Millaista tyyliä kammoksut miehillä?
Naisille on oma ketju, tehdään myös miesten tyyleistä.
Kommentit (334)
Sellaista epätoivoisen nuorekasta, tyyliin Adidaksen verkkarit ja lippis tai revityt tai farkut. Ei sovi aikuiselle miehelle tai oikeestaan kellekkään muulle kuin teinitytöille ja -pojille. Miehet tavoittelee tällä ksi coolin nuorekasta vibaa mutta tuloksena lähinnä myötähäpeä
Niin revityt farkut siis, ylimääräinen tai lipsahti :D normi farkut ok
Joo caprihousut miehellä on aika turn off. Siis nimenomaan Caprit. Bermudapituiset käy. Mutta caprit on niin akkamaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse vedin kaljuksi, vaikka sisäkumi ei vielä paistanutkaan pahasti. Makuasioita, mutta itse olen tyytyväinen lopputulokseen joten se ja sama mitä muut ovat mieltä. Se ehkä eniten harmittaa näin vasemmistolaisena, että moni helposti sijoittaa mielessään oletuksena äärioikeistoon kapeita ovat ihmisten ajatukset.
ei hätää, tolkun ihmiset eivät tuomitse ulkonäön perusteella joten tuo lienee lähinnä vasemmiston häpeä
Niin aina on joku äärimmäisenä oikealla istuva päivystämässä näilläkin sivuilla ja yrittämässä kääntää jokaisen kirjoituksen heille suopeaksi. Hohoijaaa!!!
Niitä nasuja on niin vähän että ne tuntee toisensa. Ei siis ole pientäkään pelkoa että he luulisivat random-kaljun miehen olevan heikäläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse vedin kaljuksi, vaikka sisäkumi ei vielä paistanutkaan pahasti. Makuasioita, mutta itse olen tyytyväinen lopputulokseen joten se ja sama mitä muut ovat mieltä. Se ehkä eniten harmittaa näin vasemmistolaisena, että moni helposti sijoittaa mielessään oletuksena äärioikeistoon kapeita ovat ihmisten ajatukset.
ei hätää, tolkun ihmiset eivät tuomitse ulkonäön perusteella joten tuo lienee lähinnä vasemmiston häpeä
Niin aina on joku äärimmäisenä oikealla istuva päivystämässä näilläkin sivuilla ja yrittämässä kääntää jokaisen kirjoituksen heille suopeaksi. Hohoijaaa!!!
Eikö sulla ole bussivarikkoa poltettavaksi vai mitä sä vingut täällä?
Vassarityyli Che-paidalla ja flecktarn-kuvioisella takilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyli voi tarkoittaa muutakin kuin ulkoista olemusta.
- macho
- ylimielinen
- paras kaikessa
- puhuu muttei kuuntele
- itsekäs
- huono itsetunto
- tupakoi
- juo liikaa
- esittelee rahojaan
- ....saa jatkaa...Boldasin kommentistasi ne kohdat, jotka ovat erittäin yleisiä tietämilläni panomiehillä ja muilla naisten keskuudessa erittäin suosituilla miehillä. Ehkäpä listasi ei oikein onnistunut?
M/39
Missä te tapaatte näitä panomiehiä ja niin että niitä kuuluu vielä paljon tuttavapiiriinne? Minä en tiedä yhtäkään. Ei ole omissa veljissä, sukulaisissa eikä kaverien miehissä mitään panomiehiä. N30
Liian huoliteltua. Mies ei saa olla liian tarkka ulkonäöstään/vaatetuksestaan, ainakaan tarkempi kun minä... Myöskään mikään tyyli mihin liittyy paljon tatuointeja, ei iske. Ei myöskään lävistykset.
Tykkään yksivärisistä vaatteista. Tai ainakin jos on räikeäkuvioinen paita niin sitten on yksiväriset housut. En siis tykkää liian sekavasta ja värikkäästä tyylistä.
En tykkää bodareista jotka esittelee lihaksiaan. Ns portsarityyli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- macho
- ylimielinen
- paras kaikessa
- puhuu muttei kuuntele
- itsekäs
- huono itsetunto
- tupakoi
- juo liikaa
- esittelee rahojaan
- ....saa jatkaa...Boldasin kommentistasi ne kohdat, jotka ovat erittäin yleisiä tietämilläni panomiehillä ja muilla naisten keskuudessa erittäin suosituilla miehillä. Ehkäpä listasi ei oikein onnistunut?
M/39
Missä te tapaatte näitä panomiehiä ja niin että niitä kuuluu vielä paljon tuttavapiiriinne? Minä en tiedä yhtäkään. Ei ole omissa veljissä, sukulaisissa eikä kaverien miehissä mitään panomiehiä. N30
Mistäs tiedät? Vai luuletko että ne sulle leveilee jutuillaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- macho
- ylimielinen
- paras kaikessa
- puhuu muttei kuuntele
- itsekäs
- huono itsetunto
- tupakoi
- juo liikaa
- esittelee rahojaan
M/39
No kun heissä ei ole näitä sinun mainitsemiasi piirteitä. Vai ilmestyväkö nuo piirteet ihmiseen vain silloin kun ei ole tuttuja naisia näköpiirissä?
- macho
- ylimielinen
- paras kaikessa
- puhuu muttei kuuntele
- itsekäs
- tupakoi
- juo liikaa
- esittelee rahojaan
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurimme sallii huomattavasti laajemman kirjon hyväksyttyjä tyylejä ja pukeutumisapoja naisille kuin miehille...
Oletko koskaan ajatellut, mistä tällainen johtuu... ? Eräs selitys on, että länsimaisessakin kulttuurissa mies on ollut vuosisatojen ajan ikään kuin ihmisen mitta. Nainen on ollut vain jonkinlainen viallinen versio "oikeasta ihmisestä" eli miehestä. Tästä syystä miehelle ei ole ollut yhtä sallittua kurottautua kohti naisten maailmaan kuin päinvastoin. Onneksi tällainen jako on pikkuhiljaa murtumassa.
Kaikki sellainen päälleliimatun näköinen. Siis jos yrittää olla jotain mitä ei ole. Sen jotenkin huomaa, kun on vaan oma tyyli eikä yritä esittää mitään muuta.
Suomenruotsalaisten bättre folk-tyyli
Tatuoinnit on vastenmielisiä. Myös ilman paitaa kulkeminen muualla kuin uimarannalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- macho
- ylimielinen
- paras kaikessa
- puhuu muttei kuuntele
- itsekäs
- huono itsetunto
- tupakoi
- juo liikaa
- esittelee rahojaan
M/39
No kun heissä ei ole näitä sinun mainitsemiasi piirteitä. Vai ilmestyväkö nuo piirteet ihmiseen vain silloin kun ei ole tuttuja naisia näköpiirissä?
- macho
- ylimielinen
- paras kaikessa
- puhuu muttei kuuntele
- itsekäs
- tupakoi
- juo liikaa
- esittelee rahojaan
En kirjoittanut tuota viestiä ja uskon että on panomiehiä jotka eivät noin tee. Lista ei ole siis aukoton tai pelkkä totuus.
Kommentoin vain viesitäsi "Missä te tapaatte näitä panomiehiä ja niin että niitä kuuluu vielä paljon tuttavapiiriinne? Minä en tiedä yhtäkään. Ei ole omissa veljissä, sukulaisissa eikä kaverien miehissä mitään panomiehiä."
Mustavaate paskat! Mustaa päällä ja jokasella sama ankee ilme!! Jotkut on jotain ihme hevi tyyppejä ihan ihme tyylit hirveen rumat ja sit toiset on jokanen saman näkönen ja oon huomannu noista kukaan ei osaa puhua ne on ain a hiljaa ja synkät naamat! Mä luulen et ne miettii ittensä tappamista kokoajan mut naiset joilla samat mustat aina päällä on samanlaisia ihan hirveen synkkiä joilla ei mitään iloa elämässä