Koska viimeksi itkit ja miksi?
Kerro myös sukupuoli, koska kaikki luulevat ettei miehet itke koskaan. Itse olen nainen ja itken päivittäin paskan mieheni takia. Hän saa minut itkemään sanoillaan ja teoillaan, mutta rakastan häntä ja itken enemmän jos eroamme.
Kommentit (59)
Eilen, kun katsoin docventures: the Work. Kaunista.
Olen mies enkä muista koska viimeksi itkin mutta itkin koska maapallo on niin julma ja sen ihmiset.
Viime viikolla radiossa puhuttiin muuttolinnuista, mieleeni tuli isot kurkiaurat, joita pari vuotta sitten katselimme vanhempieni pihalla isäni kanssa kun olin lähdössä omaan kotiin. Isä kuoli viime syksynä.
Nainen olen, isoäiti jo.
Vierailija kirjoitti:
Eilen, kun katsoin docventures: the Work. Kaunista.
Samaa olin tulossa sanomaan, itse itkin lähes koko dokkarin läpi. Jotenkin pystyi todella lujaa samaistumaan siihen heidän tuskaansa.
Muutenkin itkevät miehet on aina olleet mun heikko kohta, se jotenkin kolahtaa muhun kun mies uskaltaa itkeä ja olla haavoittuvainen.
Minua itkettää aina, kun muistan miten veljeni oli niin onnellinen, kun puhuin hänelle Jeesuksesta ja hänen kasvonsa ja siniset silmänsä loistivat ja hän sanoi uskovansa Jeesukseen.
Hän kuoli 1,5 vuotta sitten ja meni Herransa luo - hänellä oli kuollessaan hymy huulilla.
Olen raskaana ja itkin viimeksi kun heräsin veren vuotoon, pelkäsin keskenmenoa. Paljastui, että kyseessä oli alkuraskaudessa syntynyt pieni hematooma, joka ei ollut vaarallisessa paikassa (ei ollut erityistä istukan irtoamisen vaaraa). Se katosi lopuksi itsekseen. Tästä on n. 8 viikkoa.
N24
Lähes joka ilta. Miksikö: ajattelen elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Minua naurattaa, kun mieheni pillittää niin herkästi - aina kun se kuuntelee/katselee jotain musiikkikilpailua se alkaa poraamaan niitä lauluja. No, muusikkohan tuo on itsekin ja aika herkäläinen on muutenkin.
Minua nuo ei kyllä ikinä itketä, en muutenkaan koskaan itke, koska se on niin turhaa.
N50
Kyllä olet lapsellinen. Ehkä joskus opit elämästä jotain :)
Voi ku saisi kunnolla itkettyä ja puhdistettua omaa oloa, semmosta sisäänpäin itkua viimes tänään, on niin kamalan kamala ikävä vauvaa, turhautunut olo tästä tilanteesta ja pelko ja huoli kokoajan läsnä. En vaan jaksas.
Ku osais edes itkeä ja parkua kunnolla pahaa oloa ulos.
Tänään iltapäivällä salaa. Olen nainen. Lapsellani epäiltiin todella vakavaa sairautta, mutta tänään selvisi, ettei ole kyse sellaisesta. Helpotuksen itkua siis. Kaikki tulee järjestymään.
Eilen, olen ihastunut tapailemaani mieheen ja nyt on alkanut pahasti näyttää siltä, ettei hänellä ole ollenkaan samanlaiset tunteet. Tuli sellainen tunne, että miksi tässä taas käy näin...
Näin pari päivää sitten kuvan vanhasta koirasta, jonka luokse oli kutsuttu kaikki ystävät vielä viimeisen kerran "poismenojuhliin" ennen eutanasiaa. Nainen
Muutama tunti sitten itkin, kun leikkasin ystävän kuolinilmoitusta lehdestä. Ihan liian aikaisin joutui lähtemään, ihana ihminen oli ja ikävä on häntä.
Eilen itkin ikävästä, kumppani asuu toisessa kaupungissa
Tänään Emmerdalea katsoessa, kun Alfie kuoli. N30
Eilen. Laulun sanat itkettivät (monta asiaa taustalla).
Puolitoista viikkoa sitten. Olin turvattomassa tilanteessa ja menin paniikkiin. N28.
2 vuotta sitten mummun hautajaisissa. Nainen 50v.
Itkin (myöhemmin yksin) kun näin oman isäni ilmeen joutuessaan pidempiaikaiseen laitoshoitoon. Sellainen ilme jota voi odottaa lapselta kun joutuu pettymään johonkin ja kaikki toivo on heitetty. Sellaista ilmettä ei odota omalta isältään eikä haluaisi koskaan näkevänkään. Sielussa särkyi jotain, niin minulta kuin isältänikin.
-Keski-ikäinen mies-
Eilen, kun silmälasit hajosi. Muutenkin on rahasta tiukkaa.