Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei KERROSTALOKYYLÄT, minkälainen teidän elämä oikeasti on?

Vierailija
20.09.2018 |

Veikkaan että melko surullinen elämä. Ette taida olla kovin tyytyväisiä itseenne ja elämäänne?
Vinkki: Kun seuraavan kerran mietit raottaa verhoa, tai höristelet korviasi naapurisi oven takana, taikka seisot ovisilmällä odottamassa, niin luovu ajatuksesta, ja tee jotain itsesi hyväksi. Saattaa elämänlaatu parantua ja pakkomielteinen kyylääminen loppua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran muuten tuollainen naapuri joka ihan selvästi odotti usein oman oven takana ja astui ulos juuri sen jälkeen kun itse avasin oven. Sitten muka puolihuolimattomasti jotain yleistä small talkia ja väliin jotain utelu kyselyitä. En ollut kertonut tästä mitään muille kun ajattelin, että asia torpattaisiin tyyliin: äläs nyt kuvittele. Jotenkin olin vaan varma, kyllä sen vaan huomasi että ei ollut vain sattumaa. Sitten kun eräs toinen henkilö oli huomannut saman (eräs joka kävi usein meillä) olin aivan varma asiasta, en nimittäin ollut sanonut hänelle mitään tuosta että epäilystä aikaisemmin. Oli kyllä paljon muutakin outoa mikä paljasti tuon henkilön ammattikyyläksi. En tiedä tajusiko ikinä itse että paljastui. Ei ollut kuitenkaan kovin fiksu ja mm. huomasin että esim. valehteli. Ei varmaan kuitenkaan itse tajunnut mitä huomasin ja mistä.

Vierailija
2/9 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyyläyshuone eli siis sellainen, joka on aina pimeänä ja jossa on kaukoputki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Olen ihan tyytyväinen elämääni. Olen vain pirun utelias! Työssäkäynti kyllä rajoittaa harrastustani aika tavalla. Ja tällä hetkellä mulla on niin tylsiä naapureita ettei niissä ole oikein kytättävää.

Vierailija
4/9 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli jännittävää, kun joku haettiin poliisiautolla oven edestä. Yleensä ei kovin tapahtumarikasta. Olen pitkäaikaissairas enkä ole työelämässä, ei ole paljon välineitä parantaa elämänlaatua.

Vierailija
5/9 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma parvekkeeni sijaitsee niin, että kun olen siellä kesällä kastelemassa kukkiani, tuntuu, että minun luullaan kyttäävän.  Nyt on vain niin, ettei minua kiinnosta ohikulkevat ihmiset. Kurkistan 1. kerroksen ikkunasta, millaiselta ilma näyttää, näkyykö lintuja. Mutta ei kiinnosta seurata ohikulkevia ihmisiä. Siksi en juuri tunnekaan taloon muuttaneita, varsinkin talvella moni uusi asukas on minulle outo. Lähikaupan kassakin on asunut talossa (tosin eri rapussa) pari vuotta, enkä minä ole häntä nähnyt/huomannut kuin työpaikallaan.

Vierailija
6/9 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhaiselle alottajalle kysymys. Minkälaista sinun ja sinunkaltaisten elämä oikeasti on. Ette taida sairaudentunnottomuudeltanne havaita että olette sairaita päästänne. Vinkki: Kun seuraavan kerran luulettte että joku kyttää teitä niin luovu ajatuksesta että joku kyttäisi teitä ja olisi kinnostunut teistä. Saattaa teidän elämänlaatu parantua ja pakkomielteinen ocd-ajattelu olemattomasta "kyyläämisestä" loppua.

Vierailija
7/9 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm... Olen ihan tyytyväinen elämääni. Olen vain pirun utelias! Työssäkäynti kyllä rajoittaa harrastustani aika tavalla. Ja tällä hetkellä mulla on niin tylsiä naapureita ettei niissä ole oikein kytättävää.

Ei ammattikyylä voi olla työssäkäyvä. Olet ihan amatööri. Ammattikyylän pätevyyden pystyy saavuttamaan vain eläkeläinen, sairauseläkeläinen tai työtön.

Vierailija
8/9 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyy läämistä ja sen jälkeen pelkäämistä, varmaan.

Vierailija
9/9 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylärit pitää taloyhtiöiden varastelevat narkit ja roskakatokseen huonekalujaan dumppaavat kurissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan