90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!
Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)
Kommentit (5163)
Eikö kenenkään muun mielestä se Yolandan nauru ollut ärsyttävä??
Voihan Darcey, voisko se laittaa vähän peittävämpää vaatetta päälle. Taitaa mennä vinkkua vähän enemmän kun on niin turvoksissa.
Sen venäläisen muijan, Varyan, jatkuva ilmeily oli ärsyttävää.
En tykännyt Anniesta ja Davidista. David oli peeaa ja pummasi valtavasti idioottiystävältään rahaa. Sen vaimo oli raivona. Annie vaikuttaa huonosti koulutetulta ja David on lihonut Buddha-patsaaksi.
Se Yolandan ihastus oli pyytänyt matkarahaa häneltä päästäkseen tapaamaan Yolandaa. Onneksi ei lähettänyt. Luulen että kaveri olisi hävinnyt tietymättömiin tai yrittänyt rahastaa lisää. En usko tähän romanssiin.
Katsoin d-playsta uuden jakson enkä vieläkään ymmärrä, missä vaiheesa tuosta big-Edistä tulee se ilkeä ja kamala mies, joksi häntä haukutaan. Kuitenkin jo viides jakso menossa enkä vielä löydä hänestä mitään ilkeyttä.
**Spoiler*
Juu, tottakai hänestä yritettiin leipoa pahista, kun kysyi Rosen suhdehistoriasta ja pyysi sukupuolitautitestejä. Mutta mikä ihme siinä nyt on niin kamalaa, kun toinen toistuvasti välttelee puhumasta asiasta ja uudessa suhteessa on ihan suotavaa molempien käydä testeissä. sitten toinen raivoaa kuin jostain kauhuelokuvista, miten hän voi olla noin julma. Kertoo kyllä enemmän Rosesta tuo reaktio.
**
Annie ja David saavat varmaan mukavia palkkioita mukanaolostaan sarjassa. Ovat myös suosittuja niiden harvojen parien joukossa, jotka ovat onnistuneet suhteessaan.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin d-playsta uuden jakson enkä vieläkään ymmärrä, missä vaiheesa tuosta big-Edistä tulee se ilkeä ja kamala mies, joksi häntä haukutaan. Kuitenkin jo viides jakso menossa enkä vielä löydä hänestä mitään ilkeyttä.
**Spoiler*
Juu, tottakai hänestä yritettiin leipoa pahista, kun kysyi Rosen suhdehistoriasta ja pyysi sukupuolitautitestejä. Mutta mikä ihme siinä nyt on niin kamalaa, kun toinen toistuvasti välttelee puhumasta asiasta ja uudessa suhteessa on ihan suotavaa molempien käydä testeissä. sitten toinen raivoaa kuin jostain kauhuelokuvista, miten hän voi olla noin julma. Kertoo kyllä enemmän Rosesta tuo reaktio.
**
Aivan, ja onhan tuota ollut sarjassa ennenkin, se Karinen jenkkipoikkishan myös ekana vaati raskaustestiä jne. Ja kamala teini sekin tyttö oli, nakkeli niskojaan ja viestitteli muille miehille.
Jossain jaksossa hommaan tulee näköjään mukaan mies, jonka tosi rakkaus löytyy muistaakseni Ukrainasta. Ja ilmeisesti parit oharit tehnyt jo tälle miehelle aikaisemmin, kun tapaaminen ollut sovittuna. Tulee ihan mieleen Caesarin rahastava naikkonen...
Ei ole tarkoitus yleistää, mutta joillekin naisille tuo "deittailu" on vaan tapa tienata rahaa, mutta sitä on näköjään rakkautta janoavien vaikea uskoa.
Huhhuh, mitä pariskuntia tässä ensitapaamisessa. Lisalle on täysipäivätyö vahtia julkkis-sulhastaan ameriikasta käsin. Ed vaikutti erikoiselta, mutta herttaiselta. Ihana kun se pikkukoiruli oli paras ystävä.
Geoffreyn venäläinen ystävä oli melkoisen suorapuheinen nainen. Paukautti totuudet tiskiin samointein :-D
Vierailija kirjoitti:
Jenkkkmies jolla poikia (ja hksilapsi kuollut) on kaunis. Ja mukava kaveri hällä, joka halusi suhteeseen.
Mun mielestä tuo oli NIIN tutun näköinen, mietin että miten on mahdollista. Sitten muistin vanhan tv-sarjan Mr Selfridge, on ihan samannäköinen kuin pääosan esittäjä Jeremy Piven.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, mitä pariskuntia tässä ensitapaamisessa. Lisalle on täysipäivätyö vahtia julkkis-sulhastaan ameriikasta käsin. Ed vaikutti erikoiselta, mutta herttaiselta. Ihana kun se pikkukoiruli oli paras ystävä.
Geoffreyn venäläinen ystävä oli melkoisen suorapuheinen nainen. Paukautti totuudet tiskiin samointein :-D
Mitkä totuudet? Mulla meni ohi. Vaikutti teeskentelijältä, koko ajan ilveili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geoffreyn venäläinen ystävä oli melkoisen suorapuheinen nainen. Paukautti totuudet tiskiin samointein :-DMitkä totuudet? Mulla meni ohi. Vaikutti teeskentelijältä, koko ajan ilveili.
Olen eri ketä lainasit. Tämä venäläinen ystävähän heti varoitteli Geoffreytä, että nainen on todennäköisesti vaan green cardin perässä ja onnenonkija.
Oh my god mikä kausi.
Minä haluan Lisan itseluottamuksen!! Ei tulis mieleenkään, ei kuunaan, lähteä tuolleen tai ylipäätään LUULLA että joku hottis räppäri on oikeesti kiinnostunut.
Ne pusut autossa ja kielellä kutittelut, iyyh. Usmanin kaverit on hauskoja, tykkään niistä.
Edistä en sano muuta kuin että kun aloin katsomaan tätä kautta, mun KAIKKI kolme teiniä (15-18 vuotiaat) tiesi kuka on Big Ed ja kymmeniä meemejä tyypistä.
Tähän saakka Ed on ollut vain herttainen, rakkautta kaipaava mies. Sitten se löytyy tuolla tavalla.... Valitettavasti kusetuksen makua. Ikävä kuulla että Ed muuttuu ilkeäksi???
Ash on eloisa tyyppi mutta kuten nainen epäili, sillä on kaikki sanat ja teot valmiina. Kukkakaupan vakioasiakas kun ostelee naisille kimppuja.... Vähän ehkä hullun näköinen hymyillessään leveästi :D ehkä kuitenkin aito, koska tuskin Australiasta haluaa elintason vuoksi pois varsinkin kun sanoi viihtyvänsä siellä hyvin.
Geoffrey vaikutti mukavalle ensin mutta on tosi outo Venäjällä. Samoin sen nainen on jotenkin tyly, mutta ei Geoffrey sen parempi ole. Kylmän oloisia yhdessä mutta erikseen ihan ok.
Nämä niin kuin Ed. " Tykkääkö hän tosissaan minusta vai haluaako vain helpon elämän ja päästä Täältä Filippiineiltä pois". No voi v***u Katso miten inhottaa edes suudella!
Sama siinä kaudessa mikä vitosella pyöri. Nikki ja jotain? Vanha Ruma ukko hakee tytärtään nuoremman. Sitten valitetaan kaikesta ja kuinka se ex-filippiinivaimo muuttui... No Joo, muuttui niin, kun ukko on v**u kasa paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi 'angela' tälläkin kaudella. Ja se mekko, joka oli edestä lyhyt omg.
Jep jep, suurta rakkauttahan tämäkin ;)
Eikös siinä mekossa ollut shortsit edessä.
Se oli joku kummallinen shortsiasu, jossa "laahus". Sillä oli niitä kaksi : punainen ja valkoinen. Kai sillä oli tarkoitus peittää takamus? Ihan outo vaatekappale minulle, en ole koskaan aikaisemmin nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geoffreyn venäläinen ystävä oli melkoisen suorapuheinen nainen. Paukautti totuudet tiskiin samointein :-DMitkä totuudet? Mulla meni ohi. Vaikutti teeskentelijältä, koko ajan ilveili.
Olen eri ketä lainasit. Tämä venäläinen ystävähän heti varoitteli Geoffreytä, että nainen on todennäköisesti vaan green cardin perässä ja onnenonkija.
Ai niin se ystävä. Luulin että tarkoitettiin Varyaa 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi 'angela' tälläkin kaudella. Ja se mekko, joka oli edestä lyhyt omg.
Jep jep, suurta rakkauttahan tämäkin ;)
Se oli joku kummallinen shortsiasu, jossa "laahus". Sillä oli niitä kaksi : punainen ja valkoinen. Kai sillä oli tarkoitus peittää takamus? Ihan outo vaatekappale minulle, en ole koskaan aikaisemmin nähnyt.
Tuollainen oli nyt keväällä jossain vaatekaupan kuvastossa. Lienee uusinta muotia 😊
Ashia vaikea katsoa koko ajan pelottaa että silmät tulee kuopistaan ulos.