Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!

Vierailija
24.09.2018 |

Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)

Kommentit (5163)

Vierailija
2661/5163 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Juliana, ei avioehtoa! Toki pitäisi lapsille rajata joku osa, ettei Juliana voi "kaikkea" saada erossa. Mutta mielestäni on oikein että mies ottaa taloudellisen riskin, kyseessä on kuitenkin jollain tasolla hyötysuhde. Rahallahan nuo noita kauniita nuoria naisia ostavat köyhistä maista. Tykkään kyllä tämän kupletin kaikista osapuolista. Erityisesti lapset ovat ihania.

Vierailija
2662/5163 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmin ei kyllä anna hyvää kuvaa suomalaisista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2663/5163 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anny vaikuttaa niin kakaralta. Stripparit, lahjat ja rahat vaan mielessä. Sanaakaan ei ole sanonut ammatista, opinnoista, työssäkäynnistä.

Mutta sitä saa mitä tilaa Robert. Itse aloit liikutella jollekin instatyrkylle. Nyt sitten itket kun tämä oli just niin roskaa kuin miltä näytti.

Vierailija
2664/5163 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin pistää silmään tässä pillow talkissa, miten nämä jenkit huomioivat Synginin kävelyn paljailla varpailla. Itse en ole sitä näissä jaksoissa noteerannut millään tavalla, mutta nyt jo kahdessa jaksossa useampi pillow talk -osallistuja on huomannut hänen kulkevan ilman kenkiä. Onko paljain varpain kulkeminen noin harvinaista jenkeissä? 

Vierailija
2665/5163 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikse jenkeillä ole suurinpiirtein sängyssäkin kengät jalassa. Alastomuuskin on synti. Vieraantuneita kaikesta luonnollisesta.

Vierailija
2666/5163 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Natalie on karmee. Ja äiti roikkuu tyttäressään.

Kyllä. Sujahti jo eilisessä jaksossa sänkyynkin tyttärensä kanssa. Aikookohan nukkua kolmantena tämän tulevan pariskunnankin kanssa?

Vierailija
2667/5163 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä miten hirveä tuo Tanya on. Syngin tekee orjatyötä vieraassa maassa seuranaan nyrpeä anopin retku jolle viskihörppy näköjään tärkeämpää...

Kyllä ja Tanya lähes naureskelee uusille ystävilleen Synginin jutuista  ja kertoo kaikki asiat heille.  Ei kyllä ansaitse tuollaista miesystävää.

Vierailija
2668/5163 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syngin voisi jättää kirjeen pöydälle ja toivottaa akalle hyvät jatkot!!

Vierailija
2669/5163 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syngin kärsii kyllä huonosta itsetunnosta kun antaa ton karsean akan käskyttää ja mitätöidä. Komea ja mukava nuorimies, saisi kyllä ihan heittämällä paremman naisen. Toivottavasti tulee järkiinsä ja jättää ton narskun. Jasmin taas vaikuttaa ujolta ja sosiaalisesti muutenkin rajoittuneelta, yllättävää kun yleensä on uskaltanut lähteä koko touhuun mukaan. Kyllä on taas karsean ihanaa seurata näitä.

Vierailija
2670/5163 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yli 40v Robert etsii rauhallista äitihahmoa lapselleen, ja valitsee kolmekymppisen bileprinsessan.

Vierailija
2671/5163 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syngin on ihan tajuttoman kuuma! Ulkoisesti todellakin miesmakuani. Aah! Ja se hänen enkkuaksentti on ihana.

Vierailija
2672/5163 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmin on on kyllä tosi töksy, ravintolassa totesi että syö mieluiten yksin, mitä siihenkin voi muut sanoa?

Nataliella seisoo silmät päässä, vaikuttaa jotenkin kahjolta, jankkaa lapsista ja uskonnosta.

On kyllä koukuttava sarja, Pillow Talkissa mun suosikki on Annie 😊

Vierailija
2673/5163 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeen purkissa tämä yksi on kasvanut. Tykkää syödä yksin ja vastaa yhdellä sanalla. Ilmeitä kaksi.

Yeah.

Eipä mulla muuta.

Vierailija
2674/5163 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään kestä yhtään tuota Tanyaa miten se kohtelee Synginiä! Mun mielestä ei olisi liikaa vaadittu jos kerran päivässä soittaa vaikka "Hyvää yötä". Tanya vaan hokee, ettei ehdi. Ehtii käydä uimassa, tanssitunnilla ja bilettämässä? Mä toivon, että Syngin nostaisi kytkintä. Tanyan luonne osoittautui jo ennen reissua todella hankalaksi. 

Jasmin sitten...Vaikka kuinka jännittäisi kameroita, en silti ymmärrä, miksi pitää tuolla tavalla töksäytellä että tykkään syödä yksin ja miten kehtaa suoraan sanoa, että jää kotiäidiksi, mutta lapsia vasta usean vuoden jälkeen? Että lähti sitten suoraan tuolla asenteella miehen elätettäväksi vaikka ei se Blake taida olla edes mitenkään rikas? Kyllähän muut ulkomaiset osapuolet haaveilee työluvasta ja töihin menosta.  Mitähän tuostakin tulee. Onneksi näytetään Jasminia aika vähän, on niin kiusallista katsella.

Mutta tässä Pillow Talkissa ovat kyllä hirmuisen kohteliaita kun kommentoivat pareja :). Mä luulen, että keskenään ilman kameroita puhuvat ihan eri tavalla. 

Vierailija
2675/5163 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tähän asti naureskellut näille köyhien maiden morsiammille, miten tullaan Green Gardin perässä ja vaaditaan että jenkkipuoliso elättää ja itse jäädään kotiin. Ja nyt suomalainen tekee ihan samaa!

Hävettää ja kiukuttaa suoraan sanoen tuollainen käytös!

Vierailija
2676/5163 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Juliana, ei avioehtoa! Toki pitäisi lapsille rajata joku osa, ettei Juliana voi "kaikkea" saada erossa. Mutta mielestäni on oikein että mies ottaa taloudellisen riskin, kyseessä on kuitenkin jollain tasolla hyötysuhde. Rahallahan nuo noita kauniita nuoria naisia ostavat köyhistä maista. Tykkään kyllä tämän kupletin kaikista osapuolista. Erityisesti lapset ovat ihania.

Nuolista päätellen olen ainut jonka mielestä avioehto tulisi tehdä. Julianna osti auton Michaelin rahoilla, eli valmistautui jo eroon. Miksei Michael saisi valmistautua eroon vai oletteko ihan tosissanne että avioeron myötä Michaelin pitäisi antaa puolet omaisuudestaan erossa Julianalle? Ja mikä ihmeen hyötysuhde? Eiköhän tässä kumpikin hyödy yhtä lailla; Michael saa esittelykelpoisen pikkurouvan ja vipinää sänkyyn ja Julianna saa korkeamman elintason, Green Gardin, merkkivaatteita, istua urheiluauton etupenkillä ja yllätys yllätys myöskin vipinää sänkyyn. Ette kai ajattele että makuuhuoneen puolella mies ottaa ja nainen vain antaa?

Vierailija
2677/5163 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natalie otti yllättävän rennosti kuultuaan Miken 30 000 veloista. Ja lupasi mennä töihin ja auttaa velan maksussa. Tämä nainen osaa yllättää.

Vierailija
2678/5163 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ älä lainaa viestejä, jotka menevät poistettavaksi.

Vierailija
2679/5163 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael ilmeisesti välittää oikeasti Angelasta, kun kavereilleenkin asiasta suuttui. Mietin, että ehkä näillä joillakin miehillä suhde vanhempaan länsimaalaiseen naiseen on vapauttava. Miehen rooli tuntuu Nigeriassa olevan jäykkä, jos kerran on ennenkuulumatonta, että nainen ilmaisee julkisesti negatiivisia mielipiteitään ja se oma vaimo pitää pitää tiukasti ruodussa ja sama lienee Intiassa, missä se mies oli myös aidon oloisesti rakastunut Jennyyn.

Lisäksi ainaki Angela on voimakastahtoinen (Jennystä en nyt niin tiedä), joten Michaelin ei tarvitse kaikessa olla se kuka sanoo mitä tehdään ja jonka ei aina edes tarvitse tietää mitä tehdään, kun Angelakin tietää ja myös sanoo sen. Esim. viisumiasiastakin Angela sanoi, että hän perkele hoitaa asian, älä huoli. :)

Sen sijaan toisen Michaelin suhde siihen brassinaiseen ei vaikuta rakkaudelta vaan molemminpuoliselta hyötysuhteelta. Heidän keskustelut eivät ole kahden tasavertaisen aikuisen keskusteluja.

Se Anny taas alkaa vaikuttaa paljon sympaattisemmalta kuin aluksi. Selvää, että häntä aluksi ärsytti, kun huomasi miehen lupaukset tyhjiksi. Ja mies hakee lapselleen äitihahmoa, mutta vapaamielinen nainen ei sitten kelpaakaan... eiköhän vaikka se kolmenkimppa hoidettaisi muualla kuin lapsen silmien edessä. Lisäksi Anny on mielestäni luonut jo ihan hyvin suhdetta poikaan.

Pillow talk oli hauska. Jännä, että kaikki kiinnittivät huomiota, ettei Synginillä ole kenkiä. Itse en edes huomannut ja tuossa miljöössä minusta ihan normaalia. Tanya on kyllä itsekäs ja kamala Synginiä kohtaan. Viihtyisikö itse tulevan anoppinsa, jota ei vielä edes tunne, kanssa ja tekisi tämän puolesta töitä ja sitten kiltisti tyytyisi muutaman minuutin puheluihin, joissa toinen ei yhtään kuuntele tai symppaa vaan on vaan innoissaan lähtemässä bilettämään eikä oikeastaan ehdi edes puhua!

Vierailija
2680/5163 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ärsytti Tanian bilekamut, jotka arvostelivat Synginia. Haukut osuivat ihan väärään puuhun.

Anny taitaa olla vähän ilkikurinen. Huomasi, että Robertia ärsytti hänen strippiluolamieltymyksensä ja heitti lisää löylyä ehdottamalla kolmenkimppaa. Anny on ihanasti ottanut Brysonin omaksi pojakseen ja oli aidosti onnellinen perheen kesken vietyistä synttäreistä. Mut kai tollanen 30-v kimuli kaipaa vähän muutakin vipinää elämäänsä. Ja Robert varmasti myös, koska on Annyn puolisokseen valinnut, mutta halusi nyt vaan suuttua ja arvostella, kun ehdotukset tulivatkin Annylta.

Ehdottomasti avioehto olisi Michaelin ja Julianan välillä tarpeen, mutta Michaelilla on väärät motiivit avioehtoon. Michael haluaa vain hallita Julianaa avioehdon kautta.