Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista tyyliä kammoksut miehillä?

Vierailija
21.09.2018 |

Naisille on oma ketju, tehdään myös miesten tyyleistä.

Kommentit (334)

Vierailija
221/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vahvasti, että täällä nostetaan kalju tyylien inhokkilistalle. Eihän kalju ole tyyli. Tuskin kukaan mies haluaa että tukka lähtee ja kaljuuntuu, mutta niin vain useille miehille käy. Se on monelle kova paikka, josta muiden ei parane vitsailla, saati yökötellä palstoilla. Hiusrajan nousemisen myötä hiusten mittaa ja mallia täytyy sopeutta vallitsevaan tilanteeseen. Yleensä se on hyvin lyhyt siili tai kalju. Kyllähän naisillakin iän myötä hius ohenee ja rakenne muuttuu, ja sen myötä sinnikkäästi pitkän tukan perään vannovien kutrit alkavat näyttää noloilta, 

Mutta se on tyylivalinta ajeleeko ne jäljelle jäävät hiukset vai ei. Siitähän täällä on puhuttu.

Vierailija
222/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stereotypiapunkkari on jotenkin nolo, koska sen pitäisi edustaa individualismia ja itse ajattelua, mutta sitten näyttääkin kävelevältä kliseeltä.

Oikeasti mulle on kuitenkin aika sama, mitä ihmisillä on päällä, en jotenkin hirveästi edes huomaa sitä. Jos joku vaikka kysyy olenko nähnyt Maijaa, ja vastaan, etten tiedä kuka Maija on, ja hän sitten sanoo että se, jolla on kirkkaanvihreä paita ja punaraidalliset housut, on hyvin todennäköistä, etten muistaisi henkilön vaatteita, vaikka olisin jutellut hänen kanssaan samana päivänä aiemmin.

Isoin turn off on ehkä kaikki, mistä lähtee uusnatsiviboja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vahvasti, että täällä nostetaan kalju tyylien inhokkilistalle. Eihän kalju ole tyyli. Tuskin kukaan mies haluaa että tukka lähtee ja kaljuuntuu, mutta niin vain useille miehille käy. Se on monelle kova paikka, josta muiden ei parane vitsailla, saati yökötellä palstoilla. Hiusrajan nousemisen myötä hiusten mittaa ja mallia täytyy sopeutta vallitsevaan tilanteeseen. Yleensä se on hyvin lyhyt siili tai kalju. Kyllähän naisillakin iän myötä hius ohenee ja rakenne muuttuu, ja sen myötä sinnikkäästi pitkän tukan perään vannovien kutrit alkavat näyttää noloilta, 

Aivan totta. Samaten moni vastaa ohi aiheen ja puhuu esim. hygieniasta. Tyylivalinta ja joku spurguhygienia ovat kyllä pikkaisen eti asioita.

Kaljut miehet on ❤️, ellei satu olemaan todella epäonnekas kallonmuodon suhteen tai epätavallisen hintelä ja sairaalloisen oloinen, mutta harva on. Kaljuunkin voi yhdistää onnistuneesti monenlaisia tyylejä puvusta hippiin ja hevariin.

Itse sanoisin että harva tyyli on sellainen, etteikö siinä itsevarma ja silmää omaava mies voisi onnistua. Överi trendikkyys on itselleni turn off.

Vierailija
224/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaljuuntuvilla muuten usein on munan muotoinen pää? En ole nähnyt neliöpäisiä kaljuja paljon.

Vierailija
225/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellinen pukeutuminen. Pillufarkut, revityt farkut. Meikkaaminen, nypityt kulmakarvat. Yyh. Pitkä tukka. Tukka vedetty taakse/sivuun tai mihin suuntaan tahansa geelillä. Yyh. Urheilupaidat muualla kuin urheillessa. Yyh.

Vierailija
226/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on pillufarkut?

Vierailija
227/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisilla miehillä sellainen suoralippainen neliömäinen lippalakki. Jonneille ja pikkupojille nyt vielä jotenkin sopii.

Vierailija
228/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ovat karseita. Myös naisilla, jos on käsivarret tai pahimmassa tapauksessa kaula ja sääret tatuointien peitossa.

Vierailija
229/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopparit. Lippis ja lökäpöksyt ei sovi aikuiselle miehelle.

Vierailija
230/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kuin nauraa näitä kommentteja lukiessa.

Onneksi emme ole teitä naisia varten täällä maailmassa.

MGTOW

Relaa vähän. Ja miksi muuten sinua edes kiinnostaa lukea tällaista jos naiset tai naisten mielipiteet eivät kiinnosta?

Relaanhan minä, enhän muuten nauraisi jutuillenne

Oikeasti, tässä ketjussa on haukuttu kaikki mahdolliset tyylit.

Vierailija
231/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermaprseinen lähiögangsta-tyyli.  Esim. Mikael Gabriel. Yök. Kamalat tatuoinnit ja amisviikset.

Vierailija
232/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MGTOW

Relaa vähän. Ja miksi muuten sinua edes kiinnostaa lukea tällaista jos naiset tai naisten mielipiteet eivät kiinnosta?

No jokaisella on oma makunsa. Miehilläkin varmasti naisten tyyleistä. Vihatuin taitaa olla kananpersetukka ja tunika + legginssit. En ole nähnyt mammojen tästä loukkaantuvan.

Vierailija
233/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MGTOW

No jokaisella on oma makunsa. Miehilläkin varmasti naisten tyyleistä. Vihatuin taitaa olla kananpersetukka ja tunika + legginssit. En ole nähnyt mammojen tästä loukkaantuvan.

ai et vai?

Vierailija
234/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha mitäköhän vttua. En ymmärrä suurinta osaa näistä mitä täällä on lueteltu: jersey shore, oc,db chino etc. Mitä jos oon vahingossa joku noista kun en tiedä mitä ne on? Saanko anteeksi?

Mä en saanut googlaamalla mitään, kun laitoin ocdb ja chinot on housut tai kengät, joten sekään ei oikein avaudu mulle tyylinä. Että arvoitukseksi jää :)

OCDB on yhden tyyppinen kauluspaita, chinot on housut. Tuossa varmasti haetaan jotain sellaista hieman muodollisempaa ja konservatiivisempaa pukeutumistyyliä, ei siis farkku- ja hupparityyliä. Jos nyt haet tuota OCDB:tä tai koko nimellä Oxford cloth button down ja sitten chinos, ja löydät noilla paitoja ja housuja, niin yhdistele mielessäsi.

Googletin, ja olipas hyvännäköisiä paitoja! Minun puolestani useammat miehet saisi pukeutua noihin.

Vierailija
235/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä pariin kertaan esiintynyt "linttaan astutut kengät" tarkoittaa ylipronaatiota. Jos on ylipronaatiota, uudet kengät ovat lintassa 2 päivässä ja sille ei mitään voi.

Entäs sitten jalat ja supinaatio?

Vierailija
236/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pukeutukoon kuten tahtoo. Mutta itse en toivoisi mieheni pukeutuvan kuitenkaan kaljamerkki t-paitaan, reisitaskushortseihin ja crocseihin.

Vierailija
237/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha mitäköhän vttua. En ymmärrä suurinta osaa näistä mitä täällä on lueteltu: jersey shore, oc,db chino etc. Mitä jos oon vahingossa joku noista kun en tiedä mitä ne on? Saanko anteeksi?

Mä en saanut googlaamalla mitään, kun laitoin ocdb ja chinot on housut tai kengät, joten sekään ei oikein avaudu mulle tyylinä. Että arvoitukseksi jää :)

ODBC (lyhenne sanoista Open Database Connectivity) on standardoitu rajapinta tietokantajärjestelmille. Rajapinta on riippumaton ohjelmointikielestä, ...

Vierailija
238/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onahan se kalju joillain "tyyli" nykyään.

On eri asia olla kalju sen takia, kun tukka lähtee. Mutta olen kyllä siinä uskossa, että nykyisin monet sellaisetkin miehet, joilla tukkaa ihan hyvinkin olisi päässä, ajavat päänsä kaljuksi.

Koska se on muotia.

Tai se on helppo. Tms.

Itse tykkään, että miehellä on tukkaa jos sitä on.

En inhoa kaljua sinällään, mutta joskus kyllä ihmettelen mikä into on ajaa hyvä ja kaunis tukka pois, silloin ärsyttää se kiiltävä pää.

Ja sitä kautta se mieskin, ajattelen juuri, että menee muodin perässä ja luulee olevansa hyvinkin tyylikäs.

Tekokaljujen kanssa alkaa olla jo sama ilmiö kuin tatuointien, ei ole enää mitenkään yksilöllistä. Ärsyttää.

Itse ihailen ihmistä, jola ei ole tatuointeja, sama juttu tekokaljun kanssa.

Vierailija
239/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MGTOW

Mitä ihmettä oikein kuvittelit? Että täällä on jokin kollektiivinen raati päättänyt, että chinot, loaferit ja irokeesi on nyt kaikkien maailman naisten mielestä kamalia ja kaikki muu on ok?

Kyllä täällä ihan jokainen vastaaja on kertonut vain oman yksilöllisen mielipiteensä, joka pätee ensisijaisesti häneen itseensä. Moni minun mieleeni oleva tyyli on täällä haukuttu, koska se on jonkun muun mielestä huono tyyli.

On vissiin lusikalla annettu?

240/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellanen muka-kova-äijjä/hevari/metallimies 🤢 hyi yrjö 😱.

Just tää! Ja vielä bändipaidat yli 40-vuotiaalla ja muka-prätkätyyppi ym.😱🤮🤮