Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi poikaystävä torkuttaa TUNNIN joka arkiaamu! Hermo niin pinnassa, etten tahdo enää nukkua hänen kanssaan.

Vierailija
23.09.2018 |

Oikeesti kello 5:00 se painajainen alkaa ja äänenä vieläpä se korvia repivä kukko kiekuu. Seuraavaksi klo. 5:10 taas kukko kiekuu, sit taas klo. 5:20, 5:30..jne. Usein se lopulta saa noustuksi vasta aikaisintaan kuudelta tai 10-20 yli. Jos mies pistäisi herätyksen vasta oikeasti tuolloin klo. 6:10, jolloin oikeasti nousee, niin saataisiin nukuttua yli tunti enemmän kuin tällä hermoja riipivällä torkutustavalla.

Huomenna taas maanantai, joten heitän ukon pihalle torkuttamaan omaan kotiinsa. Kiitti mulle riitti.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuttua tapaa voi olla vaikea muuttaa kerrasta. Jospa siis puolitie? Kello soimaan vasta 5.30 tai 5.40 ja siitä hivutatte hiljalleen lähemmäs klo 6 (eli lopulta kello soisi vaikka vasta 5.50 tai 6) ja torkkua ei tarvittaisi tai se olisi pari torkkua tunnin torkutuksen sijaan

Yksi vaihtoehto vois olla sekin että mies torkuuttaa tunnin ja sä nouset heti ekasta ylös etkä jää häiriintymään sänkyyn *tosin tällöinkin siirtäisin torkutuksen aloitusta myöhemmäksi

Niin että naisen tulee herätä klo 5 vapaa päivinä että mies saa rauhassa torkuttaa?

Vierailija
22/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen tuota samaa. Olen aamutorkku ja pakko torkuttaa että saan herättyä. Ei toimi että heräisin yhdellä herätyksellä ylös. Mun mies onneksi tottunut, herää itse myöhemmin.

En ole tottunut, olet ärsyttävä torkkuinesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekästä käytöstä. Onko mies muutenkin itsekäs, siis ylipäätään? Mulle tuo olisi jopa peruste lopettaa suhde jos torkutus ei loppuisi.

Vierailija
24/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mun avopuoliso ei edes KUULE omaa herätystään. Kello soi pahimmillaan tunnin putkeen!

Ja ei, en todellakaan herätä miestä. Itse käyn suihkussa sillä aikaa, syön aamupalan ja ihmettelen maailman menoja. Yleensä herää siihen kun lähden - hänen pitäisi lähteä samaan aikaan kun minä.

Vierailija
25/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. aseta illalla nukkumaan mennessä leka sängyn alle valmiiksi

2. ekan torkkuhälyn alkaessa, ota leka ja iske kello/käänykkä miljardiksi pirstaleeksi

3. käännä kylkeä ja jatka unia

Toista käsittely tarvittaessa.

Vierailija
26/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietty olen ärjynyt asiasta poikaystävälle laihoin tuloksin. On kuulemma tehnyt noin teinistä asti ja muka tarvitsee pitkän torkutuksen jaksaakseen nousta.

ap

Millainen parisuhdetulevaisuus tuollaisen tyypin kanssa on? Torkuttajat löytäköön toisensansa, muut tarvitsevat riittävät yöunet.

Vierailija
27/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun avopuolisolla sama, hän tekee vielä sellasta työtä että pahimmillaan se kukko alkaa kiekumaan kolmen aikaan. Aluksi olin ihan hermot revenneenä, koska se olin yleensä minä joka joutui ne sammuttamaan kun hän ei kättänsä vaivautunut nostamaan. Nyt kahden vuoden yhdessä nukkumisen jälkeen oon onneksi kai jo niin tottunut siihen, etten enää useinkaan heräile. Oon itsekkin kova torkuttamaan joten en voi torua, mut kyllä se ottaa päähän että kaks tuntia ennen omaa herätysrumbaa joutuu käydä toisen kellot läpi :D

Vierailija
28/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mun avopuoliso ei edes KUULE omaa herätystään. Kello soi pahimmillaan tunnin putkeen!

Ja ei, en todellakaan herätä miestä. Itse käyn suihkussa sillä aikaa, syön aamupalan ja ihmettelen maailman menoja. Yleensä herää siihen kun lähden - hänen pitäisi lähteä samaan aikaan kun minä.

Juu, tämä on myös tuttua. Osa ihanuudesta noiden torkkujen kanssa oli, kun ensin piti tökkiä miestä pari minuuttia, että sammuttaa sen hälytyksen. Ja sama juttu taas 10 minuutin kuluttua. 

14

Vierailija
29/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen tuollainen torkuttaja.

Johtuu ihan siitä, että olen pitkäuninen – ilman herätystä nukun aina sen 9-12 tuntia JA makoilen vielä sängyssä puolivalveilla pari siihen päälle.

Sellaisina aamuina, kun joutuu laittamaan herätyksen, jo pelkät uneni jäävät huomattavasti alle tuon – jolloin korostuu vain entistä enemmän se, että saan huijattua itseäni sillä, että tuo torkuttaminen olisi tuota heräämisenjälkeistä "kiireetöntä, rentoa makoilua", mitä tarvitsen vielä perusyöunienkin jälkeen.

Minulle olisi suorastaan kauhu laittaa herätys klo 6 ja nousta HETI, sillä siinä korostuisi liikaa se, että nyt on KIIRE.

Vierailija
30/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä aikuislapset ovat kyllä huvittavia tässäkin asiassa. Ei päästä sängystä ylös... Olen työpaikallakin todistanut monta monituista kertaa kun joku ihan tosissaan selittää myöhästymisensä syyksi, että ei herännyt. Mulle ainakin äiti opetti jo ala-asteella, että aina laitetaan kaksi herätyskelloa soimaan ja sen verran kauas sängystä ettei unissaan pysty niitä sammuttamana ja nukahtamaan samantien. Tää oli kyllä uutta, että lapsiaikuisen itsekkyys on myös lapsen asteella, ja ei pelkästään itse pyöritä sängyssä vaan pakotetaan myös puoliso siihen. 

Suosittelen jättämään lapsiaikuisen välittömästi.

Vierailija
31/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu ihan siitä, että olen pitkäuninen – ilman herätystä nukun aina sen 9-12 tuntia JA makoilen vielä sängyssä puolivalveilla pari siihen päälle.

Sellaisina aamuina, kun joutuu laittamaan herätyksen, jo pelkät uneni jäävät huomattavasti alle tuon – jolloin korostuu vain entistä enemmän se, että saan huijattua itseäni sillä, että tuo torkuttaminen olisi tuota heräämisenjälkeistä "kiireetöntä, rentoa makoilua", mitä tarvitsen vielä perusyöunienkin jälkeen.

Minulle olisi suorastaan kauhu laittaa herätys klo 6 ja nousta HETI, sillä siinä korostuisi liikaa se, että nyt on KIIRE.

Etkö sitten voi laittaa sitä kelloa herättämään sen verran aikaisin, että sinulle jää aikaa köllöttelyyn, MUTTA oikeasti heräät. Selaat vaikka puhelinta, että pysyt hereillä eikä tarvitse piinata koko perhettä niillä hälytyksiä. Kiirehän sinulle joka tapauksessa tulee, jos alat nukkumaan ja nouset/ heräät vasta, kun on ihan pakko. 

Vierailija
32/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sitten voi laittaa sitä kelloa herättämään sen verran aikaisin, että sinulle jää aikaa köllöttelyyn, MUTTA oikeasti heräät. Selaat vaikka puhelinta, että pysyt hereillä eikä tarvitse piinata koko perhettä niillä hälytyksiä. Kiirehän sinulle joka tapauksessa tulee, jos alat nukkumaan ja nouset/ heräät vasta, kun on ihan pakko. 

Olen onneksi lapseton sinkku ja nyt vielä työtönkin, niin ei ole niin justiinsa. ":D"

Mutta yleensä selaankin puhelinta jo ensimmäisen tai toisen torkun jälkeen, mutta ne torkut on pidettävä päällä silti, koska saatan vanhingossa laskea puhelimen kädestä liian pitkäksi aikaa ja sitten nukahtaisin taas.

Vierailija
33/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietty olen ärjynyt asiasta poikaystävälle laihoin tuloksin. On kuulemma tehnyt noin teinistä asti ja muka tarvitsee pitkän torkutuksen jaksaakseen nousta.

ap

Ei tarvitse siis tyttöystävää, ilmeisesti. Tuo hidastelu heräämisessä on pelkkä huono tapa. Joko loppuu torkutusterrorismi tai parisuhde... Tsemppiä!

https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/voi_hyvin/psykologia/torkuttami…

Vierailija
34/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen onneksi lapseton sinkku ja nyt vielä työtönkin, niin ei ole niin justiinsa. ":D"

Mutta yleensä selaankin puhelinta jo ensimmäisen tai toisen torkun jälkeen, mutta ne torkut on pidettävä päällä silti, koska saatan vanhingossa laskea puhelimen kädestä liian pitkäksi aikaa ja sitten nukahtaisin taas.

Ei tullut mitenkään yllätyksenä. Lapsiaikuinen sinä olet. Yhyyyy yhyy nukuttaa... Niin se nukuttaa 90% meisät kaikista, mutta me noustaan silti. 

Vierailija
35/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinä tapauksessa ei olekaan väliä. Mutta silti ihmettelen, miten tuo sinun tapasi poistaa sen inhoamasi kiireen tunteen? Pienempi kiirehän siinä tulee, jos nouset ensimmäisestä hälytyksestä.

Vierailija
36/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, itsekin ennen saatoin torkuttaa pidempään, vaikka itsensä huijaamistahan se toki on. Nykyistä miestäni tapa ymmärrettävästi ärsytti, joten sovimme, että jos joudun heräämään aikaisemmin kuin hän, saan torkuttaa kerran, 10min. Tähän olen tyytyväinen, koska minun olisi vaikea heti ponkaista ylös sängystä. Aina en edes nukahda uudestaan, vaan selailen tuon 10min puhelinta tmv, mutta ilman torkkua en uskalla olla, jos käykin niin että nukahdan...

Mutta parisuhde on kompromisseja ja nukkuminen on yksi sellainen elämän osa-alue, missä olemme kovin erilaisia. Jos ette tämän asian suhteen saa kompromissia aikaiseksi, niin mites sitten minkään muun vaikean asian suhteen?

Vierailija
37/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa mies torkuttaa. Syy miksi siedän sitä on se, että herään joka tapauksessa häntä ennen. Olen itse asiassa ollut jo tunnin töissä ennen kuin hänen herätyksensä alkaa huutaa. Lomilla taas (jos on eri aikaan) sillä ei ole niin väliä, joten siedän sen.

Vierailija
38/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, yksin asumisen autuus. Kukaan ei vingu mun torkuttamisesta.

Mulla on just toi että en välttämättä kuule herätyskelloa, joten on pakko laittaa varmuuden vuoksi muutama varaherätys. Auta armias jos laittaisin herätyskellon jonnekin kauas sängystä niin en varmana heräisi. Mulla on myös univaikeuksia joten en voi vain aina mennä ajoissa nukkumaan ja herätä levänneenä. Varmaan vaikea ymmärtää jos itse nukkuu hyvin ja herää helposti.

Ei kannata vetää tästä poroja nokkaan, ymmärrän kyllä että jos joku asuisi mun kanssa niin varmaan vituttais, mutta onneksi en ole kenenkään kanssa yhteen muuttamassa ja varsinkaan perhettä perustamassa koskaan :D

Vierailija
39/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää käytöstä. Minulla oli mies, joka käytti kroonisesti yhä enemmän partavettä. Heräsin siihen löyhkään (Diorin miestensarjaa) aamuisin vatsa sekaisin. Hän itse varmaan turtui tuoksuun eikä haistanut sitä.

Hänen hajujälkeään pystyi seuraamaan talossa tunti hänen lähdettyään.

Mekasti aamuin, illoin, ei yrittänytkään huomioida uniongelmiani, jotka alkoivat hänen infernaalisesta kuorsauksestaan.

Erosimme. Nyt häiriköi jotakuta muuta ;D

Vierailija
40/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää, kyllä lähtis kukot kotiinsa kiekumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä