Millaista tyyliä kammoksut miehillä?
Naisille on oma ketju, tehdään myös miesten tyyleistä.
Kommentit (334)
Onahan se kalju joillain "tyyli" nykyään.
On eri asia olla kalju sen takia, kun tukka lähtee. Mutta olen kyllä siinä uskossa, että nykyisin monet sellaisetkin miehet, joilla tukkaa ihan hyvinkin olisi päässä, ajavat päänsä kaljuksi.
Koska se on muotia.
Tai se on helppo. Tms.
Juuri näin. Kalju on kammoksuttava tyyli. Kyseessä nimenomaan on tyyli, sillä 1900-luvulla vain ani harva ajeli päänsä, vaikka olisi taipumusta miestyypilliseen hiustenlähtöön. Julkkiskaljuja olivat Telly Savalas, Yul Brynner, Urho Kekkonen ja näiden lisäksi vain pari muuta.
Tyyli voi tarkoittaa muutakin kuin ulkoista olemusta.
- macho
- ylimielinen
- paras kaikessa
- puhuu muttei kuuntele
- itsekäs
- huono itsetunto
- tupakoi
- juo liikaa
- esittelee rahojaan
- ....saa jatkaa...
Maailman huonoiten pukeutunut kansa puhuu tyyleistä, hahaha älkää jaksako nolaa ittenne.
kaljuilla miehilla yleensä se ongelma takana että hiukset lähtee VAIN sieltä päälaelta. pitäisikö ne sivut jättää silti lepattamaan vai vedetäänkö sivusta yli peittämään? https://www.thesun.co.uk/fabulous/5292027/balding-men-share-funny-photos-of-their-hair-raisingly-bad-comb-overs/
tai http://www.azzli.com/wp-content/uploads/2013/05/Hairstyle-Fashion-Fun-of-Mens-7.jpg
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on pillufarkut?
en tiedä mutta I ja U ovat vierekkäin näppiksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kuin nauraa näitä kommentteja lukiessa.
Onneksi emme ole teitä naisia varten täällä maailmassa.
MGTOW
Relaa vähän. Ja miksi muuten sinua edes kiinnostaa lukea tällaista jos naiset tai naisten mielipiteet eivät kiinnosta?
Relaanhan minä, enhän muuten nauraisi jutuillenne
Oikeasti, tässä ketjussa on haukuttu kaikki mahdolliset tyylit.
Mitä ihmettä oikein kuvittelit? Että täällä on jokin kollektiivinen raati päättänyt, että chinot, loaferit ja irokeesi on nyt kaikkien maailman naisten mielestä kamalia ja kaikki muu on ok?
Kyllä täällä ihan jokainen vastaaja on kertonut vain oman yksilöllisen mielipiteensä, joka pätee ensisijaisesti häneen itseensä. Moni minun mieleeni oleva tyyli on täällä haukuttu, koska se on jonkun muun mielestä huono tyyli.
On vissiin lusikalla annettu?
Enkö saa nauraa haukkumisellenne?
Ja nyt menet henkilökohtaisuuksiin? Classy.
Vierailija kirjoitti:
- macho
- ylimielinen
- paras kaikessa
- puhuu muttei kuuntele
- itsekäs
- huono itsetunto
- tupakoi
- juo liikaa
- esittelee rahojaan
- ....saa jatkaa...
Boldasin kommentistasi ne kohdat, jotka ovat erittäin yleisiä tietämilläni panomiehillä ja muilla naisten keskuudessa erittäin suosituilla miehillä. Ehkäpä listasi ei oikein onnistunut?
M/39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kuin nauraa näitä kommentteja lukiessa.
Onneksi emme ole teitä naisia varten täällä maailmassa.
MGTOW
Relaa vähän. Ja miksi muuten sinua edes kiinnostaa lukea tällaista jos naiset tai naisten mielipiteet eivät kiinnosta?
Relaanhan minä, enhän muuten nauraisi jutuillenne
Oikeasti, tässä ketjussa on haukuttu kaikki mahdolliset tyylit.
Mitä ihmettä oikein kuvittelit? Että täällä on jokin kollektiivinen raati päättänyt, että chinot, loaferit ja irokeesi on nyt kaikkien maailman naisten mielestä kamalia ja kaikki muu on ok?
Kyllä täällä ihan jokainen vastaaja on kertonut vain oman yksilöllisen mielipiteensä, joka pätee ensisijaisesti häneen itseensä. Moni minun mieleeni oleva tyyli on täällä haukuttu, koska se on jonkun muun mielestä huono tyyli.
On vissiin lusikalla annettu?
Enkö saa nauraa haukkumisellenne?
Ja nyt menet henkilökohtaisuuksiin? Classy.
Jä lisäys vielä: kuten ensimmäisessä kommentissani kirjoitin: onneksi me miehet emme ole täällä teitä naisia varten.
Pukeudun siis juuri kuten haluan, en sinua varten, en ystävätärtäsi varten, en äitiäsi varten.
Saan silti nauraa listoillenne.
Vierailija kirjoitti:
kaljuilla miehilla yleensä se ongelma takana että hiukset lähtee VAIN sieltä päälaelta. pitäisikö ne sivut jättää silti lepattamaan vai vedetäänkö sivusta yli peittämään? https://www.thesun.co.uk/fabulous/5292027/balding-men-share-funny-photos-of-their-hair-raisingly-bad-comb-overs/
tai http://www.azzli.com/wp-content/uploads/2013/05/Hairstyle-Fashion-Fun-of-Mens-7.jpg
Miestyyppisessä hiustenlähdössä hiukset lähtevät ohenemaan ensin päälaelta tai ohimoilta. Tästä huolimatta kokonaan kaljuksi ajelu tuli muotiin vasta viime vuosikymmenellä. Linkissäsi olleet päälaenpeittokampaukset eivät olleet yleisiä aiemminkaan. Alemman linkkisi mies ei ole kalju, koska hänellä on vahva ja tasainen sänki päässään. Hän on vain leikannut itselleen hassun frisyyrin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- macho
- ylimielinen
- paras kaikessa
- puhuu muttei kuuntele
- itsekäs
- huono itsetunto
- tupakoi
- juo liikaa
- esittelee rahojaan
- ....saa jatkaa...Boldasin kommentistasi ne kohdat, jotka ovat erittäin yleisiä tietämilläni panomiehillä ja muilla naisten keskuudessa erittäin suosituilla miehillä. Ehkäpä listasi ei oikein onnistunut?
M/39
Tai sitten vietätte aikaa, liikutte ja olielette eri piireissä ja paikoissa, joissa naiset ovat hakemassa itselleen kumppania. t. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- macho
- ylimielinen
- paras kaikessa
- puhuu muttei kuuntele
- itsekäs
- huono itsetunto
- tupakoi
- juo liikaa
- esittelee rahojaan
- ....saa jatkaa...Boldasin kommentistasi ne kohdat, jotka ovat erittäin yleisiä tietämilläni panomiehillä ja muilla naisten keskuudessa erittäin suosituilla miehillä. Ehkäpä listasi ei oikein onnistunut?
M/39
Tai sitten vietätte aikaa, liikutte ja olielette eri piireissä ja paikoissa, joissa naiset ovat hakemassa itselleen kumppania. t. Eri
Ne mitkä ovat huono asia kull.ikaru.sellin aikaan ovat etu kun haetaan lapsille isää. Ja päinvastoin.
No nyt selvis Taukin tyylin salaisuus:
https://www.touchdandre.fi
Aika hiljaiseksi jättää tämän puljun tarjonta. Mies, ei, älä näytä tuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestyyppisessä hiustenlähdössä hiukset lähtevät ohenemaan ensin päälaelta tai ohimoilta. Tästä huolimatta kokonaan kaljuksi ajelu tuli muotiin vasta viime vuosikymmenellä. Linkissäsi olleet päälaenpeittokampaukset eivät olleet yleisiä aiemminkaan. Alemman linkkisi mies ei ole kalju, koska hänellä on vahva ja tasainen sänki päässään. Hän on vain leikannut itselleen hassun frisyyrin.
Hyviä huomioita. - Itse olen jo hyvin kaljuuntunut ja hieman vanhempi ja lydän ainakin kolme syytä miksi en ole halunnut ajaa päätäni aivan nahkapalloksi vaan käyn säännöllisesti trimmaaamssa ja siistimässä vielä jäljellä olevat "niskahiukseni" vaikka varmasti vähemmällä vaivalla pääsisin, jos ajelsin pääni aivan "nahkapalloksi" - saatatsiin selvityä siitä jopa itse, eikä minun tarvitsisi käydä lainkaan parturissa.
Ensimmäinen syy on se, että kun olin nuorempi niin kalju mies tarkoitti lähes aina samaa kuin Kekkonen. enkä minä syystä tai toisesta halunnut näyttää Kekkoselta. - jos joku tuolloin sanoim että näytän kekkoselta, niin se olisi tarkoittanut minun korvissani samaa kuin, että näytän mulkulta.
Kekkosen ajan jälkeen jossain vaiheessa julkisuuteen tuli kuvia uusnatseista, joista Suomenkin mediassa käytettiin myös ilmaisua skinheadit; dn kokenut tai tuntenut itseäni sen paremmin vanhaksi enkä uudeksi natsiksi ja jottei kukaan olettasii minun olevan, niin halusin pitää vielä jäljellä olevat hiukseni.
Kolmannessa vaiheessa huomaisin, että pari vanhoista tutuista yllätti tulemalla kaljupäisenä vastaan. - ;olemamt kyllä eri aikaan. Syynä oli tuolloin aloitetut sädehoidot. Sädehoidossa, joka kohdistetaan pään alueelle, menettää hiukset ainoastaan siltä alueelta minne saa sädehoitoa. Muussa tapauksessa hiusten lähtöä ei esiinny. Hiusten lähtö ei yleensä ole tällöin pysyvää. Yhtä kaikki heidän ei olsi tarvinnut ajaa päätänsä kokonaan kaljuksi mutta kumpikin halusi -toisistaan riippumatta- tehdä niin. Heidän asiansa,. että miksi. Itse en vain vielä osannut. Rohjennut sanosii varmaan joku. - Kuvittelenko sitten, että nahkapäisneä näyttäsin jotenkin sairaalta tms. - Kaljuus herättää edelleen ennakkoluuloja, eikä aina niin kovin myönteisiä. (- Tosin miesten osalta varmasti monta kertaa myönteisempiä kuin naisten osalta).
Itse vedin kaljuksi, vaikka sisäkumi ei vielä paistanutkaan pahasti. Makuasioita, mutta itse olen tyytyväinen lopputulokseen joten se ja sama mitä muut ovat mieltä. Se ehkä eniten harmittaa näin vasemmistolaisena, että moni helposti sijoittaa mielessään oletuksena äärioikeistoon kapeita ovat ihmisten ajatukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- macho
- ylimielinen
- paras kaikessa
- puhuu muttei kuuntele
- itsekäs
- huono itsetunto
- tupakoi
- juo liikaa
- esittelee rahojaan
M/39
Ne mitkä ovat huono asia kull.ikaru.sellin aikaan ovat etu kun haetaan lapsille isää. Ja päinvastoin.
On muuten raivostuttavaa tämä, että muka kiinnostaa. Kaikki ei ole sitä miltä näyttää. "Kiinnostus" voi olla myös pelkoa sanoa vastaan jos on altavastaajan asemassa. Nuorempana jouduin sietämään erään tällaisen korkeassa esimiesasemassa olevan pelimiehen jatkuvaa lähentelyä ja muutakin työhön liittyvää kiusantekoa. Pakko oli koittaa tulla toimeen, mutta en todellakaan koskaan vehdannut tyypin kanssa millään lailla. Enemmänkin ahdisti koko ihminen. Tämä on varmasti monilla se totuus mikä on sitten muista jotain karusellia. Miehiä ei ole empatiakyvyllä pilattu.
Ekovaatteet, metsuriparta ja vielä huonosti kasvanut, sekä päälaella ns. kiinalaisnuttura, vaikka mies on kaljuuntumassa. Tai sitten peruspera, jolla on liian pienet farkut ja iso maha farkkujen päällä, paitana etelästä ostettu t-paita ja lihavissa jaloissa varvassandaalit. En kyllä pidä ylisliipatuista homomiehistäkään, mutta eihän naisen tarttekaan heistä pitää.
Vierailija kirjoitti:
Itse vedin kaljuksi, vaikka sisäkumi ei vielä paistanutkaan pahasti. Makuasioita, mutta itse olen tyytyväinen lopputulokseen joten se ja sama mitä muut ovat mieltä. Se ehkä eniten harmittaa näin vasemmistolaisena, että moni helposti sijoittaa mielessään oletuksena äärioikeistoon kapeita ovat ihmisten ajatukset.
ei hätää, tolkun ihmiset eivät tuomitse ulkonäön perusteella joten tuo lienee lähinnä vasemmiston häpeä
Vierailija kirjoitti:
No nyt selvis Taukin tyylin salaisuus:
https://www.touchdandre.fiAika hiljaiseksi jättää tämän puljun tarjonta. Mies, ei, älä näytä tuolta.
Olinkin unohtanut tämän puljun, kiitos
Ja näytän tuolta jos toivon että naiseni mahtuu 25" farkkuminihameeseen joka ei mene edes reidestäsi.
Rehuparta, jota ei mitenkään hoideta, kunhan rehottaa. Suuta ei näy välistä. Inhottaa ajatuskin, miten siinä on ruuanjämiä ja räkää yms. On sitten tai ei, niin mielikuvana on.
Tai se, että sen parran letittää sellaiseksi piikkiletiksi siihen väpättämään. Inhottavan näköinen. Jos se parta on pakko olla, niin mahdollisimman siisti ja hyvin muotoiltu. Ja mieluummin lyhyt.
Pitkätukkahippien aika on mun mielestä mennyt. Ja vanhempi mies pitkine tukkineen tai ponnareineen on vanha pieru eikä mitään muuta.
Liialliset tatuoinnit, varsinkin kun ne alkaa jo lähestyä naamaa, esim. kaula kuvioitu. Näyttää vaan likaiselta ja ällöltä.
Nenärengas, ei kiitos. Kuvitteelekohan nää rengasnenät, että tässä menee kylän suurin sonni? Räkäläntiltä se näyttää, kun se siinä nenänpäässä killuu.
Ylimielinen asenne, joka siis näkyy. Ollaan niin kuin ei näkisikään ketään muita olevan olemassakaan.
Alkoholismi. Sitä nyt ei tarvi edes perustella.
Työtön, joka ei viitsi tehdä elettäkään että hakisi töitä tai tekisi mitään järkevää, muuta kuin laiskottelee ja selitys kaikkeen on, että kun ei ole töitä.
Keski-ikäinen autokauppias-tyyli. Lyhyissä jaloissa leveälahkeiset vanhanaikaiset kenkien alle ulottuvat prässihousut, ison mahan päällä vaaleanpunainen paita ja ikiaikainen solmio, kulahtanut pikkutakki, lahkeitten alta pilkistää kenkien piikkikärjet. Jostain syystä näillä tyypeillä on aina lyhkäset jalat. Rasvalla vedetty tukka ja pulisongit. Näitä siis näkee vieläkin, vaikka luulis että ne on jääneet vähintään 80-luvulle.
Kaikki ne, jotka luulee, että helteellä saa olla ilman paitaa yleisellä paikalla. Tai jos pitää olla paita, niin sitten se saa olla haalistuneenpunainen painijanpaita siis hihaton. Oli sitten iso maha tai pyykkilauta. Paidattomuus ei käy kuin uimahalliin tai-rannalle. Niin se nyt vaan on.
Naisenhakkaajat. Joskus se näkyy ulospäin, sori vaan. Naamasta ja olemuksesta.
Gootti
Surffityyli aikuisella
Caprihousut