Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!

Vierailija
24.09.2018 |

Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)

Kommentit (5163)

Vierailija
2701/5163 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaista Jasminia ja ukkoaan näytetään niin vähän, onko niin tuppisuu ettei heistä saa materiaalia ohjelmaan?`?

Vierailija
2702/5163 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi Jasminin jorinat tekstitetään vaikka puhuu ihan hyvää englantia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2703/5163 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi Jasminin jorinat tekstitetään vaikka puhuu ihan hyvää englantia?

Ärsyttävää kun joka toinen sana on ”like”. Puhuu kuin 15 vuotias jenkki.

Vierailija
2704/5163 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olitte saaneet katsottua sen jakson 9, jota ei näytetä telkkarista? Yritin löytää Youtubesta, mutta en selvästikään osaa etsiä oikeilla hakusanoilla (90 day fiance season 7 episode 9).

Nung Tv series 18.1 lisätty facebook sivulle

En ole Facebookissa... Eikö ole missään muualla?

Vierailija
2705/5163 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ärsyttää Blaken puolesta tuo ”kavereidensa” jatkuva roustaaminen ja suhteen suolaaminen! Arggh, vaikka Jasmine ei olekaan antanut välttämättä sitä miellyttävintä kuvaa itsestään tai suomalaisuudesta, mutta ei kyllä anna nuo Blaken kaveritkaan. Kauhean pahansuopia, uteliaita ja hyökkääviä ovat, eivätkä itse osaa aidosti iloita ystävänsä puolesta, joten ei kannattaisi puhua aitoudesta mitään myöskään Jasminen kohdalla. Onneksi Blake ainakin toistaiseksi vaikuttaa ymmärtävän Jasminen ujoutta, suomaisia luonteen piirteitä ja sitä että on vasta tullut vieraaseen maahan, jossa tapaa täysin vieraita ihmisiä. Sitä paitsi, pidemmälle Jasmine varmaan pääsee tuolleen olemalla sentään oma itsensä, kuin feikkaamalla muiden mieliksi jotain äänekästä bileprinsessaa, jollaista vaikuttavat porukkaan kaipaavan.

Vierailija
2706/5163 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Tanya on todella kohtuuton! Huh mitä vaatimuksia.

Vierailija
2707/5163 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanya ei kauaa ollut reissusta palannut kun valitus alkoi.

Blaken kaverit on vähän ikäviä. En usko että Jasmin tajuaa että häneltä odotetaan että on ihan innoissaan keikalla. Suhtautui hommaan kuin mihin tahansa keikkaan. Blaken kavereilla kamala painostuskampanja päällä.

Vierailija
2708/5163 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juliana on niin ärsyttävä. 24-vuotias ja lässyttää kuin pikkutyttö.

Vierailija
2709/5163 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikael on niin liikuttava, aidosti sydän särkyneenä.

Vierailija
2710/5163 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tania on hirviö. Jätkä tekee kuukauden pihatöitä äidin kanssa ja asuu varastossa, kun Tania bilettää Etelä-Amerikassa, ja muija kirkuu autossa että "olen SALLiNUT sinulta ihan liikaa! " Eiköhän se ole toisinpäin. Minä minä minä, on ehkä maailman itsekkin ihminen. Lisäksi täysin ymmärtämätön, empatiakyvytön kermaperse, kun toi on viettänyt 7 vuotta jossain hiilikaivoksessa ja traumatisoitunut siitä, niin tää vaan pyörittelee silmiään ja huokailee että "turhauttaa" kun Syngin perustelee miksi haluaa ajatella rennommin jonkun aikaa. Eukko ei tiedä mitään työnteosta Syngiin verrattuna, ei ole joutunut pelkäämään ja näkemään kuolemaa jotta saisi edes vähän rahaa kuinka kukaan KEHTAA vähätellä ja halveksia toista noin? Ja riidella koko ajan kaikesta, puolesta sanasta kilareita puhelimessa ja heti tavatessa taas. Voi kun noi ois eronneet ja Syngin parka saisi sen haaveilemansa elämän ilman tota läskiä pikku holistisuskomushörhöiljää.

Vierailija
2711/5163 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Jasmine aina noin tarkka ulkonäön suhteen ? Taksissa meinasi saada hepulin jos mies koskee kasvoihin (meikki menee sekaisin ).Ei ole ollut kertaakan ollut ilman meikkiä missään jaksossa.

Vierailija
2712/5163 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan ilman meikkiä kun tuli Suomesta.

Itse olisin varmaan ihan samanlainen kuin Jasmin, paitsi vielä hiljaisempi. Mut ei se kerro mitään siitä miten parilla kahdestaan menee

Vierailija
2713/5163 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ärsyttäviä ne Blaken kaverit. Miksi ihmeessä Jasminin pitäs koko ajan roikkua Blaken mukana joka paikassa. Ja miksi hänen pitäs ystävystyä Blaken kavereiden kanssa.

Minusta Jasmin ei ole mitenkään hirveän tönkkö tai tökerö, kaiketi vain vähän ujo uudessa ympäristössä. Ehkä vähän introvertti.

Vierailija
2714/5163 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ihmettä viini-Michael on tehnyt oikein, kun on saanut kaksi noin upeaa naista :D Sarah (oliko ex-vaimon nimi Sarah) ja Juliana. Juliana taitaa saada Sarahista äidin. Todella suurta kypsyyttä, aikuisuutta ja empatiaa osoittaa ex-vaimo Sarah, ansaitsisi jonkun palkinnon :D Melkein meinasin itsekin herkistyä, kun Juliana avautui Sarahille. Ja siellä hääpuvun sovituksessa olivat kuin äiti ja tytär. Mikä on todella outoa ottaen huomioon olosuhteet :D

Ukrainan Natalia vaikuttaa aikas... sekopäiseltä. Toisaalta jenkit vetävät aina ihan älyttömät pultit tuosta jos joku ei julista apteekin hyllyltä kysyttäessä rakkauttaan, muistaakseni tämä sama kuvio oli jollain aiemmallakin kaudella ja oliko myös ukrainalaisen naisen kanssa. Hän (Aika? Aina?) kyllä avasi asiaa fiksummin. Mutta toki ymmärrän, että kun ollaan kihloissa ja lapsiakin olisi pitänyt saada jo eilen, että olettaisi olevan rakastunut! :D

Syngin on ihan liian hyvä mies Tanyalle.

Vierailija
2715/5163 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tania on hirviö. Jätkä tekee kuukauden pihatöitä äidin kanssa ja asuu varastossa, kun Tania bilettää Etelä-Amerikassa, ja muija kirkuu autossa että "olen SALLiNUT sinulta ihan liikaa! " Eiköhän se ole toisinpäin. Minä minä minä, on ehkä maailman itsekkin ihminen. Lisäksi täysin ymmärtämätön, empatiakyvytön kermaperse, kun toi on viettänyt 7 vuotta jossain hiilikaivoksessa ja traumatisoitunut siitä, niin tää vaan pyörittelee silmiään ja huokailee että "turhauttaa" kun Syngin perustelee miksi haluaa ajatella rennommin jonkun aikaa. Eukko ei tiedä mitään työnteosta Syngiin verrattuna, ei ole joutunut pelkäämään ja näkemään kuolemaa jotta saisi edes vähän rahaa kuinka kukaan KEHTAA vähätellä ja halveksia toista noin? Ja riidella koko ajan kaikesta, puolesta sanasta kilareita puhelimessa ja heti tavatessa taas. Voi kun noi ois eronneet ja Syngin parka saisi sen haaveilemansa elämän ilman tota läskiä pikku holistisuskomushörhöiljää.

Muuten samaa mieltä, mutta läskiksi haukkuminen ja eukottelu jne menee yli.

ps. Sohvaperunoilla on taas ihan parhaat kommentit :D Ymmärsivät Blakea ja Jasminiakin.

Vierailija
2716/5163 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aargh, miksi tässä on kolme Michaelia?! Menee sekavaksi...

Vierailija
2717/5163 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainan Natalia on kyllä ihan kammottava sekopää, mutta siinä kohtaa ymmärrän häntä, kun ei vannonut rakkauttaan. Ihan järkevää sanoa, että toiseen pitää ensin tutustua ajan kanssa ennen kuin voi sanoa rakastavansa. Mutta toisaalta hän halusi heti ryhtyä tekemään lapsia.. Se, ettei sanonut rakastavansa taisi olla vain osa peliä ja vallankäyttöä, joka ei meni nyt vähän pieleen.

Vierailija
2718/5163 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä meinasi sydän särkyä Annan (ja Murselinkin) puolesta. Mutta erityisesti Annan. Hän vaikuttaa todella kivalta ihmiseltä, ja olin iloinen että pisti kovan kovaa vastaan. Anna on jotenkin vähän suomalaisen naisen oloinen.

Käänteitä on kyllä vielä luvassa, ja Anna löytyy instagramistakin... :D Uteliaille tiedoksi, annamcampisi. Sielläkin vastailee kivasti kommentteihin.

Vierailija
2719/5163 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nigerian Michael-raukka, pelkäsi selvästi että Angela pistää hänen syykseen sen ettei viisumia tullut. Michaelin kaverit olivat oikeassa; Angela on rahvaanomainen (näin taisi olla käännetty). Kun katsoo hänen pukeutumistaankin, on hänen ikäiselleen aika rohkeaa paljastaen kaikki muhkurat ja ylikilot. Ja tuossa iässä ei rintsikoiden tarvisi vilkkua joka toisen puseron alta. Onko tuo jonkun mielestä seksikästä tai nuorekasta, mielestäni ei...

Vierailija
2720/5163 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmin yllätti hymyilemällä useaan kertaan ja hymy kyllä muuttaa hänet kauniimmaksi. Hän osaa tehdä kauniin lettikampauksen (kai tekee sen itse kun sitä näkee hänellä aika usein) mutta kampaus saisi olla vähän löyhempi, ei niin kireä päätä pitkin. Huomiotani kiinnitti myös se pyöräilyshortsin näköinen alaosa jota hän käytti klubi-illassa. Ehkä se on uusinta muotia mutta itselläni ei menisi jatkoon.