Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikki sanominen nalkuttamista?

Vierailija
23.09.2018 |

Olen parisuhteessa, jossa toinen puolisko väittää, että nalkutan koko ajan. Hänen mielestä esimerkiksi jos kerran pyydän viemään roskat (en siis toistele pyyntöäni, vaan sanon sen vain kerran ja muodossa "voisitko viedä") niin nalkutan. Mikä tahansa pyyntöni on hänen sanojen mukaan nalkuttamista. Sekin, kun olen katsellut hänen jäljiltä olevaa pizzalaatikkoa olohuoneen pöydällä kolme päivää, ja sitten pyydän, että voisiko siivota sen pois. Eli omasta mielestäni ihan aiheesta tuolloin sanon, tai siis pyydän. Olen kysynyt häneltä, että miten minun pitäisi pyytää, että se ei olisi nalkuttamista, niin kuulemma sillä ei ole väliä, koska sanominen on nalkuttamista, eikä saisi sanoa ollenkaan eli ei saisi "nalkuttaa" ollenkaan. Onko teidän muiden mielestä kaikki sanominen nalkuttamista? Kysyn nyt tämän palstan lukijoiden mielipidettä, kun omasta mielestäni nalkuttaminen on sellaista saman asian toistelua ja jankkaamista ikävällä äänensävyllä eikä sitä, että kerran sanoo.

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan naiset ilmeisesti kuvittelevat oikeuttavansa käskyttämisoikeutensa ja miehen alistamisen ala- ja ylätumputuksillaan?

Ette itse edes tunnista toksisuuttanne, säälin teidän miehiänne. 

Jaahas, nyt loppui kunnolliset argumentit.

Vierailija
102/110 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kasatkoon miehen jäljiltä jäämät roskat miehen sängynpuolikkaalle tai omaan paikkaan(työpöytä yms). Jos mies valittaa, napakka vastaus "älä nalkuta" eikä siihen mitään selittelyjä päälle. Jos on sovittu että 15:30 lähdetään kauppaan, eikä mies vielä 15:40 tee elettäkään lähteäkseen liikkeelle, mitä sitä lähteä vaivaamaan. Sanaakaan sanomatta vain ulos, kauppaan, mutta ostaa vain itselleen mieluisaa ruokaa. Mies hakekoon kaljansa ja pitsansa itse, ja jos valittaa jonkin asian puuttumisesta, vastaus siihen on helppo: "älä nalkuta." Mies vaatii seksiä? Älä nalkuta. Mies kyselee missä puhtaat vaatteensa ovat? Älä nalkuta.

Jos ei salli naisensa kommunikointia ollenkaan, ei saisi yllättyä jos nainen lakkaa välittämästä. Ei kukaan äyskivää miessikaa kotiinsa halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan naiset ilmeisesti kuvittelevat oikeuttavansa käskyttämisoikeutensa ja miehen alistamisen ala- ja ylätumputuksillaan?

Ette itse edes tunnista toksisuuttanne, säälin teidän miehiänne. 

Mikä palikka päästäsi puuttuu? Tuollainen jumittaminen ja jankkaaminen on taatusti huomattu jo alakoulussa ja tutkittu. Kerro diagnoosisi, niin osaamme suhtautua sinuun ymmärryksellä.

Puhutko yhtä kauniisti miehellesikin? Tosin tuskin sinulla sellaista edes on 

Vierailija
104/110 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on sotkuisempia kuin naiset. Joskus harvoin toistepäin.

Aika usein toistepäin.

Vierailija
105/110 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on sotkuisempia kuin naiset. Joskus harvoin toistepäin.

Aika usein toistepäin.

Naiset sottaisempia, varsinkin sängyssä.

Vierailija
106/110 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettelisi, jos ap:n mies olisi myös eksyttäjä.

Vierailija
107/110 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on eksyttäjä? Ap

Vierailija
108/110 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on eksyttäjä? Ap

Yritin etsiä alkuperäistä eksyttäjä-ketjua, mutta se on näköjään poistettu 😳 Eksyttäjä on mies, joka ”koulutusmielessä” eksyttää puolisonsa. Esim. pinkoo edellä niin lujaa, ettei toinen pysy perässä tai siirtää autoa ja sieltä katselee myhäillen, kun toinen hätääntyneenä etsii mihin mies on joutunut. Etsi googlesta ”eksyttäjä vauva”, löytyy muita ketjuja joissa aihetta sivutaan.

Vierailija
109/110 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on eksyttäjä? Ap

Yritin etsiä alkuperäistä eksyttäjä-ketjua, mutta se on näköjään poistettu 😳 Eksyttäjä on mies, joka ”koulutusmielessä” eksyttää puolisonsa. Esim. pinkoo edellä niin lujaa, ettei toinen pysy perässä tai siirtää autoa ja sieltä katselee myhäillen, kun toinen hätääntyneenä etsii mihin mies on joutunut. Etsi googlesta ”eksyttäjä vauva”, löytyy muita ketjuja joissa aihetta sivutaan.

Kuulostaa kamalalta. Jos mies yrittäisi minua eksyttää, niin tilaisin taksin, ja lähtisin eri suuntaan. Ap

Vierailija
110/110 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käy alapeukuttamassa kaikki kommentit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi