Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti mut 10 vuoden avioliiton jälkeen. Mä luulin että olimme hyvä pari, onnellisia ja loppuelämän yhdessä. Kysy mitä haluat.

Tiskirätti
22.09.2018 |

Siinähän se otsikossa tulikin. Itse olen juuri nyt järkytyksestä turta, enkä pysty kavereiden kanssa asiasta vielä puhumaan.

On ehkä helpompi puhua ventovieraille. Joten kysy tai kommentoi.

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että tässä on käynyt se klassinen. Mies edennyt uralla, saanut lisää karismaa iän myötä, jolloin tyytymättömän ap:n silmät avautuneet sille, että "tuossahan on hieno mies". Samaan aikaan mies on alkanut saada parisuhteen ulkopuolella arvostusta ja ihailua, jota on pitkään kaivannut. Ap on aiemmin kipuillut, että haluaako olla yhdessä, joten miehelle ei enää mene läpi se, että ap haluaisi oikeista syistä olla tämän kanssa.

Tämä. On tapahtunut yllättävän monelle tuttavalleni. Nuoruudesta asti yhdessä olleille. Mies on jättänyt vaimon ja ottanut 10-20 vuotta nuoremman naisen.

Mitä meidän kannattaa siis tehdä nyt välttääksemme tämä kohtalo?

T. Yksi näistä pareista vuosia aiemmin, silloin kun kaikki on vielä hyvin, vaikka yhteistä historiaa löytyy

Vierailija
102/115 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei lähipiirissä ole kovin moni eronnut tai että juuri se mies olisi halunnut erota. Itse olen miettinyt että elää pariskunnat nykyisin niin omia erillisiä elämiä, että siksi erotaan paljon? Jotenkin tuntuu, että nykymaailmassa korostetaan sitä, että jokaisen tulee elää omaa elämää ja olla itsenäinen. Tärkeintä on omat menot, omat harrastukset, omat kaverit jne. Vielä kun mukana on lapset niin parisuhde on jäänyt kaikkien näiden jalkoihin. Sitten ollaankin tilanteessa että se parisuhde ei ole enää parisuhde vaan kaksi erillistä aikuista. Me yritämme pitää myös huolta siitä että olemme pariskunta. Teemme paljon kahdestaan asioita ja pyrimme järjestämään usein aikaa vain meille kahdelle. Lisäksi pidän huolta itsestäni etten näin nelikymppisenä vielä rupsahtaisi. Salitreeniä, nyrkkeily, joogaa ym. Pitää kropan ja pään kuosissa. Haluan että mies on ns tyytyväinen vaimoonsa 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskirätti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että tässä on käynyt se klassinen. Mies edennyt uralla, saanut lisää karismaa iän myötä, jolloin tyytymättömän ap:n silmät avautuneet sille, että "tuossahan on hieno mies". Samaan aikaan mies on alkanut saada parisuhteen ulkopuolella arvostusta ja ihailua, jota on pitkään kaivannut. Ap on aiemmin kipuillut, että haluaako olla yhdessä, joten miehelle ei enää mene läpi se, että ap haluaisi oikeista syistä olla tämän kanssa.

Tämä. On tapahtunut yllättävän monelle tuttavalleni. Nuoruudesta asti yhdessä olleille. Mies on jättänyt vaimon ja ottanut 10-20 vuotta nuoremman naisen.

Tätä on ollut 4 viimeisen vuoden aikana tosi paljon meidän ystäväpiirissämme. Me taidettiin olla yksi viimeisistä pareista jotka pysyivät yhdessä.

Näistä ilmeisesti viisastuneena mun mies päätti erota ennen uutta suhdetta, mutta jotain sutinaa hänellä on kyllä ollut. Oli nimittäin aktivoinut Tinderin jo vuosi sitten ja päivittänyt sinne outoja herutuskuvia, joiden ottamista instagramiin jo aikaisemminkin ihmettelin.

Mut, on kuulemma ollut vain vahtimassa että aktivoinko mä tinderin. Katos, taas mun syy 😂

Tää on mun mielestä aika olennainen tieto ja ihmettelen, että jätit sen aloituksesta pois :O Mies on siis jo vuoden ajan hakenut naisseuraa, vaikka on samaan aikaan ollut sinun kanssasi. Ei tuossa ole mitään enää tehtävissä eikä kannata enää ajatella avioliiton jatkamista.

Vierailija
104/115 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiskirätti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä on ollut 4 viimeisen vuoden aikana tosi paljon meidän ystäväpiirissämme. Me taidettiin olla yksi viimeisistä pareista jotka pysyivät yhdessä.

Näistä ilmeisesti viisastuneena mun mies päätti erota ennen uutta suhdetta, mutta jotain sutinaa hänellä on kyllä ollut. Oli nimittäin aktivoinut Tinderin jo vuosi sitten ja päivittänyt sinne outoja herutuskuvia, joiden ottamista instagramiin jo aikaisemminkin ihmettelin.

Mut, on kuulemma ollut vain vahtimassa että aktivoinko mä tinderin. Katos, taas mun syy 😂

Tää on mun mielestä aika olennainen tieto ja ihmettelen, että jätit sen aloituksesta pois :O Mies on siis jo vuoden ajan hakenut naisseuraa, vaikka on samaan aikaan ollut sinun kanssasi. Ei tuossa ole mitään enää tehtävissä eikä kannata enää ajatella avioliiton jatkamista.

Mä en tiennyt asiasta kun kirjoitin aloituksen. Tämä tinder-seikka tuli ilmi vasta eilen illalla kun itse menin käymään sovelluksessa ja näin että hän oli päivittänyt sinne kuvia aivan viime vuosilta, mutta ei tältä kuluvalta vuodelta. Kun kysyin, myönsi että oli ladannut aplikaation vakoillaakseen mun uskollisuutta ulkomaankomennuksensa aikana. Nice try, mut silloin ei olisi tarvinnut päivittää kuvia ja sisältöjä.

Nyt tämä asia on tietyllä tavalla myös laittanut mulla asiat perspektiiviin enkä enää itke miehen perään. On vaan jokseenkin uskomatonta että tässäkin asiassa vierittää syytä mun niskoille, että mun hypoteettinen uskottomuus saa tekemään ihan deittiprofiilin.

Vierailija
105/115 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
106/115 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenatkaa naiset, treenatkaa!!!! Ja salilla, crossfit, nyrkkeily ym. Lihaskunto kondikseen ja älkääkä lössähtäkö. Jättäkää vähemmälle se aerobinen kävely ym. Perse kondikseen niin ukot tykkää. Pää pysyy kondiksessa kun nostaa rautaa ja mies tykkää.....

Vierailija
107/115 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä ajatus, että muovaisin elämäni ja kehoni miellyttämään jotakin toista ihmistä. Lähtökohtana minulle naisena on, että elän minua miellyttävää elämää ja viihdyn kehossani. Jos joku mies haluaa viettää aikaa ja jakaa elämänsä kanssani niin mikäli mies miellyttää minua niin se saattaa onnistua ja jopa kestää, ainakin oman aikansa.

Vierailija
108/115 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei lähipiirissä ole kovin moni eronnut tai että juuri se mies olisi halunnut erota. Itse olen miettinyt että elää pariskunnat nykyisin niin omia erillisiä elämiä, että siksi erotaan paljon? Jotenkin tuntuu, että nykymaailmassa korostetaan sitä, että jokaisen tulee elää omaa elämää ja olla itsenäinen. Tärkeintä on omat menot, omat harrastukset, omat kaverit jne. Vielä kun mukana on lapset niin parisuhde on jäänyt kaikkien näiden jalkoihin. Sitten ollaankin tilanteessa että se parisuhde ei ole enää parisuhde vaan kaksi erillistä aikuista. Me yritämme pitää myös huolta siitä että olemme pariskunta. Teemme paljon kahdestaan asioita ja pyrimme järjestämään usein aikaa vain meille kahdelle. Lisäksi pidän huolta itsestäni etten näin nelikymppisenä vielä rupsahtaisi. Salitreeniä, nyrkkeily, joogaa ym. Pitää kropan ja pään kuosissa. Haluan että mies on ns tyytyväinen vaimoonsa 😁

Jaa. Me olimme tsi paljon yhdessä. Ja minä pidin itsestäni huolta.

Sikti mies löysi sielunkumppanin 20 vuoden jälkeen.

Vierailija
109/115 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä ajatus, että muovaisin elämäni ja kehoni miellyttämään jotakin toista ihmistä. Lähtökohtana minulle naisena on, että elän minua miellyttävää elämää ja viihdyn kehossani. Jos joku mies haluaa viettää aikaa ja jakaa elämänsä kanssani niin mikäli mies miellyttää minua niin se saattaa onnistua ja jopa kestää, ainakin oman aikansa.

Aika jännä ajatus tosiaan, ettei parisuhteessa ole halua miellyttää toista. Kerro tämä myös tapailemillesi miehille. Voin luvata, ettei yhtään suhdetta tule toteutumaan, missä mies ei joutuisi "elämäänsä muovaamaan".

Vierailija
110/115 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskirätti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimia! Kommentoit, että vielä pari vk sitten suunnittelitte yhteisiä isoja juttuja. Näin pikaisesti ajateltuna vaikuttaa siltä, että miehelläsi on joku oma kriisi menossa ja yrittää nyt keinolla tai toisella saada muutosta elämään. Harmi vain, että välillä tällaiset suuret ratkaisut voivat alkaa kaduttaa, jos ne tehdään kovin kevein perustein tai nopeasti. Kirjoittamasi perusteella sinusta saa hyvän ihmisen kuvan, järkevän, rakastavan ja huolehtivan vaikutelman. Yritä olla syyttämättä itseäsi. Tsemppiä joka tapauksessa!

Eikö tuon vastauksen joku muu antanut kuin ap?

Ap täällä. Joo, kerroin että meillä oli vielä pari viikkoa sitten vauvasuunnitelmia ja mikään ei viitannut tähän eroon. Sitten menikin yhtäkkiä 2 viikkoa kuin sumussa. Ihan kuin syksyn vähän synkempi ilma olisi ulottunut miehen mieleen ja hänen tunteensa vaihtuneet kuin sää.

Onko miehesi kaksisuuntainen? Sairaudelta kuulostaa.

Vierailija
111/115 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minunkin mieheni yllätten lähti 10 v jälkeen.

Aluksi ei kertonut mitään perusteluja.

Myöhemmin sanoi, ettei koskaan aikonutkaan olla kanssani loppuelämäänsä.

Naimisiin silti oli aikoinaan halunnut. Saimme yhden lapsen, jota ei aluksi halunnut.

Ehkä siitä olisi pitänyt päätellä, ettei ole kunnon kumppani.

Nyt lapsemme on jo aikuinen. Isä ei pidä yhteyttä häneen. Exä meni uusiin naimisiin aika pian eromme jälkeen ja perusti uuden perheen. Ei juurikaan muistu mieleeni, kaikenlaista sitä on ollutkin.

Vierailija
112/115 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä ajatus tosiaan, ettei parisuhteessa ole halua miellyttää toista. Kerro tämä myös tapailemillesi miehille. Voin luvata, ettei yhtään suhdetta tule toteutumaan, missä mies ei joutuisi "elämäänsä muovaamaan".

Älä lupaa vasten parempaa tietoasi.

Olen ollut kolmessa pitkässä parisuhteessa teinistä lähtien ja nyt kymmenen vuotta avioliitossa. Ja ei, meidän suhteessa ei ole tarvetta muovata elämäämme tai kehoamme toisen mieltymyksien mukaiseksi. Tässähän tämä, ota tai jätä. Minä en halua mieheni muovaavan elämäänsä minun tahtooni eikä hänkään sitä minulta odota.

Me sovitaan miten käytetään aika ja kumpikin saa tehdä asioita mitkä ovat itselle tärkeitä, se aika ei ole pois toiselta. Meidän tapauksessa me vain viihdymme hyvin yhdessä, kaipuu samanlaisiin asioihin. Mutta se, että minun pitäisi kyykätä tietynlainen perse pitääkseni mieheni minuun mieltyneenä on ihan satanan tyhmä ajatus, noin voi ajatella vain yksinkertainen ihminen. Miksi muovaisin persettäni pitääkseni perseen kaltaisen miehen?

Vapaa tahto on kunnioitettavaa ja sitä pitää arvostaa. Yhdessäolo on harmoniaa ja aikaa sekä vapaata tahtoa pitää kunnioittaa. Itseään pitää arvostaa, että muutkin osaavat arvostaa sinua. Älä opeta sorsaa uimaan.

Vierailija
113/115 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kolmessa pitkässä parisuhteessa teinistä lähtien ja nyt kymmenen vuotta avioliitossa. Ja ei, meidän suhteessa ei ole tarvetta muovata elämäämme tai kehoamme toisen mieltymyksien mukaiseksi. Tässähän tämä, ota tai jätä. Minä en halua mieheni muovaavan elämäänsä minun tahtooni eikä hänkään sitä minulta odota.

Me sovitaan miten käytetään aika ja kumpikin saa tehdä asioita mitkä ovat itselle tärkeitä, se aika ei ole pois toiselta. Meidän tapauksessa me vain viihdymme hyvin yhdessä, kaipuu samanlaisiin asioihin. Mutta se, että minun pitäisi kyykätä tietynlainen perse pitääkseni mieheni minuun mieltyneenä on ihan satanan tyhmä ajatus, noin voi ajatella vain yksinkertainen ihminen. Miksi muovaisin persettäni pitääkseni perseen kaltaisen miehen?

Vapaa tahto on kunnioitettavaa ja sitä pitää arvostaa. Yhdessäolo on harmoniaa ja aikaa sekä vapaata tahtoa pitää kunnioittaa. Itseään pitää arvostaa, että muutkin osaavat arvostaa sinua. Älä opeta sorsaa uimaan.

Mietippä nyt hetki päässäsi vaikka top 3 itsellesi tärkeintä asiaa ja kelaa hetki - onko miehesi muuttanut toimintaansa vuoksesi?

Vierailija
114/115 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietippä nyt hetki päässäsi vaikka top 3 itsellesi tärkeintä asiaa ja kelaa hetki - onko miehesi muuttanut toimintaansa vuoksesi?

Jep. Elää elämänsä rehellisesti ja valintojensa mukaisesti, yrittää siinä samalla olla parhaansa mukaan onnellinen ja sitten vielä kalastaa aina kun ehtii - no eipä hän kyllä ole muuttanut toimintaansa vuokseni koska hän on samanlainen :D

Vierailija
115/115 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies tekee nyt? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi