Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä elämässäsi on tärkeää?

Vierailija
19.09.2018 |

Miten se ilmenee valinnoissasi?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä: Miksi juuri se on tärkeää?

Vierailija
2/30 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni. Hänen takiaan jäin tälle paikkakunnalle, vaikka halusin aina lähteä pois. Otan mieheni mielipiteet huomioon aina kaikessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Integriteettini. Se ilmenee kaikessa mitä teen, miten sen teen ja kuinka elän. Olen tinkimätön.

Vierailija
4/30 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautinto. Kaikki valintani pohjautuvat onnen ja nautinnon tavoitteluun tulevaisuudessa.

Vierailija
5/30 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha. Sillä saan katon pääni päälle, matkustan, syön.

Vierailija
6/30 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedoinisti kirjoitti:

Nautinto. Kaikki valintani pohjautuvat onnen ja nautinnon tavoitteluun tulevaisuudessa.

Mitä on nautinto?

Vierailija
7/30 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus. Kaikki muu on turhaa.

Vierailija
8/30 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabıs

Vierailija
9/30 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha. Sillä saan katon pääni päälle, matkustan, syön.

Mutta mikä on aivan tärkein asia, se, mikä sinut saa hymyilemään? Ei varmaan kuitenkaan raha?

Vierailija
10/30 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus yleensä vai rakkaus yhteen ihmiseen?

Vierailija
11/30 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeintä elämässä kirjoitti:

Integriteettini. Se ilmenee kaikessa mitä teen, miten sen teen ja kuinka elän. Olen tinkimätön.

Mitä oikeastaan tarkoitat tuolla? Miksi integriteetti on sinulle niin tärkeä?

Vierailija
12/30 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein mikään enää. Olen valmis lähtemään tästä maailmasta.

Kissani on minulle tärkeä. Ainoa syy, miksi olen vielä täällä.

Vierailija
13/30 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hedoinisti kirjoitti:

Mitä on nautinto?

Onnen tunnetta. Mistä kukakin sen saa. Yksi saa parisuhteesta, toinen lapsista, kolmas vapaaehtoistyöstä, neljäs viinasta, viiden matkailusta jne.

Minä koen onnen tunnetta, kun minulla on itseni kokoinen unelma, jota kohti ponnistella ja jonka lopulta saavutan.

Vierailija
14/30 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-viina

-johannes

-teline

Vierailija
15/30 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus yleensä vai rakkaus yhteen ihmiseen?

Rakkaus kaikissa muodoissaan.

Vierailija
16/30 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko. Lapset ja läheiseni/perhe ja lapsuudenperhe. Oma aika/vapaus, rauhallisesti ja turvallisesti rullaava arki. Terveys.

Ja miksi?

Usko Jumalaan ja Jeesuksen sovintotyöhön on kaiken perusta. Se tuo sen vakaan kalliopohjan koko elämääni. Se on pysyvää, se ei muutu. Sen tietäessäni koko elämääni ja kaikille osa-alueille tulee rauha, turvallisuus, apu, tuki, johdatus, merkitys. Miten ilmenee valinnoissani? Luen Raamattua, "opiskelen" uskonasioita, yritän löytää ja toteuttaa Jumalan tahdon mukaista elämää, muistaen kuitenkin, että armosta olemme pelastetut, ei tekojemme kautta.

Lapset ja läheiset, no, ovat tärkeimpiä ja rakkaimpia ihmisiä minulle, tarviiko kummemmin selittää. Miten valinnoissani ilmenee, no ainakin siten, että yritän säännöllisesti tavata läheisiäni. Auttaa, jos tarvis. Rukoilen myös heidän puolestaan.

Jonkin asteiseen introverttiyteen taipuvaisena rakastan omaa aikaa ja vapautta olla itsekseen, ladata akkujani. Miten näkyy valinnoissa; sanon useammin "ei" ns. kissanristiäisille. Pidän kalenterin väljänä.

Turvallinen arki ja terveys, tuskin niitäkään tarvitsee perustella miksi ovat tärkeitä. Näkyy valinnoissa mm. maltillisena rahankäyttönä, säästäväisyytenä, liikunnan harrastamisena.

Vierailija
17/30 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha.

Ystävät ja sukulaiset ovat bonusta. Rakkautta en ole koskaan saanut enkä saa.

Ja miksi raha? No siksi, että ilman sitä edes siedettävän elämän edellytykset eivät täyty. Jos ei ole kattoa pään päällä eikä ruokaa kaapissa, niin ainakin omalla kohdallani kaikki muu menettää merkityksensä.

Ja kyllä, olen kokenut puutteen henkilökohtaisesti, enkä haluaisi koskaan kokea sitä uudelleen.

Vierailija
18/30 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe ja läheiset. Ilmenee niin että järjestän heille aikaa (pitkä kotihoito lapsille, osa-aikatyöltä jää aikaa tärkeämmillekin asioille). Miksi... se onkin vaikeampi kysymys.

Vierailija
19/30 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhe ja läheiset. Ilmenee niin että järjestän heille aikaa (pitkä kotihoito lapsille, osa-aikatyöltä jää aikaa tärkeämmillekin asioille). Miksi... se onkin vaikeampi kysymys.

Halajat arvostusta teoillasi ja tyydytät hoivaviettiäsi.

Vierailija
20/30 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

-

Minäminäminä.

Eikö kuulostakin kauhelta: MINÄ.

Kun MINÄ voin hyvin itsestäni huolta pitäen, pystyn pitämään huolta rakkaistani, tekemään työni kunnolla ja elämään siten, etten joudu miettimään, vahingoitanko jotakin ihmistä.

-

Kun pitää itseään maailmansa keskipisteenä uhrautumatta turhille marttyyriyden alttareille, on helppo hengittää.

Se ei sulje pois sitä, etteikö pitäisi lapsiaan tai muita läheisiään maailmansa keskipisteessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi