Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ulkonäköpiirteet miehessä kiehtovat sinua?

Vierailija
19.09.2018 |

Entä mikä miehen ulkonäössä on totaalinen turn-off?

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan vaaleita ja haaleita miehiä. Tummat, komeat miehet ovat makuuni. Suomalaiset miehet ovat värittömiä ja mitättömän näköisiä.

Vierailija
42/117 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan vaaleita ja haaleita miehiä. Tummat, komeat miehet ovat makuuni. Suomalaiset miehet ovat värittömiä ja mitättömän näköisiä.

Että oikein inhoat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään hirveän yllättävää tässä keskustelussa. Naisten ihannemies ulkoisesti on kuin yhdestä puusta veistetty: kaikki naiset haluvat saman miehen.

Huomasin että kuulun seksuaalivähemmistöön, joka haluaa hintelän pitkäsormisen runoilijamiehen, joka vähän kumartuu mun puoleen kun kävelemme. :-D

Vierailija
44/117 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) Hyvä ryhti

2) Sellaiset luonnolliset lihakset, jotka tulee fyysisestä työstä (joo, olen heikkona kädentaitoisiin duunareihin). Lisäksi isot...kädet ja jos vielä käsivarsissa näkyy suonet niin...

3) Hieman "kirveellä veistetyt" eli sellaiset rosoiset piirteet. Enkä rosoisuudella tarkoita todellakaan mitään jännämiehiä, vaan sellaisia vähän eränkävijämäisiä ei-siloposkenpiirteitä.

Minua ei kiehdo mm:

Bodarit

Tatuoidut muka-kovat jätkät

Huonoryhtiset laiheliinit (tyyliin nistit)

Allekirjoitan tästä ihan kaiken. No omalla kohdallani tuon kolmosen ehkä muotoilisin niin, että selkeät piirteet :)

Vierailija
45/117 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off: kiharat hiukset,pitkät hiukset, parta,tuuheatkulmakarvat,rintakarvat pienet kädet ja jalat....

Vierailija
46/117 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummat hiukset, Y-vartalo, sopusuhtainen, hyvä ryhti, hyvä peppu, leveät hartiat, isot kädet, lyhyt kokoparta tai sänki, lyhyet hiukset (ei jenkkisiili), pituus vähintään 175cm, siisti pukeutuminen, ei mitään lököhousuja kuin kotona tai urheillessa, niin nam!

Mikä alapeukun paikka tässä nyt on? Tällaisia herkkuja löytyy onneksi ainakin muutama. ;)

Vierailija
47/117 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään hirveän yllättävää tässä keskustelussa. Naisten ihannemies ulkoisesti on kuin yhdestä puusta veistetty: kaikki naiset haluvat saman miehen.

Huomasin että kuulun seksuaalivähemmistöön, joka haluaa hintelän pitkäsormisen runoilijamiehen, joka vähän kumartuu mun puoleen kun kävelemme. :-D

Todellakin kuulut vähemmistöön :D

Pitkä, tumma, lihaksikas/harteikas = nämä kolme toistuvat jatkuvasti naisten vastauksissa, eli ei uutta auringon alla :P

Vierailija
48/117 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tumma lihaksikas harteikas pitkähiuksinen, mutta sitten jos sanoo tommi evilä niin kaikki on et hyi yäk 🤣

Ihan ympäripyöreitä kuvailuja tommoset kun se voi tarkoittaa mitä tahansa.

Vierailija
49/117 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä tumma lihaksikas harteikas pitkähiuksinen, mutta sitten jos sanoo tommi evilä niin kaikki on et hyi yäk 🤣

Ihan ympäripyöreitä kuvailuja tommoset kun se voi tarkoittaa mitä tahansa.

Juju onkin tässä: miehen ulkomuotoon liittyen naiset ovat kuin klooneja, eli kaikki naiset haluavat sen pitkän, tumman ja harteikkaan miehen. Ulkonäön eli kasvojen osalta löytyy enemmän vaihtelua mieltymyksissä. Vaikka mihin tiikeri raidoistaan pääsee, täälläkin on jo se kuuluisa jykevä leuka mainittu muutamaan otteeseen :D

Vierailija
50/117 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset. Turn off lyhyet hiukset+kaljut ja jos mies on lisääntynyt.

Vierailija
51/117 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn on: työtätekevän ihmisen kädet, eränkävijän käynti ja katse

Turn off: geelitukka-kokoomustyyli

Vierailija
52/117 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumma, n.185cm, säännölliset jopa hieman kauniit kasvot, tasainen iho ja tummat kulmakarvat. Sopivasti lihasta, ei liiaksi ja kauniit suorat ja vähän lihaksikkaat jalat. (ei kuitenkaan kehonrakentaja tms)

Sama paitsi pituus yli 175cm ja hiuksilla ei väliä, koska kaunis mies on kaunis aina. Erottuvat hartiat on turn on. Maha ei saa olla iso

Vierailija
53/117 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että oikein inhoat...

Makuja on monia. Mä en missään nimessä haluaisi tummaihoista, etnistä miestä. Eurooppalaiset, jenkit ym. ok

Vierailija
54/117 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aatelinen nenä, matala ääni, pitkä.. Mutta olen ollut lääpälläni muunkin kaltaisiin miehiin, erityisen lämmöllä muistelen sellaista minua hiukan lyhempää miestä, hoikka, tosi hoikka, mutta lihasta löytyi (treenattu). Pitkähköt hiukset, kauniit kasvot..

Selkää kun katsoo niin siro lantio ja leveät hartiat.

No, intiaanit ovat älyttömän seksikkäitä, siis alkuperäiset amerikkalaiset

Vierailija
55/117 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset silmät

Noin 185cm

Urheilullinen

Hyvännäköiset kasvot

Vierailija
56/117 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa

Vierailija
57/117 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset silmät, noin 180-185. Ei liian bodattu. Ruskeahkot hiukset.

Yli 190cm miehet näyttää vähän rumilta yleensä, siis mittasuhteet on rumat.

Vierailija
58/117 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus, lihakset, urheilullisuus, matala ääni, vahva leuka, tuuheat tummat hiukset, auto ja paksu lompakko.

Vierailija
59/117 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn on: pilke silmäkulmassa eli hymy, katsekontakti, sosiaalisuus, rentous (kyllä, nämä ovat myös ulkonäköasioita)

Turnoff: huono hygienia, omituinen tyyli, värjätyt hiukset, tilannetajun puute pukeutumisessa, massiivinen ylipaino, merkittävä alipaino

Vierailija
60/117 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duunarit! Kuolaan rakennusmiehiä päivittäin, kun käyvät lounaalla. Itse pikkusievänä aulatyttönä saan heistä kiksejä! Olen superujo, joten jos joku flirttailee niin hämmennyn eikä mistään tule mitään :D

Isot kämmenet, raksavaatteet, siniset tai vihreät silmät. Hymy ja rentous.

Niin ja turn offina maailman omistajat, pulleat pukumiehet :( Syy miksen mene pikkujouluihin.

Mun mies on duunari raskaissa hommissa. On myös tumma suomalainen hauskannäköinen mies muutenkin. Kävin kerran moikkaamassa häntä työpaikalla pakon sanelemana ja sieltä käveli työvaatteissa vastaan niin en ikinä unohda sitä näkyä! Hirveät kicksit sain välittömästi. Ja tietysti arvostus nousi miestäni kohtaan suuresti. ps. ei ollut pukeutunut mihinkään huomiotakkiin vaan armeijanvihreän t-paitaan ja housuihin kun kesä oli. Näytti niin komealta ja jopa lutuselta mutta toisaalta niin vahvalta ja voimakkaalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi