🤔Pauliinan ja Villenkin juttu loppu heti alkuunsa😄
Oon seurannut kaikkia somessa ja mun käsityksen mukaan
Ville ja Pauliina seurustelee
Janne ja Veera seurustelee
Anku ja Patrcik tapailee vakavasti
Aura ja Jeffrey tapailee
Tanja ja Mika on ystäviä (Mika sanoi viime perjantaina Senjan livessä)
Onpas Anku erinäköinen vähemmällä meikillä. Ymmärrän nyt paremmin sen, että laittautuu kovasti. Ei kyllä meinaa tunnistaa:
https://www.iltalehti.fi/linnan-juhlat-2018/a/b56a952c-b774-457b-a077-f…
Vierailija kirjoitti:
Onpas Anku erinäköinen vähemmällä meikillä. Ymmärrän nyt paremmin sen, että laittautuu kovasti. Ei kyllä meinaa tunnistaa:
En sanois, että vähemmällä meikillä. Taitaa vaan ne järkyttävät räpsyripset puuttua. Niillä on kyllä hyvin onnistunu huijaamaan silmiä isomman näköiseksi.
Huono meikki sillä on noissa kuvissa. Iho on meikattu ihan tukkoon ja luonnottoman väriseksi, luomivärinä jotain oranssinpunaista, joka saa hänet näyttämään lähinnä sairaalta, huulipuna liian tummaa ja suttuisesti levitetty. Huulet näyttää myös rohtuneilta, vai mitä noi tummat pisteet on? Myöskin ylhäältäpäin tuleva kova valo ei imartele. En oo mikään Anku-fani, mun mielestä hän on ihan perusnätti ja persoonallisen näköinen pisamineen, noi kuvat on vaan hänelle epäedustavia.
Oulu-lehdessä oli joku juttu Ankusta ja Patrickista ja ymmärtääkseni Anku siinä oli sanonut että seurustelevat.
Yhdessä ne jokatapauksessa näyttäs olevan ig storyjen perusteella.
Kaikki muut taitaakin olla yhdessä, paitsi Jefreystä ja Aurasta ei tietoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sanois, että vähemmällä meikillä. Taitaa vaan ne järkyttävät räpsyripset puuttua. Niillä on kyllä hyvin onnistunu huijaamaan silmiä isomman näköiseksi.
Huono meikki sillä on noissa kuvissa. Iho on meikattu ihan tukkoon ja luonnottoman väriseksi, luomivärinä jotain oranssinpunaista, joka saa hänet näyttämään lähinnä sairaalta, huulipuna liian tummaa ja suttuisesti levitetty. Huulet näyttää myös rohtuneilta, vai mitä noi tummat pisteet on? Myöskin ylhäältäpäin tuleva kova valo ei imartele. En oo mikään Anku-fani, mun mielestä hän on ihan perusnätti ja persoonallisen näköinen pisamineen, noi kuvat on vaan hänelle epäedustavia.
Samaa mieltä et meikki noissa kuvissa oli jotenkin omituinen, ja tosi erilainen mitä Ankulla on yleensä ollut.
Ankulla oli joku päivä instan tarinassa kuvaa hänestä ilman ripsiä, ja siinä oli minusta todella nätti, vaikkakin paljon erinäkönen mitä noiden jättiripsien kanssa. Yllättävän paljon ne vaikuttaa. Ja varsinkin kun tv ssä tottunut näkemään hänet ripsien kanssa.
Mää oon miettiny et onko nää parit enemmän sen takia yhdessä että ovat vaan tottuneet olemaan yhdessä saarella ja oppinut tuntemaan toisen hyvin. Siis enemmän sellasta kaveruutta, kuin mitään suurta rakkautta.
Tuollanen kokemus varmasti yhdistää ja kun on viettänyt toisen kanssa viime kuukaudet 24/7 on varmasti helppo vaan olla yhdessä ja viettää aikaa kun toinen on niin tuttu. Ja on puhuttavaa saaren tapahtumista.
Eihän siinä mitään väärää ole, mutta saa nähdä miten kestäviä suhteita tästä muodostuu pitemmän päälle kun se oma arkinen elämä taas alkaa ottamaan enemmän valtaa ja saarella olo jää enemmän taka-alalle.
Vierailija kirjoitti:
Mää oon miettiny et onko nää parit enemmän sen takia yhdessä että ovat vaan tottuneet olemaan yhdessä saarella ja oppinut tuntemaan toisen hyvin. Siis enemmän sellasta kaveruutta, kuin mitään suurta rakkautta.
Tuollanen kokemus varmasti yhdistää ja kun on viettänyt toisen kanssa viime kuukaudet 24/7 on varmasti helppo vaan olla yhdessä ja viettää aikaa kun toinen on niin tuttu. Ja on puhuttavaa saaren tapahtumista.
Eihän siinä mitään väärää ole, mutta saa nähdä miten kestäviä suhteita tästä muodostuu pitemmän päälle kun se oma arkinen elämä taas alkaa ottamaan enemmän valtaa ja saarella olo jää enemmän taka-alalle.
Onhan se varmasti sitäkin mutta toki ei ole mitään estettä etteikö näistä suhteista vois tulla pitempiaikaisiakin.
Vuoden päästä katotaan uusiksi mikä on tilanne!
Tammikuussa tulee Love Island Australia, kai sekin on sitten katottava :D
Tänäänki bongattu Anku ja Patrick yhdessä ❤ Niistä taisi tulla pari.
Jaa mitä?? :0