Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikunnanopettajat = SADISTEJA

Vierailija
20.09.2018 |

En ole koskaan tavannut oikeasti lasten terveydestä ja hyvinvoinnista kiinnostunutta liikunnanopettajaa.

Haluavat vain nöyryyttää lapsia.

Kommentit (190)

Vierailija
81/190 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki liikunnanopettajat. Omista peruskoulun ja lukion opettajista kaksi oli ihan kivoja ja loput todella hyviä. Samoin myös samanikäisillä kavereilla ollut pääosin hyviä opettajia.

t. Viime kevään ylioppilas

Vierailija
82/190 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erikseen muista opetettiinko meillä peruskoulussa 90-2000 -lukujen taitteessa lajien sääntöjä. Oletan että opetettiin, koska en asiasta ole katkeroitunut. Ala-asteen liikunnanopettaja opetti myös lukuaineita joissa olin hyvä, joten sain liikunnassa kannustusta ja ymmärrystä. Yläasteen liikunnanopettaja oli aito liikkamaikka ja muutti kivatkin lajit vastenmielisiksi tavalla tai toisella, jos ei niissä ollut hyvä.

Ei hyvä matematiikan opettajakaan taputtele valmiiksi osaavia päälaelle ja sano huonommin menestyville että laskekaa nyt vain älkääkä valittako. En ymmärrä miksi liikunnanopettajilta sellainen hyväksytään. Ehkei nykyään enää hyväksytäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/190 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne pakolliset uinnit oli kyllä ihan kauheita. Ja ne jatkuvat pallopelit... Aina korista, sählyä, pesistä, lentistä ja blaablaablaa.

Olis ollu kivaa jos ois saanu lähteä itsekseen lähelle lenkkeilemään. Kuntopiirit oli myös kivoja. Tommoset joukkuepelit oli huonoja koska kaikki ei vaan ole joukkueurheilijoita. Itse olen nimenomaan YKSILÖurheilija. Juoksen AINA yksin, ei missään nimessä ketään seuraksi mukaan eikä myöskään salille. Haluan liikkua aina yksin joten nuo pallopelit oli ihan täyttä p*skaa eikä niissä edes saanut mitään liikuntaa. Kaikki seisoi paikallaan ja porukan 1 koripalloilija teki siellä jotain 😂

Ja ainiin tottakai joukkueet valittiin aina niin että joku 1 tyyppi valitsee itselleen joukkuetoverit. Sitte joku raukka jäi aina viimeiseksi... Kamalaa

Itsekseen lenkkeilemään. Ei hyvää päivää.. mitähän muuta olisi arvon neidille saanut olla? Kokeiden kysymykset olisi saanut keksiä itse ja sitten vastata niihin? 

Mun arvosanat oli kaikessa aina 8-10 joten ei tarvinnut semmoista, osasin muutenkin. Pus😘

Olit se eturivin nynnytyttö, joka osasi kyllä lukea pimeässä huoneessa piilossa, mutta kun oli aika ottaa paikka laumassa, jäi jakojäännökseksi.. ihan yksinään.. 

Vierailija
84/190 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten liikkuminen tosi tärkeää. On tärkeää pysyä lapsesta asti normaalipainoisena. Toivottavasti lääkärit ja terveydenhoitajat osaavat puuttua ajoissa lasten ylipainoon. Ylipainoinen lapsi on erittäin todennäköisesti ylipainoinen myös aikuisena.

Onhan se todellakin tärkeää. Ja että lapsi voisi saada liikunnasta iloa, niin tulisi liikkuminen tavaksi. Harmittavan usein vain kuulee tarinoita siitä, miten ne liikuntatunnit ovat tehneet liikunnasta epämiellyttävää. Näin ei todellakaan pitäisi olla.

Vierailija
85/190 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tykännyt ilmaisutaidosta tai matikasta mutta ne nyt vaan oli! Ei voi mitään koittakaa päästä asiasta yli😂

Koulussa nyt vaan ei kaikki ole kivaa. Oivoi. :D

Vierailija
86/190 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne pakolliset uinnit oli kyllä ihan kauheita. Ja ne jatkuvat pallopelit... Aina korista, sählyä, pesistä, lentistä ja blaablaablaa.

Olis ollu kivaa jos ois saanu lähteä itsekseen lähelle lenkkeilemään. Kuntopiirit oli myös kivoja. Tommoset joukkuepelit oli huonoja koska kaikki ei vaan ole joukkueurheilijoita. Itse olen nimenomaan YKSILÖurheilija. Juoksen AINA yksin, ei missään nimessä ketään seuraksi mukaan eikä myöskään salille. Haluan liikkua aina yksin joten nuo pallopelit oli ihan täyttä p*skaa eikä niissä edes saanut mitään liikuntaa. Kaikki seisoi paikallaan ja porukan 1 koripalloilija teki siellä jotain 😂

Ja ainiin tottakai joukkueet valittiin aina niin että joku 1 tyyppi valitsee itselleen joukkuetoverit. Sitte joku raukka jäi aina viimeiseksi... Kamalaa

Itsekseen lenkkeilemään. Ei hyvää päivää.. mitähän muuta olisi arvon neidille saanut olla? Kokeiden kysymykset olisi saanut keksiä itse ja sitten vastata niihin? 

Mistä sä tiedät onko hän mies vai nainen?

No jos on mies niin on perkele todellinen lapanen.

Vierailija
87/190 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnilla annetaan haukkua ja töniä muita. Mielestäni ei kuulu reiluun peliin, ilmeisesti jäähy olisi näille palkinto. Eipä kovin pidetty aine ole.

Vierailija
88/190 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo muistan, meillä yksi sadisti heitti jalkapallon sorakentälle ja sanoi, että pelatkaa 2 tuntia. Kenelläkään ei ollut hajua säännöistä paitsi niillä, jotka harrastivat futista. Numerot tietenkin tulivat tämän mukaan, eli ketkä harrastivat vapaa-ajalla, 10 ja ne jotka EIVÄT, 5-6. Tietenkään opettaja ei opettanut!!

Tämä oli minunkin kokemukseni. Mitään ei opetettu. "Hyvät" osasivat ja "opettaja" kehui. "Huonot" olivat tiellä ja "opettaja"kin pilkkasi.

Vierailija
89/190 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnilla annetaan haukkua ja töniä muita. Mielestäni ei kuulu reiluun peliin, ilmeisesti jäähy olisi näille palkinto. Eipä kovin pidetty aine ole.

Se on oppitunti elämään. Ei sitä voi lopun elämäänsä elää siellä mamman ja papan selän takan kirjoja lukien ja kymppejä tavoitellen. Tulee aika, jolloin mennään omillaan elämään ja siellä tulee kyynärpäätä. Liikuntatunnit on hyvää valmistautumista siihen.

Vierailija
90/190 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ne tunnit on aina olleet yhtä h-vettiä. Olen kömpelö enkä oikeasti ymmärrä mitään pallopelien sääntöjä, enkä edes näe koko palloa. :( Minut on myös laitettu suunnistamaan yksin ja myöhemmin olin päätynyt useamman kilometrin päähän muista enkä tiennyt ollenkaan, missä olin. Opettajalla kesti tunti löytää minut metsästä.

Opettajat ovat aina pitäneet minua laiskana tämän takia, vaikka oikeasti minulla on hahmotushäiriö ja se näkyy nimenomaan kartan lukemisessa, pallopeleissä, kehonhallinnassa ja kaikessa liikunnassa. Opettajat eivät ole ymmärtäneet ikinä tätä. Lukiossa en pystynyt menemään tunneille ollenkaan, koska ryhmässä olivat ne kaikista pahimmat kiusaajat ja ahdisti liikaa. Myöhemmin ne kurssit täytyy kuitenkin suorittaa, mutta siirsin niitä myöhemmäksi. :(

Vierailija
91/190 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ne tunnit on aina olleet yhtä h-vettiä. Olen kömpelö enkä oikeasti ymmärrä mitään pallopelien sääntöjä, enkä edes näe koko palloa. :( Minut on myös laitettu suunnistamaan yksin ja myöhemmin olin päätynyt useamman kilometrin päähän muista enkä tiennyt ollenkaan, missä olin. Opettajalla kesti tunti löytää minut metsästä.

Opettajat ovat aina pitäneet minua laiskana tämän takia, vaikka oikeasti minulla on hahmotushäiriö ja se näkyy nimenomaan kartan lukemisessa, pallopeleissä, kehonhallinnassa ja kaikessa liikunnassa. Opettajat eivät ole ymmärtäneet ikinä tätä. Lukiossa en pystynyt menemään tunneille ollenkaan, koska ryhmässä olivat ne kaikista pahimmat kiusaajat ja ahdisti liikaa. Myöhemmin ne kurssit täytyy kuitenkin suorittaa, mutta siirsin niitä myöhemmäksi. :(

Joutuuhan lukihäiriöisetkin menemään äidinkielen tunneilla ja värisokeat kuvaamataidon tunnille. Miksi sinä saisit olla joku poikkeus?

Vierailija
92/190 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysiluokkalaisten tyttöjen hikoilua on mukava katsoa.

Vierailija
93/190 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ois lukion tyttöjen liikunnan ope . Kyllä kannustaisin ja ohjaisin.

Uintia ja voimistelua aamusta iltaan.

Vierailija
94/190 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ettei yksikään liikunnanopettaja ole tullut vielä kommentoimaan. Nythän on koulujen lomat.

Vierailija
95/190 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaava ketju äikän opettajista. Teillä on yhteistä! :)

Vierailija
96/190 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkansa. Jos tyttöjen liikunnanopettaja ei itse kärsi kivuliaista kuukautisista, ei se voi myöskään käsittää, että oppilas voi niistä kärsiä ja silloin EI revitä ja riehuta liikuntatunnilla mukana!

Kuukautiset eivät estä yrittämistä.

Vierailija
97/190 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pullamössöä saa vähän käskeä liikkumaan ja ei se koululiikunta teidän haluanne liikkumiseen pilannut vaan kotikasvatus. Mitä muuta minun pitäisi tehdä työssäni?

Vierailija
98/190 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuuhan lukihäiriöisetkin menemään äidinkielen tunneilla ja värisokeat kuvaamataidon tunnille. Miksi sinä saisit olla joku poikkeus?

En ole jolle vastasit. 

Toki olet oikeassa, nyt ei siitä ollutkaan kyse. 

Kuvaamataidon opettajissa en ole törmännyt sadisteihin, en myöskään äikässä ja matikassa. 

Sen sijaan liikunnanopettajissa olen ja lukuisat lähipiiristäni ja vähän ulkoakin. 

Tämä oli alkuperäinen aihe, josta poikkesi kyllä kirjoittaja, jota kommentoit myös. 

Vierailija
99/190 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on oppitunti elämään. Ei sitä voi lopun elämäänsä elää siellä mamman ja papan selän takan kirjoja lukien ja kymppejä tavoitellen. Tulee aika, jolloin mennään omillaan elämään ja siellä tulee kyynärpäätä. Liikuntatunnit on hyvää valmistautumista siihen.

:D

Vierailija
100/190 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole jolle vastasit. 

Toki olet oikeassa, nyt ei siitä ollutkaan kyse. 

Kuvaamataidon opettajissa en ole törmännyt sadisteihin, en myöskään äikässä ja matikassa. 

Sen sijaan liikunnanopettajissa olen ja lukuisat lähipiiristäni ja vähän ulkoakin. 

Tämä oli alkuperäinen aihe, josta poikkesi kyllä kirjoittaja, jota kommentoit myös. 

Et ole törmännyt niissä aineissa sadisteihin, koska olet pärjännyt niissä kohtalaisesti. Itse taas olen törmännyt heissä sadisteihin, koskan en pärjännyt, mutta en liikunnassa, jossa pärjäsin.

Joko tajusit pointin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä