Millaiset ulkonäköpiirteet miehessä kiehtovat sinua?
Entä mikä miehen ulkonäössä on totaalinen turn-off?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Siniset silmät
Noin 185cm
Urheilullinen
Hyvännäköiset kasvot
Miespuolinen kaveri on juuri tuollainen ja oikeasti hyvännäköinen + fiksu. Ei ole naisseurasta puutetta.
Moni mies luulee olevansa hyvännäköinen, vaikka on kaikkea muuta.
Tummat hiukset, vihreät tai ruskeat silmät, litteä vatsa, suloiset kasvot, kiltti katse, tyylikkäät vaatteet.<3
Kiehtovaa - tummat hiukset, mielellään pitkät tai pitkähköt (manbun on <3), vaaleat silmät - siniset tai vihreät, säännölliset kasvonpiirteet, sopusuhtainen vartalo.
Turn off - puuttuvat hampaat, suuri ylipaino, ilkeä ilme, "kiitos talvisodan veteraaneille" look
On muitakin sekä kiehtovia että luotaantyöntäviä piirteitä, mutta nuo tulivat ensimmäisenä mieleen.
Urheilullisuus
Yli 180cm
Siniset tai vihreät silmät
Matala ääni
Harteikas
Hiustenvärillä ei väliä
Ruskeat silmät ällöttää, mielestäni ne eivät ole suomalaisuutta.
Pitkät hiukset, mielellään jonkinlainen parta ja viikset. Rennon "hoitamattoman" näköinen look, vähän sellainen lähikapakkailme mutta hygienia kunnossa.
Mua miellyttää eniten n. 170-180cm pitkät ja hieman kevytrakenteisemmat mutta jäntevät miehet. Tyyli mielellään vähän sporttinen ja rento. Tummat silmät ja tukka sekä intensiivinen katse 🤤
Vierailija kirjoitti:
Duunarit! Kuolaan rakennusmiehiä päivittäin, kun käyvät lounaalla. Itse pikkusievänä aulatyttönä saan heistä kiksejä! Olen superujo, joten jos joku flirttailee niin hämmennyn eikä mistään tule mitään :D
Isot kämmenet, raksavaatteet, siniset tai vihreät silmät. Hymy ja rentous.
Niin ja turn offina maailman omistajat, pulleat pukumiehet :( Syy miksen mene pikkujouluihin.
Täytyy vinkata veljeä laittamaan tinderiin raksakuva itsestään. Vai onkohan se jo liian ällöä?
Itse tykkään siisteistä miehistä, ei kuitenkaan puku, mutta siistit kengät, huoliteltu kokonaisuus, toimistolook. Tykkään myös tutkijoista ja siitä tyylistä. Yleensä kiinnostun lakimiehistä, juuri ulkonäön takia.
Suku on täynnä raskaantyönraatajia, ne ei taas nappaa ollenkaan.
En keksi turn offia millään. Sellainen epäasiallinen käytös, ja kapeakatseisuus, joka käy ilmi keskustelussa on ärsyttävä piirre, mutta jos olen jo ulkonäköön ihastunut, niin tuonkin valitettavasti saa joksikin aikaa anteeksi.
Vaaleat/maantienväriset lyhyet hiukset, pidempi kuin minä eli päälle 170cm
Siniset silmät ja kauniit kasvot + harteikas ;)
Pituutta mielellään yli 180cm
Ulkonäöllä ei oo niin väliä kunhan on kiltti.Se yleensä saa mut kiinnostumaan.
Iso nenä, kyömynekin on miehellä hyvä. (ei viittaa minkään muun kokoon), mutta pieninenäiset miehet tuntuvat jotenkin saamattomilta.
Lempeä katse+iso nenä=!!!!
Hassu juttu, mutta mies voi olla ´rumakin`ja on viehättävä, nainen ei oikein voi.
Ajattelen nyt paria isonenäistä ranskalaista näyttelijää, vaikken muista nimiä.
Näitä miehiähän tulee Prismassa vastaan ihan ruuhkaksi asti. Niinhän täällä toistellaan. Toinen mitä saa kuulla on että suomalainen nainen ei tyydy. Vai onko niin että ne muut naiset tykkää muhkummasta, mutta sattumalta vain tänne kirjottaneet haluavat sen pitkän, tumman ja tulisen. Voisko joku nainen kertoa mitä minun pitäisi uskoa?
Alle 180 cm pitkä, sillä itse olen alle 160-senttinen. Lisäksi pidän valppaista silmistä.
Ei ole mitään tiettyjä piirteitä. Kaikki miehet, joista olen tykännyt, ovat olleet eri näköisiä.
Iso koko (lihava tai liian lihaksikas), jenkkakahvat ja epäsiisteys ovat turn offeja. Tai jos on karvoitukseltaan luokkaa villapaita.
Mun mies on pitkä, lihaksikas, harteikas ja hyvännäköinen. Miinuiset onkin tuhlailu, valehtelu ja laiskuus. Niitä ei lukenut tuoteselosteessa.
Ulkonäöstä pidän edelleen. On ulkoisesti ns tasokkaampi, joten tuskin samanlaista komistusta saisin (ehkä en edes haluaisi).
Vierailija kirjoitti:
... Mikään ei ole seksikkäämpää kuin näkyvät verisuonet kyynärvarsissa ja pitkät sormet (tämä kombo löytyy usein kitaristeilta). Niitä käsiä minä kuolaan housut märkinä...
Ootta te mammat niiiiin kummia :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Urheilullinen, hoikka, kauniskasvoinen, vaaleahiuksinen, lyhyt tai keskimittainen. Siniset silmät ovat todella kauniit. Pidän myös hennoista ja siroista aasialaismiehistä.
N 158 cm
N. 180 cm pitkä, roteva, fyysisestä työstä saadut lihakset, siisti tukka & parta, paksut kulmakarvat, intensiivinen katse, isot ja vahvat kädet, jokseenkin karvainen.
Tuohon kun lisätään vielä huumaava ominaistuoksu, niin huh huh!
Pahin turn off on kaverin miesystävä: rokkikukko, jonka pikkuriikkinen keho oli kauttaaltaan nahkaverhoiltu, siellä sisällä asui hän ja käytti miesnutturaa. Kaverin mielestä "oli oma itsensä", minun mielestäni täysin stereotyyppinen oman rockheimonsa edustaja, ei mitään persoonallista oikeastaan.
Olisi suotavaa kertoa ona seksuaalinen suuntautuminen näissä ketjuissa, koska muuten joku uusi palstalainen voi kuvitella että nuo olivat heteronaisen eikä homomiehen vastauksia.