Koska viimeksi itkit ja miksi?
Kerro myös sukupuoli, koska kaikki luulevat ettei miehet itke koskaan. Itse olen nainen ja itken päivittäin paskan mieheni takia. Hän saa minut itkemään sanoillaan ja teoillaan, mutta rakastan häntä ja itken enemmän jos eroamme.
Kommentit (59)
10 vuotta sitten varpaan pillitin kuin pikku likka.
m-43 kirjoitti:
10 vuotta sitten varpaan pillitin kuin pikku likka.
Ei varpaan, vaan varmaan.
Minua ei enää mitkään pikkujutut itketä.
Veljeni hautajaisissa itkin, mutta olen hyvilläni, että hän kerkesi tulla uskoon vaivaloisen elämänsä jälkeen ja on nyt Jeesuksen luona.
Samoin Jumalan läsnäolossa itken - tai se ei oikeastaan ole itkua, vaan onnenkyyneleet valuvat itsestään, kun tunnen Jeesuksen läsnäolon ja kun Hän puhuu minulle.
CS-matsissa tuli häviö, kylhän siinä raavas mieskin murtuu kyyneliin
N36: opiskelustressiä viikonlopuna.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei enää mitkään pikkujutut itketä.
Veljeni hautajaisissa itkin, mutta olen hyvilläni, että hän kerkesi tulla uskoon vaivaloisen elämänsä jälkeen ja on nyt Jeesuksen luona.
Samoin Jumalan läsnäolossa itken - tai se ei oikeastaan ole itkua, vaan onnenkyyneleet valuvat itsestään, kun tunnen Jeesuksen läsnäolon ja kun Hän puhuu minulle.
Ai niin olen nainen.
Kissan kuolemaa itkin. Siitä on muutama kuukausi. Nainen.
Eroa miehestä itkin tänään taas. Kai tämä joskus helpottaa.
Viime yönä noin kello kolmen aikaan. Olin vain niin turhautunut ainaiseen unettomuuteen ja ahdistavina velloviin ajatuksiin.
Koira, Alfie nukutettiin tänään Emmerdalessa ikiuneen, oli maksasyöpä.
Itselläkin koira, joka on meille perheenjäsen.
Nainenhan mä olen, mutta ehkä mun miehen silmäänkin olisi roska mennyt.
Minua naurattaa, kun mieheni pillittää niin herkästi - aina kun se kuuntelee/katselee jotain musiikkikilpailua se alkaa poraamaan niitä lauluja. No, muusikkohan tuo on itsekin ja aika herkäläinen on muutenkin.
Minua nuo ei kyllä ikinä itketä, en muutenkaan koskaan itke, koska se on niin turhaa.
N50
Pari päivää sitten yleinen paha olo ja stressi purkautui itkuna: opiskelustressi, rahahuolet ja rypyt parisuhteessa.
Tänään oli kyyneleet silmissä kun muistelin 7:n vuoden takaista synnytystä (täällä oli ketju siihen liittyen).
Ihan kunnon itkua en oo vähään aikaan itkenyt..
Eilen itkin, kun raskauspahoinvointi ja pohjaton väsymys kävivät niin voimille.
Aloittajan kannattaisi erota, älä tuhlaa aikaasi paskan miehen seurassa!
Itkin tänään huonon ystävän vuoksi. Ystävyytemme on päättymässä ja se tuntuu kurjalta. Alkuun kaikki meni pitkään todella hyvin, mutta sitten ystävä alkoi käyttäytyä kurjasti minua kohtaan. Vanhat traumat alkoivat aktivoitua. Ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin ottaa etäisyyttä. N33
Vierailija kirjoitti:
Eilen itkin, kun raskauspahoinvointi ja pohjaton väsymys kävivät niin voimille.
Aloittajan kannattaisi erota, älä tuhlaa aikaasi paskan miehen seurassa!
Helppohan se on sanoa - ero on toisille ihan mahdoton johtuen syystä tai toisesta. Nykyään varsinkin taloudelliset seikat alkavat olla aika painavia syitä eroamattomuuteen, on aktiivimallit ja kaikki se p*ska.
Vierailija kirjoitti:
Koira, Alfie nukutettiin tänään Emmerdalessa ikiuneen, oli maksasyöpä.
Itselläkin koira, joka on meille perheenjäsen.
Nainenhan mä olen, mutta ehkä mun miehen silmäänkin olisi roska mennyt.
Ihan samasta syystä tuli itkut, ei voinut mitään. Nainen olen. Meiltä jouduttiin lopettamaan kissa ja se oli jotain hirveää.
Vierailija kirjoitti:
itken päivittäin paskan mieheni takia. Hän saa minut itkemään sanoillaan ja teoillaan
En voi kuvitella miten voi olla.
Juuri äsken ja tämän takia:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3273415/katsoin-juuri-selanteesta-kerto…