Millaiset ulkonäköpiirteet miehessä kiehtovat sinua?
Entä mikä miehen ulkonäössä on totaalinen turn-off?
Kommentit (117)
fdgppogrkogrglrg kirjoitti:
No miehekkyys kiehtoo aina, en voi sille mitään. xDD Eli siis möree ääni, ja tosi vahva ja roteva ja sellanen miehekäs. :DDD Se vaan kiehtoo en voi sille mitään.. :D
Ja sitte... on paljon erilaisia juttuja, vaikee sanoo vaan yhtä. :) Varmaan myös se et välittyy sellanen hyväntahtonen ja oikeudenmukanen mukava luonne. :) Eli kusipäät sun muut ei vaan sytytä... :p
. T.ellu 30 vee :p
1) Hyvä ryhti
2) Sellaiset luonnolliset lihakset, jotka tulee fyysisestä työstä (joo, olen heikkona kädentaitoisiin duunareihin). Lisäksi isot...kädet ja jos vielä käsivarsissa näkyy suonet niin...
3) Hieman "kirveellä veistetyt" eli sellaiset rosoiset piirteet. Enkä rosoisuudella tarkoita todellakaan mitään jännämiehiä, vaan sellaisia vähän eränkävijämäisiä ei-siloposkenpiirteitä.
Minua ei kiehdo mm:
Bodarit
Tatuoidut muka-kovat jätkät
Huonoryhtiset laiheliinit (tyyliin nistit)
Sellainen vaaleanko/ vaalea maantie, leveä hymy, korkeat poskipäät, harteikas ja käsissä voimaa, hymyilevä ja kiltit iloiset silmät omaava. Hyvät hampaat, ehkä hymykuopat tai -viivat, itsevarma, positiivinen ja rauhallinen. Sellainen joka näyttää siltä, että liikkuu ja voi hyvin. Tyylikkäät, perusvaatteet.
Turn off on sellainen lihaskasa salilekajavika. Myös sellainen tummahiuksinen pelimies joka rakastaa peilikuvaansa ällöttää.
Ei mitään hirveän yllättävää tässä keskustelussa. Naisten ihannemies ulkoisesti on kuin yhdestä puusta veistetty: kaikki naiset haluvat saman miehen.
Mikään ihan lihakseton,laiha rimpula ei sytytä.
- sama juttu ^ ehkä ainoo mikä ei voi sytyttää on just toi. :D
No on mulla ollu joskus pienikokosiaki miehiä, mutta niil on ollu ees vähän silti lihasta.... Mut siis ihan sellanen oikeesti ylihoikka ja sit sellane ettei oo lihasta eikä läskiä, eli ihan sellanen heikko nii se ei kyl sytytä yhtää...
ja joo pitkistä miehistä tykkään, ne kiinnittää huomion. :)
Vierailija kirjoitti:
Miehet joista olen kiinnostunut ovat olleet keskenään aika erilaisia. Yhteisenä tekijänä ainoastaan kiehtovat/kauniit silmät ja pituus. Olen itse 170cm ja miehen tulee olla ainakin 10cm pidempi. Ruumiinrakenteiltaan on ollut hoikempaa ja rotevampaa,normaalipainoisia ja yksi lievästi ylipainoinenkin. Mikään ihan lihakseton,laiha rimpula ei sytytä. Mutta tärkein juttu on silmät!
Ja nämä siis jos vain ulkonäköä mietitään. Okei liittäisin tuohon myös hyvän tuoksun,puhtauden,siistit vaatteet ja miellyttävän tyylin. Jos luonteeseen ja persoonaan mennään niin fiksuus,huumorintajuisuus,hyväntahtoisuus ja ystävällisyys vetävät puoleensa. Samanlainen huumorintaju on todella tärkeää.
Pidän vähän "homssuisen" tyylisistä (HUOM. hygieniastaan huolta pitävistä) miehistä, muttei erikseen mtn tyyppiä ole. Huomaan kiinnittäväni huomiota käsiin ja hartialinjaan.
Turn-on pisamat, hiukan ehkä leikkisä ja veitikkamainen hymy.
Turn-off likaiset hiukset ja merkittävä ylipaino.
Duunarit! Kuolaan rakennusmiehiä päivittäin, kun käyvät lounaalla. Itse pikkusievänä aulatyttönä saan heistä kiksejä! Olen superujo, joten jos joku flirttailee niin hämmennyn eikä mistään tule mitään :D
Isot kämmenet, raksavaatteet, siniset tai vihreät silmät. Hymy ja rentous.
Niin ja turn offina maailman omistajat, pulleat pukumiehet :( Syy miksen mene pikkujouluihin.
Vierailija kirjoitti:
Tumma, n.185cm, säännölliset jopa hieman kauniit kasvot, tasainen iho ja tummat kulmakarvat. Sopivasti lihasta, ei liiaksi ja kauniit suorat ja vähän lihaksikkaat jalat. (ei kuitenkaan kehonrakentaja tms)
Ihan mielenkiinnosta, laittaisitko kuvan miehestä jolla on mielestäni 'sopivasti lihasta'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumma, n.185cm, säännölliset jopa hieman kauniit kasvot, tasainen iho ja tummat kulmakarvat. Sopivasti lihasta, ei liiaksi ja kauniit suorat ja vähän lihaksikkaat jalat. (ei kuitenkaan kehonrakentaja tms)
Ihan mielenkiinnosta, laittaisitko kuvan miehestä jolla on mielestäni 'sopivasti lihasta'.
*mielestäsi
En tykkää taiteellisesta, vahaleteistä jotka rakastavat itseään. Pidän heitä pelleinä joilla on noussut muutama kehu päähän.
Itselleni on turn on pianisti kädet, sellaiset todella pitkät sormet mutta ei paksut.
Toinen asia mikä miellyttää silmää on ns. maratonari ulkonäkö, eli hoikka mutta jäntevät ohuet lihakset.
Isoin turn off minulle on "En minä mitään six-packiä tarvitse kun tynnyri on jo tässä" tyyppiset miehet. Kaljamaha ja yleinen itsestään piitaamuus.
En tykkää takaletti-taikinanaamoista, pulleista, bodareista, persjaloista enkä karvaisista miehistä.
Tykkään lyhyistä hiuksista, hymykuopista ja miehekkäästä leuasta (ei kuitenkaan mikään ridge). Blondit miehet yleensä miellyttää enemmän kuin tummat.
Pituudella ei ole oikeestaan väliä.
Jos miehellä on vaaleat silmät Esim. siniset ja tumma tukka (+ parta), niin Vau!!❤ Tää on ollut pikku tytöstä asti ja näköjään vieläkin.😆
Ylipaino on turn off. Mä olen itse ollut ylipainoinen, lapsena tosin, enkä takaisin halua. Se oli ihan hirveetä.
Yhden ainoan kerran kinnasi ulkonäköjuttuun siihen että miehellä oli lyhyet nakkisormet. Eli tajusin pitäväni vähän luisevista, jopa hintelistä runoilija-/tutkijatyypeistä. Tämä mieltymys on tuhon tie, koska ne luisevat tummat ihanatmiehet ovat nyt, parin vuosikymmenenkin päästä ikisinkkuja.
Mutta siis jokin ei-arkinen vetoaa. Muuten ei mitään väliä, olen seurustellut itseäni puolta päätä lyhyemmän kanssa, ja hyvin epätodennäköisten kanssa, kunhan on Sitä Jotain.
Pituus. Sopivasti lihaksikas, mutta ei liikaa, kuten Rainbow'n Surrenderin laulaja. Symmetriset piirteet. Isot silmät.
Leuattomuus on ehdoton turn-off. Samoin alle 175 cm pituus. Sekä se, että ei ole korkeakoulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni on turn on pianisti kädet, sellaiset todella pitkät sormet mutta ei paksut.
Toinen asia mikä miellyttää silmää on ns. maratonari ulkonäkö, eli hoikka mutta jäntevät ohuet lihakset.Isoin turn off minulle on "En minä mitään six-packiä tarvitse kun tynnyri on jo tässä" tyyppiset miehet. Kaljamaha ja yleinen itsestään piitaamuus.
Hassua, koska mulle nimenomaan ne pianistisormet on ihan hurja turn on. Mutta ei pelkästään ne, pitää olla taiteellisuutta sielussakin. Herkät kädet, mutta miehekkäät ovat soinnikkaan äänen lisäksi kuin herätyskello minulle.
Tummat hiukset, Y-vartalo, sopusuhtainen, hyvä ryhti, hyvä peppu, leveät hartiat, isot kädet, lyhyt kokoparta tai sänki, lyhyet hiukset (ei jenkkisiili), pituus vähintään 175cm, siisti pukeutuminen, ei mitään lököhousuja kuin kotona tai urheillessa, niin nam!
Pisti silmään tuo "olen hyvässä kunnossa, koska treenaan", jos asiayhteydessä kyse lihaksista. Jopa miehille joilla on testot normaalirajojen ylärajoilla on vaikea saada lihasta naturaalisti, ihan vaikka treenaisikin. Puhumattakaan siitä, että nainen saisi lihaksia, koska "treenaa"
-mitä ihmettä sä selität. :D Kellä on vaikeuksii saada lihasta?? :D Joillain on , mut ei kaikilla. :D Onhan niitäki miestyyppejä jotka on ihan hirveen kookkaita ja suurin osa siitä on lihasta, voi olla jopa ihan luonnostaan, ei tartte ees salilla käydä mut esim fyysisestä työstä tullu. :D Ja naisilla sama juttu. On sitä tyyppii jotka ei saa mtn lihasta ikinä ja sit on niitä jotka saa. :D