Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista tyyliä kammoksut miehillä?

Vierailija
21.09.2018 |

Naisille on oma ketju, tehdään myös miesten tyyleistä.

Kommentit (334)

Vierailija
261/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vedin kaljuksi, vaikka sisäkumi ei vielä paistanutkaan pahasti. Makuasioita, mutta itse olen tyytyväinen lopputulokseen joten se ja sama mitä muut ovat mieltä. Se ehkä eniten harmittaa näin vasemmistolaisena, että moni helposti sijoittaa mielessään oletuksena äärioikeistoon kapeita ovat ihmisten ajatukset.

ei hätää, tolkun ihmiset eivät tuomitse ulkonäön perusteella joten tuo lienee lähinnä vasemmiston häpeä

Niin aina on joku äärimmäisenä oikealla istuva päivystämässä näilläkin sivuilla ja yrittämässä kääntää jokaisen kirjoituksen heille suopeaksi. Hohoijaaa!!!

Vierailija
262/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista epätoivoisen nuorekasta, tyyliin Adidaksen verkkarit ja lippis tai revityt tai farkut. Ei sovi aikuiselle miehelle tai oikeestaan kellekkään muulle kuin teinitytöille ja -pojille. Miehet tavoittelee tällä ksi coolin nuorekasta vibaa mutta tuloksena lähinnä myötähäpeä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin revityt farkut siis, ylimääräinen tai lipsahti :D normi farkut ok

Vierailija
264/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo caprihousut miehellä on aika turn off.    Siis nimenomaan Caprit.  Bermudapituiset käy.  Mutta caprit on niin akkamaiset.

Vierailija
265/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vedin kaljuksi, vaikka sisäkumi ei vielä paistanutkaan pahasti. Makuasioita, mutta itse olen tyytyväinen lopputulokseen joten se ja sama mitä muut ovat mieltä. Se ehkä eniten harmittaa näin vasemmistolaisena, että moni helposti sijoittaa mielessään oletuksena äärioikeistoon kapeita ovat ihmisten ajatukset.

ei hätää, tolkun ihmiset eivät tuomitse ulkonäön perusteella joten tuo lienee lähinnä vasemmiston häpeä

Niin aina on joku äärimmäisenä oikealla istuva päivystämässä näilläkin sivuilla ja yrittämässä kääntää jokaisen kirjoituksen heille suopeaksi. Hohoijaaa!!!

Niitä nasuja on niin vähän että ne tuntee toisensa. Ei siis ole pientäkään pelkoa että he luulisivat random-kaljun miehen olevan heikäläisiä.

Vierailija
266/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla ole bussivarikkoa poltettavaksi vai mitä sä vingut täällä?

Vierailija
267/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli-tyyli ja persuilu.

Vierailija
268/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassarityyli Che-paidalla ja flecktarn-kuvioisella takilla

Vierailija
269/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyli voi tarkoittaa muutakin kuin ulkoista olemusta.

- macho

- ylimielinen

- paras kaikessa

- puhuu muttei kuuntele

- itsekäs

- huono itsetunto

- tupakoi

- juo liikaa

- esittelee rahojaan

- ....saa jatkaa...

Boldasin kommentistasi ne kohdat, jotka ovat erittäin yleisiä tietämilläni panomiehillä ja muilla naisten keskuudessa erittäin suosituilla miehillä. Ehkäpä listasi ei oikein onnistunut?

M/39

Missä te tapaatte näitä panomiehiä ja niin että niitä kuuluu vielä paljon tuttavapiiriinne? Minä en tiedä yhtäkään. Ei ole omissa veljissä, sukulaisissa eikä kaverien miehissä mitään panomiehiä. N30

Vierailija
270/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian huoliteltua. Mies ei saa olla liian tarkka ulkonäöstään/vaatetuksestaan, ainakaan tarkempi kun minä... Myöskään mikään tyyli mihin liittyy paljon tatuointeja, ei iske. Ei myöskään lävistykset.

Vierailija
271/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään yksivärisistä vaatteista. Tai ainakin jos on räikeäkuvioinen paita niin sitten on yksiväriset housut. En siis tykkää liian sekavasta ja värikkäästä tyylistä.

Vierailija
272/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää bodareista jotka esittelee lihaksiaan. Ns portsarityyli

Vierailija
273/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- macho

- ylimielinen

- paras kaikessa

- puhuu muttei kuuntele

- itsekäs

- huono itsetunto

- tupakoi

- juo liikaa

- esittelee rahojaan

- ....saa jatkaa...

Boldasin kommentistasi ne kohdat, jotka ovat erittäin yleisiä tietämilläni panomiehillä ja muilla naisten keskuudessa erittäin suosituilla miehillä. Ehkäpä listasi ei oikein onnistunut?

M/39

Missä te tapaatte näitä panomiehiä ja niin että niitä kuuluu vielä paljon tuttavapiiriinne? Minä en tiedä yhtäkään. Ei ole omissa veljissä, sukulaisissa eikä kaverien miehissä mitään panomiehiä. N30

Mistäs tiedät? Vai luuletko että ne sulle leveilee jutuillaan?

Vierailija
274/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- macho

- ylimielinen

- paras kaikessa

- puhuu muttei kuuntele

- itsekäs

- huono itsetunto

- tupakoi

- juo liikaa

- esittelee rahojaan

- ....saa jatkaa...

M/39

No kun heissä ei ole näitä sinun mainitsemiasi piirteitä. Vai ilmestyväkö nuo piirteet ihmiseen vain silloin kun ei ole tuttuja naisia näköpiirissä?

- macho

- ylimielinen

- paras kaikessa

- puhuu muttei kuuntele

- itsekäs

- tupakoi

- juo liikaa

- esittelee rahojaan

Vierailija
275/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulttuurimme sallii huomattavasti laajemman kirjon hyväksyttyjä tyylejä ja pukeutumisapoja naisille kuin miehille...

Oletko koskaan ajatellut, mistä tällainen johtuu... ? Eräs selitys on, että länsimaisessakin kulttuurissa mies on ollut vuosisatojen ajan ikään kuin ihmisen mitta. Nainen on ollut vain jonkinlainen viallinen versio "oikeasta ihmisestä" eli miehestä. Tästä syystä miehelle ei ole ollut yhtä sallittua kurottautua kohti naisten maailmaan kuin päinvastoin. Onneksi tällainen jako on pikkuhiljaa murtumassa.

Vierailija
276/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sellainen päälleliimatun näköinen. Siis jos yrittää olla jotain mitä ei ole. Sen jotenkin huomaa, kun on vaan oma tyyli eikä yritä esittää mitään muuta.

Vierailija
277/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenruotsalaisten bättre folk-tyyli

Vierailija
278/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit on vastenmielisiä. Myös ilman paitaa kulkeminen muualla kuin uimarannalla.

Vierailija
279/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- macho

- ylimielinen

- paras kaikessa

- puhuu muttei kuuntele

- itsekäs

- huono itsetunto

- tupakoi

- juo liikaa

- esittelee rahojaan

- ....saa jatkaa...

M/39

No kun heissä ei ole näitä sinun mainitsemiasi piirteitä. Vai ilmestyväkö nuo piirteet ihmiseen vain silloin kun ei ole tuttuja naisia näköpiirissä?

- macho

- ylimielinen

- paras kaikessa

- puhuu muttei kuuntele

- itsekäs

- tupakoi

- juo liikaa

- esittelee rahojaan

En kirjoittanut tuota viestiä ja uskon että on panomiehiä jotka eivät noin tee. Lista ei ole siis aukoton tai pelkkä totuus.

Kommentoin vain viesitäsi "Missä te tapaatte näitä panomiehiä ja niin että niitä kuuluu vielä paljon tuttavapiiriinne? Minä en tiedä yhtäkään. Ei ole omissa veljissä, sukulaisissa eikä kaverien miehissä mitään panomiehiä."

Vierailija
280/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustavaate paskat! Mustaa päällä ja jokasella sama ankee ilme!! Jotkut on jotain ihme hevi tyyppejä ihan ihme tyylit hirveen rumat ja sit toiset on jokanen saman näkönen ja oon huomannu noista kukaan ei osaa puhua ne on ain a hiljaa ja synkät naamat! Mä luulen et ne miettii ittensä tappamista kokoajan mut naiset joilla samat mustat aina päällä on samanlaisia ihan hirveen synkkiä joilla ei mitään iloa elämässä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi