Puhutko koirasta "hän"? - Ehdoton turn-off
Pari kertaa olen jo alkumetreillä antanut pakit deitille, joka alkaa puhua koirastaan "hän".
Kuulostaa teennäiseltä lällysöpöstykseltä. Koira on eläin ja eläin on se.
Tuon lisäksi kyllä tietää, myös mikä on tärkeysjärjestys mies vs. Koira.
Kommentit (50)
Kaveri kutsuu koiraa häneksi ja mun mielestä tapa on aika super nolo. Ihminen on hän, koira on se.
En sano ihmisestäkään hän, joten miksi koirastakaan sanoisin.
Koirani on tietysti Hän...nänheiluttaja.
Persoona on hän. Kivi tai keppi on se.
Koirani on puheissani "se", mutta tärkeysjärjestys on ehdottomasti 1. koira 2. mies.
Nainen puhuu tyttärensä koirasta 'hän'. Olisi edes koira, mutta tuollainen ylijalostettu mulkosilmäinen pötkö, joka ei taivu edes peetään nuolemaan, eikä osaa käydä ulkona tarpeillaan. Hyi helmmetti.
Juu, ja tästä ehdottomasta turn-offista "se".
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa olen jo alkumetreillä antanut pakit deitille, joka alkaa puhua koirastaan "hän".
Kuulostaa teennäiseltä lällysöpöstykseltä. Koira on eläin ja eläin on se.
Tuon lisäksi kyllä tietää, myös mikä on tärkeysjärjestys mies vs. Koira.
Et ole antanut pakkeja koska sinulla ei ole ollut eikä tule deittejä.
t. koira
Vastaisitko vielä, että mihin järjestykseen laitat koiran, lapsen ja miehen?
Kyllä meidän koirat on hän. Ikävää jos joku ei tykkää, mutta ihansama.
Kyllä minulle riitää, että omistaa edes koiran. Varma turn-off.
Toki on varmasti fiksujankin koiranomistajia, mutta ilmeisesti he ovat vähemmistössä, joten välttelen heitä.
En, paitsi silloin, jos se on ollut luupää. Jos ei esim. lenkillä suostu kävelemään kunnolla, kun perässä kävelee joku, jota pitää tuijottaa. Silloin saatan asiasta kertoessani käyttää hän -sanaa: "mutta eei, eihän hän voi kävellä kuono menosuuntaan, kun takana on joku!" muuten se on aina se.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle riitää, että omistaa edes koiran. Varma turn-off.
Toki on varmasti fiksujankin koiranomistajia, mutta ilmeisesti he ovat vähemmistössä, joten välttelen heitä.
t. kissa
Vierailija kirjoitti:
Puhuuhan monet pikkutyttärestään prinsessana, vaikka tytteli muistuttaa enemmän virtahepoa.
Sanon se, kuten ihmisistäkin. Hän kuulostaa typerältä, vielä pahempi on kyllä se jos kutsuu itseään koiransa mammaksi.
Vierailija kirjoitti:
En, paitsi silloin, jos se on ollut luupää. Jos ei esim. lenkillä suostu kävelemään kunnolla, kun perässä kävelee joku, jota pitää tuijottaa. Silloin saatan asiasta kertoessani käyttää hän -sanaa: "mutta eei, eihän hän voi kävellä kuono menosuuntaan, kun takana on joku!" muuten se on aina se.
Hyvä, tästä tavasta pidän minäkin! Terveisin koiraton.
Minulla ei ole koiraa, enkä niistä erityisemmin välitäkään. Kaverini koirasta sanon joskus "hän". Mutta olenkin huono ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö osaa puhua suomea?
Ihan jo koiran olemassaolo on turn-off. Mistä tahansa koirasta missä tahansa muodossa puhuminen on turn-off. Ei ikinä mitään koiramiestä.
Kissa sen sijaan: turn-on.
Tuollainen koiravihaaja on itse turn-off