Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisenlaiset teiniäidit, jakso 5, Laura

Vierailija
24.09.2018 |

Eli tänään taas vuorossa teiniäidit. Esittelyyn pääsee Laura, 18, joka odottaa toista lastaan. Hän tuli raskaaksi ensimmäisen lapsensa ollessa vasta 3kk. Lapsilla ilmeisesti eri isät, koska esittelyssä sanotaan, että seurustelua oli takana vasta viikko kun uusi raskaus paljastui. Itseäni ihmetyttää, miten niin nopeasti voi edes tietää olevansa raskaana. Ja se ei suinkaan ole ainut ihmetyksen aihe. Jatketaan tästä.

Kommentit (384)

Vierailija
61/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Toivottavasti sarjan teiniäidit eivät lue näitä kommentteja. Toki aihe herättää paljon keskustelua mutta mulle tulee vain mieleen, kuinka haavoittuvia nämä nuoret äidit ovat. Tämä Laurakaan ei taida olla sarjan ainoa mielenterveysongelmista kärsivä. Vittuillaan masentuneelle jne.

En välttämäättä arvele mt.ongelmaiseksi, mutta toivon todella ettei lue. Koska tuo vaihe on todella herkkä, oli lapsia tai ei.

Vierailija
62/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moi, haluuksä nyt tulla? Tuu sitte"

Hienoa päätöksentekoa :D Johdonmukaisuus ja pitkäjänteinen sitoutuminen suorastaan loistavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supistuksia tulee ja mies seisoo vieressä kädet taskuissa. Kertonee tarpeeksi.

Ja sitten käskee Eemelin pois vaikka itse pyysi sinne.

Vierailija
64/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Toivottavasti sarjan teiniäidit eivät lue näitä kommentteja. Toki aihe herättää paljon keskustelua mutta mulle tulee vain mieleen, kuinka haavoittuvia nämä nuoret äidit ovat. Tämä Laurakaan ei taida olla sarjan ainoa mielenterveysongelmista kärsivä. Vittuillaan masentuneelle jne.

Jos hakeutuu tv-ohjelmaan täytyy olla tietoinen siitä, että keskustelua herää. Niin hyvässä kuin pahassakin. Uskon (toivon) tuotantoyhtiönkin tästä tyttöjen kanssa keskustelleen ja valaisseen asiaa.

Itse en näe näitä kommentteja minään v'ttuiluna. Lähinnä kauhisteluna siitä, millaiseen tilanteeseen tytöt ovat itsensä saattaneet. 

65/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

En välttämäättä arvele mt.ongelmaiseksi, mutta toivon todella ettei lue. Koska tuo vaihe on todella herkkä, oli lapsia tai ei.

Isänsä sanoi että Lauralla on maanisia ja depressiivisiä jaksoja.

Vierailija
66/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka toi nainen salissa on? En katsonut kuin alun ja nyt?

Vierailija
67/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulut ei kiinnosta vai..? No toivottavasti kiinnostaa kun tajuaa ettei voi enää olla lasten kanssa kotona. Jollainhan nämä lapset on elätettävä?

Vierailija
68/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei huostaanottoa jo tapahdu???

Vierailija
69/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauran isän naisystävä

Vierailija
70/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Jos hakeutuu tv-ohjelmaan täytyy olla tietoinen siitä, että keskustelua herää. Niin hyvässä kuin pahassakin. Uskon (toivon) tuotantoyhtiönkin tästä tyttöjen kanssa keskustelleen ja valaisseen asiaa.

Itse en näe näitä kommentteja minään v'ttuiluna. Lähinnä kauhisteluna siitä, millaiseen tilanteeseen tytöt ovat itsensä saattaneet. 

Jos on lapsi vielä niin ei välttämättä ole. Ehkä nuoren ihmisen naiviidusessaan toivoo, että kaikki puhe on hyvää.

Vierailija
71/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauran isän naisystävä.

Vierailija
72/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota isä nyt se lippis pois synnytyssalissa! Prkl mitä tyyppejä!

Vierailija
73/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän ton Lauran äiti on

Vierailija
74/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mikä tää "suhde" on näillä? ensin ollaan niin hyvissä väleissä.. sitten huonoissa.. sitten hyvissä ja kohta taas huonoissa? a-p-u-a.

Vierailija
75/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei huostaanottoa jo tapahdu???

Koska sille ei ole tarvetta. Lauralla kuitenkin ainakin isä ja isän naisystävä tukena ja apuna. Turha lapsia on turvallisesta kodista pois viedä.

Vierailija
76/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulut ei kiinnosta vai..? No toivottavasti kiinnostaa kun tajuaa ettei voi enää olla lasten kanssa kotona. Jollainhan nämä lapset on elätettävä?

Jos tekee joka vuosi lapsia eikä ole mitään koulutusta niin...

Tämän perusteella ei osaa käyttää nimittäin ehkäisyä.

Vierailija
77/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluais olla inhottava, mutta ihan pakko todeta että KAIKKI tuntemani teiniäidit ovat aika rappiolla.. ihan oikeasti.

En hauku nuoria äitejä, jotain ihmettä tapahtuu siinä n. 20v tienoilla, että tutut jotka on lapsen saanut vaikka 20-25veenä niin eivät ole rappiolla? :D

Vierailija
78/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja mikä tää "suhde" on näillä? ensin ollaan niin hyvissä väleissä.. sitten huonoissa.. sitten hyvissä ja kohta taas huonoissa? a-p-u-a.

Klassinen on-off-suhde. Ei osata olla yhdessä mutta ei osata olla erilläänkään. Eikä kummallakaan ole "munaa" viheltää peliä kunnolla poikki.

Vierailija
79/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miks tässä ohjelmassa tullaan julkisesti haukkumaan kumppaniansa.. on sekumma juttu miksei näitä voi setviä ilman kameroita??

Vierailija
80/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihan aikuisten oikeasti tein kaikkeni, jotta osaisin tämmöisenä "parempiosaisena" ydinperheen äitinä suhtautua objektiivisesti näihin tämän ohjelman esittämiin äiteihin.

Anteeksi, mutta minä epäonnistuin. Säälin syvästi näitä tämänkin Lauran viattomia lapsia. Tuota "äitiä" kohtaan tunnen pelkkää halveksuntaa.

Ehkäisyvalistus meillä jo on; mikä siis on näiden naikkosten ongelma?? Sanaton.

Mikä sut saa näkemään itsesi parempiosaisena?

Mulle joskus psykologi opetti, että sääli on sairautta.

Huomasithan sitaatit sanan parempiosainen ympärillä. Sillä tarkoitetaan yleensä samaa kuin ilmaisulla "niin sanotusti" tms. Eli tuskin hän itseään parempiosaisena pitää, mutta yleisesti ydinperheen äitiä pidetään parempiosaisena kuin lapsia eri isille pukkaavaa teiniä. Ymmärrät varmasti itsekin miksi. 

Kiitos vastauksesta. Ehkä liian helposti otan näistä vastauksista itseeni. Olin 18, kun sain lapseni. Lapsen isä kuoli, kun olin seitsemännellä kuulla raskaana. Nyt lapseni on 21. Minä pyöritän firmaa, jolla menee aika hyvi ja rakastan työtäni. Lapseni kanssa olemme hyvin läheisiä. Viime viikolla juuri olimme ulkomaanmatkalla poikani kanssa :).

Ja lisään vielä, että moni varmaan kuviteli silloin, kun lapseni sain, että olisin joku yhteiskunnantukien elätti. Onneksi minulla oli laaja tukiverkko, joka näki toisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan