Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi poikaystävä torkuttaa TUNNIN joka arkiaamu! Hermo niin pinnassa, etten tahdo enää nukkua hänen kanssaan.

Vierailija
23.09.2018 |

Oikeesti kello 5:00 se painajainen alkaa ja äänenä vieläpä se korvia repivä kukko kiekuu. Seuraavaksi klo. 5:10 taas kukko kiekuu, sit taas klo. 5:20, 5:30..jne. Usein se lopulta saa noustuksi vasta aikaisintaan kuudelta tai 10-20 yli. Jos mies pistäisi herätyksen vasta oikeasti tuolloin klo. 6:10, jolloin oikeasti nousee, niin saataisiin nukuttua yli tunti enemmän kuin tällä hermoja riipivällä torkutustavalla.

Huomenna taas maanantai, joten heitän ukon pihalle torkuttamaan omaan kotiinsa. Kiitti mulle riitti.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun olet tästä miehelle sanonut? Hän muuttaa herätyksen oikeaan aikaan ja jää luoksesi? Ei muuta ja lähtee omaan kotiin?

Tuollainen tietoinen koko talon hereilläpito kuulostaa äärimmäisen itsekkäältä.

Vierailija
2/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi, ärsyynnyn jo kolmannesta pipityksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo torkuttajat on kyllä rasittavia. En käsitä miksi sen viimeisen tunnin unet pitää pilata niillä herätyksillä. Älä nuku sen kanssa, jos se lähtee torkuttamaan niin laita puhelin pois päältä tai jotain. En suostuisi katselemaan tuollaista.

Vierailija
4/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torkuttajat ovat epämiellyttäviä ihmisiä, jotka ei hallitse käytöstapoja.

Siksipä nukutaan mieheni kanssa eri kerroksissa. En vaan suostu tuommoiseen typeryyteen.

Vierailija
5/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi miesystäväni herää 6.oo ja torkuttaa 1-5x. Itsellä töihin meno vasta myöhään eli olen alkanut heräämään heti hänen ensimmäiseen torkutukseen halaileen, pussaileen ja yleensä se menee seksihommiksi.

Eihän sitä joka aamu tietenkään välttis jaksa, mut vaihtoehto tuolle torkutukselle. ;)

Vierailija
6/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä todella ärsyttävää. Jätä se sika.

Vierailija
7/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tuota samaa. Olen aamutorkku ja pakko torkuttaa että saan herättyä. Ei toimi että heräisin yhdellä herätyksellä ylös. Mun mies onneksi tottunut, herää itse myöhemmin.

Vierailija
8/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun olet tästä miehelle sanonut? Hän muuttaa herätyksen oikeaan aikaan ja jää luoksesi? Ei muuta ja lähtee omaan kotiin?

Tuollainen tietoinen koko talon hereilläpito kuulostaa äärimmäisen itsekkäältä.

Tässä se, ytimekkäästi.

Vierailija
9/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse ekan kerran soitua poistan miehen puhelimesta kaikki herätykset paitsi vikan, lopulta herätän hänet kuin vika torkku soi, juurikin klo 6.10.

Olen potkinut häntä ym fiksua. Ei siis edes herää heti niihin piippauksiin.

Vierailija
10/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty olen ärjynyt asiasta poikaystävälle laihoin tuloksin. On kuulemma tehnyt noin teinistä asti ja muka tarvitsee pitkän torkutuksen jaksaakseen nousta.

ap

Vierailija
11/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietty olen ärjynyt asiasta poikaystävälle laihoin tuloksin. On kuulemma tehnyt noin teinistä asti ja muka tarvitsee pitkän torkutuksen jaksaakseen nousta.

ap

Niinhän ne torkuttajat luulee, että tarvitsevat pitkän torkutuksen, kun ovat siihen tottuneet.

Mä olen aamutorkku ja todellakin herään ekaan herätykseen, koska on pakko. Jos siihen vielä jään ihmettelemään, että vielä vartti, niin siinä menee sitten koko päivä. En todellakaan ole mikään aamuihminen, mutta asiat on vaan hoidettava aamusta. Töissä alan "heräilemään" joskus ysin  kympin pintaan. Siihen saakka teen hommia verkkaisesti, enkä juuri juttele kellekään - ei vaan pysty.

Vierailija
12/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nuku sitten vaikka puoleenpäivään asti kun mies on lähtenyt töihin.

Vierailija
13/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti kello 5:00 se painajainen alkaa ja äänenä vieläpä se korvia repivä kukko kiekuu. Seuraavaksi klo. 5:10 taas kukko kiekuu, sit taas klo. 5:20, 5:30..jne. Usein se lopulta saa noustuksi vasta aikaisintaan kuudelta tai 10-20 yli. Jos mies pistäisi herätyksen vasta oikeasti tuolloin klo. 6:10, jolloin oikeasti nousee, niin saataisiin nukuttua yli tunti enemmän kuin tällä hermoja riipivällä torkutustavalla.

Huomenna taas maanantai, joten heitän ukon pihalle torkuttamaan omaan kotiinsa. Kiitti mulle riitti.

Ja poikaystävä on vaan mielissään kun pistät vihdoinki ukon pihalle.

Vierailija
14/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minullakin meni exän kanssa hermo tähän. Joka kerta kun asiasta sanoin, perusteli toimintaansa sillä, että ei muuten kunnolla herää. Silti tämä toiminta johti todella usein siihen, että myöhästyi, ellen minä pökkinyt hereille. Ei vaan millään voinut uskoa, että olin oikeassa. Oli täysin tuurista kiinni, monennellako torkutuksella oikeasti herää. Eihän unenpöpperöinen ihminen osaa laskea, että ahaa, nyt oli yhdestoista torkku, eli nyt seuraavalla sitten nousen. 

Vierailija
15/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisko harkita toista ammattia missä on yövuoroja? selvästi ei tykkää aamuista niin miksi kiusata itseään?

Vierailija
16/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo teki tuota vuosia. Asiasta puhuttiin hyvällä ja pahalla, mutta ei mikään muuttunut. Samanlaista suhtautumista toiseen ihmiseen oli kyllä muillakin alueilla, niin on nykyään entinen.

Vierailija
17/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole mitään järkeä edes sen torkuttajan kannalta. Voisi suosiolla nukkua huomattavasti pitempään, mutta ei... mieluummin pilataan omat ja toisen unet. Taidat seurustella vähän yksinkertaisen miehen kanssa? 

Vierailija
18/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie ensimmäisen jälkeen puhelin jonnekkin kaapin perälle vaatteisiin tmv käärittynä, josta se ääni ei kuulu. Ei ole sinun ongelmasi jos kultapuppeli ei sitten herää oikeaan aikaan.

Vierailija
19/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen tuota samaa. Olen aamutorkku ja pakko torkuttaa että saan herättyä. Ei toimi että heräisin yhdellä herätyksellä ylös. Mun mies onneksi tottunut, herää itse myöhemmin.

Mikset mene ajoissa nukkumaan, että olet levännyt riittävästi kun kello soi? Tai jopa ennen?

Vierailija
20/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuttua tapaa voi olla vaikea muuttaa kerrasta. Jospa siis puolitie? Kello soimaan vasta 5.30 tai 5.40 ja siitä hivutatte hiljalleen lähemmäs klo 6 (eli lopulta kello soisi vaikka vasta 5.50 tai 6) ja torkkua ei tarvittaisi tai se olisi pari torkkua tunnin torkutuksen sijaan

Yksi vaihtoehto vois olla sekin että mies torkuuttaa tunnin ja sä nouset heti ekasta ylös etkä jää häiriintymään sänkyyn *tosin tällöinkin siirtäisin torkutuksen aloitusta myöhemmäksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi