90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!
Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)
Kommentit (5163)
Amerikkalaisilla naisilla on hyvin vähän itsekriittisyyttä, kuka räppäri haluaisi muijakseen äitinsä ikäisen mimmin?:D
Luulen että kundi haluaa usan markkinoille, vaikka sitten naisen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalaisilla naisilla on hyvin vähän itsekriittisyyttä, kuka räppäri haluaisi muijakseen äitinsä ikäisen mimmin?:D
Luulen että kundi haluaa usan markkinoille, vaikka sitten naisen kautta.
Tässä oli parasta se, kun kaverinsa varoitteli, että mies ei välttämättä ole pysynyt kahta vuotta uskollisena siellä kaukana, niin eukko väittää vastaan, että kyse ei ole mistään amerikkalaisesta miehestä! Nauroin ääneen. Toki en ole paikallisen kulttuurin asiantuntija, mutta en nyt yhtään luottaisi siihen, että nigerialainen räppäri, jonka ympärillä pyörii kauniita, nuoria faneja, olisi jotenkin paljon luotettavampi mies kuin amerikkalainen, joka nyt kuitenkin on kasvanut periaatteessa tasa-arvoisessa kulttuurissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä jälkipyykeissä rakastan tuota paria missä thaimaalainen tms aivan huippu nainen ja vanhempi pullakampi jenkkimies. Millä kaudella nää on ollut, vaikuttaa harvinaisen sopivalta matchiltä, oon aivan ihastunut niihin 😄
Ne on mun suosikkeja. Annie ja David. Niillä oli aika vaikeaa alussa mutta pitivät pintansa ja sopivat yhteen.
Mun suosikeiksi kanssa nousseet Annie ja David. Ihana nähdä, että he nyt sopivat noin hyvin yhteen ja heillä on hauskaa yhdessä. Silloin kun olivat sarjassa mukana, mulla oli niin pahat vibat, kun käytännössä varaton David oli ystävältä lainatuilla rahoilla tuomassa Annieta Yhdysvaltoihin ja sitten tämä ystävä vinkkaili, että hän voi ottaa vaikka hierontoja vastaan Annielta. Oliko vielä niin, että Davidille maistui alkoholikin liikaa silloin?
Vierailija kirjoitti:
Tuo musta nainen on tosi kaunis. En tuohon suhteeseen oikein usko😬
Yolanda, joo oli tosi symppis ja hyvännäköinen. Olen samaa mieltä hänen lastensa kanssa, voisi yrittää tavata jonkun irl. Sen sulhasen aksentti ei ollut brittiä koskaan kuullutkaan, niin selvä huijari-case.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jubtog jenkkimieheg oli ihan nevö hööd kierukasta.
Sorry, siis juntit jenkkkmiehet 😁
Eihän Asuelu ole jenkki, kuten ei Alexeikaan. Kysyikö joku jenkki sitä?
Jes, uusia jaksoja ja melkoisia tapauksia taas. Osa vaikuttaa ihan sympaattisilta hahmoilta, mutta kyllä odotukset on melkoisen pilvissä... Hämmästyn, jos tämä "brittimies" todella on kuka väittää olevansa...
Ja se räppärin tekemä laulu sille yhdelle, voi jestas mitä kuraa ja rouva on ihan innoissaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä jälkipyykeissä rakastan tuota paria missä thaimaalainen tms aivan huippu nainen ja vanhempi pullakampi jenkkimies. Millä kaudella nää on ollut, vaikuttaa harvinaisen sopivalta matchiltä, oon aivan ihastunut niihin 😄
Ne on mun suosikkeja. Annie ja David. Niillä oli aika vaikeaa alussa mutta pitivät pintansa ja sopivat yhteen.
Mun suosikeiksi kanssa nousseet Annie ja David. Ihana nähdä, että he nyt sopivat noin hyvin yhteen ja heillä on hauskaa yhdessä. Silloin kun olivat sarjassa mukana, mulla oli niin pahat vibat, kun käytännössä varaton David oli ystävältä lainatuilla rahoilla tuomassa Annieta Yhdysvaltoihin ja sitten tämä ystävä vinkkaili, että hän voi ottaa vaikka hierontoja vastaan Annielta. Oliko vielä niin, että Davidille maistui alkoholikin liikaa silloin?
Annien ja Davidin alku oli ihan sekoa. Yllättävää, että nyt näyttää menevän näin hyvin. Mutta hyvä näin, ovat hauska pari. Mutta ilmeisesti David on nykyään töissä ja ovat päässeet pois siitä varastosta asumasta... Davidin ystävä tuntui aika paljon rahoittavan Davidin touhuja aikoinaan
Jotenkin jäi tosi surku sen miehen puolesta, keltä oli lapsi kuollut. Kaverinsakin siinä analysoivat jotain sen suuntaista, että onko syöksymässä suhteeseen suoraa päätä, koska surun käsittely on kesken? Sinänsä ymmärrettävää, että kun on kokenut pahan trauman, tarvitsee elämäänsä taas sisältöä ja onnellisuutta, muuta ajateltavaa.
Jos venäläisnaisella on puhtaat jauhot pussissa, niin ehkä tuosta voi jotain hyvää vielä seuratakin, mutta jos on yhtään golddigger, niin miesparka, jos surun hetkellä hyväksikäytetään.
Yolanda näyttää hieman Halle Berrylta, on todella kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Aivan huippusarja! Seurasimme ekan kauden ja tämä uusi on myös jokaviikkoinen "j
Thaimaalainen Annie ja hänen surkea vässykkäjuoppoukkonsa: voi itku. Annie on ihan söötti thaityttö, mutta tämä tyhjätasku viisikymppinen joka vippailee kaveriltaan myötäjäisrahat, matkarahat ja meinaa vielä muuttaa morsion kanssa kaverinsa taloon asumaan kunnes "saa taloutensa kuntoon"... Toivon todella, että Annie tulee järkiinsä eikä lähde tuon pullean juopon matkaan. Surkea esitys eilisessä jaksossa kun äijä yritti peitellä kihlautumistaan tyttäreltään Skype-puhelussa. Parasta oli tyttären ilme kun näki tämän kaksikymppisen morsiamen. Nauroimme ääneen.
Kyllä, suosittelen todellakin katsomaan. Saa myös hyvin ymmärtämään sen, mitä se tarkoittaa kun suhteessa on kulttuurieroja.
Annie ja hänen pullea miehensä ovat pillow talk -jaksoissa kommentoimassa uusia pareja, ja he näyttävät tulevan toimeen mainiosti, ovat iloisia ja humoristisia toisilleen. En olisi uskonut.
Ja Andrei myöhemmin taitaa saada jopa vaimonsa kriittiset sisaret lumottua. Andrei ei ole vaimonhakkaaja, mutta ei tajua näitä länsimaisia outoja tapoja, että jo puolison valinneen ihmisen pitäisi lähteä riekkumaan viihteelle ja katsomaan miesstrippareita. Rappeutunutta menoa.
Tämä uuden kauden Geoffrey on tuomittu ex muijiensa pahoinpitelystä, oli jotenkin päässyt ohjelmaan vaikka taustat tutkittu.
Vierailija kirjoitti:
Kuka niistä oli Geoffrey?
Se sinisilmäinen, jolla lapsi kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Humpty-Dumpty ja Hölöttäjä.
Darcey ja Tom näytetään tällä kaudella tokasta jaksosta lähtien. Itse eilen katselin tuota jaksoa, ja voin kertoa että Darcey on tuksuuntunut aika huolella :O Lihonut ja naama omituisen turpea, huulet ihan överit ja tukkalisäkkeet näyttää siltä kuin olisi rastat. Darcey ja Tom ovat selkeästi tällä kaudella mukana ihan vain näyttelemässä jonkinnäköistä "parisuhdetta". Molemmista oikein huokuu se, että hakevat vain julkisuutta mukana olollaan.
https://screenrant.com/90-day-fiance-geoffrey-criminal-history/
Aikamoinen rikoshistoria. Hyi mikä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
https://screenrant.com/90-day-fiance-geoffrey-criminal-history/
Aikamoinen rikoshistoria. Hyi mikä tyyppi.
Yääh. Varmaan tyyppiä jolle high school on elämän parasta aikaa, saa hurjastella ja sekoilla ja naiset ihastuu sinisiin silmiin. Poikaa kasteli autoa pestessä ja käkätti päälle.
Vierailija kirjoitti:
Darcey ja Tom näytetään tällä kaudella tokasta jaksosta lähtien. Itse eilen katselin tuota jaksoa, ja voin kertoa että Darcey on tuksuuntunut aika huolella :O Lihonut ja naama omituisen turpea, huulet ihan överit ja tukkalisäkkeet näyttää siltä kuin olisi rastat. Darcey ja Tom ovat selkeästi tällä kaudella mukana ihan vain näyttelemässä jonkinnäköistä "parisuhdetta". Molemmista oikein huokuu se, että hakevat vain julkisuutta mukana olollaan.
Darcey näyttää entistä leikellymmältä. Esim huulet oli niin överitäytetyt, todelliset ankkamallit. Darceylle tuntuu vain mies tuovan elämässä onnea. Hinkuu päästä kihloihin, eikä sitä piilottele.
Taas yksi 'angela' tälläkin kaudella. Ja se mekko, joka oli edestä lyhyt omg.
Jep jep, suurta rakkauttahan tämäkin ;)
Jenkkkmies jolla poikia (ja hksilapsi kuollut) on kaunis. Ja mukava kaveri hällä, joka halusi suhteeseen.