Millaiset ulkonäköpiirteet miehessä kiehtovat sinua?
Entä mikä miehen ulkonäössä on totaalinen turn-off?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilullinen, hoikka, kauniskasvoinen, vaaleahiuksinen, lyhyt tai keskimittainen. Siniset silmät ovat todella kauniit. Pidän myös hennoista ja siroista aasialaismiehistä.
N 158 cm
Mulla sama ihan joka kohtaan, paitsi etten välitä urheilullisuudesta. Hoikka kuitenkin ennemmin kuin läski tai muuten iso - en tykkää leveistä hartioista tai avarasta rintakehästä, vaan mieluummin kapea kuin leveä mies. Hentous ja sirous ei haittaa mitään, vaan on vain ihanan poikamaista vanhemmallakin iällä.
Ja mäkin tykkään lyhyestä, vaikka en itse ole edes erityisen lyhyt nainen vaan tasan keskipituinen. En vaan tykkää pitkistä miehistä, lyhyet liikkuu notkeasti kuin kissat ja sellaista on jotenkin kivempi katsoa kuin hongankolistajan kohellusta. Jokin 170 cm plus/miinus viitisen senttiä on mulle ideaali.
Vaaleat hiukset, todellakin! Mulle on suoranainen heikkous, kun miehellä on vaaleat, tuuheat hiukset, jotka on niin paksut että ne on kuin oljenkorsia. En saa katsetta ja näppejä pidettyä irti sellaisesta. Tumma mies taas ei sytytä yhtään.
Ja siniset silmät. ❤️ Mitä enempi makkarisilmät, sen parempi. Jos kasvoissa on vieläpä hiukan feminiiniset piirteet, eli korkeat poskipäät ja siro leukalinja, olen täysin mykistynyt. Mainitsit aasialaiset miehet, juuri sellaisia minäkin ihailen - esimerkiksi joillakin korealaisilla miehillä on aivan mielettömän upea kasvojen luusto. Lääh.
Lisämainintana kaikki määrittelemätön suloisuus ja eräänlainen veitikkamaisuus ulkonäössä. Kiva hymy tai tuikkivat silmät saa sukat pyörimään jaloissa välittömästi. Tykkään myös, että mies on ennemmin ujo kuin päällekäyvä.
Kääntäen siis turn-offeina: pituus (yli 180 cm), isoluisuus ja leveys, kirveellä veistetty ulkonäkö, tummuus niin hiuksissa kuin silmissäkin - oikeastaan kaikki sellainen äärimmäisen alkukantainen maskuliinisuus on luotaantyöntävää. Joku metsuriseksuaali tai nallekarhu ei todellakaan ole mun tyyppiä.
Ja vielä aivan erityismainintana, että edellä mainitut leveät leukaperät (”takaleuka”) on yksi hirveimmistä ulkonäköpiirteistä, mitä miehellä tiedän! Jännä kun lassukat niin aina haaveilevat laatikkopäistä, kun itse ainakaan en tiedä ketään naista, joka tykkäisi niistä. Mulle sellaisesta naamasta tulee vain englanninbulldog mieleen. No, pääsia, että joillekin (eli lassukoille) kelpaa, makunsa kullakin ja mikä minä olen sanomaan.
Mikä on takaleuka? Vahva ylipurentako? Eli leuattomuus?
Oho, se olikin toinen ketju, jossa siitä puhuttiin! Siis leveät leukaperät, joiden takia tulee neliömäinen vaikutelma kun korvien alle kehittyy kunnon kulmat. Sellainen Brad Pitt -pää. Hyi yrjö. Vielä kun vanhetessa miehillä usein jotenkin painuu kasvot keskeltä sisään, niin että otsa korostuu, on todellinen epäonni jos leukalinjakin on sellainen kulmikas. Todella kolhon näköinen lopputulos.
Eihän Brad Pittillä ole neliön mallinen pää. Leuankärki sojottaa selkeästi alas. Itse tykkään siitä, että on selkeä leuan luusto. Kuten esimerkiksi Pittillä on. Pyöreä leuattomuus on turn off. Semmonen oikea neliöpää on munkin mielestä ruma. Mutta Pittin pää ei ole neliön muotoinen. Tämä on neliön muotoinen.
https://blindgossip.com/wp-content/uploads/2018/07/man-square-jaw.jpg
Joo, toi onkin Pittiä parempi esimerkki! Juuri tuollaista tarkoitan, ei yhtään mun mieleeni. Mutta samalla lailla Pittilläkin ne luiden kulmat korostuu korvien alla, vaikka leuankärki olisikin. On se silti mun silmään ruma päänmuoto.
Tykkääkö joku nainen tai oikea mies tuollaisesta kuvan miehen leukalinjasta oikeasti? Vai onko ne tosiaan vain lassukat?
Kivoja ulkonäköpaineita taas miehille. Pitäisi itsekin älytä lopettaa tällaisten ketjujen lukeminen D:
Tärkeää on silmiin katsominen ja hymy, pälyily antaa epäluotettavan kuvan. Hyvä ryhti, kuuntelee mitä puhun ja vastaa eikä puhu päälle. Noilla pääsee oikeasti tosi pitkälle, vaikkei olisikaan mikään miesmalli. Tulee itsevarma vaikutelma. Persoonallisuuttakin saisi olla.
Ja lisäksi omia mielipteitä ja ystävällinen.
Ulkonäköpiirteet jotka miellyttävät tämän naisen silmää:
- Hoikkuus, en pidä rotevista miehistä
- Sielukkaat silmät
- Hyvä ryhti
- Kihara tukka (olen kai vähemmistossä !)
- Isohko nenä
- Kauniit hampaat ja iloinen hymy
Pituudella ei ole minulle niin väliä, ei myoskaan ihon, hiusten tai silmien värillä sinänsä - vaaleat ja punatukkaisetkin käy, samoin tummaihoiset, vaikka stereotyyppisesti pidänkin erityisesti tietynlaisista itä-aasialaisista ja amerikkalaisista "miestyypeistä" (tarkennan: New Yorkilainen intellektuelli, ei "all-American" urheilijahemmo....)
Tärkeintä on ehdottomasti persoonallisuus ja mielenkiinnon kohteet, jos ulkokuori on "sinnepäin" ts. ei varsinaisesti vastenmielinen.
Pitkät atleetit on aina komeita.
Ei ole ulkonäkökriteeri, mutta se millainen ääni miehellä on, on tosi tärkeää. Ihan ensivaikutelman luomisesta alkaen. Tummat, matalat äänet on ihaniaaah..
Karvattomuus/vähäinen, miehinen karvaisuus on myös ehdoton turn on.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ulkonäkökriteeri, mutta se millainen ääni miehellä on, on tosi tärkeää. Ihan ensivaikutelman luomisesta alkaen. Tummat, matalat äänet on ihaniaaah..
Oli mies
-karvainen
-vähäkarvainen tai
-karvaton
Kaikki on turn on? Miksi sitten mainitset sen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ääni ja sen käyttö on tärkeä jotta natsaa. Pitää kyetä puhumaan sujuvasti ja ilmeikkäästi. Eli naamasta pitää näkyä eri ilmeitä. Monotoninen puhe on paha oli kyse miehestä tai naisesta.
Pituus 170-180
Roteva, ei kukkakeppi
Käsivarsitatuoinnit
Kalju
Käyttää huppareita ja t-paitoja yms, siis rento tyyli, pukumiemet ei kiinnosta ;) täs on yhden naisen käsitys täydellisestä miehestä!
Katseeni kääntyy aina pitkien ja isokokoisten miesten suuntaan, jos hän on kiltin ja mukavan näköinen. Jostain syystä en pidä punatukkaisista, ei myöskään viiksekkäistä. Tavallinen tyyli on paras, ei mitään liian erikoista. Ei se pituuskaan ole niin tärkeää, jos mies on sellainen rauhallisen ja kivan oloinen.
Bodarit tuntuvat olevan moneen turn off-listalla kuten minullakin.
Mietin, että kuka näiden bodareiden perään yleensä kuolaa? Kai niilläkin on oma fanijoukkonsa?
Pitkä(180-->) saa olla, hiukset mielellään tummanvaaleat, silmät vaaleansiniset tai vihreät, ryhdikäs olemus, söpö hymy, joku "vika" ulkonäössä(iso nenä, hörökorvat, vinot hampaat) :) mutta tää on vaan ihanne ja monen muunkin näköiset voivat olla komeita
Pitkän tukan ja lyhyen parran yhdistelmä sytyttää, ahh ja voi.
Ihannepituus olisi 190 ylöspäin
Ei partaa, ei viiksiä
Hyvin lyhyet luonnollisen väriset hiukset, esmes sänki tai kaljuksi ajettu
Ei bodaria, rokkaria, hevaria
Mieluummin roteva ja melko karvainen
Tietysti luonteeltaan hyvä ja hellä
Pidan miehista joilla lyhyt (siisti) parta, mielellaan tumma. Suurinpiirtein itseni pituinen tai korkeintaan 10cm pidempi (olen 165cm). Janteva vartalo ja sinut itsensa kanssa. Turn off on pitkat hiukset ja lihavuus seka huonosti houdetut hanpaat.
Toki, mutta ainakin itse tuolla aiemmin tarkoitin sellaista lihaksikasta kroppaa jolla myös osataan tehdä muutakin kuin pullistella peilin edessä. Yli vedetty rasvattomuus ei myöskään sytytä.
Ammateista seksikkäimpiä miehellä ovat mielestäni puuseppä ja seppä. Maskuliinista ja taiteellista samassa.
Joku aiemmin kirjoitti, että ns. ruma mies voikin olla komea ja itse tykkään juuri sellaisista usein.