Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Hal polista?

Vierailija
22.09.2018 |

Laitetaanko sinne automaattisesti uudestaan jos tulee uudestaan raskaaksi? Vaikka ei slkoholin tms käyttöä olidi ollut juuri lainkaan enää.
Viime raskaudessa audit testi meni yli niin neuvolan täti lähetti halille vaikka en alkoholia käyttänyt tippaakaan raskauden aikana ja heti plussasta viikolla 4-5 lopetin.
Käytin enemmän alkoholia jotain kuukausia ennen raskautta vaikean elämäntilanteen
takia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 lapsen kohdalla laitettiin sinne koska siihen oli syynsä. Tokan lapsen kohdalla laittoivat sinne koska olin ollut aikasemminkin +halusin itse ja tällä kertaa ei ollut syytä enään mutta kohtelu vauvan syntymän jälkeen oli tylyä vaikka ei ollut syytä mutta kun olin siellä polilla käynyt niin siinä oli syy. kolmannen kohdalla sanoin että en halua koska sain viimeksi huonoa kohtelua polin takia. En siis enään mennyt tolle polille koska leima on ja pysyy papereissa vaikka kuivilla olisikin ollut vuosia

Vierailija
2/8 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vuonna sinulla nämä tapahtui? Voinko siis kieltäytyäilman seuraamuksia jos sinne yritetään taas tunkea? Nyt eitodella enää mitään ongelmia minulla ja kävin silloin terapiassa jne ja on heiltä lausunnot että vaihe liittyi vaikeaan elämäntilanteeseen eikä ole päihdeongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4/8 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
5/8 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen oli v. 2010 ja kolmas oli 2013.Toki voit kieltäytyä

Vierailija
6/8 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla ainakaan tullut mitään ongelmia sen takia ja ei mun olisi tarvinnut edes ton toisen kohdalla mennä sinne polille mutta kun oli mulle tuttu paikka esikoisen jälkee ni oli jotenki helpompi mennä sinne ilman syytä. Toki siinä oli ne omat negatiiviset jutut että joutui turhan takia antaa esim. seuloja välillä vaikka olin ollut jo 3v kuivilla xD

Vierailija
7/8 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun olin tämän tokan synnyttänyt niin tosiaan kätilöt tulivat pyytämään multa myöskin seuloja joita ihmettelin ääneen ja nauroin että mä olen ollut vuosia jo kuivilla enkä ole odotusaikana juonut edes alkoholitonta juomaa niin tylysti totesivat että niinhän ne kaikki sanoo ja et sä turhan takia ole ollut polin asiakas johon sanoin tietenkin että kyllä olen että ihan omasta halustani halusin sinne koska oli tuttu paikka

Vierailija
8/8 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko huumeiden käyttöä ollut vai alkoholin dilloin kun oli? Vai lääkkeet?