Miksi abortti on muka ok aina ja joka tilassa
Eihän se ole.
Joka kertahan se on tappo. Ihmisen tappo. Hyväksyn itse asian kun syy on pakottava. Kuten sairaus tai raiskaus tms. Mutta abortteja tehdään suurimmaksi aivan vain itsekkäistä mukavuussyistä ja minusta se on väärin.
Eihän eutanasiastakaan keskustella pohjalta että tapetaan vaan kaikki jotka on huonokuntoisia.
Kommentit (219)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki abortit voitaisiin aivan hyvin välttää sillä, että miehet sterilisoitaisiin ja lisääntyminen hoidettaisiin spermapankeilla.
Kaikkien naisten sterilointi voisi olla enemmän paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt aborttivastustajat vastauksia! Hop Hop.
Ihan oikeastiko te abortin kannattajat haluatte, että jos ehkäisystä huolimatta tulen raskaaksi niin joutuisin pitämään sen sisälläni ja synnyttämään? Menisi monelta naiselta iäksi sakset kiinni, itsemurhat ja terapian tarve lisääntyisi ja epätoivoiset naiset yrittäisivät kaikin keinoin vahingoittaa alkiota ja sikiötä. Sitäkö te toivotte? Vahingon sattuessa äideillenne, siskoillenne ja tyttäreillenne? Vakavasti vammaisille? Narkkareille?
Ja jos näin niin hitto että oon onnellinen että te ette ole päättämässä tästä asiasta. Saira katsantokanta.
Ei tietenkään saa tehdä aborttia koska se on murha. Jos abortin vastustajan 10-vuotiaan tyttären raiskaa narkkari aiheuttaen HIV: n niin tyttärelle kuin tulevalle lapsellekin, mt-ongelmista puhumattakaan, niin ei saa tehdä aborttia.
Paitsi että raiskauksen uhri saa koska ei se abortti sittenkään ole murha. Ei kun häh?
Siis no ainakin ihan varmasti se pikkuinen tytär oli pukeutunut väärin ja oli oma syy!!!!!
Mä hyväksyn abortin, mutta ymmärrän kyllä myös miksi niitä vastustetaan. Joo, sikiö on vain solumöykky, mutta kun abortti tehdään, niin siltä solumöykyltä viedään mahdollisuus kehittyä ihmiseksi. Se ei voi mitenkään puolustautua. Siitä kuitenkin ajan myötä tulisi lapsi, oikea ihminen. Mun sisko aikoinaan harkitsi aborttia, ei kuitenkaan tehnyt, ja nyt hänellä on poika. Joskus ajattelen mitä oltaisiinkaan menetetty, jos aborttiin olisi päädytty.
Salamöykky se tosiaan onkin niille miehille joilla on vaimot !!!! Naimisissa olevat miehet hyppii naimassa milloin missäkin . Vaimot soittelee missä olet ja miehen sylissä istuu tuoreempi . Juu töissä . Kädet ja munat täynnä työtä . Tosi möykkyjä , viedään ne möykyt niille miehille niiden vaimolle hoitoon .
Koska ihmisellä on oikeus fyysiseen itsemääräämisoikeuteen. Sinulta ei voi ottaa väkisin luuydintä, elimiä tai edes verta, vaikka se olis ainoa keino pitää joku hengissä. Ei edes siinä tapauksessa, että olisit lähtenyt omasta aloitteestasi liikenteeseen ja joutunut onnettomuuteen, vaikka hyvin tiesit että osa ajoneuvoista voi olla viallisia ja ajoneuvon kuljettaminen voi hyvin johtaa onnettomuuteen, minkä seurauksena joku voi tarvita vertasi tai elimiäsi.
Vainotkaa miehiä . Miehille tehty sterilisaatio on helppo ja nopea .
Vierailija kirjoitti:
Koska ihmisellä on oikeus fyysiseen itsemääräämisoikeuteen. Sinulta ei voi ottaa väkisin luuydintä, elimiä tai edes verta, vaikka se olis ainoa keino pitää joku hengissä. Ei edes siinä tapauksessa, että olisit lähtenyt omasta aloitteestasi liikenteeseen ja joutunut onnettomuuteen, vaikka hyvin tiesit että osa ajoneuvoista voi olla viallisia ja ajoneuvon kuljettaminen voi hyvin johtaa onnettomuuteen, minkä seurauksena joku voi tarvita vertasi tai elimiäsi.
Toiselta voidaan kuitenkin ottaa koko elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiselta voidaan kuitenkin ottaa koko elämä.
Ja onnettomuuden seurauksena joltain voidaan ottaa elämä, koska sinä itsekkäästi lähdit ajelulle etkä sitten kuitenkaan luovuta munuaistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen lapsen pitää saada syntyä toivottuna
Kyllä. Ja jokaisen naisen pitää saada nussia ehkäisi tai ei. 🤪
Etenkin huolimattomien naisten pitää saada nussia... 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkin huolimattomien naisten pitää saada nussia... 😂
Si si. He just teettävät eniten abortteja.
Miehet vastuuseen kirjoitti:
Vainotkaa miehiä . Miehille tehty sterilisaatio on helppo ja nopea .
Naisille myös helppo tähystyksessä.
Paljon on murhaajia Suomessa tällä näkiksellä ja minä myös. Eiköhän tuo liene jokaisen oma asia. Ne jotka ei aborttia salli niin niille että älkää tehkö. Jättäkää muut rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki abortin kannattajat voisivat miettiä sitäkin vaihtoehtoa, että vanhempansa olisivat tehneet abortin.
Olisitteko halunneet sitä?
Kyllä ihan varmasti olisin harmitellut kohta 60 vuotta, jos en olisi koskaan syntynyt!
Abortin vastustajien argumentit ovat aina niin järkeviä ja aina samoja.
Olen kahden lapsen äiti. Ennen lasten syntymää suhtautumiseni aborttiin oli mutkattomampi, nykyisillä kokemuksillani se on ehkä hieman muuttunut sävyltään, mutta yhtä kaikki, hyväksyn abortin silloin, kun sille on järkevä syy.
Alun perin meidän piti pysyä yksilapsisena perheenä, mutta nuorempi näemmä "päätti saada alkunsa" ja niin teki, ehkäisystä huolimatta. Alkujärkytys oli melkoinen, mies myötäili minun kantojani ja oli sitä mieltä, että toimitaan niin kuin minusta parhaalta tuntuu. Siinä tilanteessa tuntui, etten ihan todella halua toista lasta, mutta silti mikään osa minusta ei kyennyt sitä toistakaan päätöstä tekemään. Alkuraskaus meni aikamoisessa tunnemylläkässä, mutta nyt kun lapsi on jo touhukas leikki-ikäinen, en tekisi mitään toisin. Silti ymmärrän myös niitä, jotka vastaavassa tilanteessa päätyvät toiseen ratkaisuun. Meillä elämäntilanne oli kuitenkin hyvä, ja resurssit myös toiselle lapselle olivat olemassa, kun vaan sai itsensä asian kanssa tasapainoon. Meitä oli ja on kaksi vanhempaa vastuuta kantamassa, eikä meillä edelleenkään ole mitään suurperhettä.
Olen myös kokenut keskeytyneen keskenmenon, jolloin jouduin 12 viikolla keskeytykseen ja komplikaatioiden takia lopulta kaavintaan. Jokainen, joka ajattelee abortin (joka käsittääkseni tehdään ihan samoilla proseduureilla) olevan vain kevyt ja huomaamaton toimenpide, on väärässä. Ei ollut kevyttä eikä helppoa ainakaan omassa tapauksessani, toki omaa tilannettani väritti keskenmenon tuottama suru. En tiedä, varmaan varhaisilla viikoilla huomaamattomampaa, mutta itse olin kyllä toipilas vielä operaation jälkeenkin jonkin aikaa.
On abortteja ja on abortteja, ja uskon, että harva siihen kovin kevein perustein lähtee. Ja jos lähtee, herää kysymys, olisiko tilanne yhtään sen parempi jos lapsi syntyisi.
Yliksen oikeistojonnet kuvittelevat että abortit kieltämällä he saavat jotenkin itselleen sen kaipaamansa blondivaimon joka aina iltaisin levittää haaransa heille ja kutittelee kaukapartaa aktin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki abortin kannattajat voisivat miettiä sitäkin vaihtoehtoa, että vanhempansa olisivat tehneet abortin.
Olisitteko halunneet sitä?On eri asia olla suunniteltu kuin vahinko. Minä olin vahinko ja olen koko ikäni saanut kuulla siitä. Et vastaus kysymykseesi: kyllä. Olisin mieluummin halunnut olla suunniteltu.
Myös minä olen vahinko, suhteellisen nuorille vanhemmille, jotka joutuivat suvun pakottamana naimisiin, koska minä synnyin. Sellaista perusmaaseudun settiä, ei edes uskonnollista millään tavalla, mutta todella vanhanaikaista.
Jee. Ihan hirveen kiva. Kärsin asiasta edelleen ja isäni vihaa minua vieläkin elämänsä pilaamisesta. Äitiä ei voisi myöskään vähempää kiinnostaa miten minulla menee. Ikää on jo melkein 40 meikeläisellä, traumataustasta ja sen vaikutuksista arkipäiväiseen elämään ei tarvitse edes puhua.
No miksi raiskaajan "lapsen" "tappo" sitten on oikein? Ei ne raiskausgeenit periydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea, miehet nussikoon keskenään.
Nyt aborttivastustajat vastauksia! Hop Hop.
Ihan oikeastiko te abortin kannattajat haluatte, että jos ehkäisystä huolimatta tulen raskaaksi niin joutuisin pitämään sen sisälläni ja synnyttämään? Menisi monelta naiselta iäksi sakset kiinni, itsemurhat ja terapian tarve lisääntyisi ja epätoivoiset naiset yrittäisivät kaikin keinoin vahingoittaa alkiota ja sikiötä. Sitäkö te toivotte? Vahingon sattuessa äideillenne, siskoillenne ja tyttäreillenne? Vakavasti vammaisille? Narkkareille?
Ja jos näin niin hitto että oon onnellinen että te ette ole päättämässä tästä asiasta. Saira katsantokanta.