Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista tyyliä kammoksut miehillä?

Vierailija
21.09.2018 |

Naisille on oma ketju, tehdään myös miesten tyyleistä.

Kommentit (334)

Vierailija
281/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi minun silmääni kamala tyylii, ihminen saattaa kuitenkin olla tosi mukava. Mutta kaikki kaljalippikset  ja crocsit ym. ei oikein sytytä.

Vierailija
282/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulttuurimme sallii huomattavasti laajemman kirjon hyväksyttyjä tyylejä ja pukeutumisapoja naisille kuin miehille...

Oletko koskaan ajatellut, mistä tällainen johtuu... ? Eräs selitys on, että länsimaisessakin kulttuurissa mies on ollut vuosisatojen ajan ikään kuin ihmisen mitta. Nainen on ollut vain jonkinlainen viallinen versio "oikeasta ihmisestä" eli miehestä. Tästä syystä miehelle ei ole ollut yhtä sallittua kurottautua kohti naisten maailmaan kuin päinvastoin. Onneksi tällainen jako on pikkuhiljaa murtumassa.

Miehet ovat käyttäneet korkokenkiä ja värikkäitä hameita jo ennen naisia joten sinne meni tuo teoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko Eerikäisen tyyli, edhardyt ja blingit. Ja sporttivaatteet muualla kuin urheillessa. Jos miehellä on nätti naama, tyylitajun puutteenkin voi helpommin antaa anteeksi. Ei väliä onko pitkätukkainen hippi tai pukumies.

Vierailija
284/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa kivalta ihmiseltä ja hyvältä isältä, mutta Aki Mannisen tyyli pukeutua on kamala. En tiedä millä sanalla sitä kuvailisi.

Vierailija
285/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Vierailija
286/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaljuilla miehilla yleensä se ongelma takana että hiukset lähtee VAIN sieltä päälaelta. pitäisikö ne sivut jättää silti lepattamaan vai vedetäänkö sivusta yli peittämään? https://www.thesun.co.uk/fabulous/5292027/balding-men-share-funny-photos-of-their-hair-raisingly-bad-comb-overs/

tai http://www.azzli.com/wp-content/uploads/2013/05/Hairstyle-Fashion-Fun-of-Mens-7.jpg

Miestyyppisessä hiustenlähdössä hiukset lähtevät ohenemaan ensin päälaelta tai ohimoilta. Tästä huolimatta kokonaan kaljuksi ajelu tuli muotiin vasta viime vuosikymmenellä. Linkissäsi olleet päälaenpeittokampaukset eivät olleet yleisiä aiemminkaan. Alemman linkkisi mies ei ole kalju, koska hänellä on vahva ja tasainen sänki päässään. Hän on vain leikannut itselleen hassun frisyyrin.

Hyviä huomioita. - Itse olen jo hyvin kaljuuntunut ja hieman vanhempi ja lydän ainakin kolme syytä miksi en ole halunnut ajaa päätäni aivan nahkapalloksi vaan käyn säännöllisesti trimmaaamssa ja siistimässä vielä jäljellä olevat "niskahiukseni" vaikka varmasti vähemmällä vaivalla pääsisin, jos ajelsin pääni aivan "nahkapalloksi" - saatatsiin selvityä siitä jopa itse, eikä minun tarvitsisi käydä lainkaan parturissa. 

Ensimmäinen syy on se, että kun olin nuorempi niin kalju mies tarkoitti lähes aina samaa kuin Kekkonen. enkä minä syystä tai toisesta halunnut näyttää Kekkoselta. - jos joku tuolloin sanoim että näytän kekkoselta, niin se olisi tarkoittanut minun korvissani samaa kuin, että näytän mulkulta.

Kekkosen ajan jälkeen jossain vaiheessa julkisuuteen tuli kuvia uusnatseista, joista Suomenkin mediassa käytettiin myös ilmaisua skinheadit; dn kokenut tai tuntenut itseäni sen paremmin vanhaksi enkä uudeksi natsiksi ja jottei kukaan olettasii minun olevan, niin halusin pitää vielä jäljellä olevat hiukseni.

Kolmannessa vaiheessa huomaisin, että pari vanhoista tutuista yllätti tulemalla kaljupäisenä vastaan. - ;olemamt kyllä eri aikaan. Syynä oli tuolloin aloitetut sädehoidot. Sädehoidossa, joka kohdistetaan pään alueelle,  menettää hiukset ainoastaan siltä alueelta minne saa sädehoitoa. Muussa tapauksessa hiusten lähtöä ei esiinny.  Hiusten lähtö ei yleensä ole tällöin pysyvää. Yhtä kaikki heidän ei olsi tarvinnut ajaa päätänsä kokonaan kaljuksi mutta kumpikin halusi -toisistaan riippumatta- tehdä niin. Heidän asiansa,. että miksi. Itse en vain vielä osannut. Rohjennut sanosii varmaan joku. - Kuvittelenko sitten, että nahkapäisneä näyttäsin jotenkin sairaalta tms. - Kaljuus herättää edelleen ennakkoluuloja, eikä aina niin kovin myönteisiä. (- Tosin miesten osalta varmasti monta kertaa myönteisempiä kuin naisten osalta).     

Siis mikä sädehoito aiheuttaa hiustenlähtöä? Palovamman tyyppistä arpea kyllä tulee.

Vierailija
287/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian huoliteltu, puvut arkena

Liian värikäs, erityisesti mitkään värikkäät housut ei ole mieleeni

Liian epäsiisti, kulahtaneet vaatteet

Kaulahuivityyli

Blingblingit

Golffarit

Vierailija
288/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulttuurimme sallii huomattavasti laajemman kirjon hyväksyttyjä tyylejä ja pukeutumisapoja naisille kuin miehille...

Oletko koskaan ajatellut, mistä tällainen johtuu... ? Eräs selitys on, että länsimaisessakin kulttuurissa mies on ollut vuosisatojen ajan ikään kuin ihmisen mitta. Nainen on ollut vain jonkinlainen viallinen versio "oikeasta ihmisestä" eli miehestä. Tästä syystä miehelle ei ole ollut yhtä sallittua kurottautua kohti naisten maailmaan kuin päinvastoin. Onneksi tällainen jako on pikkuhiljaa murtumassa.

Miehet ovat käyttäneet korkokenkiä ja värikkäitä hameita jo ennen naisia joten sinne meni tuo teoria.

Nuoli alas painajille: verratkaa skottien kilttejä niihin harmaisiin naisten kolttuihin. Naiset eivät kilttejä käyttäneet. Lisäksi sotilaiden vaatteet olivat muinoin varsin värikkäitä, aikakautena jolloin punainen tai purppura väri maksoi, se oli luksusta. Katso huviksesi millaisia vaatteita roomalaisilla sotilailla oli. Ei varsinaisesti ollut lökäpöksyjä vaan muistuttavat epäilyttävästi hameita.

Lisäksi korkokengät ja korolliset saappaat ovat alunperin suunniteltu ratsastukseen. Vai luuletko että bootseissa on korko koristeena? Entä olivatko naiset ratsastamassa vai keittiössä?

Sorry...

Vierailija
289/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekokaljua.

Näin itse asiassa ihan tänään yhden miehen joka oli päälaelta kaljuuntunut mutta näytti todella hyvältä kun oli säästänyt ne hiukset jotka vielä oli jäljellä, eikä vetänyt kokonaan nahkapääksi.

Jason Statham Suomessa??

Vierailija
290/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhnuhaisun väriset vaatteet, joissa on huonolaatuista akryyliä niin että ovat täysin nyppyyntyneet ja jotka on pesty tummat ja vaaleat sekaisin, jolloin tumma ei enää ole oikeaa tummaa eikä vaalea vaaleata.

En tiennyt, että vastenmielisyyteni tällaista "tyyliä" kohtaan olisi niin suuri, ennen kuin tapailin miestä, joka pukeutui tällä tavoin.

En periaatteessa koskaan koita ryhtyä ns muuttamaan ketään miestä mieleisekseni, joten lopetin tapailun ja mies tuntui jäävän kovasti ihmettelemään, että missä vika. Jälkeenpäin mietin, että olisiko pitänyt reilusti vaan sanoa, että voisiko ostaa kunnollisesta materiaalista valmistettuja kunnon värisiä vaatteita ja opetella vaatehuoltoa. tiedä sitten, olisiko ollut liikaa pyydetty.

Vierailija
291/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunikaveri veti itselleen kaljun koska halusi olla vaimolleen solidaarinen. Vaimolta siis lähti hiukset syöpähoidoissa.

Varmaan olette oksu suussa tuollaisesta ällöttävästä teosta.

Vierailija
292/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi hankkia sellainen tyyli mistä pitäisi kumppanillaankin? Jos siis haaveilet instapyllistelijöistä, hanki itsellesi tauski-tyyli. Jos haaveilet fiksusta seurasta, näytä itsekin fiksulta. 

Vierailija
293/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyli voi tarkoittaa muutakin kuin ulkoista olemusta.

- macho

- ylimielinen

- paras kaikessa

- puhuu muttei kuuntele

- itsekäs

- huono itsetunto

- tupakoi

- juo liikaa

- esittelee rahojaan

- ....saa jatkaa...

Boldasin kommentistasi ne kohdat, jotka ovat erittäin yleisiä tietämilläni panomiehillä ja muilla naisten keskuudessa erittäin suosituilla miehillä. Ehkäpä listasi ei oikein onnistunut?

M/39

Missä te tapaatte näitä panomiehiä ja niin että niitä kuuluu vielä paljon tuttavapiiriinne? Minä en tiedä yhtäkään. Ei ole omissa veljissä, sukulaisissa eikä kaverien miehissä mitään panomiehiä. N30

Mistäs tiedät? Vai luuletko että ne sulle leveilee jutuillaan?

No kun heissä ei ole näitä sinun mainitsemiasi piirteitä. Vai ilmestyväkö nuo piirteet ihmiseen vain silloin kun ei ole tuttuja naisia näköpiirissä?

- macho

- ylimielinen

- paras kaikessa

- puhuu muttei kuuntele

- itsekäs

- tupakoi

- juo liikaa

- esittelee rahojaan

En kirjoittanut tuota viestiä ja uskon että on panomiehiä jotka eivät noin tee. Lista ei ole siis aukoton tai pelkkä totuus.

Kommentoin vain viesitäsi "Missä te tapaatte näitä panomiehiä ja niin että niitä kuuluu vielä paljon tuttavapiiriinne? Minä en tiedä yhtäkään. Ei ole omissa veljissä, sukulaisissa eikä kaverien miehissä mitään panomiehiä."

Varmaan kaikilla paikkakunnilla joissa on jokin ylimmän sarjatason joukkue lajissa kuin lajissa törmää baarissa kyseisiin panomiehiin.

Vierailija
294/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoli alas painajille: verratkaa skottien kilttejä niihin harmaisiin naisten kolttuihin. Naiset eivät kilttejä käyttäneet. Lisäksi sotilaiden vaatteet olivat muinoin varsin värikkäitä, aikakautena jolloin punainen tai purppura väri maksoi, se oli luksusta. Katso huviksesi millaisia vaatteita roomalaisilla sotilailla oli. Ei varsinaisesti ollut lökäpöksyjä vaan muistuttavat epäilyttävästi hameita.

Lisäksi korkokengät ja korolliset saappaat ovat alunperin suunniteltu ratsastukseen. Vai luuletko että bootseissa on korko koristeena? Entä olivatko naiset ratsastamassa vai keittiössä?

Sorry...

Minä luulin, että korkokengät (niin miehille kuin naisillekin) on suunniteltu helpottamaan saasteisilla kaduilla kävelemistä, ennen kuin oli viemäröintiä. Paremmissa piireissä siis.

Vierailija
295/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellanen muka-kova-äijjä/hevari/metallimies 🤢 hyi yrjö 😱.

Minä olen ruskeahiuksinen akateeminen nörttinainen, tykkään näistä metallimiehistä kuin hullu puurosta. En vaan koskaan törmää sellaisiin😥

Minusta ovat jostain syystä kiinnostuneita DI:t ja urheiluautoista tykkäävät pintaliitäjä toimitusjohtajat joiden kanssa minulla ei mielestäni ole mitään yhteistä. En mielestäni sovi punaisen Porschen tai vesijetin kyytiin.

Vierailija
296/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry...

Minä luulin, että korkokengät (niin miehille kuin naisillekin) on suunniteltu helpottamaan saasteisilla kaduilla kävelemistä, ennen kuin oli viemäröintiä. Paremmissa piireissä siis.

Semantiikkkaa, mutta noissa oli korotettu pohja tai kahdet korot eli edessä ja takana. Ei siitä ole iloa että varpaat on paskassa ja kantapää ei.

Varsinaisen korkokengän korolla pidettiin jalka kiinni satulan jaluksessa.

Vierailija
297/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaljuilla miehilla yleensä se ongelma takana että hiukset lähtee VAIN sieltä päälaelta. pitäisikö ne sivut jättää silti lepattamaan vai vedetäänkö sivusta yli peittämään? https://www.thesun.co.uk/fabulous/5292027/balding-men-share-funny-photos-of-their-hair-raisingly-bad-comb-overs/

tai http://www.azzli.com/wp-content/uploads/2013/05/Hairstyle-Fashion-Fun-of-Mens-7.jpg

Miestyyppisessä hiustenlähdössä hiukset lähtevät ohenemaan ensin päälaelta tai ohimoilta. Tästä huolimatta kokonaan kaljuksi ajelu tuli muotiin vasta viime vuosikymmenellä. Linkissäsi olleet päälaenpeittokampaukset eivät olleet yleisiä aiemminkaan. Alemman linkkisi mies ei ole kalju, koska hänellä on vahva ja tasainen sänki päässään. Hän on vain leikannut itselleen hassun frisyyrin.

Hyviä huomioita. - Itse olen jo hyvin kaljuuntunut ja hieman vanhempi ja lydän ainakin kolme syytä miksi en ole halunnut ajaa päätäni aivan nahkapalloksi vaan käyn säännöllisesti trimmaaamssa ja siistimässä vielä jäljellä olevat "niskahiukseni" vaikka varmasti vähemmällä vaivalla pääsisin, jos ajelsin pääni aivan "nahkapalloksi" - saatatsiin selvityä siitä jopa itse, eikä minun tarvitsisi käydä lainkaan parturissa. 

Ensimmäinen syy on se, että kun olin nuorempi niin kalju mies tarkoitti lähes aina samaa kuin Kekkonen. enkä minä syystä tai toisesta halunnut näyttää Kekkoselta. - jos joku tuolloin sanoim että näytän kekkoselta, niin se olisi tarkoittanut minun korvissani samaa kuin, että näytän mulkulta.

Kekkosen ajan jälkeen jossain vaiheessa julkisuuteen tuli kuvia uusnatseista, joista Suomenkin mediassa käytettiin myös ilmaisua skinheadit; dn kokenut tai tuntenut itseäni sen paremmin vanhaksi enkä uudeksi natsiksi ja jottei kukaan olettasii minun olevan, niin halusin pitää vielä jäljellä olevat hiukseni.

Kolmannessa vaiheessa huomaisin, että pari vanhoista tutuista yllätti tulemalla kaljupäisenä vastaan. - ;olemamt kyllä eri aikaan. Syynä oli tuolloin aloitetut sädehoidot. Sädehoidossa, joka kohdistetaan pään alueelle,  menettää hiukset ainoastaan siltä alueelta minne saa sädehoitoa. Muussa tapauksessa hiusten lähtöä ei esiinny.  Hiusten lähtö ei yleensä ole tällöin pysyvää. Yhtä kaikki heidän ei olsi tarvinnut ajaa päätänsä kokonaan kaljuksi mutta kumpikin halusi -toisistaan riippumatta- tehdä niin. Heidän asiansa,. että miksi. Itse en vain vielä osannut. Rohjennut sanosii varmaan joku. - Kuvittelenko sitten, että nahkapäisneä näyttäsin jotenkin sairaalta tms. - Kaljuus herättää edelleen ennakkoluuloja, eikä aina niin kovin myönteisiä. (- Tosin miesten osalta varmasti monta kertaa myönteisempiä kuin naisten osalta).     

Siis mikä sädehoito aiheuttaa hiustenlähtöä? Palovamman tyyppistä arpea kyllä tulee.

Hä? - Ei kai kyse ollut siitä, että edellinen olisi väittänyt sädehoidon auttavan millään tavoin hiustenlähdössä. - Hän vain kuvasi miksi kaksi hänen tuntemaansa henkilöä (miestä tai naista) olivat täysin kaljuja. - Ha, että  Kumpainenkin heistä oli saanut sädehoitoa. (Sädehoito on yleisesti käytetty syöpähoito).  Jotta sädehoito onnistuisi, niin sitä varten joudutaan poistamaan mahd. sädehoitoalueelta hiuksia, ei välttämättä kaikkia hiuksia vaan ainoastaan siltä alueelta, jolle hoitoa annetaan.

Mutta nämä hänen kohtaamansa hoitoa saaneet olivat halunneet ajaa päästään kaikki hiukset vaikka vähempikin (=vain hoitoa vaativa alue) siis olisi riittänyt. - Hiusten lähtö ei tällöin ole pysyvää vaan hoidon vuoksi poistetut hiukset yleensä kasvavat aikaa myöten takaisin

-  Hän itse ei halunnut ajaa päätään kokonaan "nahkapalloksi" koska aprikoi, että se saattaisi johtua -muun ohella siltä, että hän näyttäisi kekksoeltta e. hänen korvissaan mulkulta tai mahd. natsilta (= hänelle ei kovin toivottavan näköiseltä) Tai kokonaan kaljuksi ajamisesta hän luopunut myös mahd. rohkeuden puutteesta tai kenties siltä, että hän saattaisi näyyttää, ehkä sairaalta. -Lisäkis hän huomautti lopuksi, kuinka kaljuus herättää edelleen ennakkoluuloja. - Tosin miesten kaljuus vähemmän kuin naisten. 

Vierailija
298/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä täytyy tietty ymmärtää se, mikä milloinkin on ollut muotia. Menneinä vuosisatoina naisten ja miesten muoti on jyrkästi pidetty erillään, vaikka muoti on vaihdellut aikakausista riippuen. Miehet ovat toki esimerkiksi 1700-luvulla käyttäneet nykyisten naisten sukkahousujen kaltaisia vaatekappaleita, mutta ne ovat silloin olleet osa miesten vaatetusta. Tuskinpa silloisessa Ranskan kuninkaan hovissa kukaan mies pukeutui samanlaisiin mekkoihin kuin kuningatar Marie Antoinette, vaikka miehet nykyisyydestä käsin tarkasteltuna pukeutuivatkin tuolloin hyvin naismaisesti.

Vierailija
299/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esko Eerikäisen tyyli, edhardyt ja blingit. Ja sporttivaatteet muualla kuin urheillessa. Jos miehellä on nätti naama, tyylitajun puutteenkin voi helpommin antaa anteeksi. Ei väliä onko pitkätukkainen hippi tai pukumies.

Esko Eerikäienhän edustaa Suomessa oikeaa eliittiä jos ja kun uskomme ja luotamme Eliittikumppanit nimiseen nettitreffi palvelimen kykyyn seuloa ja löytää eliittiin kuuluville sinkuille potenttiaalisia ja toistensa kaltaiaisa valioyksilöitä kumppaniks;, maksua vastaan totta kai. 

Vierailija
300/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä täytyy tietty ymmärtää se, mikä milloinkin on ollut muotia. Menneinä vuosisatoina naisten ja miesten muoti on jyrkästi pidetty erillään, vaikka muoti on vaihdellut aikakausista riippuen. Miehet ovat toki esimerkiksi 1700-luvulla käyttäneet nykyisten naisten sukkahousujen kaltaisia vaatekappaleita, mutta ne ovat silloin olleet osa miesten vaatetusta. Tuskinpa silloisessa Ranskan kuninkaan hovissa kukaan mies pukeutui samanlaisiin mekkoihin kuin kuningatar Marie Antoinette, vaikka miehet nykyisyydestä käsin tarkasteltuna pukeutuivatkin tuolloin hyvin naismaisesti.

Tarkoitankin sitä, että naiset ovat varastaneet miesten perinteiset vaatteet ja värit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän